Oude NL band toch? Ken ze verder ook niet echt hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef jakkop het volgende:
Naast de normale tweedaagse versie van London Calling op 25 en 26 april is er dit jaar ook een Koninginnedag versie - Op 30 april natuurlijk.
Bevestigde artiesten (er volgen nog meer) zijn Young Knives, The Courteeners, Peggy Sue and the Pirates, Bettie Serveert en Scram C Baby.
De voorverkoop begint vanaf zaterdag 15 maart voor 10,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Bettie Serveert?
En Scram C Baby is ook gewoon Nederlands. Grappig lineup.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oude NL band toch? Ken ze verder ook niet echt hoor
ECHTT??!!11!??!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef MaJo het volgende:
London calling op koninginnedag is niets nieuws, dat is elk jaar
Yupquote:
Ah ik twijfelde al maar omdat je in het eerdere bericht zegt "dit jaar is er naast de 2 edities een London Calling op koninginnedag" en dat komt over alsof je niet weet dat het vaker isquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:17 schreef jakkop het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk duidelijk te maken dat je dat niet hoefde vertellen. Maar dat mislukte jammerlijk.
Dat was rechtstreeks gekopieerd van festivalinfo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik twijfelde al maar omdat je in het eerdere bericht zegt "dit jaar is er naast de 2 edities een London Calling op koninginnedag" en dat komt over alsof je niet weet dat het vaker is
Ah okquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat was rechtstreeks gekopieerd van festivalinfo.![]()
En roze allstars, tsja, niet mijn dingAll Stars zijn tof, in heel veel kleuren en printen, maar pastel-all stars... nee.
Ik bedoel natuurlijk voor een meisje. Dan is het cute.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
Maar voor een meisje is het wel leuk toch
Ook maar even besteldquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
Heb trouwens net allstars besteldWilde naast mijn zwarte ook wel met een kleurtje dus deze zijn het geworden:
Ik zal straks eens een foto maken van mijn all stars na 2,5 jaar (2x lowlands en 1x Sziget) Van mijn moeder mag ik er niet meer mee thuis komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie ook dat Allstars ongeveer binnen een week half in puin liggen?
Ik had op Sziget toen van die nepperds gehaald omdat bij een paar schoenen dat ik mee genomen had de complete zool was weg gerot ofzo na dat onweersbuitjequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een foto maken van mijn all stars na 2,5 jaar (2x lowlands en 1x Sziget) Van mijn moeder mag ik er niet meer mee thuis komen
Heb mijn zwarte nu anderhalf jaar ofzo en ze zijn wel helemaal verrot maar das juistquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie ook dat Allstars ongeveer binnen een week half in puin liggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |