Oude NL band toch? Ken ze verder ook niet echt hoorquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:49 schreef jakkop het volgende:
Naast de normale tweedaagse versie van London Calling op 25 en 26 april is er dit jaar ook een Koninginnedag versie - Op 30 april natuurlijk.
Bevestigde artiesten (er volgen nog meer) zijn Young Knives, The Courteeners, Peggy Sue and the Pirates, Bettie Serveert en Scram C Baby.
De voorverkoop begint vanaf zaterdag 15 maart voor 10,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Bettie Serveert?
En Scram C Baby is ook gewoon Nederlands. Grappig lineup.quote:Op woensdag 5 maart 2008 19:53 schreef AMDB het volgende:
[..]
Oude NL band toch? Ken ze verder ook niet echt hoor
ECHTT??!!11!??!!!quote:Op woensdag 5 maart 2008 23:23 schreef MaJo het volgende:
London calling op koninginnedag is niets nieuws, dat is elk jaar
Yupquote:
Ah ik twijfelde al maar omdat je in het eerdere bericht zegt "dit jaar is er naast de 2 edities een London Calling op koninginnedag" en dat komt over alsof je niet weet dat het vaker isquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:17 schreef jakkop het volgende:
Ik bedoelde eigenlijk duidelijk te maken dat je dat niet hoefde vertellen. Maar dat mislukte jammerlijk.
Dat was rechtstreeks gekopieerd van festivalinfo.quote:Op donderdag 6 maart 2008 16:25 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ik twijfelde al maar omdat je in het eerdere bericht zegt "dit jaar is er naast de 2 edities een London Calling op koninginnedag" en dat komt over alsof je niet weet dat het vaker is
Ah okquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:57 schreef jakkop het volgende:
[..]
Dat was rechtstreeks gekopieerd van festivalinfo.![]()
En roze allstars, tsja, niet mijn dingAll Stars zijn tof, in heel veel kleuren en printen, maar pastel-all stars... nee.
Ik bedoel natuurlijk voor een meisje. Dan is het cute.quote:Op donderdag 6 maart 2008 17:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah ok
Maar voor een meisje is het wel leuk toch
Ook maar even besteldquote:Op donderdag 6 maart 2008 16:26 schreef MaJo het volgende:
Heb trouwens net allstars besteldWilde naast mijn zwarte ook wel met een kleurtje dus deze zijn het geworden:
Ik zal straks eens een foto maken van mijn all stars na 2,5 jaar (2x lowlands en 1x Sziget) Van mijn moeder mag ik er niet meer mee thuis komenquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie ook dat Allstars ongeveer binnen een week half in puin liggen?
Ik had op Sziget toen van die nepperds gehaald omdat bij een paar schoenen dat ik mee genomen had de complete zool was weg gerot ofzo na dat onweersbuitjequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:21 schreef lienelien het volgende:
[..]
Ik zal straks eens een foto maken van mijn all stars na 2,5 jaar (2x lowlands en 1x Sziget) Van mijn moeder mag ik er niet meer mee thuis komen
Heb mijn zwarte nu anderhalf jaar ofzo en ze zijn wel helemaal verrot maar das juistquote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Neequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Oh god dan lopen we met dezelfdequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
de roze natuurlijkDat zei ik gisteren nog, dat ik roze of lila wil
Alleen zijn ze, na aftrek van inflatie, 20x zo duurquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh god dan lopen we met dezelfde![]()
Ja roze is echt tof
Dit zijn exact dezelfde die ik had toen ik 6 jaar was
Ja dat wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen zijn ze, na aftrek van inflatie, 20x zo duur
Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit zelf aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar wat een indie moeder heb ik
Jij hebt zeker nooit de Ernie-DIY knuffel gehad?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit zelf aan![]()
Mijn moeder droeg ze vroeger zelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar wat een indie moeder heb ik
waar dan? (jij woont toch bij javaplein?)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Mr.Brightside het volgende:
Gister avond even gekeken aan de andere kant van mijn straat bij Dans le Rock.
Wat werd daar lekker gedraaidLMK weet hoe je een feestje moet bouwen!
Oh, ja, dat dacht ik al. 'Tegenover' is dan wel een ruim begripquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:01 schreef Mr.Brightside het volgende:
studio-k!
Volgens mij zijn wij de enige, maar de nieuwe WAS vind ik ook goedquote:Op zondag 9 maart 2008 02:08 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de nieuwe WAS echt vet trouwensde laatste dagen weer wat meer bandjes kunnen checken, Vampire Weekend is tof
En ik ben helemaal verliefd op Oh no! Oh my!
there you goquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Weet één van jullie toevallig welk muziekje er wordt gebruikt in de reclame van ABN? Die met dat piano-riedeltje
Ben al weken op zoek en nog niks
Ik denk dat de nieuwe WAS gewoon een kwestie van wennen, het heeft niet een catchy nummer a la Nobody Move, maar de nummers zitten super in elkaar. Vind het album denk ik zelfs beter dan de eerste, daar staan maar een paar nummers op die ik écht goed vind. Dit moet gewoon groeien, maar denk dat het live heel tof isquote:Op zondag 9 maart 2008 03:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige, maar de nieuwe WAS vind ik ook goedWel wat anders, maar niet minder naar mijn idee.
Vampire weekend vind ik zeker leuk, alleen moet ik er ook niet teveel tegelijk van luisteren, dan gaat het me tegenstaan. Oh no Oh my ken ik niet, zal het eens beluisteren![]()
De nieuwe Hot Chip is echter wel
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |