Neequote:Op donderdag 6 maart 2008 17:13 schreef -skippybal- het volgende:
Hebben jullie ook dat Allstars ongeveer binnen een week half in puin liggen?
Oh god dan lopen we met dezelfdequote:Op donderdag 6 maart 2008 18:02 schreef lienelien het volgende:
[..]
de roze natuurlijkDat zei ik gisteren nog, dat ik roze of lila wil
Alleen zijn ze, na aftrek van inflatie, 20x zo duurquote:Op donderdag 6 maart 2008 18:07 schreef MaJo het volgende:
[..]
Oh god dan lopen we met dezelfde![]()
Ja roze is echt tof
Dit zijn exact dezelfde die ik had toen ik 6 jaar was
Ja dat wel jaquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:14 schreef AMDB het volgende:
[..]
Alleen zijn ze, na aftrek van inflatie, 20x zo duur
Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit zelf aanquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar wat een indie moeder heb ik
Jij hebt zeker nooit de Ernie-DIY knuffel gehad?quote:Op donderdag 6 maart 2008 19:40 schreef AMDB het volgende:
[..]
Ik had ze vroeger ook, maar kreeg ze nooit zelf aan![]()
Mijn moeder droeg ze vroeger zelfquote:Op donderdag 6 maart 2008 19:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat wel ja
Maar wat een indie moeder heb ik
waar dan? (jij woont toch bij javaplein?)quote:Op zaterdag 8 maart 2008 14:12 schreef Mr.Brightside het volgende:
Gister avond even gekeken aan de andere kant van mijn straat bij Dans le Rock.
Wat werd daar lekker gedraaidLMK weet hoe je een feestje moet bouwen!
Oh, ja, dat dacht ik al. 'Tegenover' is dan wel een ruim begripquote:Op zaterdag 8 maart 2008 15:01 schreef Mr.Brightside het volgende:
studio-k!
Volgens mij zijn wij de enige, maar de nieuwe WAS vind ik ook goedquote:Op zondag 9 maart 2008 02:08 schreef MaJo het volgende:
Ik vind de nieuwe WAS echt vet trouwensde laatste dagen weer wat meer bandjes kunnen checken, Vampire Weekend is tof
En ik ben helemaal verliefd op Oh no! Oh my!
there you goquote:Op zaterdag 8 maart 2008 20:26 schreef -skippybal- het volgende:
Weet één van jullie toevallig welk muziekje er wordt gebruikt in de reclame van ABN? Die met dat piano-riedeltje
Ben al weken op zoek en nog niks
Ik denk dat de nieuwe WAS gewoon een kwestie van wennen, het heeft niet een catchy nummer a la Nobody Move, maar de nummers zitten super in elkaar. Vind het album denk ik zelfs beter dan de eerste, daar staan maar een paar nummers op die ik écht goed vind. Dit moet gewoon groeien, maar denk dat het live heel tof isquote:Op zondag 9 maart 2008 03:55 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Volgens mij zijn wij de enige, maar de nieuwe WAS vind ik ook goedWel wat anders, maar niet minder naar mijn idee.
Vampire weekend vind ik zeker leuk, alleen moet ik er ook niet teveel tegelijk van luisteren, dan gaat het me tegenstaan. Oh no Oh my ken ik niet, zal het eens beluisteren![]()
De nieuwe Hot Chip is echter wel
Thanksquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |