Ik vind het ook prutswerk van ze, ze hadden zulke gave acts kunnen hebben als je zit tussen welke festivals ze in zitten....quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:23 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Wat kansloos allemaal zeg. 2005 was echt tof en nu lijkt het echt een oranje-broeken festival te worden
Ik weet wie de guest isquote:Op donderdag 13 maart 2008 10:31 schreef -skippybal- het volgende:
Iemand enig idee hoe snel het zal gaan met de verkoop van Massive Attack? En wie de guest zal zijn? Tricky hoop ik
Hoe was het met The Kooks?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wie de guest is![]()
Mag niet zeggen wie, maar zal verklappen dat ze heel gaaf is...
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....quote:Op woensdag 12 maart 2008 18:59 schreef AMDB het volgende:
Kaartjes voor Blood Red Shoes in Doornroosje besteld
Inderdaadquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....
Niks mis mee hoor, Nijmegen niet iigquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:50 schreef Toad het volgende:
[..]
Arghhh... waarom spelen ze nou in Nijmegen en Groningen....
Ik vind het anders prima te reizenquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:36 schreef JeroenV het volgende:
De stad op zichzelf niet, de locatie van de stad wel..
Flauw...quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Ik weet wie de guest is![]()
Mag niet zeggen wie, maar zal verklappen dat ze heel gaaf is...
Hier moet ik wel even iemand voor regelen. Moet niet al te moeilijk worden tussen alle Trance Energy gaande vriendjesquote:DIGITALISM
aanvang: 23.00 uur
zaal open: 21.30 uur
entree: 14,- excl. lidmaatschap (3,- p.m./18,- p.j.)
Voorverkoop vanaf zaterdag 22 maart.
22 Mei in Paradisoquote:
Ach, op een nummer als 'Weekend Wars' zou je weer zweren naar een vroege jaren '70 David Bowie nummer te luisteren. Met dat Scissor Sister gehalte vind ik het overigens wel weer meevallen. Leuk plaatje, dat wel!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:50 schreef SnowCockroach het volgende:
Kan het kloppen dat de zanger van Scissor Sisters ook bij MGMT zit?Ik vind die stem er zo op lijken, vooral bij 'The Handshake'.
Wat is daar zo vreemd aanquote:
Servicekosten zijn uit de tijd. Gewoon je eigen online-systeem gebruiken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:45 schreef jakkop het volgende:
http://3voor12.vpro.nl/artikelen/artikel/39368585
raar verhaal
Het ging vooral om het idee van zo'n ouwe kerel met z'n poten in de festival-modderquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |