Als ze hem opsturen moet het ook nog in een enveloppe hoor! Maar wel erg duur jaquote:Op woensdag 5 maart 2008 14:07 schreef Sautor het volgende:
En dat doen ze ook nog niet zelf, dat doet de printer. Ze hoeven alleen maar op een knopje te drukken, en af te geven aan de klant. Je betaalt bij de hema toch ook geen servicekosten van 4,15 als je daar een rookworst koopt?
Maar de rookworst zit ook in een zakje, met speciaal mosterdbakje. Wat denk je dat dat kost?quote:Op woensdag 5 maart 2008 14:12 schreef Goover het volgende:
[..]
Als ze hem opsturen moet het ook nog in een enveloppe hoor! Maar wel erg duur ja
Mijn Infadels kaartje is 18,80 geworden...
Ah okquote:Op woensdag 5 maart 2008 08:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Voor een Doornroosje concert is het aan de hoge kant, en normaal gesproken alleen voorbestemd aan de ècht grote bands (groter dan Infadels, in elk geval). Ter vergelijking: voor de Wombats heb ik 9 euro betaald, voor The Rifles 11. Als een zaal als Paradiso 15 euro heft voor een ticket is dat normaal, maar voor Doornroosje-begrippen is dat gewoon hoog. Dus vandaar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LastFM
03/06 Maccabees - 10/06 Gaslight Anthem - 18/06 Oi Vai Voi - 20/06 Green Beats - 24/06 Ghinzu - 18/07 Extrema Outdoor
Ja, inderdaad.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:06 schreef jakkop het volgende:
doe je netjes, 5000 nummers binnen een uur.
Gewoon WMP statistieken, allemaal in 1x geupload.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:14 schreef SnowCockroach het volgende:
iTunes toch?
ah.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:16 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gewoon WMP statistieken, allemaal in 1x geupload.
Dat is goed. Wachten wel even af. Op dit moment is er volgens mij niet een concert waar we allebei naartoe gaan toch?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:31 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen
Wat is het trouwens vreemd dat de servicekosten aldoor veranderen. Dan weer 1,65, 2.15 en in dit geval dus 4.15.
Je krijgt ook nog wel 44 cent voor de postzegel, tenzij ik je nog bij een concert zie voor die tijd?
Doornroosje! Dat zou tof zijn!quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:29 schreef Toad het volgende:
[..]
Voor de liefhebbers:
Blood Red Shoes speelt waarschijnlijk een dag voor LC in Vera en op 19 mei in Doornroosje.
Euh nee.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:33 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga waarschijnlijk naar de VeraAls ze dan echt op LC komen dan lijk ik net een groupie, maarja.
Ehm ik ga naar The Wombats(Melkweg), Adam Green, We Are Scientists (Tivoli), Hadouken! (Melkweg) en nog een paar denk ikJij ook toevallig naar één van deze?
we zullen rustig aan doen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:25 schreef frame-saw het volgende:
Ik ga morgen naar Oostenrijk, kijken hoeveel topics ik moet doorlezen als ik maandagavond terug kom
Stond wel een leuk stuk in he met de mannen van Editors.quote:Op woensdag 5 maart 2008 18:40 schreef JeroenV het volgende:
Tijdens het wachten omdat de trein voor mijn neus wegreed de OOR er eens bijgepakt en wat bandjes opgeschreven die me leuk leken.
Bereid je maar vast voor op minstens 3 uur doorlezen. Even incalculeren alvast!quote:
Was iets te groot stukquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:45 schreef Toad het volgende:
[..]
Stond wel een leuk stuk in he met de mannen van Editors.
Dan ben ik woensdagavond rond 9 uur klaar aangezien ik ook nog andere dingen te doen hebquote:Op woensdag 5 maart 2008 18:49 schreef AMDB het volgende:
[..]
Bereid je maar vast voor op minstens 3 uur doorlezen. Even incalculeren alvast!
Ik ga morgen trouwens een gitaar kopenEn mezelf leren gitaar te spelen
![]()
Schrijf het vast in je agendaquote:Op woensdag 5 maart 2008 19:13 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dan ben ik woensdagavond rond 9 uur klaar aangezien ik ook nog andere dingen te doen heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |