quote:Op maandag 3 maart 2008 15:29 schreef -skippybal- het volgende:
En Rubber Soul is gewoon de beste plaat van de Beatles. Punt.
En jahoor, kreeg al snel reactiequote:Op zondag 2 maart 2008 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
He dat is echt vreemdIk hoop dat ze nu wel reageert
Okquote:
Wat voor een kaartje? Londen Calling? Nee, die heb ik niet.quote:Op zondag 2 maart 2008 23:44 schreef frame-saw het volgende:
Gooverrr jij was toch diegene die zijn LC kaartje kwijt wilde? Ik weet nu zeker dat ik ga maar helaas moet ik wel wachten tot de volgende geldstroom tot ik kan betalen. Dat is dus halverwege maart. Had je de kaartjes nog en wil je dan ook nog even wachten?
Lekker met die wind enzoquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat voor een kaartje? Londen Calling? Nee, die heb ik niet.
Wanneer begint de voorverkoop van Infadels in de Melkweg?
Reverend And The Makers (RATM) Was wel gaaf, hij deed alleen weer zijn 'Komwegaannaarbuitenvooreentoegift' trucje...
Oeh, dan gaat het al moeilijk worden... Maar ja, alles iig beter dan die kleine koepeltentjes. Kamperenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:56 schreef jakkop het volgende:
@-skippybal
ja staan ja
als je niet ál te lang ben tenminste, 1.85 max denk ik. en dan alleen in t middengedeelte.
Lol, wat een slechte soepquote:
O shit wie was het dan. Grobbel denk ik, lijkt op elkaarquote:Op maandag 3 maart 2008 16:48 schreef Goover het volgende:
[..]
Wat voor een kaartje? Londen Calling? Nee, die heb ik niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |