Oude grachtquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:28 schreef JeroenV het volgende:
Welke Tivoli?
Ik wacht nog even met kaarten bestellen... Maar misschien ga ik wel.
Ik vind het eigenlijk aan de dure kant voor zo'n band...quote:
Het is een van de betere bands ooit gemaakt hoor?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk aan de dure kant voor zo'n band...
Ok! Het gaat om 2 passepartoutkaarten incluis lidmaatschap bijelkaar opgeteld: ¤74,30.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef frame-saw het volgende:
Hé ik weet weer wie mij die London Calling kaartjes wilde verkopen, Toad! Nogmaals het verhaal, ik wil ze zeker weten overkopen maar ik heb nu nog geen geld. Dus als je even tot halverwege maart wilt wachten dan ben je een schat![]()
Dat had ik al begrepenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:27 schreef Toad het volgende:
[..]
Ok! Het gaat om 2 passepartoutkaarten incluis lidmaatschap bijelkaar opgeteld: ¤74,30.
Is een van de goedkoopste prijzen voor een kaartjequote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Daar schrok ik eigenlijk ook wel van.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:10 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:47 schreef MaJo het volgende:
Speciaal voor Skippy: Infadels in Doornroosje op 23 juni
Yep, op 12 mei in de Melkwegquote:Op dinsdag 4 maart 2008 23:36 schreef cassettebandje het volgende:
Hmm, komen Infadels ook nog A'dam eigenlijk?
Het optreden in de bovenzaal van Paradiso op London Calling was legendarisch
Het zou trouwens wel leuk zijn als er wat meer London Calling-achtige festival waren, misschien dan op wat kleinere schaal. of LC gewoon iets minder populair, zoals 5 jaar geleden.
Wat zijn jullie een stel zeikerdsquote:Op woensdag 5 maart 2008 00:11 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Daar schrok ik eigenlijk ook wel van.
30 euro is belachelijk, 15 euro voor een (veel) minder dan aardig populaire band die in 4 zaaltjes gaat optreden vind ik veel.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een stel zeikerds30 euro voor the Kooks is duur, maar 15 euro voor Infadels?
Mkay.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 22:14 schreef Leonos het volgende:
[..]
Het is een van de betere bands ooit gemaakt hoor?
Account aanmaken, kaartje bestellen via internet, betalen via iDeal of wat dan ook, geen extra naaikosten er boven op (tenzij via automatische incasso, dan 1 euro er bij), code gaat naar je mail en account op de site, op de dag van het optreden zelf of eerder code inwisselen voor het fysieke kaartje, naar binnen gaan, links af slaan en een Hertog Jannetje bestellen.quote:Op woensdag 5 maart 2008 01:17 schreef JeroenV het volgende:
hoe gaat dat daar dan eigenlijk?
Voor een Doornroosje concert is het aan de hoge kant, en normaal gesproken alleen voorbestemd aan de ècht grote bands (groter dan Infadels, in elk geval). Ter vergelijking: voor de Wombats heb ik 9 euro betaald, voor The Rifles 11. Als een zaal als Paradiso 15 euro heft voor een ticket is dat normaal, maar voor Doornroosje-begrippen is dat gewoon hoog. Dus vandaar.quote:Op woensdag 5 maart 2008 02:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat zijn jullie een stel zeikerds30 euro voor the Kooks is duur, maar 15 euro voor Infadels?
Hertog Jan?quote:Op woensdag 5 maart 2008 06:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Account aanmaken, kaartje bestellen via internet, betalen via iDeal of wat dan ook, geen extra naaikosten er boven op (tenzij via automatische incasso, dan 1 euro er bij), code gaat naar je mail en account op de site, op de dag van het optreden zelf of eerder code inwisselen voor het fysieke kaartje, naar binnen gaan, links af slaan en een Hertog Jannetje bestellen.
Biertje?quote:Op woensdag 5 maart 2008 08:51 schreef AMDB het volgende:
We zijn wel erg veel on-topic op het moment
Ik heb net kaartjes voor de Melkweg gekocht.. en nu komen ze ook in Tivoli? Oneerlijkquote:Op dinsdag 4 maart 2008 18:14 schreef MaJo het volgende:
Voor de OP, nog meer Infadels data
20 juni - Tivoli![]()
![]()
21 juni - Effenaar
idd, en niet nog eens 4 euro service kosten of weet ik veel wat ticketservice er nog bij gooit. Houdt het nog een beetje betaalbaar bij meerdere kleinere concertjes bezoekenquote:Op woensdag 5 maart 2008 06:41 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Account aanmaken, kaartje bestellen via internet, betalen via iDeal of wat dan ook, geen extra naaikosten er boven op (tenzij via automatische incasso, dan 1 euro er bij), code gaat naar je mail en account op de site, op de dag van het optreden zelf of eerder code inwisselen voor het fysieke kaartje, naar binnen gaan, links af slaan en een Hertog Jannetje bestellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |