Wat is daar slecht aan? Aangezien hij nog niet officieel uit is is het toch leuk om er alvast iets van te horen? De mensen die het goed vinden kopen het album daarna waarschijnlijk toch welquote:Op maandag 3 maart 2008 19:02 schreef Sautor het volgende:
Wat zijn jullie allemaal slecht door de nieuwe WAS te downloaden.
Overigens kan hij met niet erg boeien
LOLquote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef jakkop het volgende:
@los campesinos concert van vorige week(cd kwam die dag uit), gitarist tegen de zanger: They're really fast in memorizing lyrics!"
Je hebt zeker niet eens de 300 euro versie besteld?quote:Op maandag 3 maart 2008 19:42 schreef -skippybal- het volgende:
Grappig, dat nieuwe (instrumentale) plaatje van NIN. Gaat een fijn worden voor op de mp3 om in bed bij weg te vallen
Hé ik had het album die dag gekocht en al 2 keer beluisterdquote:Op maandag 3 maart 2008 19:30 schreef jakkop het volgende:
@los campesinos concert van vorige week(cd kwam die dag uit), gitarist tegen de zanger: They're really fast in memorizing lyrics!"
Brown Feather Sparrow klinkt zeker niet verkeerd, doet me ook ergens aan denken maar ik heb geen idee waaraan.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:08 schreef jakkop het volgende:
@f-s: verder geen schande dat je het niet kent hoor![]()
De bands die daar komen zijn over het algemeen trouwens iets te rustig voor dit topic![]()
At the close of every day (heel zacht)
Brown Feather Sparrow (luister beautiful and more)
Anderson (luister imagine me in front of you)
Tijd om te solliciteren dan!quote:Op maandag 3 maart 2008 20:40 schreef MaJo het volgende:
Leuke recensie jakkopEn tja soms gebeurd het dat recensies op elkaar lijken, maar het hoeft niet per se te betekenen dat ze elkaar naschrijven. Ik had een recensie voor the Casting Out geschreven en toen ik later de recensie van OOR zag zaten daar best veel overeenkomsten in
Tuurlijk wel (a)quote:Op maandag 3 maart 2008 19:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Je hebt zeker niet eens de 300 euro versie besteld?
Nee klopt. Bij dat nieuwe album van Maximo Park kon ik me ook niet inhouden, terwijl het gewoon leuker is om op het album zelf te wachtenquote:Op maandag 3 maart 2008 19:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat is daar slecht aan? Aangezien hij nog niet officieel uit is is het toch leuk om er alvast iets van te horen? De mensen die het goed vinden kopen het album daarna waarschijnlijk toch wel
Al was het maar om weer iets extra's in huis te hebben waarKeith
op te vinden is
Yup. Houdt het midden tussen bloedmooi en saai, als ik heel eerlijk ben. Maar een nummer als 'Come Home Baby Julie Come Home' is echt geweldig.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:48 schreef cassettebandje het volgende:
Wat indie betreft: kent iemand hier American Analog Set? Dat vind ik nu echt fijne muziek om bij tot rust te komen...
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 02:23 schreef MaJo het volgende:
Kent hier iemand Oh no! Oh my! ? Is echt leukBeetje Belle and Sebastian achtig, heel vrolijk
Zo is Lowlands ooit begonnen hoor...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:27 schreef -skippybal- het volgende:
Nou, de kans dat ik naar LL ga is steeds kleiner aan het worden. Gaan ze meer van die culuurshit doen![]()
Daar heb je toch andere plaatsen/festivals voor
Wel, die staan er WEL op!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:14 schreef Grobbel het volgende:
Ja, staan daar niet een hoop liedjes op van the Moldy Peaches en Kimya Dawson?
quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:08 schreef Goover het volgende:
Kijk, ik ben beroemd aan het worden:
http://www.jimmyalter.nl/(...)_het_in_het_Paradiso
En:
http://www.jimmyalter.nl/(...)_DJ_in_het_Patronaat
Oja, misschien is het gewoon spam, maar ik wou jullie gewoon mijn eerste reviews laten lezen
Die zin loopt niet echt, maar je hebt wel gelijk. Ga ergens anders staan praten ofzo..quote:Weer verbaas ik mij over de boze blikken van de mensen niet die op het opstapje bij de bar staan als ik er door wil om mijn drankjes te halen, maar dit even terzijde.
Ja, het woord 'niet' moet er tussenuit. Daar kwam ik ook achter, heb al een e-mail gestuurd. Er staat nog een dergelijke fout in ergens.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:12 schreef Sautor het volgende:
[..]
[..]
Die zin loopt niet echt, maar je hebt wel gelijk. Ga ergens anders staan praten ofzo..
hahaha, zo erg ben ik dan net weer nietquote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef frame-saw het volgende:
Haha tof![]()
Ik weet nog van mijn eerste recensie, was echt overenthousiastIedereen die ik ken heeft het wel gelezen zo'n beetje
Ja ik ook, maar steeds Reverend And The Makers typen vind ik zoon gedoe. Ik gebruik al kleine letters voor And en The, maar echt helpen doet het nog niet...quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:20 schreef frame-saw het volgende:
Rage Against The MachineIk lees het elke keer weer.
Maar bij Jimmy Alter kan je dus zo een recensie plaatsen? Dat is wel tof, ga ik denk ik ook maar doen voor meer schrijfervaring (vindt mijn lerares journalistiek altijd leuk).
Die soundtrack is echt briljantquote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:12 schreef Love Mae King het volgende:
Even iets heel anders...
Iemand de soundtrack van de film JUNO al gehoord?
Thats as indie as it gets...Briljant, durf ik te beweren.
Niet echt voor op de dansvloer, maar goed.... wat betekent offtopic vandaag de dag nog?
Linkje?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 12:11 schreef frame-saw het volgende:
Haha tof![]()
Ik weet nog van mijn eerste recensie, was echt overenthousiastIedereen die ik ken heeft het wel gelezen zo'n beetje
Ik heb hem al eens laten zien hierquote:
Oh ja die heb ik wel gelezenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 13:48 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Ik heb hem al eens laten zien hier![]()
En hij doet het nu ook even niet, maar die recensie van The Violent Husbands en The Van Jets. Aah die laatste mogen nog wel eens in Nederland komen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |