quote:Op zaterdag 23 februari 2008 19:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[ afbeelding ]
Kruys staat voor Schut.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 20:34 schreef Rumille het volgende:
[ afbeelding ]
De Ruiter neemt zijn naam iets te serieus.
quote:Op zondag 24 februari 2008 00:24 schreef WooZ het volgende:
[ afbeelding ]
Van Hanegem analyseert: '... en toen rende iedereen richting skihut.'
quote:Op zondag 24 februari 2008 09:44 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
De Ruyter:"Hey Schut, Deep Throat is morgen pas"
quote:Op zondag 24 februari 2008 13:24 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Sparta-spelers zijn ook niet verbaasd dat Utrecht niet goed gaat
quote:Op zondag 24 februari 2008 14:16 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
Schut: 'Zo keeper, wat dacht je? Ik doe iets vrolijks aan?'
quote:kleinzusje
De Ruiter blij met z'n gestampte muisjes
quote:EnGCatjuh
Kruys staat voor Schut.
quote:Waaghals
De Ruyter:"Hey Schut, Deep Throat is morgen pas"
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
De Ruiter: "Wat een kutfoto"
het is juist de kunst om bij elke foto een leuk onderschrift te vindenquote:Op zondag 24 februari 2008 19:33 schreef SCH het volgende:
Jammer dat ik de poedel krijg. Ik hoop dat nieuwe winnaars weer iets meer hun best doen om een leuke foto te zoeken, je ziet het ook aan de onderschriften, met dit soort onzinfoto's heeft het weinig zin.
winnaar vond ik de leukste, humor is relatiefquote:Jammer van de winnaar ook, heb niet zo'n zin in dat platte flauwe gedoe met foto's waar weer iemand zijn hoofd half voor een Kruys heeft hangen e.d.
kan ik beter aan jou vragen, over je onderschrift danquote:Je kan toch wel beter ruud?
Nee het was 88 in een dozijn foto - je hebt gewoon niet je best gedaan om iets te zoeken en dat neem ik je kwalijk. Probeer de wedstrijd een beetje leuk te houden door er even je best voor te doen.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:22 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
het is juist de kunst om bij elke foto een leuk onderschrift te vinden
bij deze was best wat mogelijk
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:36 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee het was 88 in een dozijn foto - je hebt gewoon niet je best gedaan om iets te zoeken en dat neem ik je kwalijk. Probeer de wedstrijd een beetje leuk te houden door er even je best voor te doen.
Dat je mij de poedel geeft, moet je zelf weten. Blijkt wel dat je totaal geen zelfrelativering kent en dat blijkt ook wel uit je reactie hier.
Er gebeuren zoveel leuke actuele dingen in het voetbal en dan kom je met zo'n onnoemelijke kutfoto aan zetten. Je vergalt het plezier, is dat wat je wil?
Wees een kerel - en zeg dat je gewoon niet gezocht hebt. Jammer. Beetje respect voor de medespelers zou je neit misstaan.
Wat een loser ben jij zeg. Waarom doe je eigenlijk mee als je het niet serieus neemt. Ik stop er godverdomme tijd en energie in. Stomme klootzak die je bent.quote:
whahaquote:Op zondag 24 februari 2008 20:39 schreef SCH het volgende:
[..]
Wat een loser ben jij zeg. Waarom doe je eigenlijk mee als je het niet serieus neemt. Ik stop er godverdomme tijd en energie in. Stomme klootzak die je bent.
quote:
Jeweetzellufquote:Op zondag 24 februari 2008 20:47 schreef ruud_fr het volgende:
ja maar hij noemde mij loser en stomme klootzak terwijl hij mij gebrek aan respect verweetvind ik niet lief
Door alleen maar domme smileys te posten ben je minstens zo erg. Je bent te laf om er inhoudelijk op in te gaan. Ik drukte me nog mild uit.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:47 schreef ruud_fr het volgende:
ja maar hij noemde mij loser en stomme klootzak terwijl hij mij gebrek aan respect verweetvind ik niet lief
Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik nooit zo lang het niveau van een Gier, of een Kat of een Slurf kan bijhouden. Ik doe gewoon altijd mee, ga voor de top 10 klassering, af en toe een podiumplek en ik merk zelf dat ik steeds vaker op het podium eindig. Voor mij is het maar een spelletje, je wint er niks mee en je verliest er niks mee.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet je maar even niet meer mee doen.
Maar als de anderen geen moeite hebben met het puberale gedrag van ruud_fr dan haak ik zelf wel af. Heb er geen zin in op die manier, natuurlijk is het een spelletje maar wat is er aan als je het niet serieus neemt??? Het leuke is altijd dat iedereen het hier serieus neemt, met veel gedol en gedoe er om heen. Maar dat heeft deze ruud_fr blijkbaar niet begrepen.
Ik ben het hele weekend keidruk, zondagmiddag meteen de computer aan om nog snel even mee te doen. Krijg je zo'n kutfoto en zulke reacties.
Waarom heb je niet even moeite gedaan om iets te zoeken?
Oh maar daar gaat het ook niet om. Om winnen of verliezen. Het is gewoon een leuk spel en het getuig van inzet en respect naar anderen om het serieus te nemen. Daar hoort ook het moeitei doen voor het zoeken van een foto bij.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:50 schreef Rumille het volgende:
[..]
Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik nooit zo lang het niveau van een Gier, of een Kat of een Slurf kan bijhouden. Ik doe gewoon altijd mee, ga voor de top 10 klassering, af en toe een podiumplek en ik merk zelf dat ik steeds vaker op het podium eindig. Voor mij is het maar een spelletje, je wint er niks mee en je verliest er niks mee.
ik vind dat je erg overdreven reageertquote:Op zondag 24 februari 2008 20:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Misschien moet je maar even niet meer mee doen.
Maar als de anderen geen moeite hebben met het puberale gedrag van ruud_fr dan haak ik zelf wel af. Heb er geen zin in op die manier, natuurlijk is het een spelletje maar wat is er aan als je het niet serieus neemt??? Het leuke is altijd dat iedereen het hier serieus neemt, met veel gedol en gedoe er om heen. Maar dat heeft deze ruud_fr blijkbaar niet begrepen.
Ik ben het hele weekend keidruk, zondagmiddag meteen de computer aan om nog snel even mee te doen. Krijg je zo'n kutfoto en zulke reacties.
Waarom heb je niet even moeite gedaan om iets te zoeken?
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe foto dan maar
[ afbeelding ]
Ik spaar mijn energie lieverquote:Op zondag 24 februari 2008 20:53 schreef SCH het volgende:
jij bent echt een watje he, vecht eens lekker mee man
Krijg je met homo's he.quote:Op zondag 24 februari 2008 20:53 schreef SCH het volgende:
[..]![]()
Kijk dat is nog eens een foto.
jij bent echt een watje he, vecht eens lekker mee man
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 24 februari 2008 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]
Kindje: "Kijk mamma, op de paal"
Ja, ik reageer ook wat overdreven. Omdat ik kapot en omdat je reactie op mijn reactie me mateloos stoort. Deze was al een stuk beter, hou dit niveau vastquote:Op zondag 24 februari 2008 20:53 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik vind dat je erg overdreven reageert
heb de foto geplaatst omdat er in mijn ogen wel leuke onderschriften bij te bedenken zijn, als dat niet zo zou zijn zou ik een andere foto zoeken
Ja idd, mooiquote:Op zondag 24 februari 2008 21:23 schreef Bayswater het volgende:
Hehe, eindelijk weer eens een opstootje in dit ouwewijventopic.
De Cat of kleinzusje wordt het dan hè, jammer SCHquote:Op maandag 25 februari 2008 15:45 schreef SCH het volgende:
Ik vind ruud_fr altijd heel goed jureren, misschien kan hij invallen?
Ik kan wel jureren. Wordt waarschijnlijk wel een vroege jury, rond 18uur.quote:Op maandag 25 februari 2008 15:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
De Cat of kleinzusje wordt het dan hè, jammer SCH
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik kan wel jureren. Wordt waarschijnlijk wel een vroege jury, rond 18uur.
quote:Op maandag 25 februari 2008 16:39 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik kan wel jureren. Wordt waarschijnlijk wel een vroege jury, rond 18uur.
Ja, ben er net !quote:Op maandag 25 februari 2008 21:24 schreef TheVulture het volgende:
Kan Kleinzusje de uitslag niet doen
quote:Op maandag 25 februari 2008 21:59 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ja.
Was het vergeten voor het eten en had daarna geen tijd meer.
* Perforeert nu de jaaropgaven en de rest en bergt het in een mapje op.quote:
quote:ZoneKill
Op deze manier is het wel heel makkelijk om Ajax in de wielen te rijden.
quote:TheVulture
Kindje: "Kijk mamma, op de paal"
quote:Gordon_Shumway
Heitinga: 'Tja, die nieuwe auto van de club, ik weet nog niet wat ik er van moet vinden'
De opmaak is hier te vinden.quote:SCH
Kindje: "Op schoot bij een Ajax-speler, nou ben ik dubbelgehandicapt"
Succes ermee!quote:Op maandag 25 februari 2008 22:11 schreef Bayswater het volgende:
Ga nu maar even de meterstanden opnemen.
Jij was 4equote:
Eerlijkquote:
quote:
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerlijk![]()
Jij was mijn winnaar
gebruikersnaam 2
nummer 3 was ik nog niet uit
poedel voor Isido
zullen we deze dan maar aanhoudenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:19 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Eerlijk![]()
Jij was mijn winnaar
gebruikersnaam 2
nummer 3 was ik nog niet uit
poedel voor Isido
quote:Op maandag 25 februari 2008 22:30 schreef Blawh het volgende:
Weer een Ajax-foto?
Eens !quote:Op maandag 25 februari 2008 22:31 schreef Blawh het volgende:
Die van Gordon vind ik dan beter.
Twee man voor. Motie aangenomenquote:Op maandag 25 februari 2008 22:27 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
zullen we deze dan maar aanhouden
Ik neem toch aan van niet.quote:Op maandag 25 februari 2008 23:37 schreef SCH het volgende:
Weer een poedel om mij ergens op af te rekenen ofzo?
Wat een kinderachtigheid
Moet toch haast wel, hij was erg leuk en zeker niet poedelwaardig, behalve als je je eigen clubvoorkeur mee laat wegen in de jurering maar ik kan me niet voorstellen dat de principiele juryleden hier zich daartoe laten verleidenquote:Op dinsdag 26 februari 2008 00:29 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ik neem toch aan van niet.
Juistquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet toch haast wel, hij was erg leuk en zeker niet poedelwaardig, behalve als je je eigen clubvoorkeur mee laat wegen in de jurering maar ik kan me niet voorstellen dat de principiele juryleden hier zich daartoe laten verleiden
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
JuistZelfs een Feyenoorder had 'm niet grappig gevonden.
De afwerkplek is alweer geslotenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:35 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Klose, Toni en Ribery vieren terugkeer Beschouw
Zonder jou is er geen reet aan man. Ik verveelde mequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Schijnt er nogal hectisch aan toe gegaan te zijn hier, zo (terug) te lezen.
Heb jou ook gemistquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonder jou is er geen reet aan man. Ik verveelde me
sterkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:29 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Toni: "Waarom is jouw bier lager?"
quote:-SCH-
-Eins, due, trois....saufen-
quote:-ruud_fr-
-Toni: "Waarom is jouw bier lager?"-
quote:-ZoneKill-
-Klose, Toni en Ribery bij de dopingcontrole...-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-Drank maakt meer kapot dan je lief is-
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit is mijn oordeel, en daar moeten jullie het mee doen.
Klagen
Dan doe ik 'm maar: Een eervolle vermelding voor Beschouw omdat hij weer terug is!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Sorry kleinzusje, vond niet echt dat er poedelkandidaten waren, alleen Rumille was concurrentie
Van SCH was goed bedacht, ruud_fr had een leuke woordgrap en om ZoneKill moest ik lachen
Dit is mijn oordeel, en daar moeten jullie het mee doen.
Klagen
Ik ben toch weer terugquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef Rumille het volgende:
Ik begin het met SCH eens te worden. Het niveau in dit topic gaat hard achteruit.
Sinds vandaag gaat het juist weer een stuk beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef Rumille het volgende:
Ik begin het met SCH eens te worden. Het niveau in dit topic gaat hard achteruit.
Oja, dat was inderdaad als eervolle vermelding bedoeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan doe ik 'm maar: Een eervolle vermelding voor Beschouw omdat hij weer terug is!!
Huiliequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
weer zo'n inspiratieloze kutfoto. SCH heeft gelijk.
ik sla een ronde over.
Ongeveer en best wel gepiktquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Angst voor bal zorgt voor rare taferelen bij Dordrecht-Roda
Donequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sorry man, ik zat in de collegezaal en moest ff snel wat verzinnen. Ga meteen aanpassen
quote:-DivineJester-
-Unicum: Siamese tweeling speelt voor twee verschillende clubs-
quote:-EnGCatjuh-
-Roda probeert met polka ook een Pool binnen te halen.-
quote:-Waaghals-
-In 200 jaar niet veel veranderd. Blanke mannen kijken toe hoe zwarten het werk doen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Willem Tell herleeft in Dordrecht. Voetbalspelers proberen bal van Sneijders hoofd te schoppen.-
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:39 schreef SCH het volgende:
Jezus, die winnaar
Dieptepunt in de jurering.
Verrassendquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond het een goede jury. Vooral plek 2.
Ik ben wel ziek in mijn hoofd maar helemaal niet op die manier.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:46 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad, te erg voor woorden.
Als je twee zwarte voetballers ziet en dan aan slavernij gaat denken ben je toch wel ziek in je hoofd. En nog erger als je het onderschrift tot winnaar uitroept.
Mjah de laatste waren zo saai, dat deze voor meer onderbroeken lol mag zorgenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:39 schreef Bayswater het volgende:
volgens mij is dat een ouwetje. wel een leuke overigens
Ik omschrijf hem wel even:quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dank je jongens, maar ik kan ze beiden niet zien
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:00 schreef Rumille het volgende:
Ik ben dan wel even de held:
[ afbeelding ]
-Trainer blijft bij weigering Puma outfit te dragen-
quote:-Bayswater-
-Vroeger kwam je er niet met een mopje vanaf.
-
quote:-Beschouw-
-Fritsie Flinkevleugel: "Jezus man, blijken we een wijf als trainer te hebben."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-WooZ-
-Eerste homo in het voetbal dan toch ontmaskert.-
Maar je ziet er nog gezond uit en voelt je nog goed toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben altijd positief
Laatst ben ik nog bijna met de dood bedreigd..quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben altijd positief
Heb jij mijn cellen geteld?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar je ziet er nog gezond uit en voelt je nog goed toch?
Bijna? Wat een loser was dat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laatst ben ik nog bijna met de dood bedreigd..
Met accent neem ik aan ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
"Heey wanker! You'd better play better than this, or you be gone here in 60 seconds!"
Geduld is een SCHone zaakquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Het is 18.00 uur geweest, doe je ding slurfemans.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Moet ik helpen met jureren? Er zijn 2 leuke en Bayswater de poedel. Sla nummer 3 maar over dan.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:01 schreef Beschouw het volgende:
Zeer povere ronde deze keer.![]()
Jury doen is geen pretje vandaag.![]()
Eerst maar eens even afwassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ja lekker. Wat staat die nieuwe pantalon je goed trouwens. Is dat suede?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:16 schreef Beschouw het volgende:
Zo, afwas gedaan. Inzendingen zijn nog steeds van bedroevend niveau.
Eerst maar even koffiezetten. Jullie ook?
Nee, leerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lekker. Wat staat die nieuwe pantalon je goed trouwens. Is dat suede?
quote:-ZoneKill-
-'Ericsson' staat volledig achter Vinnie'.-
-"Hey jullie daar, IK ben hier de B-acteur"-
quote:-Bayswater-
-Schop die Sneijder voor zijn ballen!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-" Houniet op! Je staat niet buiten spel !!!!! "-
Speel dan daar op in voortaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je wordt voorspelbaar, Beschouw.
En ik wist dat jij er kijk op had.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:29 schreef SCH het volgende:
Ik wist zeker dat Gordon, ging winnen.
Zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij als je als onderschrift enkel: 'Sneijder' doet, win je ook.
Ik haat helemaal niemand en jou zeker niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
Je HAAT me![]()
Hoe kan ik het goedmaken ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vond 'm niet zo leuk, weet niet eens meer precies wat het was, en dacht dat jij een Sneijdergrap nog wel kon waarderen
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niemand en jou zeker niet.Maar met zulke onderschriften win je bij mij nooit.
Goedmaken? Er valt niets goed te maken. Ik hou van je.[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:50 schreef Bayswater het volgende:
te klein
Arabieren hebben anders wel enorme piemels, heb ik gehoord.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:50 schreef Bayswater het volgende:
te klein
Sneijder ook ?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:51 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Arabieren hebben anders wel enorme piemels, heb ik gehoord.
Ruudje Bossenquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:55 schreef Rumille het volgende:
Welke scheidsrechter?
ehmm sneijder?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:50 schreef Bayswater het volgende:
te klein
Ja, dat is waar. Maar nu was er gewoon niets met Sneijder te beginnen en toch win je ermee.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Bayswater het volgende:
En ik had je nog wel getipt Gordon![]()
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 18:31 schreef Bayswater het volgende:
[ afbeelding]afbeelding ]
Zó man, das boeiend, ik hang aan je lippen, ga door, zóó zeg, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, boeiend, interessant boeiend!
quote:-WooZ-
-Buig maar eens goed door, naar dat Kahdootje in m'n broek-
quote:--vrolijke-frits
-Kah:" ik wil je gewoon ff bedanken voor het fluiten"-
-Kah: "Wat bedoel je met: 'ik heb de boodschappensmurf al aan iemand anders weggegeven'?"
De opmaak is hier te vinden.quote:-Waaghals-
-"Denk eraan scheids, wij hebben je vrouw en kinderen"-
Die lui in mijn onderschrift winnen nooit wat, dus ook nu niet.quote:
Kan je dan Smurfin langssturen?quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:35 schreef SCH het volgende:
Ja bedankt man, maar ik heb griep dus even geen betaling in natura dit keer
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:39 schreef SCH het volgende:
[ afbeelding ]
Hallo b-watertje, hier is het ook al nat
Ik houd niet van homohumorquote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
En de jury blijft weer in hetzelfde kliekje
Bij de volgende foto maar een goede homograp maken.
Niet de humor van homo's, een grap óver homo's!quote:
quote:Op zaterdag 1 maart 2008 19:47 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Enkele fotoSCHs
Oja, als je foto's van users wilt gebruiken moet je toestemming vragen. Sorryquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |