Juistquote:Op dinsdag 26 februari 2008 08:23 schreef SCH het volgende:
[..]
Moet toch haast wel, hij was erg leuk en zeker niet poedelwaardig, behalve als je je eigen clubvoorkeur mee laat wegen in de jurering maar ik kan me niet voorstellen dat de principiele juryleden hier zich daartoe laten verleiden
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 09:46 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
JuistZelfs een Feyenoorder had 'm niet grappig gevonden.
De afwerkplek is alweer geslotenquote:
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:35 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
Klose, Toni en Ribery vieren terugkeer Beschouw
Zonder jou is er geen reet aan man. Ik verveelde mequote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:39 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Schijnt er nogal hectisch aan toe gegaan te zijn hier, zo (terug) te lezen.
Heb jou ook gemistquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:56 schreef SCH het volgende:
[..]
Zonder jou is er geen reet aan man. Ik verveelde me
sterkquote:Op dinsdag 26 februari 2008 16:29 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Toni: "Waarom is jouw bier lager?"
quote:-SCH-
-Eins, due, trois....saufen-
quote:-ruud_fr-
-Toni: "Waarom is jouw bier lager?"-
quote:-ZoneKill-
-Klose, Toni en Ribery bij de dopingcontrole...-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-Drank maakt meer kapot dan je lief is-
quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Dit is mijn oordeel, en daar moeten jullie het mee doen.
Klagen
Dan doe ik 'm maar: Een eervolle vermelding voor Beschouw omdat hij weer terug is!!quote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
Sorry kleinzusje, vond niet echt dat er poedelkandidaten waren, alleen Rumille was concurrentie
Van SCH was goed bedacht, ruud_fr had een leuke woordgrap en om ZoneKill moest ik lachen
Dit is mijn oordeel, en daar moeten jullie het mee doen.
Klagen
Ik ben toch weer terugquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef Rumille het volgende:
Ik begin het met SCH eens te worden. Het niveau in dit topic gaat hard achteruit.
Sinds vandaag gaat het juist weer een stuk beterquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:52 schreef Rumille het volgende:
Ik begin het met SCH eens te worden. Het niveau in dit topic gaat hard achteruit.
Oja, dat was inderdaad als eervolle vermelding bedoeldquote:Op dinsdag 26 februari 2008 19:53 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan doe ik 'm maar: Een eervolle vermelding voor Beschouw omdat hij weer terug is!!
Huiliequote:Op woensdag 27 februari 2008 18:13 schreef gebruikersnaam het volgende:
weer zo'n inspiratieloze kutfoto. SCH heeft gelijk.
ik sla een ronde over.
Ongeveer en best wel gepiktquote:Op woensdag 27 februari 2008 17:49 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
Angst voor bal zorgt voor rare taferelen bij Dordrecht-Roda
Donequote:Op woensdag 27 februari 2008 20:35 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Sorry man, ik zat in de collegezaal en moest ff snel wat verzinnen. Ga meteen aanpassen
quote:-DivineJester-
-Unicum: Siamese tweeling speelt voor twee verschillende clubs-
quote:-EnGCatjuh-
-Roda probeert met polka ook een Pool binnen te halen.-
quote:-Waaghals-
-In 200 jaar niet veel veranderd. Blanke mannen kijken toe hoe zwarten het werk doen.-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Beschouw-
-Willem Tell herleeft in Dordrecht. Voetbalspelers proberen bal van Sneijders hoofd te schoppen.-
quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:39 schreef SCH het volgende:
Jezus, die winnaar
Dieptepunt in de jurering.
Verrassendquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik vond het een goede jury. Vooral plek 2.
Ik ben wel ziek in mijn hoofd maar helemaal niet op die manier.quote:Op woensdag 27 februari 2008 21:46 schreef Bayswater het volgende:
Inderdaad, te erg voor woorden.
Als je twee zwarte voetballers ziet en dan aan slavernij gaat denken ben je toch wel ziek in je hoofd. En nog erger als je het onderschrift tot winnaar uitroept.
Mjah de laatste waren zo saai, dat deze voor meer onderbroeken lol mag zorgenquote:Op woensdag 27 februari 2008 23:39 schreef Bayswater het volgende:
volgens mij is dat een ouwetje. wel een leuke overigens
Ik omschrijf hem wel even:quote:Op donderdag 28 februari 2008 16:54 schreef vrolijke-frits het volgende:
Dank je jongens, maar ik kan ze beiden niet zien
quote:Op donderdag 28 februari 2008 17:00 schreef Rumille het volgende:
Ik ben dan wel even de held:
[ afbeelding ]
quote:-SCH-
-Trainer blijft bij weigering Puma outfit te dragen-
quote:-Bayswater-
-Vroeger kwam je er niet met een mopje vanaf.
-
quote:-Beschouw-
-Fritsie Flinkevleugel: "Jezus man, blijken we een wijf als trainer te hebben."-
De opmaak is hier te vinden.quote:-WooZ-
-Eerste homo in het voetbal dan toch ontmaskert.-
Maar je ziet er nog gezond uit en voelt je nog goed toch?quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben altijd positief
Laatst ben ik nog bijna met de dood bedreigd..quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
[..]
Spreek voor jezelf, ik ben altijd positief
Heb jij mijn cellen geteld?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Maar je ziet er nog gezond uit en voelt je nog goed toch?
Bijna? Wat een loser was dat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laatst ben ik nog bijna met de dood bedreigd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |