Bijna? Wat een loser was dat.quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:03 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Laatst ben ik nog bijna met de dood bedreigd..
Met accent neem ik aan ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 20:47 schreef vrolijke-frits het volgende:
[ afbeelding ]
"Heey wanker! You'd better play better than this, or you be gone here in 60 seconds!"
Geduld is een SCHone zaakquote:Op vrijdag 29 februari 2008 18:09 schreef SCH het volgende:
Het is 18.00 uur geweest, doe je ding slurfemans.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:03 schreef SCH het volgende:
Moet ik helpen met jureren? Er zijn 2 leuke en Bayswater de poedel. Sla nummer 3 maar over dan.
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:01 schreef Beschouw het volgende:
Zeer povere ronde deze keer.![]()
Jury doen is geen pretje vandaag.![]()
Eerst maar eens even afwassen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
Ja lekker. Wat staat die nieuwe pantalon je goed trouwens. Is dat suede?quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:16 schreef Beschouw het volgende:
Zo, afwas gedaan. Inzendingen zijn nog steeds van bedroevend niveau.
Eerst maar even koffiezetten. Jullie ook?
Nee, leerquote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:17 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja lekker. Wat staat die nieuwe pantalon je goed trouwens. Is dat suede?
quote:-ZoneKill-
-'Ericsson' staat volledig achter Vinnie'.-
quote:-SCH-
-"Hey jullie daar, IK ben hier de B-acteur"-
quote:-Bayswater-
-Schop die Sneijder voor zijn ballen!-
De opmaak is hier te vinden.quote:-kleinzusje-
-" Houniet op! Je staat niet buiten spel !!!!! "-
Speel dan daar op in voortaan.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
Je wordt voorspelbaar, Beschouw.
En ik wist dat jij er kijk op had.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:29 schreef SCH het volgende:
Ik wist zeker dat Gordon, ging winnen.
Zou zo maar kunnen.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:35 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Volgens mij als je als onderschrift enkel: 'Sneijder' doet, win je ook.
Ik haat helemaal niemand en jou zeker niet.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:37 schreef kleinzusje het volgende:
Je HAAT me![]()
Hoe kan ik het goedmaken ?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 18:44 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Ow![]()
Ik vond 'm niet zo leuk, weet niet eens meer precies wat het was, en dacht dat jij een Sneijdergrap nog wel kon waarderen
quote:
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 19:43 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ik haat helemaal niemand en jou zeker niet.Maar met zulke onderschriften win je bij mij nooit.
Goedmaken? Er valt niets goed te maken. Ik hou van je.[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |