abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56954494
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:36 schreef SCH het volgende:

[..]

Nee het was 88 in een dozijn foto - je hebt gewoon niet je best gedaan om iets te zoeken en dat neem ik je kwalijk. Probeer de wedstrijd een beetje leuk te houden door er even je best voor te doen.

Dat je mij de poedel geeft, moet je zelf weten. Blijkt wel dat je totaal geen zelfrelativering kent en dat blijkt ook wel uit je reactie hier.

Er gebeuren zoveel leuke actuele dingen in het voetbal en dan kom je met zo'n onnoemelijke kutfoto aan zetten. Je vergalt het plezier, is dat wat je wil?

Wees een kerel - en zeg dat je gewoon niet gezocht hebt. Jammer. Beetje respect voor de medespelers zou je neit misstaan.

ok, je hebt gelijk
pi_56954514
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:38 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ok, je hebt gelijk
Wat een loser ben jij zeg. Waarom doe je eigenlijk mee als je het niet serieus neemt. Ik stop er godverdomme tijd en energie in. Stomme klootzak die je bent.
pi_56954569
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:39 schreef SCH het volgende:

[..]

Wat een loser ben jij zeg. Waarom doe je eigenlijk mee als je het niet serieus neemt. Ik stop er godverdomme tijd en energie in. Stomme klootzak die je bent.
whaha
pi_56954607
Heren, Heren
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  zondag 24 februari 2008 @ 20:44:54 #25
80382 manny
30 is best veel
pi_56954626
roestig nou jongens,roestig. Het is maar een spelletje...
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
pi_56954694
ja maar hij noemde mij loser en stomme klootzak terwijl hij mij gebrek aan respect verweet vind ik niet lief
pi_56954720
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:41 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

whaha
Misschien moet je maar even niet meer mee doen.

Maar als de anderen geen moeite hebben met het puberale gedrag van ruud_fr dan haak ik zelf wel af. Heb er geen zin in op die manier, natuurlijk is het een spelletje maar wat is er aan als je het niet serieus neemt??? Het leuke is altijd dat iedereen het hier serieus neemt, met veel gedol en gedoe er om heen. Maar dat heeft deze ruud_fr blijkbaar niet begrepen.

Ik ben het hele weekend keidruk, zondagmiddag meteen de computer aan om nog snel even mee te doen. Krijg je zo'n kutfoto en zulke reacties.

Waarom heb je niet even moeite gedaan om iets te zoeken?
pi_56954723
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:47 schreef ruud_fr het volgende:
ja maar hij noemde mij loser en stomme klootzak terwijl hij mij gebrek aan respect verweet vind ik niet lief
Jeweetzelluf
pi_56954732
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:47 schreef ruud_fr het volgende:
Door alleen maar domme smileys te posten ben je minstens zo erg. Je bent te laf om er inhoudelijk op in te gaan. Ik drukte me nog mild uit.
pi_56954747
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:44 schreef TheVulture het volgende:
Heren, Heren
pi_56954759
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:48 schreef SCH het volgende:

[..]

Maar als de anderen geen moeite hebben met het puberale gedrag van ruud_fr dan haak ik zelf wel af. Heb er geen zin in op die manier, natuurlijk is het een spelletje maar wat is er aan als je het niet serieus neemt??? Het leuke is altijd dat iedereen het hier serieus neemt, met veel gedol en gedoe er om heen. Maar dat heeft deze ruud_fr blijkbaar niet begrepen.

Ik ben het hele weekend keidruk, zondagmiddag meteen de computer aan om nog snel even mee te doen. Krijg je zo'n kutfoto en zulke reacties.

Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik nooit zo lang het niveau van een Gier, of een Kat of een Slurf kan bijhouden. Ik doe gewoon altijd mee, ga voor de top 10 klassering, af en toe een podiumplek en ik merk zelf dat ik steeds vaker op het podium eindig. Voor mij is het maar een spelletje, je wint er niks mee en je verliest er niks mee.
pi_56954810
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:50 schreef Rumille het volgende:

[..]

Ik heb me er al lang bij neergelegd dat ik nooit zo lang het niveau van een Gier, of een Kat of een Slurf kan bijhouden. Ik doe gewoon altijd mee, ga voor de top 10 klassering, af en toe een podiumplek en ik merk zelf dat ik steeds vaker op het podium eindig. Voor mij is het maar een spelletje, je wint er niks mee en je verliest er niks mee.
Oh maar daar gaat het ook niet om. Om winnen of verliezen. Het is gewoon een leuk spel en het getuig van inzet en respect naar anderen om het serieus te nemen. Daar hoort ook het moeitei doen voor het zoeken van een foto bij.
pi_56954814
Nieuwe foto dan maar

pi_56954829
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:48 schreef SCH het volgende:

[..]

ik vind dat je erg overdreven reageert

heb de foto geplaatst omdat er in mijn ogen wel leuke onderschriften bij te bedenken zijn, als dat niet zo zou zijn zou ik een andere foto zoeken
pi_56954837
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:52 schreef TheVulture het volgende:
Nieuwe foto dan maar

[ afbeelding ]
Kijk dat is nog eens een foto.

jij bent echt een watje he, vecht eens lekker mee man
pi_56954859

Heitinga: 'Tegen Sparta en Feyenoord liep ik er zo doorheen, maar dat gaat op deze manier niet lukken.'
pi_56954875
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:53 schreef SCH het volgende:

Ik spaar mijn energie liever
pi_56954888
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:53 schreef SCH het volgende:

[..]

Kijk dat is nog eens een foto.

Krijg je met homo's he.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_56954919

Kindje: "Kijk mamma, op de paal"
pi_56954956
quote:
Op zondag 24 februari 2008 20:56 schreef TheVulture het volgende:
[ afbeelding ]

Kindje: "Kijk mamma, op de paal"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')