abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56915067
Vervolg van: [COS # 3332] Waar alles bij het oude blijft.

Het vertrek van Eric?
Een van de beste gastspelers gaan de villa weer verlaten als we VillaVandaag mogen geloven, Eric. Sinds binnenkomst hebben we van zijn aanwezigheid kunnen genieten! De terror, de gesprekjes, de valse sneren, Eric zoals we Eric kennen. Eric was en is eigenlijk nog steeds onmisbaar.

Leandra legt nog even uit wat het verschil is tussen een wannabe gastspeler en een DGK-veteraan:
quote:
Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dat is nou net het verschil tussen al die nitwit gastspelertjes voor Brian & Amanda en een gastspeler die voor Huub (en Jaap) komt: Van het ene soort kun je er ongegeneerd iedere week 2 verse inzetten, het enige wat ze doen is in de weg lopen.... spelinfo hebben ze niet:
  • ze hebben het programma nooit gekeken (of alleen op TV )
  • ze zijn te dom om het te begrijpen
  • ze zijn ze zelfs te simpel om datgene wat ze wel gezien en begrepen hebben te recapituleren.
    Eric daarentegen kan dat duidelijk wel, en ik ga er vanuit dat eventuele andere "pro-Huub" gastspelers dat ook zullen kunnen, en als ze dat niet kunnen dan trapt Huub ze snel genoeg richting Brian en Amanda.

Met andere woorden: Eric heeft in 2 weken meer gedaan om Huub te helpen dan al die andere gastspelers bij elkaar voor Brian en Amanda.
  • Het officiële vertrek laat nog even op zich wachten, want Eric vertrekt slechts om wederom de camera's op te zoeken vanavond!

"Samen met Palma en ex-Miljonair Natasia gaat hij jureren in een zangwedstrijd", aldus Villa Vandaag.

Eenzame Huub:
    Ondanks dat hij de liefde om zich heen heeft, kan zelfs Claire niet tot Huub doordringen. Om de een of andere reden lijkt Huub meer en meer af te dwalen en diep in de put te zitten. Huub is niet meer de Huub die we kennen, de terror-Huub, de snode-Huub, de scherpe-Huub, de ondernemende-Huub, de organiserende-Huub.

Het enige wat hem nog tot bewegen zou kunnen brengen is de fles! Want het lijkt erop dat Huub verwikkeld is in een soort van machtstrijd met de Febo/achter/het hokje/redactie. Ik geen drank? Jullie geen TV! moet Huub gedacht hebben. Of heeft Huub na het eventuele vertrek van Eric toch nog plannen?

cap: Varen

Brian's transformatie:
    Brian lijkt weer in optimale topvorm! Want na die slopende zondag was het even bijkomen natuurlijk. Zo'n grootste overwinning inspanning gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar alles is weer in kannen en kruiken, want Brian heeft er zin in!
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 18:07 schreef T-lex het volgende:
    Denk dat B&A net gewoon ff offstream hebben kunnen kloten ...viel op dat na het sporten we ineens geen streams meer op hun hadden en we pas weer de slaapkamer kregen toen ze al ff onder de douche stonden.

Ze waren voor het sporten ook al aan het dollen....en ze liepen een beetje te teasen. Brian vroeg nog "wat doe je na het sporten, zullen we wat afspreken" terwijl hij de kont van Amanda bekeek.
    Tja Brian, als Amanda jouw verzoek zou afwijzen voelt dit een beetje als een trap na.....

Vat je 'm Brian? Trap ná?

Brian heeft er zóveel zin in, dat ie een complete haartransformatie ondergaat. We presenteren u de nieuwe Brian!

cap: Disana

Ok, COS-dames, wat vinden jullie hiervan? Kom er maar in!

Copycat gaat in haar beleving over de nieuwe transformatie nog een stapje verder:
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:

[..]

Dat Duitse duo, Modern Talking, dat was eind jaren tachtig, hè? Kan voor Brian dus nog net als stijlicoon fungeren. Die donkerharige, dan. Met dat naamplaatje met de naam van zijn vrouw "Nora" om zijn nek.

Ordiclaire?
    Ricardo gooit ouderwets olie op het vuur, want Claire wordt wederom het vuur aan de schenen gelegd. Maar of Claire hier vatbaar voor is?
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
    Ricardo tegen Claire: Je ben OrdiClaire op straat, een disaster in de keuken en een hoer in bed.

Als hij dat tegen mij had gezegd zou ik toch hebben uitgehaald.......Claire staat schaapachtig te lachen, hopeloos.

Post!
    Het is weer zover, post van het front! Naast de nodige aandacht van fans is er ook post van het thuisfront. En zoals het altijd gaat delen bijna alle bewoners elkaars post... Niemand schijnt daar moeite mee te hebben, góh? Brian & Amanda echter wel. Hm...

Huub lijkt minder gelukkig te zijn met de post van vanavond, want:
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:00 schreef coldstar het volgende:

Oeps, Huub is pissig. Claire heeft een brief gekregen van haar de beste vriendin. Die schrijft kennelijk niet zo positief over Huub. Zij geloofd niet in de oprechtheid van Huub. Huub zit het niet lekker.

Claire probeerd de brief van haar vriendin goed te praten.

Ook de kaarten van VOL zijn weer niet goed... "stelletje mongolen", zegt Huub.

Proost COS'ers!
    Ondanks dat Brian, Amanda, en Mike minder geliefd zijn in de COS, toch nog een toast naar alle streamers namens het stel, de zwerver, en Ricardo!
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
    Amanda, Mike, Ricardo en Brain proosten op de streamers...... Proost mensen, dat jullie nog maar heel veel plezier daar samen hebben...

Welkom in Commentaar Op Streams. Hier leveren we commentaar op de streams, en vertellen we wat er gebeurd op de streams voor de non-streamers. Discussies over DGK-personen, discussies over oude streams, langdradige analyses, of de hooligan uithangen kan hierrr:

- (DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)

Go
    pi_56915127
    top Yavido

fipo

leer schreeuwen discusieren als amanda in 8 stappen:

- begin de discussie met het besef dat je 100% gelijk hebt! NIEMAND kan je overtuigen dat dat niet zo is! JIJ HEBT GELIJK!! Blijf dit volhouden, no matter what! Al staat het bewijs voor je en slaat het je in je gezicht: blijf volhouden dat je gelijk hebt!

tijdens de discussie:
    - schreeuw zo hard je kan
    - luister NOOIT naar je discussiepartner
    - ga NOOIT inhoudelijk in op het discussiepunt, maar wel op uiterlijkheden
    - indien de discussiepartner een punt probeert te maken: stop niet met schreeuwen, schreeuw juist harder! daarnaast kan je ook nog proberen de discussiepartner te overtuigen van je gelijk met stellingen als "echt nieeeet", "jonguuuh" en "ooww, mei, koooood".
    - als het toch onvermijdelijk is een punt van je tegenstander discussiepartner aan te moeten horen: zing een liedje in je hoofd, of tel in je hoofd (niet letterlijk) achteruit van 100 tot 1.
    - probeer je discussiepartner te overtuigen door hem/haar op het verkeerde been te zetten door bijvoorbeeld: dingen die er helemaal niks mee te maken hebben erbij te trekken; of lalalalala of lelelelele gaan schreeuwen.
    - wordt het te heet onder de voeten: schreeuw nog harder of loop aan.
    pi_56915208
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:

[..]

Zolang de was keurig gestreken in de linnenkast ligt is er toch niks aan de hand?
    Jij blijft aan de gang he....nou heb ik al die tijd niet meer op jou gereageerd. Maar van deze kut opmerkingen ben ik niet gediend. Ik ben er van overtuigd dat mijn was netter in mijn kast ligt als de jouwe. Jij vind 16 uur van de 24 uur streamen en op huub geilen., kennelijk meer waard als je huishouden.

Ga voor de verandering eens lekker een keertje naar buiten en snuif eens wat zuurstof op dan werken die levens loze hersenen misschien een keer van je.

Laat mij met rust en doe verder je eigen ding
    pi_56915232
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
    top Yavido

fipo

- begin de discussie met het besef dat je 100% gelijk hebt! NIEMAND kan je overtuigen dat dat niet zo is! JIJ HEBT GELIJK!! Blijf dit volhouden, no matter what! Al staat het bewijs voor je en slaat het je in je gezicht: blijf volhouden dat je gelijk hebt!

tijdens de discussie:
    - indien de discussiepartner een punt probeert te maken: stop niet met schreeuwen, schreeuw juist harder! daarnaast kan je ook nog proberen de discussiepartner te overtuigen van je gelijk met stellingen als "echt nieeeet", "jonguuuh" en "ooww, mei, koooood".
    - als het toch onvermijdelijk is een punt van je tegenstander discussiepartner aan te moeten horen: zing een liedje in je hoofd, of tel in je hoofd (niet letterlijk) achteruit van 100 tot 1.
    - probeer je discussiepartner te overtuigen door hem/haar op het verkeerde been te zetten door bijvoorbeeld: dingen die er helemaal niks mee te maken hebben erbij te trekken; of lalalalala of lelelelele gaan schreeuwen.
    Je vergeet er eentje.
    Bedreig je discussiepartner met de dood indien je stem het begeeft.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 21:51:19 #5
    38396 mazaru
    Geloof niet alles wat je denkt
    pi_56915234
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:

[..]

Het vlees was alleen voor Brian, Amanda en Mike, Huub en Claire hadden het nakijken. Dit hadden ze vanochtend al met zijn drieën bekokstoofd.
    Huub kan er toch ook niets aan doen als er ineens een vreselijke niesbui opkomt terwijl die bij hen borden staat?
    Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 21:52:37 #6
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56915263
    Jemig Yavido, je OP is weer als vanouds.
    “Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
    ― Mark Twain
    'Stupidity has become as common as common sense was before.'
    pi_56915270
    I\k wil niet zeuren...mooie OP, lekker snel enzo... maar:

Zelfde laken en pak
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 21:54:55 #8
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56915326
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:

Laat mij met rust en doe verder je eigen ding
    Ik reageerde op een post van Mokum, die heeft namelijk wel humor. Succes met je strijkgoed.
    ― Mark Twain
      vrijdag 22 februari 2008 @ 21:56:27 #9
    38396 mazaru
    pi_56915366
    Bedankt Yavido
    pi_56915389
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik reageerde op een post van Mokum, die heeft namelijk wel humor. Succes met je strijkgoed.
    Thanks! Ik kon hier ook wel om lachen...
    Ik haal weer wat overhoop zie ik al
    pi_56915390
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:44 schreef Yavido het volgende:
    Vervolg van: [COS # 3332] Waar alles bij het oude blijft.

[ afbeelding ]

Het vertrek van Eric?
    Een van de beste gastspelers gaan de villa weer verlaten als we VillaVandaag mogen geloven, Eric. Sinds binnenkomst hebben we van zijn aanwezigheid kunnen genieten! De terror, de gesprekjes, de valse sneren, Eric zoals we Eric kennen. Eric was en is eigenlijk nog steeds onmisbaar.

Leandra legt nog even uit wat het verschil is tussen een wannabe gastspeler en een DGK-veteraan:
    [..]

Het officiële vertrek laat nog even op zich wachten, want Eric vertrekt slechts om wederom de camera's op te zoeken vanavond!

"Samen met Palma en ex-Miljonair Natasia gaat hij jureren in een zangwedstrijd", aldus Villa Vandaag.

Eenzame Huub:
    Ondanks dat hij de liefde om zich heen heeft, kan zelfs Claire niet tot Huub doordringen. Om de een of andere reden lijkt Huub meer en meer af te dwalen en diep in de put te zitten. Huub is niet meer de Huub die we kennen, de terror-Huub, de snode-Huub, de scherpe-Huub, de ondernemende-Huub, de organiserende-Huub.

Het enige wat hem nog tot bewegen zou kunnen brengen is de fles! Want het lijkt erop dat Huub verwikkeld is in een soort van machtstrijd met de Febo/achter/het hokje/redactie. Ik geen drank? Jullie geen TV! moet Huub gedacht hebben. Of heeft Huub na het eventuele vertrek van Eric toch nog plannen?

cap: Varen
    [ afbeelding ]

Brian's transformatie:
    Brian lijkt weer in optimale topvorm! Want na die slopende zondag was het even bijkomen natuurlijk. Zo'n grootste overwinning inspanning gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar alles is weer in kannen en kruiken, want Brian heeft er zin in!
    [..]

Tja Brian, als Amanda jouw verzoek zou afwijzen voelt dit een beetje als een trap na.....

Vat je 'm Brian? Trap ná?

Brian heeft er zóveel zin in, dat ie een complete haartransformatie ondergaat. We presenteren u de nieuwe Brian!

cap: Disana
    [ afbeelding ]

Ok, COS-dames, wat vinden jullie hiervan? Kom er maar in!

Copycat gaat in haar beleving over de nieuwe transformatie nog een stapje verder:
    [..]

Ordiclaire?
    Ricardo gooit ouderwets olie op het vuur, want Claire wordt wederom het vuur aan de schenen gelegd. Maar of Claire hier vatbaar voor is?
    [..]

Post!
    Het is weer zover, post van het front! Naast de nodige aandacht van fans is er ook post van het thuisfront. En zoals het altijd gaat delen bijna alle bewoners elkaars post... Niemand schijnt daar moeite mee te hebben, góh? Brian & Amanda echter wel. Hm...

Huub lijkt minder gelukkig te zijn met de post van vanavond, want:
    [..]

[ afbeelding ]

Proost COS'ers!
    Ondanks dat Brian, Amanda, en Mike minder geliefd zijn in de COS, toch nog een toast naar alle streamers namens het stel, de zwerver, en Ricardo!
    [..]

Welkom in Commentaar Op Streams. Hier leveren we commentaar op de streams, en vertellen we wat er gebeurd op de streams voor de non-streamers. Discussies over DGK-personen, discussies over oude streams, langdradige analyses, of de hooligan uithangen kan hierrr:

- (DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)

Go
    OP IS TOP
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 21:58:18 #12
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56915400
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
    I\k wil niet zeuren...mooie OP, lekker snel enzo... maar:

Zelfde laken en pak
    Nee skattie, lees dit even.
    quote:
    1320. Van hetzelfde laken een pak krijgen,
    d.w.w. op dezelfde wijze behandeld of gestraft worden, als waarop dit iemand zelf of een ander is gedaan. In Zuid-Nederland zegt men van hetzelfde laken een broek geven (Schuermans, 323 b; Joos, 119; Welters, 113 en Antw. Idiot. 285) of van denzelfden derden hebben (of krijgen4)) in den zin van: iemand op dezelfde wijze straffen of poets wederom poets spelen (Schuermans, 80 a); Teirl. II, 197: iemand van 't zelfde laken
    ― Mark Twain
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:00:44 #13
    137949 Disana
    pi_56915455
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
    Jemig Yavido, je OP is weer als vanouds.
    Die van mij mocht er ook zijn
    pi_56915475
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:57 schreef markisboer het volgende:

[..]

OP IS TOP

Kan ook zonder quote hoor.

Maar hij is top!
    ieder oordeel heeft zijn nadeel
    pi_56915483
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:57 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Thanks! Ik kon hier ook wel om lachen...
    Ik haal weer wat overhoop zie ik al
    nee hoor, het blijft leuk...maar wel van jou......daar kan ik de humor van in zien
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:02:47 #16
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56915496
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:00 schreef Disana het volgende:

Die van mij mocht er ook zijn
    Oh jee, wat zuur. Plaats hem ik het COS OP topic, dan lees ik hem.
    [DGK] [COS OP'S] Openings Posten
    ― Mark Twain
    pi_56915509
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:

[..]

Maar hij is top!
    pi_56915542
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:

[..]

Maar hij is top!
    Je bent me net voor..

Amanda is weer in een discussie met Ricardo...luisteren we even mee?
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:05:29 #19
    137949 Disana
    pi_56915548
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:

[..]

Oh jee, wat zuur. Plaats hem ik het COS OP topic, dan lees ik hem.
    [DGK] [COS OP'S] Openings Posten
    Da's voor COSsen die het hebben gered

Hee, ik dacht dat COSsers gisteren hadden gezien dat de Schwarzkopf display werd weggehaald. Het valt me nu pas op dat hij er nog gewoon staat.
    pi_56915549
    Amanda voelt zich toch wel aangesproken door de opmerking van Ricardo.
    het water roept
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:08:53 #21
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56915613
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef Disana het volgende:

Da's voor COSsen die het hebben gered

Hee, ik dacht dat COSsers gisteren hadden gezien dat de Schwarzkopf display werd weggehaald. Het valt me nu pas op dat hij er nog gewoon staat.
    Onzin, als je een mooie OP hebt mag je die niet plaatsen dan?

Viel mij ook op, Brian gebruikte zelfs de haarlak vanmiddag, plannetje mislukt dus en Mandy heeft ook het naklijken.
    ― Mark Twain
    pi_56915614
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee skattie, lees dit even.
    [..]
    Het is hier dus verbasterd begrijp ik...dit is de nette versie
    pi_56915661
    **warning** http://nl.youtube.com/watch?v=TTdjobNdvAg **warning**
    Dit vind jaap het gaafste filmpje wat hij ooit gezien heeft..
    pi_56915662
    het water roept
    pi_56915665
    Het is volgens mij de eerste avond dat ze daar eens gezellig aan het eten zijn. In iedergeval zonder al die ondervragingen en ruzies.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt..
    pi_56915717

"Jonguh! Ik heb toch gelijk!"
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:15:31 #27
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56915737
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:08 schreef Mokum020 het volgende:

Het is hier dus verbasterd begrijp ik...dit is de nette versie
    Dat krijg je ervan als je in louche tenten rondhangt.

Komt er nu echt speciaal witte wijn voor Amanda binnen?
    ― Mark Twain
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:16:38 #28
    38396 mazaru
    pi_56915759
    Del spreekt Claire aan op haar alcoholgebruik!!
    pi_56915774
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
    Het is volgens mij de eerste avond dat ze daar eens gezellig aan het eten zijn. In iedergeval zonder al die ondervragingen en ruzies.

Ik ben benieuwd hoe lang het duurt..
    Typisch gevalletje scriptactie.
    Dit moet van achter.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:17:19 #30
    38396 mazaru
    pi_56915781
    Del tegen Claire:: "Heb jij wel eens een dag niet gedronken?

vrijdag 22 februari 2008 @ 22:18:15 #31
    38396 mazaru
    pi_56915795
    Volgens rat hebben hij en Del zo maar even een week geen alcohol gedronken.

Dan heb ik zeker ergens in een coma gelegen, want dat is mij niet opgevallen.
    pi_56915821
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
    Del tegen Claire:: "Heb jij wel eens een dag niet gedronken?

En ook nog; daar word je toch misselijk van.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:20:34 #33
    38396 mazaru
    pi_56915839
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:19 schreef 2live het volgende:

[..]

En ook nog; daar word je toch misselijk van.
    Ze is echt te dom voor woorden
    pi_56915896
    het water roept
    pi_56915929
    Huub zegt dat Claire goed tegen alcohol kan. Ik geloof dat ook. Ik zie haar best wel veel alcohol drinken, maar zie maar zelde dat ze, of dronken, of aangeschoten is.....'...
    pi_56915962
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:

[..]

Dat krijg je ervan als je in louche tenten rondhangt.

Komt er nu echt speciaal witte wijn voor Amanda binnen?

Hoesow! Je moeder!
    pi_56915966
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:20 schreef mazaru het volgende:

[..]

Ze is echt te dom voor woorden
    En ze zit alweer aan de wijn.
    pi_56915970
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
    Huub zegt dat Calire goed tegen alcohol kan. Ik geloof dat ook. Ik zie haar best wel veel alcohol drinken, maar zie maar zelde dat ze, of dronken, of aangeschoten is.....'...
    Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:25:41 #39
    38396 mazaru
    pi_56915975
    pi_56915976
    Ricardo heeft geen haar in zin bilnaad.
    Jaap heeft heel veel haar in zijn bilnaad
    het water roept
    pi_56915990
    het water roept
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:26:22 #42
    38396 mazaru
    pi_56916000
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef neehe het volgende:

[..]

En ze zit alweer aan de wijn.
    Kan ze morgenochtend weer klagen dat ze griep heeft
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:26:23 #43
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56916003
    Damn Brian heeft nu echt zo'n Andre Rieu kapsel.
    pi_56916035
    Vieze pies en poep praatjes
    het water roept
    pi_56916053
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Varen het volgende:
    Ricardo heeft geen haar in zin bilnaad.
    Jaap heeft heel veel haar in zijn bilnaad
    Goed om te weten.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:28:59 #46
    38396 mazaru
    pi_56916073
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
    Damn Brian heeft nu echt zo'n Andre Rieu kapsel.
    Echt geen porem

pi_56916080
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef 2live het volgende:

[..]

Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.
    Misschien is zij er wel een gewend.....Ik zou er ook niet aan moeten dneken iedere avond zoveel alcohol naar binnen te werken. Ik denk dat ik ook iedere dag op mijn bed, of boven de wc pot zou hangen...
    pi_56916092
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef trettie het volgende:
    Hoe hoog zou zo'n boete zijn als b.v. Nena Bart of Ilona uit de school klappen??????????
    Iemand enig idee??????
    Ilona heeft recentelijk nog duidelijkheid van zaken gegeven:

DGK een neptaart, alleen de slagroom is echt
    Deze vraag wordt mij nog vaak gesteld en ik zal er antwoord op geven. Ja, ook ik kijk nog steeds - maar wel met veel onbegrip. Het hele concept van “De Gouden Kooi”is werkelijk verkracht. Mensen die er nu zomaar inkomen, zonder enige borg te betalen en niet eens met het spel meedoen. Het slaat nergens op. “De Gouden Kooi” kun je vergelijken met één grote neptaart, alleen de slagroom is echt en dat zijn de bewoners! Je kan er van proeven maar het smaakt naar niets!

Er zitten nog twee intelligente mensen in “De Kooi” en de rest heeft geen inhoud en roepen af en toe zo maar wat. De eerst lichting - dat waren de echte aspirant miljonairs met klasse en een doel. En dan vinden ze het gek en zijn ze verbaast dat ze afgelopen jaar niet zijn uitgenodigd voor de miljonairsfair….gek hé? Hoezo miljonairs?! Maar goed, televisiekijkend Nederland boeit het nog steeds, want de kijkcijfers zijn hoger als ooit! Dan moet natuurlijk wel Sylvia of Eric af en toe worden uitgenodigd. Waarom de rest niet uitgenodigd wordt?

Oh jawel hoor, op een paar na - worden die ook gevraagd, maar zij zijn er helemaal klaar mee.

Natasia mag er niet meer in, na de laatste keer dat ze een trofee op het hoofd van Lieke had gegooid.

Bart en Nena hebben een leuke baan dus die kijken wel uit. Nicolaas, Stephan, Eveline en Angelique willen er ook niet meer mee geassocieerd worden. En op mij zijn ze boos want ik schrijf geen leuke dingen over “De Gouden Kooi.” Ben ik even blij, want mijn contract loopt nog steeds.

De dag dat ik het kantoor van John de Mol verliet met het contract onder mijn armen – vergeet ik nooit meer! Ik dacht, “wow” mijn dromen gaan nu uitkomen. Ik krijg nu de kans om mijn eigen bedrijf op te starten, vreemde talen te leren, boeiende mensen te ontmoeten die allemaal hetzelfde willen als ik. En….mijn grootste droom om ooit zelf te mogen vliegen gaat misschien ook uitkomen. Alleen het laatste is werkelijkheid geworden en de rest was één grote desillusie. Ik heb inderdaad zes vlieglessen gehad en ik kan nu zelf vliegen in een privé-jet. Maar de rest van alle beloftes zijn waarschijnlijk achter mijn vliegtuigje meegevlogen. Het zijn net dromen die ’s nachts voorbij flitsen en de volgende ochtend zijn verdwenen als sneeuw voor de zon.

Ik ben zeker niet impulsief de kooi ingegaan. Maar toch hè…..toch heb ik een hoofdstuk overgeslagen. Ik heb niet nagedacht over een script wat ze konden wijzigen. Het is net een boek dat al is geschreven en de auteur erachter komt dat hij nog veel meer mensen kan trekken die zijn boek zouden lezen met enkele aanpassingen, dus na een maand veranderd hij enkele hoofdstukken. Volgens hem is dat kers op de slagroomtaart. Maar voor mij is het niet meer dan een verschrompelde en verrotte kers. Die verrotte kers past dan mooi op die neptaart…haha!

Maar we blijven kijken hoor! Want we weten heus wel dat we in de maling genomen worden en de sms’jes niet eerlijk worden verdeeld. Dat er een aantal voorgetrokken worden en het geluid van de streams niet per ongeluk wegvalt. De keukentelefoon gaat omdat iemand zich moet melden bij de buren. Er een ex-miljonair wordt uitgenodigd om een paar bommetjes te gooien. Ik heb zoveel respect voor Huub, omdat hij weet hoe het spel werkt en gewoon doorgaat! Whatever, wij spelen wel mee, want het “spel” spelen is leuk!

Liefs, Ilona

bron http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/

Dus ben wel benieuwd wat haar boven het hoofd hangt.

[ Bericht 2% gewijzigd door LekkerSimpel op 22-02-2008 22:36:04 ]
    pi_56916094
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:28 schreef neehe het volgende:

[..]

Goed om te weten.
    Je he
    Het gaat nu over plassen na het klaarkomen (voor de niet streamers)
    het water roept
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:30:54 #50
    38396 mazaru
    pi_56916111
    Ricardo verteld dat als die moet poepen, en hij zit op de wc en plast dan gelijk, dan komt het van voren onder de bril door.
    JAAAAAAAA, zegt Del, dat ken ik!!

HUH???????
    pi_56916121
    Het was een gezellig gesprek en draait nu uit op stront....Jaap heeft weer wat aangehaald....
    pi_56916150
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef Varen het volgende:

[..]

Je he
    Het gaat nu over plassen na het klaarkomen (voor de niet streamers)
    Asjemenou.
    pi_56916169
    OT.

Mooi, COS -nummer 3333
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:33:36 #54
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56916175
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef 2live het volgende:

Ik heb eens in een Cos gelezen dat, als je de hik hebt, het beffen prima bevalt.....oh nee, dat was aanranding.
    ― Mark Twain
    pi_56916181
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:33 schreef kissa het volgende:
    OT.

Mooi, COS -nummer 3333
    nog 46 posts te gaan
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:38:06 #56
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56916271
    Jaap is hem weer gepeerd. Vind het niet gek dat ze hem willen toneelhaken áls dat waar is
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:39:14 #57
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56916296
    OT: De herhaling van Jaap en Amanda bij Jensen nu op tv. Het nephaar wat ze nu heeft begint aardig te lijken op de bos stro van toen.
    ― Mark Twain
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:39:36 #58
    38396 mazaru
    pi_56916302
    Jaap en Del bij Jensen nu
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:40:15 #59
    38396 mazaru
    pi_56916314
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
    Jaap en Del bij Jensen nu
    Oh, het was een hoogtepunt van Jensen
    pi_56916365
    [quote]Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Een heel goed geschreven stuk waar ik het helemaal mee ens kan zijn. Of dit werkelijk door Ilona zelf geschreven is ????? De afkomst van Nowlive, doet mij al weer bedenkingen hebben. Tot nog toe heeft nog niemand zich verbrand aan het op schrijven van zulke dingen. De contracten zijn zo waterdicht gemaakt door JdM, dat geen ex en geen miljonair het lef heeft de hele waarheid te vertellen.

Natasia schreeuwde hoog van de daken af, dat ze een boek ging schrijven en uitbrengen van DGK.Tot nog toe hebben wij er nog niets over gehoord....Ik geloof het allemaal niet meer zo
    pi_56916388
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:34 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

nog 46 posts te gaan
    Ik begrijp niet wat je bedoelt
    pi_56916395
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
    OT: De herhaling van Jaap en Amanda bij Jensen nu op tv. Het nephaar wat ze nu heeft begint aardig te lijken op de bos stro van toen.
    Dan zal Selene eerdaags wel weer langskomen.
    pi_56916412
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef kissa het volgende:

[..]

Geeft niks
    pi_56916425
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef 2live het volgende:

[..]

Dan zal Selene eerdaags wel weer langskomen.
    Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..
    pi_56916451
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..
    da die afleveringen snel afgelopen mogen zijn
    pi_56916453
    Die cameraman die buiten filmt blijft geweldig!
    Wel vreemd dat huis hangt vol met camera's maar die cameraman staat altijd buiten.
    Weet iemand waarom?
    pi_56916462
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Geeft niks
    Je bedoelde vast COSsen.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:48:50 #68
    130755 Kinga
    versier hier
    pi_56916464
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
    [quote]Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:

[..]

Een heel goed geschreven stuk waar ik het helemaal mee ens kan zijn. Of dit werkelijk door Ilona zelf geschreven is ????? De afkomst van Nowlive, doet mij al weer bedenkingen hebben. Tot nog toe heeft nog niemand zich verbrand aan het op schrijven van zulke dingen. De contracten zijn zo waterdicht gemaakt door JdM, dat geen ex en geen miljonair het lef heeft de hele waarheid te vertellen.

Natasia schreeuwde hoog van de daken af, dat ze een boek ging schrijven en uitbrengen van DGK.Tot nog toe hebben wij er nog niets over gehoord....Ik geloof het allemaal niet meer zo
    http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/

Staat niks nieuws in, wat we nog niet wisten.
    pi_56916470
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Geeft niks
    Nu ben ik wel erg nieuwsgierig
    pi_56916546
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Daar is het ook een irritante bitch. Ik heb liever dat ze nooooit meer terugkomt.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:53:14 #71
    38396 mazaru
    pi_56916558
    GA DOOR! GA DOOR! GA DOOR!!

pi_56916572
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:

[ afbeelding ]
    ik heb ook nog wel 2 handen die willen helpen
    pi_56916590
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef 2live het volgende:

[..]

Daar is het ook een irritante bitch. Ik heb liever dat ze nooooit meer terugkomt.
    Helaas wint ze in de herhaling ook dat programma..
    pi_56916597
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:

[..]

http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/

Staat niks nieuws in, wat we nog niet wisten.
    Je hebt gelijk, maar ik ben zo wantrouwend tegen woordig met zulke informatie. Achteraf zag ik te laat dat dit stukje op de Hyves van Ilona staat. Dus ook ik ben benieuwd of dit getolereerd zal worden.
    pi_56916607
    Jaap en de dierenambulance
    Groots gelul!
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:55:13 #76
    38396 mazaru
    pi_56916609
    Jaap doet het ook nog even voor

pi_56916618
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:49 schreef kissa het volgende:

[..]

Nu ben ik wel erg nieuwsgierig
    bedoeld gewoon dat over 46 cossen dgk afgelopen is
    pi_56916641
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

Wie weet, zou zomaar kunnen met deze snelheid
    pi_56916650
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
    Amanda, Mike, Ricardo en Brain proosten op de streamers......Proost mensen, dat jullie nog maar heel veel plezier daar samen hebben...

Vanavond de uitzending gekeken. Wat een agressie en geweld van Huub. Hoe hij tegenover Lieke staat. Ik ben er van overtuigd, als de camera's er niet waren hij Lieke mishandeld had. Hedda heeft hij ook geslagen dus ik denk dat hij er voor in staat is.

Ze zijn in de kapsalon bezig. Amanda, gaat Ricardo knippen. Brain zijn haar vind ik niet leuk zitten, doe er maar snel weer gerwoon gel in Brain, dat staat beter..... Smaken verschillen.
    Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....
    De douchescene met Brian hebben ze wel voor een groot deel in de uitzending laten zien....
    alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
    pi_56916667
    Het zal wel weer heel burgelijk klinken, maar ik vind het best gezellig daar nu. Ben waarschijnlijk weer de enige die zit te genieten van al die lul verhalen......behalve de stront verhalen.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 22:59:05 #81
    38396 mazaru
    pi_56916698
    Waar is Mike eigenlijk gebleven?
    pi_56916707
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
    Het zal wel weer heel burgelijk klinken, maar ik vind het best gezellig daar nu. Ben waarschijnlijk weer de enige die zit te genieten van al die lul verhalen......behalve de stront verhalen.
    Dit is goed te pruimen
    Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 22:59:30 #83
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56916709
    quote:

[ afbeelding ]
    Ik lig in een deuk hier en jat 'm van je.
    ― Mark Twain
    pi_56916710
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
    Heb geen streams meer en vanaf maandag ook geen internet meer ff
    jammer dat ik het niet kan zien.
    pi_56916719
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef Guuskeee het volgende:

[..]

oh, ok, bedankt. We merken het vanzelf.
    pi_56916728
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:01:27 #87
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56916753
    quote:

[ afbeelding ]
    Jij zit echt altijd met je handen op tijd bij de knoppen!
    Geweldig!
    Why don't you just use that thing inside your head....
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:02:19 #88
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56916777
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef mazaru het volgende:

[ afbeelding ]
    pi_56916834
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef riri het volgende:

[..]

Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....
    De douchescene met Brian hebben ze wel voor een groot deel in de uitzending laten zien....
    misschien wel om dat er niets te laten zien was. Ze hebben nu een compilatie van oude beelden van Huub laten zien om hun boetes en straf te rechtvaardigen. Na de douchescene is er niet eens een boete of straf voor Brian geweest.
    Hoezo meten met twee maten?
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 23:05:43 #90
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56916841
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Flabberguest het volgende:

Waarom niet, ga je verhuizen ofzo?
    ― Mark Twain
    pi_56916861
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef Verida het volgende:

[..]

misschien wel om dat er niets te laten zien was. Ze hebben nu een compilatie van oude beelden van Huub laten zien om hun boetes en straf te rechtvaardigen. Na de douchescene is er niet eens een boete of straf voor Brian geweest.
    eensch, huub moet alles betalen wat die sloopt en wat brian sloopt mag allemaal. denk dat zo'n deur bijna hetzelfde als een plasma kost tegenwoordig.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:07:11 #92
    38396 mazaru
    pi_56916869
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik lig in een deuk hier en jat 'm van je.
    Ga je gang hoor. Ik heb geen copyright op mijn plaatjes
    pi_56916873
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
    Waar is Mike eigenlijk gebleven?
    Die zwerft waarschijnlijk rond in het huis

geen idee
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 23:07:29 #94
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56916876
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef mazaru het volgende:
    Heb je ook bewegende beelden van Claire?
    ― Mark Twain
    pi_56916883
    quote:

[..]

Hoe dit nou allemaal precies in zijn werk gaat weet ik ook niet.

Van de week hoorde ik Huub iets vertellen. Hij zei, dat Brain Amanda tegen de douche deur aan duwde, hierdoor was er een scheur ontstaan in de glazen deur. Amanda gaf hierop Brain een klap en sloeg hem een bloedneus....Dat er niets aan dit incident gedaan is, heeft kennelijk te maken met aangiften doen. Aldus Huub. Noch amanda, noch Brain, hebben van het douche incident geen aangiften gedaan. Van de agressie van Huub is wel aangiften gedaan. Door wie dit gedaan is wilden Huub niet vertelllen, maar op de vraag of Brain dit gedaan had zei hij, nee....
    pi_56916892
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:

[..]

Waarom niet, ga je verhuizen ofzo?
    Yupzzz ben al 2 weken van smorgens 7 tot savonds 9 aan t verbouwen pffffff aankomende week mot ik mn oude hok uit.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:09:07 #97
    38396 mazaru
    pi_56916905
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:01 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Jij zit echt altijd met je handen op tijd bij de knoppen!
    Geweldig!
    Dat is weer een voordeel als niet alle streams gelijk lopen, je weet dat het gaat komen. Maar je moet het geluk hebben dat de stream die je capt op die figuur blijven staan
    pi_56916949
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef coldstar het volgende:
    Ik vind het erg smerig van Claire, dat gerook in die keuken bij het eten koken.

Claire wil Anoek uitnodigen maar heeft niet genoeg punten. Huub legt er 30 punten bij voor haar. Dat komt Huub natuurlijk goed uit, kan hij Anoek precies vertellen hoe hij over haar brief denkt. Slimme Huub, Domme Claire....
    Lieke accepteerde op een geven moment zijn punten niet meer...ze wist dat hij ze met een bedoeling gaf.
    Erge dingen doen en het zo proberen af te kopen...ook de mensen die ze dan uitnodigde probeerde hij zo om zijn vinger te winden,en bij de kijker in een goed daglicht te komen....
    Goed dat Lieke dat ineens allemaal heel erg duidelijk werd....
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:11:32 #99
    38396 mazaru
    pi_56916961
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:

[..]

Heb je ook bewegende beelden van Claire?
    Alleen waar ze schaapachtig zit te lachen
    Daar zit echt geen leven in

pi_56916980
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Nou, van de streams mis je echt niets hoor. Geen internet meer, lijkt me erger.....dat wordt afkicken, sterkte
    pi_56916989
    3333 1/3 X 300 = 1000000

GEFELICITEERD ALLEMAAL MET DE 1 MILJOENSTE POST IN DE COS EN DAT ER VELE MOGEN VOLGEN

sorry van de caps
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 23:12:39 #102
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56916991
    Ze hebben allemaal een verhaal over hun opleiding, succesvol of minder succesvol.....Brian is opvallend stil.

Oh nee, niet weer die verhalen van Amanda, die kan ik inmiddels dromen.

Amanda heeft het woord tunnelvisie goed onthouden.
    ― Mark Twain
    pi_56917019
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef coldstar het volgende:

[..]

Nou, van de streams mis je echt niets hoor. Geen internet meer, lijkt me erger.....dat wordt afkicken, sterkte
    Ach binnen een week hoop ik het weer allemaal aan de praat te hebben
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:15:46 #104
    38396 mazaru
    pi_56917062
    Zeg Amanda, wat deed Brian nou bij de douche met je??

pi_56917086
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:08 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Yupzzz ben al 2 weken van smorgens 7 tot savonds 9 aan t verbouwen pffffff aankomende week mot ik mn oude hok uit.
    Verbouwen en verhuizen

Sterkte!
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:16:50 #106
    38396 mazaru
    pi_56917089
    Verteld Del nou dat ze haar BH moest uitdoen toen ze de cel in ging/?
    Dat ding verteld ook 24 uur per dag leugens zeg
    pi_56917100
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef kissa het volgende:

[..]

Nu wel Kissa?
    pi_56917110
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef kissa het volgende:

[..]

Verbouwen en verhuizen

Sterkte!
    Ach laat ik het zo zeggen, ben blij als ik weer naar mn werk mag volgende week
    pi_56917114
    haha...dat verhaal wat Amanda verteld...je kunt er bijna een film van maken
    pi_56917116
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
    3333 1/3 X 300 = 1000000

GEFELICITEERD ALLEMAAL MET DE 1 MILJOENSTE POST IN DE COS EN DAT ER VELE MOGEN VOLGEN

sorry van de caps
    Oh, daar ging het om

pi_56917139
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef riri het volgende:

[..]

Lieke accepteerde op een geven moment zijn punten niet meer...ze wist dat hij ze met een bedoeling gaf.
    Erge dingen doen en het zo proberen af te kopen...ook de mensen die ze dan uitnodigde probeerde hij zo om zijn vinger te winden,en bij de kijker in een goed daglicht te komen....
    Goed dat Lieke dat ineens allemaal heel erg duidelijk werd....
    Anoek is alleen maar slim als ze de uitnodiging niet accepteerd. Je kan er op wachten dat het geen uitnodiging voor Claire is, maar dat Anoek haar brief moet gaan beargumenteren aan Huub....want hij vind het nog steeds maar helemaal niets wat ze allemaal heeft geschreven over hem.
    pi_56917146
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Ach laat ik het zo zeggen, ben blij als ik weer naar mn werk mag volgende week
    Dit antwoord zegt alles
    pi_56917164
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:18 schreef kissa het volgende:

[..]

Oh, daar ging het om

Yupzzzzzz hebben we het een tig aantal cossen geleden wel eens over gehad, ben blijkbaar de enige die het onthouden heeft ghehehe. Proost
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 23:20:33 #114
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56917170
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
    Verteld Del nou dat ze haar BH moest uitdoen toen ze de cel in ging/?
    Dat ding verteld ook 24 uur per dag leugens zeg
    Misschien waren ze bang dat ze zich zou verhangen. Jammer dat ze haar bh hebben afgenomen. (als het al waar is hè)
    ― Mark Twain
    pi_56917179
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Flabberguest het volgende:

[..]

Nu wel Kissa?
    pi_56917191
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:19 schreef coldstar het volgende:

[..]

Anoek is alleen maar slim als ze de uitnodiging niet accepteerd. Je kan er op wachten dat het geen uitnodiging voor Claire is, maar dat Anoek haar brief moet gaan beargumenteren aan Huub....want hij vind het nog steeds maar helemaal niets wat ze allemaal heeft geschreven over hem.
    Huub zat bijna nooit bij het bezoek van Lieke, andersom vaak wel. Ik geloof nooit dat hij daar nu mee gaat beginnen.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:22:08 #117
    38396 mazaru
    pi_56917203
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:

[..]

Misschien waren ze bang dat ze zich zou verhangen. Jammer dat ze haar bh hebben afgenomen. (als het al waar is hè)
    Nou, ik weet wel zeker dat dat niet waar kan zijn.
    Waar is surveillancefiets?? Die kan dat vast bevestigen
    pi_56917207
    De moeder van Amanda kwam met winkeltassen en al het politiebureau binnen om na 8 uur haar dochtertje op te halen

Wat een verhalen
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:25:10 #119
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56917270
    Ik hoop dat Eric nog terugkomt!
    pi_56917285
    quote:

[..]

Dat was een klein stukje n.l. het voorstukje van wat gebeurt er morgen in de kooi en verder hebben we nooit meer iets gezien.
    Flens is een Manipulerend Kutwijf.
    pi_56917319
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:18 schreef riri het volgende:
    haha...dat verhaal wat Amanda verteld...je kunt er bijna een film van maken
    toch wel fijn hoor, dat er nog iemand om dat verhaal van Amanda kan lachen,
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 23:29:23 #122
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56917371
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:22 schreef Dementor het volgende:

Wat een verhalen
    Jammer dat ik ze al tig keer heb gehoord en dit is nog maar het topje van de ijsberg, enjoy.

Ordinair straatvechtertje is het.
    ― Mark Twain
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:30:12 #123
    38396 mazaru
    pi_56917389
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef STAP01 het volgende:
    Ik hoop dat Eric nog terugkomt!
    Hij heeft in ieder geval zijn spullen niet ingepakt.
    Volgens mij was dat gewoon weer het zoveelste gelogen stukje van poekieroekie. Ze wil te graag
    pi_56917430
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:

[..]

Hij heeft in ieder geval zijn spullen niet ingepakt.
    Volgens mij was dat gewoon weer het zoveelste gelogen stukje van poekieroekie. Ze wil te graag
    Hij zit bij een talentenjacht met Natasia en Palma. Ik heb er nog wel leuke foto's van voor de liefhebber
    pi_56917432
    Wat een knettersaaie streams...
    pi_56917445
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef trettie het volgende:

[..]

Dat was een klein stukje n.l. het voorstukje van wat gebeurt er morgen in de kooi en verder hebben we nooit meer iets gezien.
    Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?
    pi_56917494
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
    3333 1/3 X 300 = 1000000

sorry van de caps
    Gefeliciteerd skattie!
      Moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 23:35:58 #128
    184769 crew  Deisyy
    pi_56917509
    Man man, wat een sterke verhalen allemaal
    Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 23:36:07 #129
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56917512
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:

Sommige mensen zien wat ze willen zien en kunnen je ook nog vertellen wat er tijdens eens SL gebeurde, knap hè?
    ― Mark Twain
    pi_56917515
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:

[..]

dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????
      Moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 23:38:21 #131
    184769 crew  Deisyy
    pi_56917565
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef trettie het volgende:

[..]

dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????
    Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:39:30 #132
    38396 mazaru
    pi_56917591
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Hij zit bij een talentenjacht met Natasia en Palma. Ik heb er nog wel leuke foto's van voor de liefhebber
    Van mij mag je ze posten hoor, op de streams gebeurt toch niets.
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:40:55 #133
    38396 mazaru
    pi_56917618
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

We weten niet wat er gebeurt is, wij hadden alleen zicht op de buitenkant van de villa.
    pi_56917629
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 23:44:03 #135
    184769 crew  Deisyy
    pi_56917698
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef trettie het volgende:

[..]

Ik weet niet of het in de uitzending is geweest, ik kijk geen uitzendingen Maar heb daar wel een filmpje van gezien hier.
    pi_56917749
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik weet niet of het in de uitzending is geweest, ik kijk geen uitzendingen Maar heb daar wel een filmpje van gezien hier.
    mooi dan ga ik dat nog eens bekijken.
    pi_56917864
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:

[..]

Van mij mag je ze posten hoor, op de streams gebeurt toch niets.

Natasia laat ik wel weg..
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:51:33 #138
    38396 mazaru
    pi_56917883
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Goed idee!
    pi_56917908
    Amanda en dansen....het wil maar niet lukken: Eerst een operatie aan de 0-benen en de naar buiten staande voeten, ritme-gevoel evt. "aanleren".....dan...misschien dàn wil het op iets lijken....
    Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
    pi_56917953
    HOi Allemaal, geen zak gemist blijkt weer! Het is saaier dan saai.
    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
      Moderator vrijdag 22 februari 2008 @ 23:54:58 #141
    184769 crew  Deisyy
    pi_56917964
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
    Amanda en dansen....het wil maar niet lukken: Eerst een operatie aan de 0-benen en de naar buiten staande voeten, ritme-gevoel evt. "aanleren".....dan...misschien dàn wil het op iets lijken....
    Ik dacht dat ze toch aardig op de maat hupste, maar ik heb dan ook geen geluid aan staan
    pi_56917987
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
    Ik kijk ook maar weet eigenlijk niet waarom..
      vrijdag 22 februari 2008 @ 23:56:03 #143
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56917995
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
    en en
    pi_56918009
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
    Huub zegt dat Claire goed tegen alcohol kan. Ik geloof dat ook. Ik zie haar best wel veel alcohol drinken, maar zie maar zelde dat ze, of dronken, of aangeschoten is.....'...
    wel gevaarlijk...
    Ze heeft vroeger in een café gewerkt...ze was er dag en nacht...haar huis verslonsde...haar vader en moeder hebben haar gedwongen naar huis gehaald omdat het niet meer normaal liep allemaal...(Haar eigen woorden tegen Lieke toen ze net in de villa was)
    Ik denk wel degelijk dat Claire iets met alcohol heeft...ze drinkt veel
      † In Memoriam † vrijdag 22 februari 2008 @ 23:58:06 #145
    135305 beequeen
    Lost.
    pi_56918033
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef trettie het volgende:

mooi dan ga ik dat nog eens bekijken.
    Ik heb deze voor je gevonden.

http://forum.headliner.nl/topic-2893/

Ik duik mijn mand in, succes voor de nachtploeg en tot morgen.
    ― Mark Twain
    pi_56918048
    Hadden Ricardo en Brian nu in de douche staan gluren toen H&C daar waren???
    Hangplek voor vrije gedachten
    pi_56918057
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Ik dacht dat ze toch aardig op de maat hupste, maar ik heb dan ook geen geluid aan staan
    Dat is beter........
    pi_56918082
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:58 schreef Lady-night het volgende:
    Hadden Ricardo en Brian nu in de douche staan gluren toen H&C daar waren???
    Yep
    pi_56918083
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:55 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Ik kijk ook maar weet eigenlijk niet waarom..
    Een dronken zwerver kijken, maar die zie je op straat ook genoeg
    pi_56918105
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:56 schreef STAP01 het volgende:

[..]

en en
    Leukkk gebarentaal
    pi_56918106
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:

[..]

Ik heb deze voor je gevonden.

http://forum.headliner.nl/topic-2893/

Ik duik mijn mand in, succes voor de nachtploeg en tot morgen.
    welterusten en bedankt beequeen!!!!
    pi_56918136
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Die bij de supermarkt staan zijn altijd nuchter en duidelijk in hun spraak.....
    pi_56918152
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Verstandig

Ze zal het zelf zwartmakerij vinden, wij niet. BQ
    pi_56918181
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Issie dronken ?
    pi_56918215
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Die bij de supermarkt staan zijn altijd nuchter en duidelijk in hun spraak.....
    Dat zijn daklozen
    pi_56918223
    Zo te horen heeft Brian weinig opgepikt van zijn DJ-lessen.........
    pi_56918260
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef Verida het volgende:

[..]

Omdat het naar mijn idee een hele andere situatie was...Amanda flipte de pan uit,had gedronken,was van plan om uit te halen naar Huub...Brian deed het naar mijn idee ter verdediging,hij was doodsbang dat ze de pan uitflipte...ze moesten die avond daarna meteen naar achteren...
    Brian had heel veel spijt van zijn gedrag.
    Ik praat het daarmee niet goed maar denk zeker te weten dat er daarom geen boete is....het was ook niet naar anderen bewoners gericht maar tegen henzelf
    pi_56918301
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:

[..]

Omdat het naar mijn idee een hele andere situatie was...Amanda flipte de pan uit,had gedronken,was van plan om uit te halen naar Huub...Brian deed het naar mijn idee ter verdediging,hij was doodsbang dat ze de pan uitflipte...ze moesten die avond daarna meteen naar achteren...
    Ik praat het daarmee niet goed maar denk zeker te weten dat er daarom geen boete is....het was ook niet naar anderen bewoners gericht maar tegen henzelf
    Je blijft humoristisch........
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:12:23 #159
    196778 PeterNB
    AIVD agent met magnetron...
    pi_56918314
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
    Zo te horen heeft Brian weinig opgepikt van zijn DJ-lessen.........
    Noem mij 1 les waar hij WEL wat van opgepakt heeft ??
    pi_56918320
    quote:

[..]

Ja jij laat je buurman ook de buurvrouw in elkaar meppen en zegt dan hij doet het niet tegen ons hij doet het tegen haar
    pi_56918338
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Hoe ie zijn tegenstander met kickboxen op slinkse wijze het snelst kan uitschakelen
    pi_56918351
    quote:

[..]

Ik vond het nergens op slaan dat er een terugblik kwam naar het gebeuren met Lieke. Bij Bra het kindje van God geven ze nooit een terugblik of ze verdraaien de beelden. Stelletje eikels de FEBO
    pi_56918374
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:

[..]

Hoe ie zijn tegenstander met kickboxen op slinkse wijze het snelst kan uitschakelen
    En met vrouwen heeft hij er ook een handje van, dus eigenlijk 2 lessen.....
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:15:58 #164
    196778 PeterNB
    pi_56918376
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik zeggen:"daar zie ik die Hans Neijman wel voor aan om hem
    zulke sneaky trucjes te leren'....................................maar ik ga zulke dingen maar
    niet over die Hans zeggen
    pi_56918384
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Anale sex???? Oh nee dat kan hij ook niet, Amanda is nog maar 3x klaargekomen in een jaar tijd. Dus zelfs dat kan hij niet!
    pi_56918386
    Mooie muziek bij Huub en Claire
    Katie Melua

Voor de rest is er weinig aan; maar ach, de boog kan niet altijd gespannen staan.
    tot morguh
    pi_56918407
    Brian heeft gewoon teveel dingen uitgevreten waarvoor hij nooit beboet is.
    Daardoor is deze ellende ontstaan.
    Er zijn er 5 daar in de kooischool maar we pesten er maar 1.
    En weet je wat 't leuke is ? De leraren doen allemaal mee!
    Is dat niet grappig!!
    Maar het is wel elke avond om 8 uur te zien!!!!
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:17:36 #168
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_56918408
    quote:

[..]

Ben ff aan het bijlezen en val binnen in jouw post..........

Ik hoop van harte voor jou, dat jou vriend je nooit op die manier in "bescherming" neemt!

Je kan altijd zeggen, mensen, het was niet tegen jullie gericht, maar tegen mij en hij heeft er spijt van.....
    Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
    pi_56918426
    Pssst! Reageer toch niet op riri joh, kom op! Niet voeden door te reageren. Is toch zinloos!
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:15 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Normaal gesproken zou ik zeggen:"daar zie ik die Hans Neijman wel voor aan om hem
    zulke sneaky trucjes te leren'....................................maar ik ga zulke dingen maar
    niet over die Hans zeggen
    Nee, verstandig, voor je het weet ... Holleeder tapes, Natasia, brr
    pi_56918447
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:

Voor de rest is er weinig aan; maar ach, de boog kan niet altijd gespannen staan.
    tot morguh
    Komt nog wel vannacht (hoop ik).

Desii
    pi_56918448
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef Dark het volgende:

[..]

Ben ff aan het bijlezen en val binnen in jouw post..........

Ik hoop van harte voor jou, dat jou vriend je nooit op die manier in "bescherming" neemt!

Je kan altijd zeggen, mensen, het was niet tegen jullie gericht, maar tegen mij en hij heeft er spijt van.....
    pi_56918451
    quote:

[..]

Brian heef letterlijk tegen dubbellul gezegd dat ie het heeft gedaan omdat ie bang was dat Amanda er uit gezet werd en hij dan er uit gestemt zou worden dus het was totaal geen bescherming voor Amanda maar het was om zijn eigen hachie te redden, en dat die domme doos het niet aangeeft zegt al genoeg want die vind het heel normaal dat ze klappen krijgt. Ik denk ook dat der oeder niet komt amdat ze de confrontatie niet aan wil gaan met Brian. Ik zou zo een vriend van mijn dochter die er zoiets aan doet een zeer langzame d..d laten sterven.
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:19:56 #173
    196778 PeterNB
    pi_56918458
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:18 schreef Yavido het volgende:
    Pssst! Reageer toch niet op riri joh, kom op! Niet voeden door te reageren. Is toch zinloos!
    We leveren hier commentaar op de streams, niet op de users.........

(Behalve dgk_fan die verdient het om becommentariseerd te worden.............)
    pi_56918492
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
    Mooie muziek bij Huub en Claire
    Katie Melua
    Is de uitzendkracht ontslagen die altijd de rozenblaadjes verspreidt?
    pi_56918498
    quote:
    [..]

Dat was toch diezelfde Hans die Huub een scheur in zijn rib heeft geslagen?
    Als je trainer bent mag dit niet voorkomen!!!!!!
    Maar ja daar gingen ook al allerlei vervelende verhaaltjes over Huub aan vooraf.
    pi_56918503
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:19 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Boefje
    pi_56918505
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:22 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Is de uitzendkracht ontslagen die altijd de rozenblaadjes verspreidt?
    Die werkt voor Brian en Amanda.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:23:28 #178
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_56918513
    quote:

Behalve dgk_fan die verdient het om becommentariseerd te worden
    Ga je nou weer beginnen ??
    pi_56918532
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:23 schreef 2live het volgende:

[..]

Aha, een privè-rozenblaadjesverspreider dus.........
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:24:55 #180
    2049 Dark
    AKA Bestweldonker
    pi_56918533
    quote:

[..]

We leveren hier commentaar op de streams, niet op de users.........

Een kleine uitzondering op de regel......het is - becommentarisoreert -
    Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
    pi_56918535
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:22 schreef trettie het volgende:

[..]

Dat was toch diezelfde Hans die Huub een scheur in zijn rib heeft geslagen?
    Als je trainer bent mag dit niet voorkomen!!!!!!

Tja, was een 'ongelukje' .....
    pi_56918538
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:23 schreef 2live het volgende:

[..]

Die geeft Brian les hoe ie Amanda anaal klaar moet maken wie weet word het dit jaar een record van 4 keer
    pi_56918550
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:24 schreef Yavido het volgende:

[..]

Tja, was een 'ongelukje' .....
    Ja vast
    pi_56918553
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:23 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Wie ben jij dan als ik vragen mag???
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:28:15 #185
    196778 PeterNB
    pi_56918580
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:26 schreef Ceessie het volgende:

[..]

Wie ben jij dan als ik vragen mag???
    Dat is een DenNIX-fan..............Do I need to say more ?????????
    pi_56918585
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef trettie het volgende:

[..]

Ja jij laat je buurman ook de buurvrouw in elkaar meppen en zegt dan hij doet het niet tegen ons hij doet het tegen haar
    Hij heeft haar niet gemept...hij heeft haar heel hardhandig de douche ingeduwd.

Ik heb in het verleden,toen ik zag dat een jongen een meisje heel hard sloeg en ik ingreep zelf daardoor een paar rake klappen gehad,die jongen is er achteraf voor veroordeeld....dus je hoeft mij niet te zeggen wat ik in zo'n geval wel of niet zou moeten doen
    pi_56918617
    wanneer komt eric terug?
    Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
    pi_56918624
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:

[..]

Ik vond het nergens op slaan dat er een terugblik kwam naar het gebeuren met Lieke. Bij Bra het kindje van God geven ze nooit een terugblik of ze verdraaien de beelden. Stelletje eikels de FEBO
    Wie zegt dat dat niet gebeuren gaat...
    pi_56918627
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:

[..]

Ik heb in het verleden,toen ik zag dat een jongen een meisje heel hard sloeg en ik ingreep zelf daardoor een paar rake klappen gehad,die jongen is er achteraf voor veroordeeld....dus je hoeft mij niet te zeggen wat ik in zo'n geval wel of niet zou moeten doen
    Ohhh maar iemand hardhandig de douche in duwen is wel goed. Sorry, maar ik zou me door geen ene vent dat laten aandoen. Tis gewoon een smerige Loverboy en ik ben heel blij dat ze daar vandaag een les aan hebben besteed op de school van me dochter en een informatie brochure hebben gegeven. Ook heb ik haar nog ff het filmpje laten zien van Brian van de douche en van de dag erna. Ik heb haar verteld dit is nou een loverboy, de dag erna doen of hij er spijt van heeft en het voor jou bescherming doet.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:32:42 #190
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56918635
    Yavido.. die OP !!!!!

Nog 1 keer dan...
    Saxay!!!
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_56918642
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:31 schreef riri het volgende:

[..]

Wie zegt dat dat niet gebeuren gaat...
    Riri jij kijkt ook al langer! Volgens mij weet jij net zo goed als mij, dat Brian en Amanda alles voor elkaar krijgen daar, dat er niet HARD tegen hen gespeeld mag worden. En dat ze in de uitzendingen heel positief worden neergezet!
    pi_56918650
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
    Yavido.. die OP !!!!!

Nog 1 keer dan...
    Saxay!!!
    Saxay!~!!

Ik haat dat woord
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:33:47 #193
    196778 PeterNB
    pi_56918652
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:34:12 #194
    206577 fossil_fossil
    lekker in je vel
    pi_56918661
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:31 schreef Ziet het volgende:
    wanneer komt eric terug?
    volgens mij had hij gezegd tegen een uur of twee
    pi_56918662
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
    Yavido.. die OP !!!!!

Nog 1 keer dan...
    Saxay!!!
    Saxay!
    pi_56918679
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:33 schreef petraa het volgende:

[..]

Saxay!~!!

Ik haat dat woord
    Nostalgie ja, nu al
    pi_56918686
    quote:

[..]

Ok ben blij dat je dat weet!
    Dan hoop ik ook dat je het niet pikt dat jouw vriend je onder de koude douche wil zetten als een klein kind,
    waarmee je dat overigens ook niet doet.
    Je kan hooguit de andere dag ruzie over het drankgebruik maken, meer niet en dan nog alleen met woorden.
    pi_56918694
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef petraa het volgende:

[..]

Ohhh maar iemand hardhandig de douche in duwen is wel goed. Sorry, maar ik zou me door geen ene vent dat laten aandoen. Tis gewoon een smerige Loverboy en ik ben heel blij dat ze daar vandaag een les aan hebben besteed op de school van me dochter en een informatie brochure hebben gegeven. Ook heb ik haar nog ff het filmpje laten zien van Brian van de douche en van de dag erna. Ik heb haar verteld dit is nou een loverboy, de dag erna doen of hij er spijt van heeft en het voor jou bescherming doet.
    Wat voor naam had die loverboy op school bij jullie???
    Hier in Almere heet ie brainless....
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:36:12 #199
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56918696
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:23 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

pi_56918708
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:36 schreef Ceessie het volgende:

[..]

Wat voor naam had die loverboy op school bij jullie???
    Hier in Almere heet ie brainless....
    Hier thuis nu ook!
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:37:07 #201
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56918710
    quote:
    [..]

Geloof me, als iemand mij zo hardhandig waar dan ook naartoe duwt dat doet hij dat nooit meer...
    En ongeacht wat voor excuus hij daar aan koppelt, als hij nog het gore lef heeft om te roepen dat hij het deed om mij te beschermen dan heeft ie een nog groter probleem.
    Wullie bin KOEL © Soneal
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:37:20 #202
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56918714
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Dat is een DenNIX-fan..............Do I need to say more ?????????
    De enige echte!
    pi_56918720
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:36 schreef petraa het volgende:

[..]

Hier thuis nu ook!
    Jaap zou zeggen Mooiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    pi_56918738
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:37 schreef STAP01 het volgende:

[..]

De enige echte!
    Wie is Dennis????
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:39:08 #205
    196778 PeterNB
    pi_56918749
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:38 schreef Ceessie het volgende:

[..]

Wie is Dennis????
    Je bedoelt DenNIX ?? Ja god...............wie was dat ook alweer
    pi_56918754
    quote:

[..]

Wie is Dennis????
    Je kent hem niet ??? Houwe zo!
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:39:24 #207
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56918755
    quote:

[..]

Wie is Dennis????
    Dat ben ik vergeten maar zijn fan niet!
    pi_56918758
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:33 schreef petraa het volgende:

[..]

Riri jij kijkt ook al langer! Volgens mij weet jij net zo goed als mij, dat Brian en Amanda alles voor elkaar krijgen daar, dat er niet HARD tegen hen gespeeld mag worden. En dat ze in de uitzendingen heel positief worden neergezet!
    Ik denk dat voor iedereen het moment komt dat ie het zwaar te verduren krijgt...het moment dat dat gebeurt ligt alleen voor iedereen anders.
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:40:16 #209
    196778 PeterNB
    pi_56918772
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:37 schreef STAP01 het volgende:

[..]

De enige echte!
    Op zoveel duizenden Fok-posters en lezers..............1 hele fan
    pi_56918777
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:39 schreef riri het volgende:

[..]

Ik denk dat voor iedereen het moment komt dat ie het zwaar te verduren krijgt...het moment dat dat gebeurt ligt alleen voor iedereen anders.
    Tja voor huub is dat ondertussen al een jaar! En Brian en Amanda kunnen al een jaar vakantie vieren.
    pi_56918791
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

Geloof me, als iemand mij zo hardhandig waar dan ook naartoe duwt dat doet hij dat nooit meer...
    En ongeacht wat voor excuus hij daar aan koppelt, als hij nog het gore lef heeft om te roepen dat hij het deed om mij te beschermen dan heeft ie een nog groter probleem.
    Precies dit is niet goed te praten!!!!!!! Nooit!!!!!!!!!!!!!
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:41:37 #212
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56918794
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:40 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Tja...
    pi_56918801
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:39 schreef riri het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het voor Brian en Amanda erg lang duurt maar ja kindjes van God he....
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:42:23 #214
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_56918807
    quote:

[..]

Wie is Dennis????
    Dennis uit De Gouden Kooi. Dennis Bax dus. Als Nadia niet zwanger had
    geweest (en Dennis en zij dus VEEL belangrijkere dingen aan hun hoofd hebben)
    had Dennis De Gouden Kooi gewonnen....................
    pi_56918820
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:40 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Toch 1% van de 100 das toch wel knallen hoor
    pi_56918821
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:

[..]

En zo reageert iedereen anders...is maar goed ook.
    Er is veel agressiviteit daar in die villa...heel veel....
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:43:53 #217
    206577 fossil_fossil
    lekker in je vel
    pi_56918833
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:41 schreef Ceessie het volgende:

[..]

Beetje jammer dat het voor Brian en Amanda erg lang duurt maar ja kindjes van God he....
    ja daar kunnen we op blijven wachten....:)
    pi_56918836
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Sommige mensen zou het verboden moeten zijn om alcohol te gebruiken.....
    pi_56918839
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:34 schreef fossil_fossil het volgende:

[..]

volgens mij had hij gezegd tegen een uur of twee

pfff dan pas
    pi_56918848
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:43 schreef riri het volgende:

[..]

Iedereen zou zo moeten reageren. Als je niet zo reageert is er iets niet helemaal goed met je of je bent totaal gebrainwashed of je bent zo verschrikkelijk bang voor die persoon dat je het toelaat.
    pi_56918850
    quote:

[..]

Ter verdediging, nee, nu wordt-ie mooi............z'n enige back-up dreigde het spoor bijster te raken....dus: een "corrigerend" tikje en het probleem was opgelost...........
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:45:02 #222
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56918855
    quote:

[..]

Heerlijk dat je zo af en toe nog even meepost!
    ook al is het totaal off topic..
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:45:38 #223
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56918861
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:41 schreef trettie het volgende:
    [..]
    Precies dit is niet goed te praten!!!!!!! Nooit!!!!!!!!!!!!!
    Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.
    Wullie bin KOEL © Soneal
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:46:02 #224
    206577 fossil_fossil
    lekker in je vel
    pi_56918863
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef Ziet het volgende:

[..]

pfff dan pas
    ja helaas wel....
    pi_56918874
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef STAP01 het volgende:

[..]

Heerlijk dat je zo af en toe nog even meepost!
    ook al is het totaal off topic..
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:47:22 #226
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_56918888
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef Ceessie het volgende:

[..]

Sommige mensen zou het verboden moeten zijn om alcohol te gebruiken.....
    Dennis drinkte alleen HEEL AFENTOE een Sambucaatje !! Dennis had
    als ENIGE in DGK waardigheid...

Werd niet ladderzat zoals die huub, lag niet te kotsen zoals Amanda maar
    dronk gewoon afentoe voor de gezelligheid
    pi_56918894
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.
    Ook Huub heeft genoeg fouten begaan maar heeft er ook dik voor moeten boeten dat is het verschil en daarom word denk ik ook altijd die douche scene er bij gehaald
    pi_56918895
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

pi_56918896
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Er is geen criterium..niet in de kooi in ieder geval, dunkt me...
    pi_56918904
    Ben vanavond tot inzicht gekomen dat Brian het spel gewoon een stuk slimmer speelt dan Huub doet... Het spel moet namelijk niet in de villa gespeeld worden maar bij de buren in de FEBO, en dit doet Brian erg goed.
    Er is aan de keukentafel uitgesproken dat er door fysiek geweld van huub richting brian bepaalde dingen zijn afgedongen door Brian (uitgaansverbod Huub en uitjes naar Brian) vanuit het oogpunt van Brian is dit erg slim, hij zou volgens het regelboek kunnen eisen dat huub vertrekt maar iedereen weet dat dat de doodslag zou zijn voor het spel. Brian heeft zichzelf in een machtspositie gewerkt waar hij lange tijd op terug kan vallen, en heeft het in het huis nu behoorlijk makkelijk..
    Het is gewoon erg dom van de FEBO dat ze het zo ver hebben laten komen, maar door lange tijd alles onder het tapijt te vegen en te verbergen zijn ze nu in deze positie terecht gekomen.

Dit wil niet zeggen dat ik acties van brian goedpraat, maar hij maakt gewoon erg slim gebruik van de situatie achter de schermen, Huub had dit ook kunnen doen maar heeft deze manipulatieve houding niet aangenomen na geweld richting hem, wat voor hem pleit als persoon, maar zijn positie in het "spel" niet ten goede komt. Huub had bijvoorbeeld de situatie met de pump van amanda vele malen meer kunnen gebruiken.....
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:48:42 #231
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56918908
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:43 schreef riri het volgende:
    [..]
    Is idd maar goed, want als iedereen zo zou reageren als ik dan hadden een hoop wifebeaters hun begrafenis al meegemaakt... of ze mochten permanent met een rietje drinken.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_56918911
    quote:

[..]

Misschien heb je het niet goed begrepen maar ik bedoelde niet Dennis in dit geval......
    pi_56918924
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef bosb het volgende:
    Ben vanavond tot inzicht gekomen dat Brian het spel gewoon een stuk slimmer speelt dan Huub doet... Het spel moet namelijk niet in de villa gespeeld worden maar bij de buren in de FEBO, en dit doet Brian erg goed.
    Er is aan de keukentafel uitgesproken dat er door fysiek geweld van huub richting brian bepaalde dingen zijn afgedongen door Brian (uitgaansverbod Huub en uitjes naar Brian) vanuit het oogpunt van Brian is dit erg slim, hij zou volgens het regelboek kunnen eisen dat huub vertrekt maar iedereen weet dat dat de doodslag zou zijn voor het spel. Brian heeft zichzelf in een machtspositie gewerkt waar hij lange tijd op terug kan vallen, en heeft het in het huis nu behoorlijk makkelijk..
    Het is gewoon erg dom van de FEBO dat ze het zo ver hebben laten komen, maar door lange tijd alles onder het tapijt te vegen en te verbergen zijn ze nu in deze positie terecht gekomen.

Dit wil niet zeggen dat ik acties van brian goedpraat, maar hij maakt gewoon erg slim gebruik van de situatie achter de schermen, Huub had dit ook kunnen doen maar heeft deze manipulatieve houding niet aangenomen na geweld richting hem, wat voor hem pleit als persoon, maar zijn positie in het "spel" niet ten goede komt. Huub had bijvoorbeeld de situatie met de pump van amanda vele malen meer kunnen gebruiken.....
    Misschien ben ik naief, maar ik geloof niet dat die lui in de villa veel in te brengen hebben achter!
    pi_56918925
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is idd maar goed, want als iedereen zo zou reageren als ik dan hadden een hoop wifebeaters hun begrafenis al meegemaakt... of ze mochten permanent met een rietje drinken.
    pi_56918944
    En Mike krijgt nog even een standje van Brian dat hij weer teveel heeft gezegd over iets....nog even wat Papiomento...onthoud het zegt Brian.....nog even in de "zwakzinnige" modus....Koetsie koetsie koetsie
    Hangplek voor vrije gedachten
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:50:56 #236
    182228 dgk_fan
    Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
    pi_56918945
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef Ceessie het volgende:

[..]

Misschien heb je het niet goed begrepen maar ik bedoelde niet Dennis in dit geval......
    Ja maar ze zijn ook niet zwanger geworden omdat Nadia nou zo veel dronk hoor !!
    pi_56918950
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

WTF is Dennis ook zwanger ?
    pi_56918956
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:49 schreef petraa het volgende:

[..]

Misschien ben ik naief, maar ik geloof niet dat die lui in de villa veel in te brengen hebben achter!
    Huub en jaap hebben vanavond aan de keukentafel uitgesproken dat door het geweld tegen brian (klap van huub) brian heeft bedongen dat huub een totaal uitgaansverbod krijgt en de uitjes naar hem gaan.....
    pi_56918964
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef petraa het volgende:

[..]

Iedereen zou zo moeten reageren. Als je niet zo reageert is er iets niet helemaal goed met je of je bent totaal gebrainwashed of je bent zo verschrikkelijk bang voor die persoon dat je het toelaat.
    Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.
    Wij weten niet wat er achter allemaal is gezegd...ze zijn daar heel lang geweest.
    Wat daar besproken is zullen we nooit weten
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:52:59 #240
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56918970
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef yellowfirst het volgende:
    [..]
    Er is geen criterium..niet in de kooi in ieder geval, dunkt me...
    Hier kennelijk wel... en dat is al een tijdje vrij irritant...

- Huub deed dit of dat
    - Ja maar Brian deed toen en toen dat en dat
    - Het gaat over nu, Huub deed dit of dat.
    - Ja maar Brian heeft al 100 glazen duren kapot gelopen en 60 keer Amanda door de douche geramd

Als Huub wat flikt, en dat deed hij vorige week, dan heeft Huub wat geflikt, simpel zat, en wat Brian in het verleden geflikt heeft maakt dat niet uit, het is geen weegschaal.
    Brian heeft al 4 deuren gedaan dus Huub mag nog 2 plasmaschermen...
    Brian heeft z'n wijf door de douche geramd, Huub mag voor de ogen van z'n neukertje nog een hoer pakken..

Het zijn allebei irritante teringhufters en je wilt van geen van beiden dat je dochter ermee thuiskomt.
    Want hoe dan ook: je kind raakt beschadigd als ze met 1 van 2 verkering heeft.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_56918972
    quote:

[..]

Hou toch op riri Vergeten hoe Braaain haar mepte na het befincident met Huub? Na de stomp onder de dekens? Etc? Meestal negeer ik jou maar alle ergernissen over jouw postings blijven toch en het groeit me boven het hoofd. Je ergert me mateloos. En dan druk ik mij mild uit
    pi_56918976
    quote:

[..]

Of hij AT
    [img][/img]
    pi_56918987
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Laat me raden je bent blont??
    pi_56918991
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef riri het volgende:

[..]

Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.
    Wij weten niet wat er achter allemaal is gezegd...ze zijn daar heel lang geweest.
    Ik vraag me al een poosje af, ben jij nu dwars tegen de mening van iedereen in om dwars te zijn of is het echt je mening!
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:54:59 #245
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56918997
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:53 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Of hij AT
    Of hij imiteerde een kikker.
    Dat was het wel zo'n beetje toch?
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:55:14 #246
    196778 PeterNB
    pi_56919002
    Op stream 3 en 4 HELE VREEMDE geluiden uit brian en amanda:

(voor de nietstreamers)
    http://www.evilshare.com/9115e682-32f1-102b-89c6-0007e90cfb90
    pi_56919012
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:53 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Of hij AT
    [ [url=
    ijsklontjes toch ?
    pi_56919023
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef riri het volgende:

[..]

Dus ok ik zit fout dus je mag me mishandelen en ik zal het niet melden.......
    Hele normale redenering lijkt me zou iedereen doen denk ik
    pi_56919025
    Gezeik over die douchescene Ze hebben nota bene nog steeds een relatie, wie zijn jullie om te bepalen dat Amanda hier willens en wetens schade aan over heeft gehouden of houdt, en dat het niet goed zit? Misschien vindt Amanda het wel lekker om gedomineerd te worden of de les te worden gelezen. Ze had er ook fysiek voor zover ik weet niets aan over gehouden, ik vind het compleet irreeel om constant over dat incidentje (want dat is het, we hebben het hier over een behoorlijk lange tijd GK, en dan is dit het verschrikkelijkst waar jullie mee kunnen komen? All-the-live-long-day!!!)
    door te blijven zaniken.
    Wat velen vergeten, is dat we het nu te zien krijgen en dat het ons dus vrij staat om er een oordeel over te vellen, maar dan wel naar onze eigen perceptie. Weet jij veel hoe élke man en vrouw met elkaar omgaan in relaties? Dat je er nu toevallig inzicht in krijgt zegt nog niet dat het per definitie verkeerd is of dat het niet goed zit, laat staan dat Amanda beschermd moet worden of iets dergelijks Al helemaal niet als ze er zelf geen woord over klaagt en het nog behoorlijk naar haar zin lijkt te hebben bij hem. Maatschappelijke visies/trends (de vrouw mag niet aangeraakt worden zwakker geslacht) projecteren op jan en alleman, bah.
    In mijn ogen is het geen leuke jongen, die Brian, en ik wil niet zo aangepakt worden, dan wijs ik hem netjes de deur. Maar ik ben ik en Amanda is Amanda, die pikt het blijkbaar wel, laat lekker dan. Dat overdreven gedoe wat nergens op gebaseerd is, onzinnig werkelijk.
    pi_56919050
    quote:

...

wie was er gezellig dan?
    ik vind eric gezellig, maar die is er nog niet.
    dennis was absoluut niet gezellig
    (ja, morgen)
    pi_56919055
    Er komt werkelijk geen voorspel aan te pas he bij Brian en Amanda, niet gek dat ze nog maar 3x is klaargekomen afgelopen jaar.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:58:34 #252
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56919057
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Ceessie het volgende:
    [..]
    Dus ok ik zit fout dus je mag me mishandelen en ik zal het niet melden.......
    Hele normale redenering lijkt me zou iedereen doen denk ik
    Ik pak het zweepje wel vast...
    Wullie bin KOEL © Soneal
      † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:59:15 #253
    196778 PeterNB
    pi_56919066
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:

(ja, morgen)
    100%
      zaterdag 23 februari 2008 @ 00:59:47 #254
    38396 mazaru
    pi_56919077
    quote:

[..]

Knallende Dennix!!

au, au

pi_56919081
    quote:
    [..]

holleeder tapes ?

heeft ie een luisterboek uitgebracht ?
    ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
    pi_56919085
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:

[..]

wie was er gezellig dan?
    ik vind eric gezellig, maar die is er nog niet.
    dennis was absoluut niet gezellig
    (ja, morgen)
    Ja morgen 100% knallen alleen jammer dat het dan zondag is en ja dat is een rustdag heelaas
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:00:15 #257
    206577 fossil_fossil
    lekker in je vel
    pi_56919090
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef petraa het volgende:
    Er komt werkelijk geen voorspel aan te pas he bij Brian en Amanda, niet gek dat ze nog maar 3x is klaargekomen afgelopen jaar.
    hoe houdt ze het vol.......
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:02:03 #258
    206577 fossil_fossil
    lekker in je vel
    pi_56919115
    ondertussen zijn claire en huub in gepsrek over lieke....
    pi_56919118
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef fossil_fossil het volgende:

[..]

hoe houdt ze het vol.......

ze zijn al klaar voordat ik op refresh heb gedrukt...
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:03:18 #260
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56919132
    Wat een romantiek.. in de fitness op een matje, kaarsjes erbij...

Iemand die ff een paar caps post misschien??
    Wullie bin KOEL © Soneal
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:04:20 #261
    206577 fossil_fossil
    lekker in je vel
    pi_56919147
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:

[..]

pi_56919148
    oh ze gaan weer verder
    pi_56919152
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:

[..]

Tijd voor een nieuwe pc ik heb ze in de aanbieding deze maand......lol

Ow je bedoelde Brian raffelt het weer af....tja
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:05:18 #264
    206577 fossil_fossil
    lekker in je vel
    pi_56919160
    misschien heeft brian hetlicht gezien?
    pi_56919162
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:06:06 #266
    168951 STAP01
    body and brain
    pi_56919170
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:05 schreef fossil_fossil het volgende:
    misschien heeft brian hetlicht gezien?
    De hel!
    pi_56919174
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:07:07 #268
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56919183
    Thnx Mokum en Petraa
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_56919204
    Nou B&A maken hun eigen feestje...ze breken letterlijk en figuurlijk de tent af.
    Amanda heeft het zo te horen prima naar d'r zin ...of krijgen we straks weer mensen die zeggen dat ze mishandeld is.
    pi_56919206
    Het lukt brian niet zo erg vandaag geloof ik.

Ik nok af!! ben er klaar mee.
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:08:38 #271
    206577 fossil_fossil
    lekker in je vel
    pi_56919207
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:06 schreef STAP01 het volgende:

[..]

De hel!
    pi_56919215
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:51 schreef bosb het volgende:

[..]

Huub en jaap hebben vanavond aan de keukentafel uitgesproken dat door het geweld tegen brian (klap van huub) brian heeft bedongen dat huub een totaal uitgaansverbod krijgt en de uitjes naar hem gaan.....
    heeft niks te maken met beveiligings kwesties
    nee joh ben je gek
    ik ben niet dislekties ....maar ik tiep alleen een beetje raar
    pi_56919239
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef T-lex het volgende:
    Nou B&A maken hun eigen feestje...ze breken letterlijk en figuurlijk de tent af.
    Amanda heeft het zo te horen prima naar d'r zin ...of krijgen we straks weer mensen die zeggen dat ze mishandeld is.

Molshoop?
    het water roept
    pi_56919242
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef petraa het volgende:
    Het lukt brian niet zo erg vandaag geloof ik.
    Als ze snel klaar zijn hoor je iedereen zeiken...en als ze er werk van maken, dan lukt het niet?
    Het is ook niet snel goed bij sommige.
    pi_56919262
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:11 schreef T-lex het volgende:

[..]

Als ze snel klaar zijn hoor je iedereen zeiken...en als ze er werk van maken, dan lukt het niet?
    Het is ook niet snel goed bij sommige.
    Ow gaat ze weer komen vandaag dan?? jammer dat ik geen streams heb
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:12:28 #276
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56919264
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef T-lex het volgende:
    Hoe Amanda klinkt is voor mij niet de overtuigende factor... ze kan tijdens haar teaserdansje ook heel goed kijken alsof ze door degene waarmee ze danst het liefst direct genomen zou worden. En dat dansje doet ze voor iedereen.

Dus het hijgen kreunen en steunen geloof ik niet zoveel van, zeker zolang ze zelf verteld heeft dat ze nog maar 3 keer klaargekomen is.
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_56919269
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Taurus het volgende:
    Ze had er ook fysiek voor zover ik weet niets aan over gehouden.
    quote:
    Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef avonne het volgende:
    Geslagen, ik weet het niet, gewelddadig was het wel.

- gedwongen onder de koude douche gezet
    - hardhandig vastgehouden wat ze zelf aangeeft als de reden dat ze hem heeft aangevallen
    - bij de keel gepakt (volgens Huub)
    - 3 keer het hoofd tegen de douche deur geslagen (volgens Amanda)
    - Amanda was een aantal extensions kwijt (kapper, Nadia, Amanda)
    - losse tand (volgens Amanda)

Maar verder heeft Brian nog veel meer gedaan in 2 avonden tijd
    - Lieke geschopt in het voorbijgaan
    - Glazen deur verbrijzeld terwijl Nadia en Dennis daarnaast stonden
    - Huubs pols omgedraait ( "pas op, Huub, je pols kan breken"), waarbij Huub tot op zijn knieën meedraaide
    - Een glas richting Dennis gevoetbald, waarbij Dennis wederom van top tot teen onder de glassplinters zat.

Topic mag openblijven.
    Wat er verder gebeurt in de Villa is toch niet relevant meer. The Holy Kubatz mag toch blijven en winnen, ook al verdient hij 3 boetes en 2 exits in 30 uur tijd.
    Wake up!

Heeft Brian Amanda geslagen ?
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:14:58 #278
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_56919303
    quote:
    Op vrijdag 22 februari 2008 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
    top Yavido

fipo

tijdens de discussie:

En

Hips

en bedankt voor de eervolle vermelding in de OP en nu verder lezen.
    Curiosity cultured the cat
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_56919327
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

en nu verder lezen.
    pi_56919341
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:14 schreef Copycat het volgende:

[..]

En

Hips

en bedankt voor de eervolle vermelding in de OP en nu verder lezen.
    Ik snap niet waarom mijn toevoeging niet meegenomen word...
    pi_56919364
    het water roept
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:19:26 #282
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56919376
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
    [..]
    Ze moet nog verder lezen
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_56919402
    quote:

[..]

Komt goed
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:23:44 #284
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56919428
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:21 schreef Yavido het volgende:
    [..]
    Komt goed
    Kan ik hieruit concluderen dat je opnieuw zo'n Saxay!!! OP aan het bouwen bent??
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_56919437
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:23 schreef Leandra het volgende:

[..]

Kan ik hieruit concluderen dat je opnieuw zo'n Saxay!!! OP aan het bouwen bent??
    Ssttt, geen slapende honden wakker maken
    pi_56919462
    Kaarsjes branden
    pi_56919466
    Openhaard op de plasma
    pi_56919468
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hier kennelijk wel... en dat is al een tijdje vrij irritant...

- Huub deed dit of dat
    - Ja maar Brian deed toen en toen dat en dat
    - Het gaat over nu, Huub deed dit of dat.
    - Ja maar Brian heeft al 100 glazen duren kapot gelopen en 60 keer Amanda door de douche geramd

Als Huub wat flikt, en dat deed hij vorige week, dan heeft Huub wat geflikt, simpel zat, en wat Brian in het verleden geflikt heeft maakt dat niet uit, het is geen weegschaal.
    Brian heeft al 4 deuren gedaan dus Huub mag nog 2 plasmaschermen...
    Brian heeft z'n wijf door de douche geramd, Huub mag voor de ogen van z'n neukertje nog een hoer pakken..

Het zijn allebei irritante teringhufters en je wilt van geen van beiden dat je dochter ermee thuiskomt.
    Want hoe dan ook: je kind raakt beschadigd als ze met 1 van 2 verkering heeft.
    Mooi gezegd...maar des te intriester is het dat, zo blijkt uit de reakties, er dus eigenlijk geen show mogelijk is zonder Brian of Huub.....dè vrouwenmishandelaars/vrouwenbedriegers/vrouwen......etc....
    pi_56919479
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:26 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Mooi gezegd...maar des te intriester is het dat, zo blijkt uit de reakties, er dus eigenlijk geen show mogelijk is zonder Brian of Huub.....dè vrouwenmishandelaars/vrouwenbedriegers/vrouwen......etc....
    Zijn toch wel de steunpilaren in DGK idd
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:28:06 #290
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_56919481
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:26 schreef Yavido het volgende:
    Kaarsjes branden
    Post # 290
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_56919489
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Post # 290

291
    pi_56919492
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:28 schreef Yavido het volgende:

[..]

Zijn toch wel de steunpilaren in DGK idd
    Ja, dat wel.............kan het niet ontkennen...
    pi_56919501
    ik probeer naar huub en claire te luisteren,
    maar het gaat over WA en levensverzekeringen ofzo

huub is de hele tijd aan het woord en claire snapt het
    pi_56919507
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:29 schreef yellowfirst het volgende:

[..]

Ja, dat wel.............kan het niet ontkennen...
    Om nou te zeggen dat Amanda of Claire dit zijn? Neuh
    pi_56919519
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:30 schreef Ziet het volgende:
    ik probeer naar huub en claire te luisteren,
    maar het gaat over WA en levensverzekeringen ofzo

huub is de hele tijd aan het woord en claire snapt het
    Je bent telefoonverkoper of je bent het niet.......
    pi_56919524
    beetje te vroeg met volgende cos Y?
    pi_56919533
    Huub heeft wel een puntje....
    pi_56919542
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:32 schreef Dementor het volgende:
    Huub heeft wel een puntje....
    ik lus ook wel een puntje
      zaterdag 23 februari 2008 @ 01:33:42 #299
    61646 Copycat
    I am a trigger hippie
    pi_56919557
    quote:

[..]

Ik ook niet!
    Hoge dames vangen veel wind
    Whadda ya hear! Whadda ya say!
    What is any ocean but a multitude of drops?
    pi_56919562
    quote:
    Op zaterdag 23 februari 2008 01:31 schreef Guuskeee het volgende:
    beetje te vroeg met volgende cos Y?
    Neuh
    pi_56919563
    En dicht
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')