abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:47:22 #226
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_56918888
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef Ceessie het volgende:

[..]

Sommige mensen zou het verboden moeten zijn om alcohol te gebruiken.....
Dennis drinkte alleen HEEL AFENTOE een Sambucaatje !! Dennis had
als ENIGE in DGK waardigheid...

Werd niet ladderzat zoals die huub, lag niet te kotsen zoals Amanda maar
dronk gewoon afentoe voor de gezelligheid
pi_56918894
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.
Ook Huub heeft genoeg fouten begaan maar heeft er ook dik voor moeten boeten dat is het verschil en daarom word denk ik ook altijd die douche scene er bij gehaald
pi_56918895
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_56918896
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:

[..]

Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.
Er is geen criterium..niet in de kooi in ieder geval, dunkt me...
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
pi_56918904
Ben vanavond tot inzicht gekomen dat Brian het spel gewoon een stuk slimmer speelt dan Huub doet... Het spel moet namelijk niet in de villa gespeeld worden maar bij de buren in de FEBO, en dit doet Brian erg goed.
Er is aan de keukentafel uitgesproken dat er door fysiek geweld van huub richting brian bepaalde dingen zijn afgedongen door Brian (uitgaansverbod Huub en uitjes naar Brian) vanuit het oogpunt van Brian is dit erg slim, hij zou volgens het regelboek kunnen eisen dat huub vertrekt maar iedereen weet dat dat de doodslag zou zijn voor het spel. Brian heeft zichzelf in een machtspositie gewerkt waar hij lange tijd op terug kan vallen, en heeft het in het huis nu behoorlijk makkelijk..
Het is gewoon erg dom van de FEBO dat ze het zo ver hebben laten komen, maar door lange tijd alles onder het tapijt te vegen en te verbergen zijn ze nu in deze positie terecht gekomen.

Dit wil niet zeggen dat ik acties van brian goedpraat, maar hij maakt gewoon erg slim gebruik van de situatie achter de schermen, Huub had dit ook kunnen doen maar heeft deze manipulatieve houding niet aangenomen na geweld richting hem, wat voor hem pleit als persoon, maar zijn positie in het "spel" niet ten goede komt. Huub had bijvoorbeeld de situatie met de pump van amanda vele malen meer kunnen gebruiken.....
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:48:42 #231
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56918908
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
En zo reageert iedereen anders...is maar goed ook.
Er is veel agressiviteit daar in die villa...heel veel....
Is idd maar goed, want als iedereen zo zou reageren als ik dan hadden een hoop wifebeaters hun begrafenis al meegemaakt... of ze mochten permanent met een rietje drinken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56918911
quote:

[..]

Misschien heb je het niet goed begrepen maar ik bedoelde niet Dennis in dit geval......
pi_56918924
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef bosb het volgende:
Ben vanavond tot inzicht gekomen dat Brian het spel gewoon een stuk slimmer speelt dan Huub doet... Het spel moet namelijk niet in de villa gespeeld worden maar bij de buren in de FEBO, en dit doet Brian erg goed.
Er is aan de keukentafel uitgesproken dat er door fysiek geweld van huub richting brian bepaalde dingen zijn afgedongen door Brian (uitgaansverbod Huub en uitjes naar Brian) vanuit het oogpunt van Brian is dit erg slim, hij zou volgens het regelboek kunnen eisen dat huub vertrekt maar iedereen weet dat dat de doodslag zou zijn voor het spel. Brian heeft zichzelf in een machtspositie gewerkt waar hij lange tijd op terug kan vallen, en heeft het in het huis nu behoorlijk makkelijk..
Het is gewoon erg dom van de FEBO dat ze het zo ver hebben laten komen, maar door lange tijd alles onder het tapijt te vegen en te verbergen zijn ze nu in deze positie terecht gekomen.

Dit wil niet zeggen dat ik acties van brian goedpraat, maar hij maakt gewoon erg slim gebruik van de situatie achter de schermen, Huub had dit ook kunnen doen maar heeft deze manipulatieve houding niet aangenomen na geweld richting hem, wat voor hem pleit als persoon, maar zijn positie in het "spel" niet ten goede komt. Huub had bijvoorbeeld de situatie met de pump van amanda vele malen meer kunnen gebruiken.....
Misschien ben ik naief, maar ik geloof niet dat die lui in de villa veel in te brengen hebben achter!
pi_56918925
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef Leandra het volgende:

[..]

Is idd maar goed, want als iedereen zo zou reageren als ik dan hadden een hoop wifebeaters hun begrafenis al meegemaakt... of ze mochten permanent met een rietje drinken.
pi_56918944
En Mike krijgt nog even een standje van Brian dat hij weer teveel heeft gezegd over iets....nog even wat Papiomento...onthoud het zegt Brian.....nog even in de "zwakzinnige" modus....Koetsie koetsie koetsie
Hangplek voor vrije gedachten
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:50:56 #236
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_56918945
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef Ceessie het volgende:

[..]

Misschien heb je het niet goed begrepen maar ik bedoelde niet Dennis in dit geval......
Ja maar ze zijn ook niet zwanger geworden omdat Nadia nou zo veel dronk hoor !!
pi_56918950
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

WTF is Dennis ook zwanger ?
pi_56918956
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:49 schreef petraa het volgende:

[..]

Misschien ben ik naief, maar ik geloof niet dat die lui in de villa veel in te brengen hebben achter!
Huub en jaap hebben vanavond aan de keukentafel uitgesproken dat door het geweld tegen brian (klap van huub) brian heeft bedongen dat huub een totaal uitgaansverbod krijgt en de uitjes naar hem gaan.....
pi_56918964
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef petraa het volgende:

[..]

Iedereen zou zo moeten reageren. Als je niet zo reageert is er iets niet helemaal goed met je of je bent totaal gebrainwashed of je bent zo verschrikkelijk bang voor die persoon dat je het toelaat.
Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.
Wij weten niet wat er achter allemaal is gezegd...ze zijn daar heel lang geweest.
Wat daar besproken is zullen we nooit weten
alleen met je hart kun je goed zien; het wezenlijke is voor de ogen onzichtbaar
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:52:59 #240
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_56918970
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Er is geen criterium..niet in de kooi in ieder geval, dunkt me...
Hier kennelijk wel... en dat is al een tijdje vrij irritant...

- Huub deed dit of dat
- Ja maar Brian deed toen en toen dat en dat
- Het gaat over nu, Huub deed dit of dat.
- Ja maar Brian heeft al 100 glazen duren kapot gelopen en 60 keer Amanda door de douche geramd

Als Huub wat flikt, en dat deed hij vorige week, dan heeft Huub wat geflikt, simpel zat, en wat Brian in het verleden geflikt heeft maakt dat niet uit, het is geen weegschaal.
Brian heeft al 4 deuren gedaan dus Huub mag nog 2 plasmaschermen...
Brian heeft z'n wijf door de douche geramd, Huub mag voor de ogen van z'n neukertje nog een hoer pakken..

Het zijn allebei irritante teringhufters en je wilt van geen van beiden dat je dochter ermee thuiskomt.
Want hoe dan ook: je kind raakt beschadigd als ze met 1 van 2 verkering heeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_56918972
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:

[..]

Hij heeft haar niet gemept...hij heeft haar heel hardhandig de douche ingeduwd.

Ik heb in het verleden,toen ik zag dat een jongen een meisje heel hard sloeg en ik ingreep zelf daardoor een paar rake klappen gehad,die jongen is er achteraf voor veroordeeld....dus je hoeft mij niet te zeggen wat ik in zo'n geval wel of niet zou moeten doen
Hou toch op riri Vergeten hoe Braaain haar mepte na het befincident met Huub? Na de stomp onder de dekens? Etc? Meestal negeer ik jou maar alle ergernissen over jouw postings blijven toch en het groeit me boven het hoofd. Je ergert me mateloos. En dan druk ik mij mild uit
pi_56918976
quote:

[..]

Of hij AT
[img][/img]
pi_56918987
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef dgk_fan het volgende:

[..]

Laat me raden je bent blont??
pi_56918991
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef riri het volgende:

[..]

Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.
Wij weten niet wat er achter allemaal is gezegd...ze zijn daar heel lang geweest.
Ik vraag me al een poosje af, ben jij nu dwars tegen de mening van iedereen in om dwars te zijn of is het echt je mening!
  zaterdag 23 februari 2008 @ 00:54:59 #245
168951 STAP01
body and brain
pi_56918997
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:53 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Of hij AT
Of hij imiteerde een kikker.
Dat was het wel zo'n beetje toch?
Why don't you just use that thing inside your head....
  † In Memoriam † zaterdag 23 februari 2008 @ 00:55:14 #246
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_56919002
Op stream 3 en 4 HELE VREEMDE geluiden uit brian en amanda:

(voor de nietstreamers)
http://www.evilshare.com/9115e682-32f1-102b-89c6-0007e90cfb90
pi_56919012
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:53 schreef Mokum020 het volgende:

[..]

Of hij AT
[ [url=
ijsklontjes toch ?
pi_56919023
quote:
Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef riri het volgende:

[..]

Dus ok ik zit fout dus je mag me mishandelen en ik zal het niet melden.......
Hele normale redenering lijkt me zou iedereen doen denk ik
pi_56919025
Gezeik over die douchescene Ze hebben nota bene nog steeds een relatie, wie zijn jullie om te bepalen dat Amanda hier willens en wetens schade aan over heeft gehouden of houdt, en dat het niet goed zit? Misschien vindt Amanda het wel lekker om gedomineerd te worden of de les te worden gelezen. Ze had er ook fysiek voor zover ik weet niets aan over gehouden, ik vind het compleet irreeel om constant over dat incidentje (want dat is het, we hebben het hier over een behoorlijk lange tijd GK, en dan is dit het verschrikkelijkst waar jullie mee kunnen komen? All-the-live-long-day!!!)
door te blijven zaniken.
Wat velen vergeten, is dat we het nu te zien krijgen en dat het ons dus vrij staat om er een oordeel over te vellen, maar dan wel naar onze eigen perceptie. Weet jij veel hoe élke man en vrouw met elkaar omgaan in relaties? Dat je er nu toevallig inzicht in krijgt zegt nog niet dat het per definitie verkeerd is of dat het niet goed zit, laat staan dat Amanda beschermd moet worden of iets dergelijks Al helemaal niet als ze er zelf geen woord over klaagt en het nog behoorlijk naar haar zin lijkt te hebben bij hem. Maatschappelijke visies/trends (de vrouw mag niet aangeraakt worden zwakker geslacht) projecteren op jan en alleman, bah.
In mijn ogen is het geen leuke jongen, die Brian, en ik wil niet zo aangepakt worden, dan wijs ik hem netjes de deur. Maar ik ben ik en Amanda is Amanda, die pikt het blijkbaar wel, laat lekker dan. Dat overdreven gedoe wat nergens op gebaseerd is, onzinnig werkelijk.
pi_56919050
quote:

...

wie was er gezellig dan?
ik vind eric gezellig, maar die is er nog niet.
dennis was absoluut niet gezellig
(ja, morgen)
Wie nimmer dwaalt, wordt nooit verstandig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')