Dennis drinkte alleen HEEL AFENTOE een Sambucaatje !! Dennis hadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Sommige mensen zou het verboden moeten zijn om alcohol te gebruiken.....
Ook Huub heeft genoeg fouten begaan maar heeft er ook dik voor moeten boeten dat is het verschil en daarom word denk ik ook altijd die douche scene er bij gehaaldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis drinkte alleen HEEL AFENTOE een Sambucaatje !! Dennis had
als ENIGE in DGK waardigheid...
Werd niet ladderzat zoals die huub, lag niet te kotsen zoals Amanda maar
dronk gewoon afentoe voor de gezelligheid![]()
![]()
![]()
![]()
Er is geen criterium..niet in de kooi in ieder geval, dunkt me...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.
Is idd maar goed, want als iedereen zo zou reageren als ik dan hadden een hoop wifebeaters hun begrafenis al meegemaakt... of ze mochten permanent met een rietje drinken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
En zo reageert iedereen anders...is maar goed ook.
Er is veel agressiviteit daar in die villa...heel veel....
Misschien heb je het niet goed begrepen maar ik bedoelde niet Dennis in dit geval......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien ben ik naief, maar ik geloof niet dat die lui in de villa veel in te brengen hebben achter!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef bosb het volgende:
Ben vanavond tot inzicht gekomen dat Brian het spel gewoon een stuk slimmer speelt dan Huub doet... Het spel moet namelijk niet in de villa gespeeld worden maar bij de buren in de FEBO, en dit doet Brian erg goed.
Er is aan de keukentafel uitgesproken dat er door fysiek geweld van huub richting brian bepaalde dingen zijn afgedongen door Brian (uitgaansverbod Huub en uitjes naar Brian) vanuit het oogpunt van Brian is dit erg slim, hij zou volgens het regelboek kunnen eisen dat huub vertrekt maar iedereen weet dat dat de doodslag zou zijn voor het spel. Brian heeft zichzelf in een machtspositie gewerkt waar hij lange tijd op terug kan vallen, en heeft het in het huis nu behoorlijk makkelijk..
Het is gewoon erg dom van de FEBO dat ze het zo ver hebben laten komen, maar door lange tijd alles onder het tapijt te vegen en te verbergen zijn ze nu in deze positie terecht gekomen.
Dit wil niet zeggen dat ik acties van brian goedpraat, maar hij maakt gewoon erg slim gebruik van de situatie achter de schermen, Huub had dit ook kunnen doen maar heeft deze manipulatieve houding niet aangenomen na geweld richting hem, wat voor hem pleit als persoon, maar zijn positie in het "spel" niet ten goede komt. Huub had bijvoorbeeld de situatie met de pump van amanda vele malen meer kunnen gebruiken.....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is idd maar goed, want als iedereen zo zou reageren als ik dan hadden een hoop wifebeaters hun begrafenis al meegemaakt... of ze mochten permanent met een rietje drinken.
Ja maar ze zijn ook niet zwanger geworden omdat Nadia nou zo veel dronk hoor !!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet goed begrepen maar ik bedoelde niet Dennis in dit geval......
WTF is Dennis ook zwanger ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn ook niet zwanger geworden omdat Nadia nou zo veel dronk hoor !!
Huub en jaap hebben vanavond aan de keukentafel uitgesproken dat door het geweld tegen brian (klap van huub) brian heeft bedongen dat huub een totaal uitgaansverbod krijgt en de uitjes naar hem gaan.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien ben ik naief, maar ik geloof niet dat die lui in de villa veel in te brengen hebben achter!
Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Iedereen zou zo moeten reageren. Als je niet zo reageert is er iets niet helemaal goed met je of je bent totaal gebrainwashed of je bent zo verschrikkelijk bang voor die persoon dat je het toelaat.
Hier kennelijk wel... en dat is al een tijdje vrij irritant...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Er is geen criterium..niet in de kooi in ieder geval, dunkt me...
Hou toch op ririquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft haar niet gemept...hij heeft haar heel hardhandig de douche ingeduwd.
Ik heb in het verleden,toen ik zag dat een jongen een meisje heel hard sloeg en ik ingreep zelf daardoor een paar rake klappen gehad,die jongen is er achteraf voor veroordeeld....dus je hoeft mij niet te zeggen wat ik in zo'n geval wel of niet zou moeten doen
Of hij ATquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat me raden je bent blont??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn ook niet zwanger geworden omdat Nadia nou zo veel dronk hoor !!
Ik vraag me al een poosje af, ben jij nu dwars tegen de mening van iedereen in om dwars te zijn of is het echt je mening!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef riri het volgende:
[..]
Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.
Wij weten niet wat er achter allemaal is gezegd...ze zijn daar heel lang geweest.
Wat daar besproken is zullen we nooit weten
Of hij imiteerde een kikker.quote:
Dus ok ik zit fout dus je mag me mishandelen en ik zal het niet melden.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef riri het volgende:
[..]
Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.
Wij weten niet wat er achter allemaal is gezegd...ze zijn daar heel lang geweest.
Wat daar besproken is zullen we nooit weten
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
...
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |