Ik pak het zweepje wel vast...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Dus ok ik zit fout dus je mag me mishandelen en ik zal het niet melden.......
Hele normale redenering lijkt me zou iedereen doen denk ik
Knallende Dennix!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis uit De Gouden Kooi. Dennis Bax dus. Als Nadia niet zwanger had
geweest (en Dennis en zij dus VEEL belangrijkere dingen aan hun hoofd hebben)
had Dennis De Gouden Kooi gewonnen....................
holleeder tapes ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:18 schreef Yavido het volgende:
Pssst! Reageer toch niet op riri joh, kom op! Niet voeden door te reageren. Is toch zinloos!
[..]
Nee, verstandig, voor je het weet ...Holleeder tapes, Natasia, brr
Ja morgen 100% knallen alleen jammer dat het dan zondag is en ja dat is een rustdag heelaasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
[..]
wie was er gezellig dan?
ik vind eric gezellig, maar die is er nog niet.
dennis was absoluut niet gezellig
(ja, morgen)
hoe houdt ze het vol.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef petraa het volgende:
Er komt werkelijk geen voorspel aan te pas he bij Brian en Amanda, niet gek dat ze nog maar 3x is klaargekomen afgelopen jaar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
hoe houdt ze het vol.......
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze zijn al klaar voordat ik op refresh heb gedrukt...
Tijd voor een nieuwe pc ik heb ze in de aanbieding deze maand......lolquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze zijn al klaar voordat ik op refresh heb gedrukt...
De hel!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:05 schreef fossil_fossil het volgende:
misschien heeft brian hetlicht gezien?
heeft niks te maken met beveiligings kwestiesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:51 schreef bosb het volgende:
[..]
Huub en jaap hebben vanavond aan de keukentafel uitgesproken dat door het geweld tegen brian (klap van huub) brian heeft bedongen dat huub een totaal uitgaansverbod krijgt en de uitjes naar hem gaan.....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef T-lex het volgende:
Nou B&A maken hun eigen feestje...ze breken letterlijk en figuurlijk de tent af.
Amanda heeft het zo te horen prima naar d'r zin...of krijgen we straks weer mensen die zeggen dat ze mishandeld is.
Als ze snel klaar zijn hoor je iedereen zeiken...en als ze er werk van maken, dan lukt het niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef petraa het volgende:
Het lukt brian niet zo erg vandaag geloof ik.
Ow gaat ze weer komen vandaag dan?? jammer dat ik geen streams hebquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als ze snel klaar zijn hoor je iedereen zeiken...en als ze er werk van maken, dan lukt het niet?![]()
Het is ook niet snel goed bij sommige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |