welterusten en bedankt beequeen!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb deze voor je gevonden.![]()
http://forum.headliner.nl/topic-2893/
Ik duik mijn mand in, succes voor de nachtploeg en tot morgen.
Die bij de supermarkt staan zijn altijd nuchter en duidelijk in hun spraak.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een dronken zwerver kijken, maar die zie je op straat ook genoeg
Verstandigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natasia laat ik wel weg..
Issie dronken ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een dronken zwerver kijken, maar die zie je op straat ook genoeg
Dat zijn daklozenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Die bij de supermarkt staan zijn altijd nuchter en duidelijk in hun spraak.....
Omdat het naar mijn idee een hele andere situatie was...Amanda flipte de pan uit,had gedronken,was van plan om uit te halen naar Huub...Brian deed het naar mijn idee ter verdediging,hij was doodsbang dat ze de pan uitflipte...ze moesten die avond daarna meteen naar achteren...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wel om dat er niets te laten zien was. Ze hebben nu een compilatie van oude beelden van Huub laten zien om hun boetes en straf te rechtvaardigen. Na de douchescene is er niet eens een boete of straf voor Brian geweest.
Hoezo meten met twee maten?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Omdat het naar mijn idee een hele andere situatie was...Amanda flipte de pan uit,had gedronken,was van plan om uit te halen naar Huub...Brian deed het naar mijn idee ter verdediging,hij was doodsbang dat ze de pan uitflipte...ze moesten die avond daarna meteen naar achteren...
Brian had heel veel spijt van zijn gedrag.
Ik praat het daarmee niet goed maar denk zeker te weten dat er daarom geen boete is....het was ook niet naar anderen bewoners gericht maar tegen henzelf
Noem mij 1 les waar hij WEL wat van opgepakt heeft ??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
Zo te horen heeft Brian weinig opgepikt van zijn DJ-lessen.........
Ja jij laat je buurman ook de buurvrouw in elkaar meppen en zegt dan hij doet het niet tegen ons hij doet het tegen haarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Omdat het naar mijn idee een hele andere situatie was...Amanda flipte de pan uit,had gedronken,was van plan om uit te halen naar Huub...Brian deed het naar mijn idee ter verdediging,hij was doodsbang dat ze de pan uitflipte...ze moesten die avond daarna meteen naar achteren...
Ik praat het daarmee niet goed maar denk zeker te weten dat er daarom geen boete is....het was ook niet naar anderen bewoners gericht maar tegen henzelf
Hoe ie zijn tegenstander met kickboxen op slinkse wijze het snelst kan uitschakelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Noem mij 1 les waar hij WEL wat van opgepakt heeft ??![]()
![]()
Ik vond het nergens op slaan dat er een terugblik kwam naar het gebeuren met Lieke. Bij Bra het kindje van God geven ze nooit een terugblik of ze verdraaien de beelden. Stelletje eikels de FEBOquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
En met vrouwen heeft hij er ook een handje van, dus eigenlijk 2 lessen.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hoe ie zijn tegenstander met kickboxen op slinkse wijze het snelst kan uitschakelen
Normaal gesproken zou ik zeggen:"daar zie ik die Hans Neijman wel voor aan om hemquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hoe ie zijn tegenstander met kickboxen op slinkse wijze het snelst kan uitschakelen
Anale sex????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Noem mij 1 les waar hij WEL wat van opgepakt heeft ??![]()
![]()
Ben ff aan het bijlezen en val binnen in jouw post..........quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Nee, verstandig, voor je het weet ...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen:"daar zie ik die Hans Neijman wel voor aan om hem
zulke sneaky trucjes te leren'....................................maar ik ga zulke dingen maar
niet over die Hans zeggen
Komt nog wel vannacht (hoop ik).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
Voor de rest is er weinig aan; maar ach, de boog kan niet altijd gespannen staan.
tot morguh![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben ff aan het bijlezen en val binnen in jouw post..........
Ik hoop van harte voor jou, dat jou vriend je nooit op die manier in "bescherming" neemt!
Je kan altijd zeggen, mensen, het was niet tegen jullie gericht, maar tegen mij en hij heeft er spijt van.....
Brian heef letterlijk tegen dubbellul gezegd dat ie het heeft gedaan omdat ie bang was dat Amanda er uit gezet werd en hij dan er uit gestemt zou worden dus het was totaal geen bescherming voor Amanda maar het was om zijn eigen hachie te redden, en dat die domme doos het niet aangeeft zegt al genoeg want die vind het heel normaal dat ze klappen krijgt. Ik denk ook dat der oeder niet komt amdat ze de confrontatie niet aan wil gaan met Brian. Ik zou zo een vriend van mijn dochter die er zoiets aan doet een zeer langzame d..d laten sterven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
We leveren hier commentaar op de streams, niet op de users.........quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:18 schreef Yavido het volgende:
Pssst! Reageer toch niet op riri joh, kom op! Niet voeden door te reageren. Is toch zinloos!
Is de uitzendkracht ontslagen die altijd de rozenblaadjes verspreidt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
Mooie muziek bij Huub en Claire
Katie Melua
Dat was toch diezelfde Hans die Huub een scheur in zijn rib heeft geslagen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:18 schreef Yavido het volgende:
Pssst! Reageer toch niet op riri joh, kom op! Niet voeden door te reageren. Is toch zinloos!
[..]
Nee, verstandig, voor je het weet ...Holleeder tapes, Natasia, brr
Boefjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Behalve dgk_fan die verdient het om becommentariseerd te worden.............)
Die werkt voor Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is de uitzendkracht ontslagen die altijd de rozenblaadjes verspreidt?
Ga je nou weer beginnen ??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:19 schreef PeterNB het volgende:
Behalve dgk_fan die verdient het om becommentariseerd te worden
Aha, een privè-rozenblaadjesverspreider dus.........quote:
Een kleine uitzondering op de regel......het is - becommentarisoreert -quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We leveren hier commentaar op de streams, niet op de users.........
(Behalve dgk_fan die verdient het om becommentariseerd te worden.............)
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:22 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat was toch diezelfde Hans die Huub een scheur in zijn rib heeft geslagen?
Als je trainer bent mag dit niet voorkomen!!!!!!
Die geeft Brian les hoe ie Amanda anaal klaar moet maken wie weet word het dit jaar een record van 4 keerquote:
Dat is een DenNIX-fan..............Do I need to say more ?????????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:26 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan als ik vragen mag???
Hij heeft haar niet gemept...hij heeft haar heel hardhandig de douche ingeduwd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja jij laat je buurman ook de buurvrouw in elkaar meppen en zegt dan hij doet het niet tegen ons hij doet het tegen haar
Wie zegt dat dat niet gebeuren gaat...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het nergens op slaan dat er een terugblik kwam naar het gebeuren met Lieke. Bij Bra het kindje van God geven ze nooit een terugblik of ze verdraaien de beelden. Stelletje eikels de FEBO
Ohhh maar iemand hardhandig de douche in duwen is wel goed. Sorry, maar ik zou me door geen ene vent dat laten aandoen. Tis gewoon een smerige Loverboy en ik ben heel blij dat ze daar vandaag een les aan hebben besteed op de school van me dochter en een informatie brochure hebben gegeven. Ook heb ik haar nog ff het filmpje laten zien van Brian van de douche en van de dag erna. Ik heb haar verteld dit is nou een loverboy, de dag erna doen of hij er spijt van heeft en het voor jou bescherming doet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft haar niet gemept...hij heeft haar heel hardhandig de douche ingeduwd.
Ik heb in het verleden,toen ik zag dat een jongen een meisje heel hard sloeg en ik ingreep zelf daardoor een paar rake klappen gehad,die jongen is er achteraf voor veroordeeld....dus je hoeft mij niet te zeggen wat ik in zo'n geval wel of niet zou moeten doen
Riri jij kijkt ook al langer! Volgens mij weet jij net zo goed als mij, dat Brian en Amanda alles voor elkaar krijgen daar, dat er niet HARD tegen hen gespeeld mag worden. En dat ze in de uitzendingen heel positief worden neergezet!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:31 schreef riri het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet gebeuren gaat...
Saxay!~!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
Yavido.. die OP !!!!!![]()
![]()
![]()
Nog 1 keer dan...
Saxay!!!
volgens mij had hij gezegd tegen een uur of tweequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:31 schreef Ziet het volgende:
wanneer komt eric terug?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
Yavido.. die OP !!!!!![]()
![]()
![]()
Nog 1 keer dan...
Saxay!!!
Ok ben blij dat je dat weet!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
Ik heb in het verleden,toen ik zag dat een jongen een meisje heel hard sloeg en ik ingreep zelf daardoor een paar rake klappen gehad,die jongen is er achteraf voor veroordeeld....dus je hoeft mij niet te zeggen wat ik in zo'n geval wel of niet zou moeten doen
Wat voor naam had die loverboy op school bij jullie???quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh maar iemand hardhandig de douche in duwen is wel goed. Sorry, maar ik zou me door geen ene vent dat laten aandoen. Tis gewoon een smerige Loverboy en ik ben heel blij dat ze daar vandaag een les aan hebben besteed op de school van me dochter en een informatie brochure hebben gegeven. Ook heb ik haar nog ff het filmpje laten zien van Brian van de douche en van de dag erna. Ik heb haar verteld dit is nou een loverboy, de dag erna doen of hij er spijt van heeft en het voor jou bescherming doet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:36 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Wat voor naam had die loverboy op school bij jullie???
Hier in Almere heet ie brainless....
Geloof me, als iemand mij zo hardhandig waar dan ook naartoe duwt dat doet hij dat nooit meer...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
De enige echte!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Dat is een DenNIX-fan..............Do I need to say more ?????????![]()
Dat ben ik vergeten maar zijn fan niet!quote:
Ik denk dat voor iedereen het moment komt dat ie het zwaar te verduren krijgt...het moment dat dat gebeurt ligt alleen voor iedereen anders.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:33 schreef petraa het volgende:
[..]
Riri jij kijkt ook al langer! Volgens mij weet jij net zo goed als mij, dat Brian en Amanda alles voor elkaar krijgen daar, dat er niet HARD tegen hen gespeeld mag worden. En dat ze in de uitzendingen heel positief worden neergezet!
Tja voor huub is dat ondertussen al een jaar! En Brian en Amanda kunnen al een jaar vakantie vieren.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:39 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat voor iedereen het moment komt dat ie het zwaar te verduren krijgt...het moment dat dat gebeurt ligt alleen voor iedereen anders.
Precies dit is niet goed te praten!!!!!!! Nooit!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geloof me, als iemand mij zo hardhandig waar dan ook naartoe duwt dat doet hij dat nooit meer...
En ongeacht wat voor excuus hij daar aan koppelt, als hij nog het gore lef heeft om te roepen dat hij het deed om mij te beschermen dan heeft ie een nog groter probleem.
Tja...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op zoveel duizenden Fok-posters en lezers..............1 hele fan
Beetje jammer dat het voor Brian en Amanda erg lang duurt maar ja kindjes van God he....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:39 schreef riri het volgende:
[..]
Ik denk dat voor iedereen het moment komt dat ie het zwaar te verduren krijgt...het moment dat dat gebeurt ligt alleen voor iedereen anders.
Dennis uit De Gouden Kooi. Dennis Bax dus. Als Nadia niet zwanger hadquote:
Toch 1% van de 100 das toch wel knallen hoorquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:40 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Op zoveel duizenden Fok-posters en lezers..............1 hele fan
En zo reageert iedereen anders...is maar goed ook.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Geloof me, als iemand mij zo hardhandig waar dan ook naartoe duwt dat doet hij dat nooit meer...
En ongeacht wat voor excuus hij daar aan koppelt, als hij nog het gore lef heeft om te roepen dat hij het deed om mij te beschermen dan heeft ie een nog groter probleem.
ja daar kunnen we op blijven wachten....:)quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:41 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Beetje jammer dat het voor Brian en Amanda erg lang duurt maar ja kindjes van God he....
Sommige mensen zou het verboden moeten zijn om alcohol te gebruiken.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis uit De Gouden Kooi. Dennis Bax dus. Als Nadia niet zwanger had
geweest (en Dennis en zij dus VEEL belangrijkere dingen aan hun hoofd hebben)
had Dennis De Gouden Kooi gewonnen....................
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:34 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
volgens mij had hij gezegd tegen een uur of twee
Iedereen zou zo moeten reageren. Als je niet zo reageert is er iets niet helemaal goed met je of je bent totaal gebrainwashed of je bent zo verschrikkelijk bang voor die persoon dat je het toelaat.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
En zo reageert iedereen anders...is maar goed ook.
Er is veel agressiviteit daar in die villa...heel veel....
Ter verdediging, nee, nu wordt-ie mooi............z'n enige back-up dreigde het spoor bijster te raken....dus: een "corrigerend" tikje en het probleem was opgelost...........quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Heerlijk dat je zo af en toe nog even meepost!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:41 schreef trettie het volgende:
[..]
Precies dit is niet goed te praten!!!!!!! Nooit!!!!!!!!!!!!!
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Heerlijk dat je zo af en toe nog even meepost!
ook al is het totaal off topic..
Dennis drinkte alleen HEEL AFENTOE een Sambucaatje !! Dennis hadquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Sommige mensen zou het verboden moeten zijn om alcohol te gebruiken.....
Ook Huub heeft genoeg fouten begaan maar heeft er ook dik voor moeten boeten dat is het verschil en daarom word denk ik ook altijd die douche scene er bij gehaaldquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dennis drinkte alleen HEEL AFENTOE een Sambucaatje !! Dennis had
als ENIGE in DGK waardigheid...
Werd niet ladderzat zoals die huub, lag niet te kotsen zoals Amanda maar
dronk gewoon afentoe voor de gezelligheid![]()
![]()
![]()
![]()
Er is geen criterium..niet in de kooi in ieder geval, dunkt me...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:45 schreef Leandra het volgende:
[..]
Aan de andere kant kots ik het overigens net zo hard uit als iedere keer dat Huub weer eens iets misdaan heeft, de douche-scene erbij gehaald wordt om aan te geven dat Brian nog erger is..... alsof dat het criterium is.
Is idd maar goed, want als iedereen zo zou reageren als ik dan hadden een hoop wifebeaters hun begrafenis al meegemaakt... of ze mochten permanent met een rietje drinken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:43 schreef riri het volgende:
[..]
En zo reageert iedereen anders...is maar goed ook.
Er is veel agressiviteit daar in die villa...heel veel....
Misschien heb je het niet goed begrepen maar ik bedoelde niet Dennis in dit geval......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Misschien ben ik naief, maar ik geloof niet dat die lui in de villa veel in te brengen hebben achter!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef bosb het volgende:
Ben vanavond tot inzicht gekomen dat Brian het spel gewoon een stuk slimmer speelt dan Huub doet... Het spel moet namelijk niet in de villa gespeeld worden maar bij de buren in de FEBO, en dit doet Brian erg goed.
Er is aan de keukentafel uitgesproken dat er door fysiek geweld van huub richting brian bepaalde dingen zijn afgedongen door Brian (uitgaansverbod Huub en uitjes naar Brian) vanuit het oogpunt van Brian is dit erg slim, hij zou volgens het regelboek kunnen eisen dat huub vertrekt maar iedereen weet dat dat de doodslag zou zijn voor het spel. Brian heeft zichzelf in een machtspositie gewerkt waar hij lange tijd op terug kan vallen, en heeft het in het huis nu behoorlijk makkelijk..
Het is gewoon erg dom van de FEBO dat ze het zo ver hebben laten komen, maar door lange tijd alles onder het tapijt te vegen en te verbergen zijn ze nu in deze positie terecht gekomen.
Dit wil niet zeggen dat ik acties van brian goedpraat, maar hij maakt gewoon erg slim gebruik van de situatie achter de schermen, Huub had dit ook kunnen doen maar heeft deze manipulatieve houding niet aangenomen na geweld richting hem, wat voor hem pleit als persoon, maar zijn positie in het "spel" niet ten goede komt. Huub had bijvoorbeeld de situatie met de pump van amanda vele malen meer kunnen gebruiken.....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Is idd maar goed, want als iedereen zo zou reageren als ik dan hadden een hoop wifebeaters hun begrafenis al meegemaakt... of ze mochten permanent met een rietje drinken.
Ja maar ze zijn ook niet zwanger geworden omdat Nadia nou zo veel dronk hoor !!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Misschien heb je het niet goed begrepen maar ik bedoelde niet Dennis in dit geval......
WTF is Dennis ook zwanger ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn ook niet zwanger geworden omdat Nadia nou zo veel dronk hoor !!
Huub en jaap hebben vanavond aan de keukentafel uitgesproken dat door het geweld tegen brian (klap van huub) brian heeft bedongen dat huub een totaal uitgaansverbod krijgt en de uitjes naar hem gaan.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien ben ik naief, maar ik geloof niet dat die lui in de villa veel in te brengen hebben achter!
Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:44 schreef petraa het volgende:
[..]
Iedereen zou zo moeten reageren. Als je niet zo reageert is er iets niet helemaal goed met je of je bent totaal gebrainwashed of je bent zo verschrikkelijk bang voor die persoon dat je het toelaat.
Hier kennelijk wel... en dat is al een tijdje vrij irritant...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:48 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Er is geen criterium..niet in de kooi in ieder geval, dunkt me...
Hou toch op ririquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
Of hij ATquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Laat me raden je bent blont??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:50 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja maar ze zijn ook niet zwanger geworden omdat Nadia nou zo veel dronk hoor !!
Ik vraag me al een poosje af, ben jij nu dwars tegen de mening van iedereen in om dwars te zijn of is het echt je mening!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef riri het volgende:
[..]
Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.
Wij weten niet wat er achter allemaal is gezegd...ze zijn daar heel lang geweest.
Wat daar besproken is zullen we nooit weten
Of hij imiteerde een kikker.quote:
Dus ok ik zit fout dus je mag me mishandelen en ik zal het niet melden.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef riri het volgende:
[..]
Bij mijn weten wist Amanda heel goed dat het te ver was gegaan...haar reaktie de volgende dag liet dat duidelijk merken.
Wij weten niet wat er achter allemaal is gezegd...ze zijn daar heel lang geweest.
Wat daar besproken is zullen we nooit weten
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:47 schreef dgk_fan het volgende:
...
![]()
![]()
![]()
Ik pak het zweepje wel vast...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Dus ok ik zit fout dus je mag me mishandelen en ik zal het niet melden.......
Hele normale redenering lijkt me zou iedereen doen denk ik
Knallende Dennix!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:42 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
holleeder tapes ?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:18 schreef Yavido het volgende:
[..]
Nee, verstandig, voor je het weet ...Holleeder tapes, Natasia, brr
Ja morgen 100% knallen alleen jammer dat het dan zondag is en ja dat is een rustdag heelaasquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef Ziet het volgende:
[..]
wie was er gezellig dan?
ik vind eric gezellig, maar die is er nog niet.
dennis was absoluut niet gezellig
(ja, morgen)
hoe houdt ze het vol.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:58 schreef petraa het volgende:
Er komt werkelijk geen voorspel aan te pas he bij Brian en Amanda, niet gek dat ze nog maar 3x is klaargekomen afgelopen jaar.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:00 schreef fossil_fossil het volgende:
[..]
hoe houdt ze het vol.......
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze zijn al klaar voordat ik op refresh heb gedrukt...
Tijd voor een nieuwe pc ik heb ze in de aanbieding deze maand......lolquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:02 schreef Ziet het volgende:
[..]
ze zijn al klaar voordat ik op refresh heb gedrukt...
De hel!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:05 schreef fossil_fossil het volgende:
misschien heeft brian hetlicht gezien?
heeft niks te maken met beveiligings kwestiesquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:51 schreef bosb het volgende:
[..]
Huub en jaap hebben vanavond aan de keukentafel uitgesproken dat door het geweld tegen brian (klap van huub) brian heeft bedongen dat huub een totaal uitgaansverbod krijgt en de uitjes naar hem gaan.....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef T-lex het volgende:
Nou B&A maken hun eigen feestje...ze breken letterlijk en figuurlijk de tent af.
Amanda heeft het zo te horen prima naar d'r zin...of krijgen we straks weer mensen die zeggen dat ze mishandeld is.
Als ze snel klaar zijn hoor je iedereen zeiken...en als ze er werk van maken, dan lukt het niet?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef petraa het volgende:
Het lukt brian niet zo erg vandaag geloof ik.
Ow gaat ze weer komen vandaag dan?? jammer dat ik geen streams hebquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:11 schreef T-lex het volgende:
[..]
Als ze snel klaar zijn hoor je iedereen zeiken...en als ze er werk van maken, dan lukt het niet?![]()
Het is ook niet snel goed bij sommige.
Hoe Amanda klinkt is voor mij niet de overtuigende factor... ze kan tijdens haar teaserdansje ook heel goed kijken alsof ze door degene waarmee ze danst het liefst direct genomen zou worden. En dat dansje doet ze voor iedereen.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:08 schreef T-lex het volgende:
Nou B&A maken hun eigen feestje...ze breken letterlijk en figuurlijk de tent af.
Amanda heeft het zo te horen prima naar d'r zin...of krijgen we straks weer mensen die zeggen dat ze mishandeld is.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:56 schreef Taurus het volgende:
Ze had er ook fysiek voor zover ik weet niets aan over gehouden.
Wake up!quote:Op zaterdag 3 november 2007 00:15 schreef avonne het volgende:
Geslagen, ik weet het niet, gewelddadig was het wel.
- gedwongen onder de koude douche gezet
- hardhandig vastgehouden wat ze zelf aangeeft als de reden dat ze hem heeft aangevallen
- bij de keel gepakt (volgens Huub)
- 3 keer het hoofd tegen de douche deur geslagen (volgens Amanda)
- Amanda was een aantal extensions kwijt (kapper, Nadia, Amanda)
- losse tand (volgens Amanda)
Maar verder heeft Brian nog veel meer gedaan in 2 avonden tijd
- Lieke geschopt in het voorbijgaan
- Glazen deur verbrijzeld terwijl Nadia en Dennis daarnaast stonden
- Huubs pols omgedraait ( "pas op, Huub, je pols kan breken"), waarbij Huub tot op zijn knieën meedraaide
- Een glas richting Dennis gevoetbald, waarbij Dennis wederom van top tot teen onder de glassplinters zat.
Topic mag openblijven.
Wat er verder gebeurt in de Villa is toch niet relevant meer. The Holy Kubatz mag toch blijven en winnen, ook al verdient hij 3 boetes en 2 exits in 30 uur tijd.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
top Yavido![]()
fipo
leer schreeuwen discusieren als amanda in 8 stappen:
- begin de discussie met het besef dat je 100% gelijk hebt! NIEMAND kan je overtuigen dat dat niet zo is! JIJ HEBT GELIJK!! Blijf dit volhouden, no matter what! Al staat het bewijs voor je en slaat het je in je gezicht: blijf volhouden dat je gelijk hebt!
tijdens de discussie:
- schreeuw zo hard je kan
- luister NOOIT naar je discussiepartner
- ga NOOIT inhoudelijk in op het discussiepunt, maar wel op uiterlijkheden
- indien de discussiepartner een punt probeert te maken: stop niet met schreeuwen, schreeuw juist harder! daarnaast kan je ook nog proberen de discussiepartner te overtuigen van je gelijk met stellingen als "echt nieeeet", "jonguuuh" en "ooww, mei, koooood".
- als het toch onvermijdelijk is een punt van je tegenstander discussiepartner aan te moeten horen: zing een liedje in je hoofd, of tel in je hoofd (niet letterlijk) achteruit van 100 tot 1.
- probeer je discussiepartner te overtuigen door hem/haar op het verkeerde been te zetten door bijvoorbeeld: dingen die er helemaal niks mee te maken hebben erbij te trekken; of lalalalala of lelelelele gaan schreeuwen.
- wordt het te heet onder de voeten: schreeuw nog harder of loop aan.
Ik snap niet waarom mijn toevoeging niet meegenomen word...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:14 schreef Copycat het volgende:
[..]
![]()
En
Hips
en bedankt voor de eervolle vermelding in de OP en nu verder lezen.
Ze moet nog verder lezenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik snap niet waarom mijn toevoeging niet meegenomen word...
Komt goedquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ssttt, geen slapende honden wakker makenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:23 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan ik hieruit concluderen dat je opnieuw zo'n Saxay!!!OP aan het bouwen bent??
Mooi gezegd...maar des te intriester is het dat, zo blijkt uit de reakties, er dus eigenlijk geen show mogelijk is zonder Brian of Huub.....dè vrouwenmishandelaars/vrouwenbedriegers/vrouwen......etc....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hier kennelijk wel... en dat is al een tijdje vrij irritant...
- Huub deed dit of dat
- Ja maar Brian deed toen en toen dat en dat
- Het gaat over nu, Huub deed dit of dat.
- Ja maar Brian heeft al 100 glazen duren kapot gelopen en 60 keer Amanda door de douche geramd
Als Huub wat flikt, en dat deed hij vorige week, dan heeft Huub wat geflikt, simpel zat, en wat Brian in het verleden geflikt heeft maakt dat niet uit, het is geen weegschaal.
Brian heeft al 4 deuren gedaan dus Huub mag nog 2 plasmaschermen...
Brian heeft z'n wijf door de douche geramd, Huub mag voor de ogen van z'n neukertje nog een hoer pakken..
Het zijn allebei irritante teringhufters en je wilt van geen van beiden dat je dochter ermee thuiskomt.
Want hoe dan ook: je kind raakt beschadigd als ze met 1 van 2 verkering heeft.
Zijn toch wel de steunpilaren in DGK iddquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:26 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Mooi gezegd...maar des te intriester is het dat, zo blijkt uit de reakties, er dus eigenlijk geen show mogelijk is zonder Brian of Huub.....dè vrouwenmishandelaars/vrouwenbedriegers/vrouwen......etc....
Ja, dat wel.............kan het niet ontkennen...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:28 schreef Yavido het volgende:
[..]
Zijn toch wel de steunpilaren in DGK idd
Om nou te zeggen dat Amanda of Claire dit zijn? Neuhquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:29 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ja, dat wel.............kan het niet ontkennen...
Je bent telefoonverkoper of je bent het niet.......quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:30 schreef Ziet het volgende:
ik probeer naar huub en claire te luisteren,
maar het gaat over WA en levensverzekeringen ofzo![]()
huub is de hele tijd aan het woord en claire snapt het
ik lus ook wel een puntjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:32 schreef Dementor het volgende:
Huub heeft wel een puntje....
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:17 schreef Dementor het volgende:
[..]
Neuhquote:Op zaterdag 23 februari 2008 01:31 schreef Guuskeee het volgende:
beetje te vroeg met volgende cos Y?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |