Ach binnen een week hoop ik het weer allemaal aan de praat te hebbenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef coldstar het volgende:
[..]
Nou, van de streams mis je echt niets hoor. Geen internet meer, lijkt me erger.....dat wordt afkicken, sterkte
Verbouwen en verhuizenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:08 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Yupzzz ben al 2 weken van smorgens 7 tot savonds 9 aan t verbouwen pffffff aankomende week mot ik mn oude hok uit.
Oh, daar ging het omquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
3333 1/3 X 300 = 1000000![]()
GEFELICITEERD ALLEMAAL MET DE 1 MILJOENSTE POST IN DE COS EN DAT ER VELE MOGEN VOLGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry van de caps
Anoek is alleen maar slim als ze de uitnodiging niet accepteerd. Je kan er op wachten dat het geen uitnodiging voor Claire is, maar dat Anoek haar brief moet gaan beargumenteren aan Huub....want hij vind het nog steeds maar helemaal niets wat ze allemaal heeft geschreven over hem.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:11 schreef riri het volgende:
[..]
Lieke accepteerde op een geven moment zijn punten niet meer...ze wist dat hij ze met een bedoeling gaf.
Erge dingen doen en het zo proberen af te kopen...ook de mensen die ze dan uitnodigde probeerde hij zo om zijn vinger te winden,en bij de kijker in een goed daglicht te komen....
Goed dat Lieke dat ineens allemaal heel erg duidelijk werd....
Dit antwoord zegt allesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:17 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Ach laat ik het zo zeggen, ben blij als ik weer naar mn werk mag volgende week
Yupzzzzzz hebben we het een tig aantal cossen geleden wel eens over gehad, ben blijkbaar de enige die het onthouden heeft ghehehe. Proostquote:
Misschien waren ze bang dat ze zich zou verhangen. Jammer dat ze haar bh hebben afgenomen. (als het al waar is hè)quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:16 schreef mazaru het volgende:
Verteld Del nou dat ze haar BH moest uitdoen toen ze de cel in ging/?
Dat ding verteld ook 24 uur per dag leugens zeg
Huub zat bijna nooit bij het bezoek van Lieke, andersom vaak wel. Ik geloof nooit dat hij daar nu mee gaat beginnen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:19 schreef coldstar het volgende:
[..]
Anoek is alleen maar slim als ze de uitnodiging niet accepteerd. Je kan er op wachten dat het geen uitnodiging voor Claire is, maar dat Anoek haar brief moet gaan beargumenteren aan Huub....want hij vind het nog steeds maar helemaal niets wat ze allemaal heeft geschreven over hem.
Nou, ik weet wel zeker dat dat niet waar kan zijn.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien waren ze bang dat ze zich zou verhangen. Jammer dat ze haar bh hebben afgenomen. (als het al waar is hè)
Dat was een klein stukje n.l. het voorstukje van wat gebeurt er morgen in de kooi en verder hebben we nooit meer iets gezien.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....
De douchescene met Brian hebben ze wel voor een groot deel in de uitzending laten zien....
toch wel fijn hoor, dat er nog iemand om dat verhaal van Amanda kan lachen,quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:18 schreef riri het volgende:
haha...dat verhaal wat Amanda verteld...je kunt er bijna een film van maken
Jammer dat ik ze al tig keer heb gehoord en dit is nog maar het topje van de ijsberg, enjoy.quote:
Hij heeft in ieder geval zijn spullen niet ingepakt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop dat Eric nog terugkomt!
Hij zit bij een talentenjacht met Natasia en Palma. Ik heb er nog wel leuke foto's van voor de liefhebberquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval zijn spullen niet ingepakt.
Volgens mij was dat gewoon weer het zoveelste gelogen stukje van poekieroekie. Ze wil te graag
Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:25 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat was een klein stukje n.l. het voorstukje van wat gebeurt er morgen in de kooi en verder hebben we nooit meer iets gezien.
Gefeliciteerd skattie!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:12 schreef Flabberguest het volgende:
3333 1/3 X 300 = 1000000![]()
GEFELICITEERD ALLEMAAL MET DE 1 MILJOENSTE POST IN DE COS EN DAT ER VELE MOGEN VOLGEN![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
sorry van de caps
Sommige mensen zien wat ze willen zien en kunnen je ook nog vertellen wat er tijdens eens SL gebeurde, knap hè?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Buiten dat, Mikey heeft toch helemaal geen tikken gehad?
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:36 schreef trettie het volgende:
[..]
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????
Van mij mag je ze posten hoor, op de streams gebeurt toch niets.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:32 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Hij zit bij een talentenjacht met Natasia en Palma. Ik heb er nog wel leuke foto's van voor de liefhebber
We weten niet wat er gebeurt is, wij hadden alleen zicht op de buitenkant van de villa.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Huub heeft Mike toch alleen van zijn bed gelicht?
Ik weet niet of het in de uitzending is geweest, ik kijk geen uitzendingenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:41 schreef trettie het volgende:
[..]
dat weet ik niet want dat stuk heb ik niet gezien ik kan dat dus niet beantwoorden, misschien iemand anders?????
mooi dan ga ik dat nog eens bekijken.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik weet niet of het in de uitzending is geweest, ik kijk geen uitzendingen![]()
Maar heb daar wel een filmpje van gezien hier.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:39 schreef mazaru het volgende:
[..]
Van mij mag je ze posten hoor, op de streams gebeurt toch niets.
Goed idee!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natasia laat ik wel weg..
Ik dacht dat ze toch aardig op de maat hupste, maar ik heb dan ook geen geluid aan staanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:52 schreef yellowfirst het volgende:
Amanda en dansen....het wil maar niet lukken: Eerst een operatie aan de 0-benen en de naar buiten staande voeten, ritme-gevoel evt. "aanleren".....dan...misschien dàn wil het op iets lijken....
Ik kijk ook maar weet eigenlijk niet waarom..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
HOi Allemaal, geen zak gemist blijkt weer! Het is saaier dan saai.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef petraa het volgende:
HOi Allemaal, geen zak gemist blijkt weer! Het is saaier dan saai.
wel gevaarlijk...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt dat Claire goed tegen alcohol kan. Ik geloof dat ook. Ik zie haar best wel veel alcohol drinken, maar zie maar zelde dat ze, of dronken, of aangeschoten is.....'...
Ik heb deze voor je gevonden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:45 schreef trettie het volgende:
mooi dan ga ik dat nog eens bekijken.
Dat is beter........quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze toch aardig op de maat hupste, maar ik heb dan ook geen geluid aan staan
Yepquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:58 schreef Lady-night het volgende:
Hadden Ricardo en Brian nu in de douche staan gluren toen H&C daar waren???
Een dronken zwerver kijken, maar die zie je op straat ook genoegquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Ik kijk ook maar weet eigenlijk niet waarom..
welterusten en bedankt beequeen!!!!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik heb deze voor je gevonden.![]()
http://forum.headliner.nl/topic-2893/
Ik duik mijn mand in, succes voor de nachtploeg en tot morgen.
Die bij de supermarkt staan zijn altijd nuchter en duidelijk in hun spraak.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een dronken zwerver kijken, maar die zie je op straat ook genoeg
Verstandigquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Natasia laat ik wel weg..
Issie dronken ?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:59 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Een dronken zwerver kijken, maar die zie je op straat ook genoeg
Dat zijn daklozenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Die bij de supermarkt staan zijn altijd nuchter en duidelijk in hun spraak.....
Omdat het naar mijn idee een hele andere situatie was...Amanda flipte de pan uit,had gedronken,was van plan om uit te halen naar Huub...Brian deed het naar mijn idee ter verdediging,hij was doodsbang dat ze de pan uitflipte...ze moesten die avond daarna meteen naar achteren...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wel om dat er niets te laten zien was. Ze hebben nu een compilatie van oude beelden van Huub laten zien om hun boetes en straf te rechtvaardigen. Na de douchescene is er niet eens een boete of straf voor Brian geweest.
Hoezo meten met twee maten?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Omdat het naar mijn idee een hele andere situatie was...Amanda flipte de pan uit,had gedronken,was van plan om uit te halen naar Huub...Brian deed het naar mijn idee ter verdediging,hij was doodsbang dat ze de pan uitflipte...ze moesten die avond daarna meteen naar achteren...
Brian had heel veel spijt van zijn gedrag.
Ik praat het daarmee niet goed maar denk zeker te weten dat er daarom geen boete is....het was ook niet naar anderen bewoners gericht maar tegen henzelf
Noem mij 1 les waar hij WEL wat van opgepakt heeft ??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:07 schreef yellowfirst het volgende:
Zo te horen heeft Brian weinig opgepikt van zijn DJ-lessen.........
Ja jij laat je buurman ook de buurvrouw in elkaar meppen en zegt dan hij doet het niet tegen ons hij doet het tegen haarquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Omdat het naar mijn idee een hele andere situatie was...Amanda flipte de pan uit,had gedronken,was van plan om uit te halen naar Huub...Brian deed het naar mijn idee ter verdediging,hij was doodsbang dat ze de pan uitflipte...ze moesten die avond daarna meteen naar achteren...
Ik praat het daarmee niet goed maar denk zeker te weten dat er daarom geen boete is....het was ook niet naar anderen bewoners gericht maar tegen henzelf
Hoe ie zijn tegenstander met kickboxen op slinkse wijze het snelst kan uitschakelenquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Noem mij 1 les waar hij WEL wat van opgepakt heeft ??![]()
![]()
Ik vond het nergens op slaan dat er een terugblik kwam naar het gebeuren met Lieke. Bij Bra het kindje van God geven ze nooit een terugblik of ze verdraaien de beelden. Stelletje eikels de FEBOquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
En met vrouwen heeft hij er ook een handje van, dus eigenlijk 2 lessen.....quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hoe ie zijn tegenstander met kickboxen op slinkse wijze het snelst kan uitschakelen
Normaal gesproken zou ik zeggen:"daar zie ik die Hans Neijman wel voor aan om hemquote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:13 schreef Yavido het volgende:
[..]
Hoe ie zijn tegenstander met kickboxen op slinkse wijze het snelst kan uitschakelen
Anale sex????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Noem mij 1 les waar hij WEL wat van opgepakt heeft ??![]()
![]()
Ben ff aan het bijlezen en val binnen in jouw post..........quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
Nee, verstandig, voor je het weet ...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:15 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Normaal gesproken zou ik zeggen:"daar zie ik die Hans Neijman wel voor aan om hem
zulke sneaky trucjes te leren'....................................maar ik ga zulke dingen maar
niet over die Hans zeggen
Komt nog wel vannacht (hoop ik).quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
Voor de rest is er weinig aan; maar ach, de boog kan niet altijd gespannen staan.
tot morguh![]()
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:17 schreef Dark het volgende:
[..]
Ben ff aan het bijlezen en val binnen in jouw post..........
Ik hoop van harte voor jou, dat jou vriend je nooit op die manier in "bescherming" neemt!
Je kan altijd zeggen, mensen, het was niet tegen jullie gericht, maar tegen mij en hij heeft er spijt van.....
Brian heef letterlijk tegen dubbellul gezegd dat ie het heeft gedaan omdat ie bang was dat Amanda er uit gezet werd en hij dan er uit gestemt zou worden dus het was totaal geen bescherming voor Amanda maar het was om zijn eigen hachie te redden, en dat die domme doos het niet aangeeft zegt al genoeg want die vind het heel normaal dat ze klappen krijgt. Ik denk ook dat der oeder niet komt amdat ze de confrontatie niet aan wil gaan met Brian. Ik zou zo een vriend van mijn dochter die er zoiets aan doet een zeer langzame d..d laten sterven.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:09 schreef riri het volgende:
[..]
We leveren hier commentaar op de streams, niet op de users.........quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:18 schreef Yavido het volgende:
Pssst! Reageer toch niet op riri joh, kom op! Niet voeden door te reageren. Is toch zinloos!
Is de uitzendkracht ontslagen die altijd de rozenblaadjes verspreidt?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:16 schreef Desii het volgende:
Mooie muziek bij Huub en Claire
Katie Melua
Dat was toch diezelfde Hans die Huub een scheur in zijn rib heeft geslagen?quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:18 schreef Yavido het volgende:
Pssst! Reageer toch niet op riri joh, kom op! Niet voeden door te reageren. Is toch zinloos!
[..]
Nee, verstandig, voor je het weet ...Holleeder tapes, Natasia, brr
Boefjequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
(Behalve dgk_fan die verdient het om becommentariseerd te worden.............)
Die werkt voor Brian en Amanda.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:22 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Is de uitzendkracht ontslagen die altijd de rozenblaadjes verspreidt?
Ga je nou weer beginnen ??quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:19 schreef PeterNB het volgende:
Behalve dgk_fan die verdient het om becommentariseerd te worden
Aha, een privè-rozenblaadjesverspreider dus.........quote:
Een kleine uitzondering op de regel......het is - becommentarisoreert -quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:19 schreef PeterNB het volgende:
[..]
We leveren hier commentaar op de streams, niet op de users.........
(Behalve dgk_fan die verdient het om becommentariseerd te worden.............)
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:22 schreef trettie het volgende:
[..]
Dat was toch diezelfde Hans die Huub een scheur in zijn rib heeft geslagen?
Als je trainer bent mag dit niet voorkomen!!!!!!
Die geeft Brian les hoe ie Amanda anaal klaar moet maken wie weet word het dit jaar een record van 4 keerquote:
Dat is een DenNIX-fan..............Do I need to say more ?????????quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:26 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Wie ben jij dan als ik vragen mag???
Hij heeft haar niet gemept...hij heeft haar heel hardhandig de douche ingeduwd.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:12 schreef trettie het volgende:
[..]
Ja jij laat je buurman ook de buurvrouw in elkaar meppen en zegt dan hij doet het niet tegen ons hij doet het tegen haar
Wie zegt dat dat niet gebeuren gaat...quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:14 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vond het nergens op slaan dat er een terugblik kwam naar het gebeuren met Lieke. Bij Bra het kindje van God geven ze nooit een terugblik of ze verdraaien de beelden. Stelletje eikels de FEBO
Ohhh maar iemand hardhandig de douche in duwen is wel goed. Sorry, maar ik zou me door geen ene vent dat laten aandoen. Tis gewoon een smerige Loverboy en ik ben heel blij dat ze daar vandaag een les aan hebben besteed op de school van me dochter en een informatie brochure hebben gegeven. Ook heb ik haar nog ff het filmpje laten zien van Brian van de douche en van de dag erna. Ik heb haar verteld dit is nou een loverboy, de dag erna doen of hij er spijt van heeft en het voor jou bescherming doet.quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft haar niet gemept...hij heeft haar heel hardhandig de douche ingeduwd.
Ik heb in het verleden,toen ik zag dat een jongen een meisje heel hard sloeg en ik ingreep zelf daardoor een paar rake klappen gehad,die jongen is er achteraf voor veroordeeld....dus je hoeft mij niet te zeggen wat ik in zo'n geval wel of niet zou moeten doen
Riri jij kijkt ook al langer! Volgens mij weet jij net zo goed als mij, dat Brian en Amanda alles voor elkaar krijgen daar, dat er niet HARD tegen hen gespeeld mag worden. En dat ze in de uitzendingen heel positief worden neergezet!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:31 schreef riri het volgende:
[..]
Wie zegt dat dat niet gebeuren gaat...
Saxay!~!!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
Yavido.. die OP !!!!!![]()
![]()
![]()
Nog 1 keer dan...
Saxay!!!
volgens mij had hij gezegd tegen een uur of tweequote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:31 schreef Ziet het volgende:
wanneer komt eric terug?
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef Leandra het volgende:
Yavido.. die OP !!!!!![]()
![]()
![]()
Nog 1 keer dan...
Saxay!!!
Ok ben blij dat je dat weet!quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:28 schreef riri het volgende:
[..]
Hij heeft haar niet gemept...hij heeft haar heel hardhandig de douche ingeduwd.
Ik heb in het verleden,toen ik zag dat een jongen een meisje heel hard sloeg en ik ingreep zelf daardoor een paar rake klappen gehad,die jongen is er achteraf voor veroordeeld....dus je hoeft mij niet te zeggen wat ik in zo'n geval wel of niet zou moeten doen
Wat voor naam had die loverboy op school bij jullie???quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:32 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh maar iemand hardhandig de douche in duwen is wel goed. Sorry, maar ik zou me door geen ene vent dat laten aandoen. Tis gewoon een smerige Loverboy en ik ben heel blij dat ze daar vandaag een les aan hebben besteed op de school van me dochter en een informatie brochure hebben gegeven. Ook heb ik haar nog ff het filmpje laten zien van Brian van de douche en van de dag erna. Ik heb haar verteld dit is nou een loverboy, de dag erna doen of hij er spijt van heeft en het voor jou bescherming doet.
quote:Op zaterdag 23 februari 2008 00:36 schreef Ceessie het volgende:
[..]
Wat voor naam had die loverboy op school bij jullie???
Hier in Almere heet ie brainless....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |