Het officiële vertrek laat nog even op zich wachten, want Eric vertrekt slechts om wederom de camera's op te zoeken vanavond!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 17:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is nou net het verschil tussen al die nitwit gastspelertjes voor Brian & Amanda en een gastspeler die voor Huub (en Jaap) komt: Van het ene soort kun je er ongegeneerd iedere week 2 verse inzetten, het enige wat ze doen is in de weg lopen.... spelinfo hebben ze niet:ze hebben het programma nooit gekeken (of alleen op TV ![]()
)
ze zijn te dom om het te begrijpen ze zijn ze zelfs te simpel om datgene wat ze wel gezien en begrepen hebben te recapituleren.
Eric daarentegen kan dat duidelijk wel, en ik ga er vanuit dat eventuele andere "pro-Huub" gastspelers dat ook zullen kunnen, en als ze dat niet kunnen dan trapt Huub ze snel genoeg richting Brian en Amanda.
Met andere woorden: Eric heeft in 2 weken meer gedaan om Huub te helpen dan al die andere gastspelers bij elkaar voor Brian en Amanda.
Tja Brian, als Amanda jouw verzoek zou afwijzen voelt dit een beetje als een trap na.....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 18:07 schreef T-lex het volgende:
Denk dat B&A net gewoon ff offstream hebben kunnen kloten ...viel op dat na het sporten we ineens geen streams meer op hun hadden en we pas weer de slaapkamer kregen toen ze al ff onder de douche stonden.
Ze waren voor het sporten ook al aan het dollen....en ze liepen een beetje te teasen. Brian vroeg nog "wat doe je na het sporten, zullen we wat afspreken" terwijl hij de kont van Amanda bekeek.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:20 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Duitse duo, Modern Talking, dat was eind jaren tachtig, hè? Kan voor Brian dus nog net als stijlicoon fungeren. Die donkerharige, dan. Met dat naamplaatje met de naam van zijn vrouw "Nora" om zijn nek.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 19:53 schreef beequeen het volgende:
Ricardo tegen Claire: Je ben OrdiClaire op straat, een disaster in de keuken en een hoer in bed.
Als hij dat tegen mij had gezegd zou ik toch hebben uitgehaald.......Claire staat schaapachtig te lachen, hopeloos.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:00 schreef coldstar het volgende:
Oeps, Huub is pissig. Claire heeft een brief gekregen van haar de beste vriendin. Die schrijft kennelijk niet zo positief over Huub. Zij geloofd niet in de oprechtheid van Huub. Huub zit het niet lekker.
Claire probeerd de brief van haar vriendin goed te praten.
Ook de kaarten van VOL zijn weer niet goed... "stelletje mongolen", zegt Huub.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Amanda, Mike, Ricardo en Brain proosten op de streamers...... Proost mensen, dat jullie nog maar heel veel plezier daar samen hebben...
Jij blijft aan de gang he....nou heb ik al die tijd niet meer op jou gereageerd. Maar van deze kut opmerkingen ben ik niet gediend. Ik ben er van overtuigd dat mijn was netter in mijn kast ligt als de jouwe. Jij vind 16 uur van de 24 uur streamen en op huub geilen., kennelijk meer waard als je huishouden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:38 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zolang de was keurig gestreken in de linnenkast ligt is er toch niks aan de hand?
Je vergeet er eentje.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:46 schreef Guuskeee het volgende:
top Yavido![]()
fipo
leer schreeuwen discusieren als amanda in 8 stappen:
- begin de discussie met het besef dat je 100% gelijk hebt! NIEMAND kan je overtuigen dat dat niet zo is! JIJ HEBT GELIJK!! Blijf dit volhouden, no matter what! Al staat het bewijs voor je en slaat het je in je gezicht: blijf volhouden dat je gelijk hebt!
tijdens de discussie:
- schreeuw zo hard je kan
- luister NOOIT naar je discussiepartner
- ga NOOIT inhoudelijk in op het discussiepunt, maar wel op uiterlijkheden
- indien de discussiepartner een punt probeert te maken: stop niet met schreeuwen, schreeuw juist harder! daarnaast kan je ook nog proberen de discussiepartner te overtuigen van je gelijk met stellingen als "echt nieeeet", "jonguuuh" en "ooww, mei, koooood".
- als het toch onvermijdelijk is een punt van je tegenstander discussiepartner aan te moeten horen: zing een liedje in je hoofd, of tel in je hoofd (niet letterlijk) achteruit van 100 tot 1.
- probeer je discussiepartner te overtuigen door hem/haar op het verkeerde been te zetten door bijvoorbeeld: dingen die er helemaal niks mee te maken hebben erbij te trekken; of lalalalala of lelelelele gaan schreeuwen.
- wordt het te heet onder de voeten: schreeuw nog harder of loop aan.
Huub kan er toch ook niets aan doen als er ineens een vreselijke niesbui opkomt terwijl die bij hen borden staat?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het vlees was alleen voor Brian, Amanda en Mike, Huub en Claire hadden het nakijken. Dit hadden ze vanochtend al met zijn drieën bekokstoofd.
Ik reageerde op een post van Mokum, die heeft namelijk wel humor. Succes met je strijkgoed.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:49 schreef coldstar het volgende:
Laat mij met rust en doe verder je eigen ding
Thanks!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik reageerde op een post van Mokum, die heeft namelijk wel humor. Succes met je strijkgoed.
OP IS TOPquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:44 schreef Yavido het volgende:
Vervolg van: [COS # 3332] Waar alles bij het oude blijft.
[ afbeelding ]
Het vertrek van Eric?
Een van de beste gastspelers gaan de villa weer verlaten als we VillaVandaag mogen geloven, Eric. Sinds binnenkomst hebben we van zijn aanwezigheid kunnen genieten! De terror, de gesprekjes, de valse sneren, Eric zoals we Eric kennen. Eric was en is eigenlijk nog steeds onmisbaar.
Leandra legt nog even uit wat het verschil is tussen een wannabe gastspeler en een DGK-veteraan:
[..]
Het officiële vertrek laat nog even op zich wachten, want Eric vertrekt slechts om wederom de camera's op te zoeken vanavond!
"Samen met Palma en ex-Miljonair Natasia gaat hij jureren in een zangwedstrijd", aldus Villa Vandaag.
Eenzame Huub:
Ondanks dat hij de liefde om zich heen heeft, kan zelfs Claire niet tot Huub doordringen. Om de een of andere reden lijkt Huub meer en meer af te dwalen en diep in de put te zitten. Huub is niet meer de Huub die we kennen, de terror-Huub, de snode-Huub, de scherpe-Huub, de ondernemende-Huub, de organiserende-Huub.
Het enige wat hem nog tot bewegen zou kunnen brengen is de fles! Want het lijkt erop dat Huub verwikkeld is in een soort van machtstrijd met de Febo/achter/het hokje/redactie. Ik geen drank? Jullie geen TV! moet Huub gedacht hebben. Of heeft Huub na het eventuele vertrek van Eric toch nog plannen?
cap: Varen
[ afbeelding ]
Brian's transformatie:
Brian lijkt weer in optimale topvorm! Want na die slopende zondag was het even bijkomen natuurlijk. Zo'n grootste overwinning inspanning gaat je niet in de koude kleren zitten. Maar alles is weer in kannen en kruiken, want Brian heeft er zin in!
[..]
Tja Brian, als Amanda jouw verzoek zou afwijzen voelt dit een beetje als een trap na.....
Vat je 'm Brian? Trap ná?
Brian heeft er zóveel zin in, dat ie een complete haartransformatie ondergaat. We presenteren u de nieuwe Brian!
cap: Disana
[ afbeelding ]
Ok, COS-dames, wat vinden jullie hiervan? Kom er maar in!![]()
Copycat gaat in haar beleving over de nieuwe transformatie nog een stapje verder:
[..]
Ordiclaire?
Ricardo gooit ouderwets olie op het vuur, want Claire wordt wederom het vuur aan de schenen gelegd. Maar of Claire hier vatbaar voor is?
[..]
Post!
Het is weer zover, post van het front! Naast de nodige aandacht van fans is er ook post van het thuisfront. En zoals het altijd gaat delen bijna alle bewoners elkaars post... Niemand schijnt daar moeite mee te hebben, góh? Brian & Amanda echter wel. Hm...
Huub lijkt minder gelukkig te zijn met de post van vanavond, want:
[..]
[ afbeelding ]
Proost COS'ers!
Ondanks dat Brian, Amanda, en Mike minder geliefd zijn in de COS, toch nog een toast naar alle streamers namens het stel, de zwerver, en Ricardo!
[..]
Welkom in Commentaar Op Streams. Hier leveren we commentaar op de streams, en vertellen we wat er gebeurd op de streams voor de non-streamers. Discussies over DGK-personen, discussies over oude streams, langdradige analyses, of de hooligan uithangen kan hierrr:
- (DGK) Hi Ha Hooligans a gogo (#10)
Go
Nee skattie, lees dit even.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:53 schreef Mokum020 het volgende:
I\k wil niet zeuren...mooie OP, lekker snel enzo... maar:
Zelfde laken en pak
quote:1320. Van hetzelfde laken een pak krijgen,
d.w.w. op dezelfde wijze behandeld of gestraft worden, als waarop dit iemand zelf of een ander is gedaan. In Zuid-Nederland zegt men van hetzelfde laken een broek geven (Schuermans, 323 b; Joos, 119; Welters, 113 en Antw. Idiot. 285) of van denzelfden derden hebben (of krijgen4)) in den zin van: iemand op dezelfde wijze straffen of poets wederom poets spelen (Schuermans, 80 a); Teirl. II, 197: iemand van 't zelfde laken
Die van mij mocht er ook zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:52 schreef beequeen het volgende:
Jemig Yavido, je OP is weer als vanouds.![]()
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:57 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Thanks!Ik kon hier ook wel om lachen...
Ik haal weer wat overhoop zie ik al
Oh jee, wat zuur. Plaats hem ik het COS OP topic, dan lees ik hem.quote:
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:![]()
![]()
[..]
Kan ook zonder quote hoor.![]()
Maar hij is top!
Je bent me net voor..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:01 schreef 2live het volgende:![]()
![]()
[..]
Kan ook zonder quote hoor.![]()
Maar hij is top!
Da's voor COSsen die het hebben geredquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
[..]
Oh jee, wat zuur. Plaats hem ik het COS OP topic, dan lees ik hem.![]()
[DGK] [COS OP'S] Openings Posten
Onzin, als je een mooie OP hebt mag je die niet plaatsen dan?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:05 schreef Disana het volgende:
Da's voor COSsen die het hebben gered![]()
Hee, ik dacht dat COSsers gisteren hadden gezien dat de Schwarzkopf display werd weggehaald. Het valt me nu pas op dat hij er nog gewoon staat.
Het is hier dus verbasterd begrijp ik...dit is de nette versiequote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee skattie, lees dit even.![]()
[..]
Dat krijg je ervan als je in louche tenten rondhangt.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:08 schreef Mokum020 het volgende:
Het is hier dus verbasterd begrijp ik...dit is de nette versie
Typisch gevalletje scriptactie.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:11 schreef coldstar het volgende:
Het is volgens mij de eerste avond dat ze daar eens gezellig aan het eten zijn. In iedergeval zonder al die ondervragingen en ruzies.
Ik ben benieuwd hoe lang het duurt..
En ook nog; daar word je toch misselijk van.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:17 schreef mazaru het volgende:
Del tegen Claire:: "Heb jij wel eens een dag niet gedronken?
Ze is echt te dom voor woordenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:19 schreef 2live het volgende:
[..]
En ook nog; daar word je toch misselijk van.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan als je in louche tenten rondhangt.![]()
Komt er nu echt speciaal witte wijn voor Amanda binnen?
Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:23 schreef coldstar het volgende:
Huub zegt dat Calire goed tegen alcohol kan. Ik geloof dat ook. Ik zie haar best wel veel alcohol drinken, maar zie maar zelde dat ze, of dronken, of aangeschoten is.....'...
Kan ze morgenochtend weer klagen dat ze griep heeftquote:
Goed om te weten.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef Varen het volgende:
Ricardo heeft geen haar in zin bilnaad.
Jaap heeft heel veel haar in zijn bilnaad
Echt geen poremquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:26 schreef Kinga het volgende:
Damn Brian heeft nu echt zo'n Andre Rieu kapsel.
Misschien is zij er wel een gewend.....Ik zou er ook niet aan moeten dneken iedere avond zoveel alcohol naar binnen te werken. Ik denk dat ik ook iedere dag op mijn bed, of boven de wc pot zou hangen...quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef 2live het volgende:
[..]
Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.
Ilona heeft recentelijk nog duidelijkheid van zaken gegeven:quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:37 schreef trettie het volgende:
Hoe hoog zou zo'n boete zijn als b.v. Nena Bart of Ilona uit de school klappen??????????
Iemand enig idee??????
Asjemenou.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef Varen het volgende:
[..]
Je he![]()
Het gaat nu over plassen na het klaarkomen (voor de niet streamers)
Ik heb eens in een Cos gelezen dat, als je de hik hebt, het beffen prima bevalt.....oh nee, dat was aanranding.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:25 schreef 2live het volgende:
Ik heb haar ook nog nooit met een 'griepje' in bed zien liggen 's ochtends, itt Amanda.
Oh, het was een hoogtepunt van Jensenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:39 schreef mazaru het volgende:
Jaap en Del bij Jensen nu
Dan zal Selene eerdaags wel weer langskomen.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:39 schreef beequeen het volgende:
OT: De herhaling van Jaap en Amanda bij Jensen nu op tv. Het nephaar wat ze nu heeft begint aardig te lijken op de bos stro van toen.
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:45 schreef 2live het volgende:
[..]
Dan zal Selene eerdaags wel weer langskomen.
da die afleveringen snel afgelopen mogen zijnquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..
http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:43 schreef coldstar het volgende:
[quote]Op vrijdag 22 februari 2008 22:29 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ilona heeft recentelijk nog duidelijkheid van zaken gegeven:
Een heel goed geschreven stuk waar ik het helemaal mee ens kan zijn. Of dit werkelijk door Ilona zelf geschreven is ????? De afkomst van Nowlive, doet mij al weer bedenkingen hebben. Tot nog toe heeft nog niemand zich verbrand aan het op schrijven van zulke dingen. De contracten zijn zo waterdicht gemaakt door JdM, dat geen ex en geen miljonair het lef heeft de hele waarheid te vertellen.
Natasia schreeuwde hoog van de daken af, dat ze een boek ging schrijven en uitbrengen van DGK.Tot nog toe hebben wij er nog niets over gehoord....Ik geloof het allemaal niet meer zo
Daar is het ook een irritante bitch.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:47 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik snap dat je haar mist maar Beauty and the nerd word herhaald op RTL dus je kunt haar iedere dag zien..
ik heb ook nog wel 2 handen die willen helpenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
GA DOOR! GA DOOR! GA DOOR!!
[ afbeelding ]
Helaas wint ze in de herhaling ook dat programma..quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:52 schreef 2live het volgende:
[..]
Daar is het ook een irritante bitch.Ik heb liever dat ze nooooit meer terugkomt.
Je hebt gelijk, maar ik ben zo wantrouwend tegen woordig met zulke informatie. Achteraf zag ik te laat dat dit stukje op de Hyves van Ilona staat. Dus ook ik ben benieuwd of dit getolereerd zal worden.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:48 schreef Kinga het volgende:
[..]
http://ilonajuly.hyves.nl(...)De_Gouden_Kooi/CfEI/
Staat niks nieuws in, wat we nog niet wisten.
Wie weet, zou zomaar kunnen met deze snelheidquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bedoeld gewoon dat over 46 cossen dgk afgelopen is
Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....quote:Op vrijdag 22 februari 2008 20:46 schreef coldstar het volgende:
Amanda, Mike, Ricardo en Brain proosten op de streamers......Proost mensen, dat jullie nog maar heel veel plezier daar samen hebben...
Vanavond de uitzending gekeken. Wat een agressie en geweld van Huub. Hoe hij tegenover Lieke staat. Ik ben er van overtuigd, als de camera's er niet waren hij Lieke mishandeld had. Hedda heeft hij ook geslagen dus ik denk dat hij er voor in staat is.
Ze zijn in de kapsalon bezig. Amanda, gaat Ricardo knippen. Brain zijn haar vind ik niet leuk zitten, doe er maar snel weer gerwoon gel in Brain, dat staat beter..... Smaken verschillen.
Dit is goed te pruimenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Het zal wel weer heel burgelijk klinken, maar ik vind het best gezellig daar nu. Ben waarschijnlijk weer de enige die zit te genieten van al die lul verhalen......behalve de stront verhalen.
Ik lig in een deuk hier en jat 'm van je.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Heb geen streams meer en vanaf maandag ook geen internet meer ffquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:57 schreef coldstar het volgende:
Het zal wel weer heel burgelijk klinken, maar ik vind het best gezellig daar nu. Ben waarschijnlijk weer de enige die zit te genieten van al die lul verhalen......behalve de stront verhalen.
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
bedoeld gewoon dat over 46 cossen dgk afgelopen is
Jij zit echt altijd met je handen op tijd bij de knoppen!quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:53 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:55 schreef mazaru het volgende:
Jaap doet het ook nog even voor
[ afbeelding ]
misschien wel om dat er niets te laten zien was. Ze hebben nu een compilatie van oude beelden van Huub laten zien om hun boetes en straf te rechtvaardigen. Na de douchescene is er niet eens een boete of straf voor Brian geweest.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....
De douchescene met Brian hebben ze wel voor een groot deel in de uitzending laten zien....
Waarom niet, ga je verhuizen ofzo?quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Flabberguest het volgende:
Heb geen streams meer en vanaf maandag ook geen internet meer ff![]()
jammer dat ik het niet kan zien.
eensch, huub moet alles betalen wat die sloopt en wat brian sloopt mag allemaal. denk dat zo'n deur bijna hetzelfde als een plasma kost tegenwoordig.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef Verida het volgende:
[..]
misschien wel om dat er niets te laten zien was. Ze hebben nu een compilatie van oude beelden van Huub laten zien om hun boetes en straf te rechtvaardigen. Na de douchescene is er niet eens een boete of straf voor Brian geweest.
Hoezo meten met twee maten?
Ga je gang hoor. Ik heb geen copyright op mijn plaatjesquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik lig in een deuk hier en jat 'm van je.![]()
Die zwerft waarschijnlijk rond in het huisquote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef mazaru het volgende:
Waar is Mike eigenlijk gebleven?
Heb je ook bewegende beelden van Claire?quote:
Hoe dit nou allemaal precies in zijn werk gaat weet ik ook niet.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:56 schreef riri het volgende:
[..]
Ze hebben de echte tikken die Huub heeft uitgedeeld aan Mikey en Brian die nacht nog niet eens laten zien in de uitzending vanavond....
De douchescene met Brian hebben ze wel voor een groot deel in de uitzending laten zien....
Yupzzz ben al 2 weken van smorgens 7 tot savonds 9 aan t verbouwen pffffff aankomende week mot ik mn oude hok uit.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:05 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waarom niet, ga je verhuizen ofzo?
Dat is weer een voordeel als niet alle streams gelijk lopen, je weet dat het gaat komen. Maar je moet het geluk hebben dat de stream die je capt op die figuur blijven staanquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:01 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Jij zit echt altijd met je handen op tijd bij de knoppen!
Geweldig!![]()
![]()
Lieke accepteerde op een geven moment zijn punten niet meer...ze wist dat hij ze met een bedoeling gaf.quote:Op vrijdag 22 februari 2008 21:12 schreef coldstar het volgende:
Ik vind het erg smerig van Claire, dat gerook in die keuken bij het eten koken.
Claire wil Anoek uitnodigen maar heeft niet genoeg punten. Huub legt er 30 punten bij voor haar. Dat komt Huub natuurlijk goed uit, kan hij Anoek precies vertellen hoe hij over haar brief denkt. Slimme Huub, Domme Claire....
Alleen waar ze schaapachtig zit te lachenquote:Op vrijdag 22 februari 2008 23:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Heb je ook bewegende beelden van Claire?
Nou, van de streams mis je echt niets hoor. Geen internet meer, lijkt me erger.....dat wordt afkicken, sterktequote:Op vrijdag 22 februari 2008 22:59 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
Heb geen streams meer en vanaf maandag ook geen internet meer ff![]()
jammer dat ik het niet kan zien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |