quote:Op maandag 4 februari 2008 18:06 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Open dan (zoals anderen ook doen) een geheel eigen topic![]()
Waar wij als mede K&W'rs tips en advies kunnen geven; en heel belangrijk de vooruitgang met veel foto's kunnen bekijken
[..]
Waar wij als mede K&W'rs tips en advies kunnen geven; en heel belangrijk de vooruitgang met veel foto's kunnen bekijken
[..]
quote:Op maandag 4 februari 2008 23:20 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dat kan uiteraard ook, maar een echt 'Klussen voor Dummies - vraagbaaktopic' is mss geen slecht idee omdat niet iedereen alle 'zus-en-zo's huis topic' volgt.
Maar goed, vele mogelijkheden dus:
- 1 topic voor elk klusje
- een dummie topic
- een 'ik heb een huis'-topic
quote:
Ik zou het proberen met groene zeep en heet water, en dan maar borstelen.quote:Op maandag 11 februari 2008 12:44 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk weertje - altijd wel zo'n weekje in febr. ergens.
Vraag : hoe maak je mileuvriendelijk de stoeptegels schoon van groene aanslag.
Nou vind ik dat invegen helemaal Zzzzen en doe dat graag ! Werkelijk waar.quote:Op maandag 11 februari 2008 16:05 schreef Gurb het volgende:
[..]
Ik zou het proberen met groene zeep en heet water, en dan maar borstelen.
En als het maar een paar tegels zijn, dan kun je met een staalborstel het ook wel schoon krijgen
En om in het vervolg aanslag te voorkomen komt hier de tip der tips: minimaal één keer in de maand de stoep invegen met brekerzand, dan schuur je alle aanslag vroegtijdig weg, en blijft de stoep keurig netjes
Fijn dat er aan me gedacht wordt, kan alleen niet aan de slag. De timmerman die de metselprofielen moet zetten zit nog een week in Dronten.....quote:Op maandag 11 februari 2008 12:44 schreef AnneX het volgende:
Heerlijk weertje - altijd wel zo'n weekje in febr. ergens.
Ikke : voor het eerst wat geruimd en gesnoeid in de tuin; vies grind vervangen door schoon wit dat ruim
gestort is aan de voorkant.
Vraag : hoe maak je milieuvriendelijk de stoeptegels schoon van groene aanslag.
En theedrinken buiten met eigengemaakte appelbollen.
Nu staan de tuindeuren wijd open ( en de cv uit).
Goed weertje voor Cyberslijp.
Sterkte Vonkie....quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, het was gisteren het dagje wel hier in huize vonkie,
Om het beestje gewoon even bij zijn naam te noemen; mijn vader (59) is getroffen door een lichte hartaanval ook wel een hartinfarct genoemd. Het begon gisterochten met een soort van klemend gevoel op de borst en een uitstralende pijn na de linkerarm.
Huisarts gebeld, huisarts langsgeweest, Hartfilmpje laten maken en uiteindelijk in het ziekenhuis op de afdeling hartbewaking geëindigd; bloedonderzoek daar wees uit dat hij een lichte hartaanval gehad heeft.
Na omstandigheden maakt hij het goed; verdere onderzoeken moeten uitwijzen hoeveel schade het hart heeft geleden en wat hier eventueel aan te doen is.
A very very very close call![]()
Voorlopig maar even thuisblijven om mijn moeder te ondersteunen en iedere dag maar heen en terug naar het ziekenhuis. Raar genoeg ben ik in tegenstelling tot mijn moeder er erg rustig onder![]()
jemig, dat klinkt heftig, ook voor jou sterkte!quote:Op dinsdag 12 februari 2008 11:22 schreef sanger het volgende:
[..]
Sterkte Vonkie....
Weet een beetje hoe je je voelt. Mijn vader heeft er afgelopen donderdag wsl. 1 gehad al was die min of meer verwacht. Het is nu wachten op de volgende en wel fatale......
Even een update; gisteravond is hij weer achter op de afdeling hartbewaking opgenomen; aan de monitor met alles er op en eraan. Als alles vanacht wel stabiel blijft mag hij morgen weer terug naar de afdeling waar hij van daan komt.quote:Op dinsdag 12 februari 2008 10:03 schreef Vonkenboer het volgende:
Poeh, het was gisteren het dagje wel hier in huize vonkie,
Om het beestje gewoon even bij zijn naam te noemen; mijn vader (59) is getroffen door een lichte hartaanval ook wel een hartinfarct genoemd. Het begon gisterochten met een soort van klemend gevoel op de borst en een uitstralende pijn na de linkerarm.
Huisarts gebeld, huisarts langsgeweest, Hartfilmpje laten maken en uiteindelijk in het ziekenhuis op de afdeling hartbewaking geëindigd; bloedonderzoek daar wees uit dat hij een lichte hartaanval gehad heeft.
Na omstandigheden maakt hij het goed; verdere onderzoeken moeten uitwijzen hoeveel schade het hart heeft geleden en wat hier eventueel aan te doen is.
A very very very close call![]()
Voorlopig maar even thuisblijven om mijn moeder te ondersteunen en iedere dag maar heen en terug naar het ziekenhuis. Raar genoeg ben ik in tegenstelling tot mijn moeder er erg rustig onder![]()
Redelijk stabiel vandaag.quote:Op donderdag 14 februari 2008 22:36 schreef AnneX het volgende:
Hoe is het met de vaders ?
Zo gaat dat nu ook, maar zelfs daarvoor komt hij regelmatig kracht tekort. En mijn moeder is niet zo groot en sterk dat ze hem even naar boven sjouwt. Gelukkig dat mijn vader zoveel gewicht verliestquote:Op donderdag 14 februari 2008 23:45 schreef AnneX het volgende:
De trap op : kan evt. zittend en dan tree voor tree.
Neuh, het is wachten tot hij zijn ogen sluit.quote:Is het wachten op verder onderzoek? of medicatie?
De kogel is hier in ieder geval door de kerk; aankomende dinsdag wordt mijn vader geopereerd en krijgt hij (zoals hij het zegt 2,5quote:Op woensdag 13 februari 2008 14:32 schreef Duderinnetje het volgende:
Vonkie toch. Sterkte daar. Wat een schrik moet dat zijn.
Lief dat je er voor je moeder bent nu
O en sanger in hetzelfde schuitje, zie ik. Hou je taai mannen.
Is dat hetzelfde als een bypass?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:26 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De kogel is hier in ieder geval door de kerk; aankomende dinsdag wordt mijn vader geopereerd en krijgt hij (zoals hij het zegt 2,5) maar zoals wij het begrepen hebben 3 omleidingen van de kransslagaders.
Voor alle duidelijkheid; kransslagaders zijn de aders die het hart van zuurstofrijk bloed voorzien
Het tijdstip waarop die behandeld gaat worden is nog onbekend; er is al wel bekend dat de operatie 4 tot 5 uur in beslag neemt.
Spannende tijden dus hier in huize vonk, al heb ik er het volste vertrouwen in dat het goed gaat komen
In principe is dat precies hetzelfdequote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:34 schreef sanger het volgende:
[..]
Is dat hetzelfde als een bypass?
Sterkte iig.
Das een vrij routinematige ingreep tegenwoordig toch?quote:Op vrijdag 15 februari 2008 09:51 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
In principe is dat precies hetzelfde![]()
Tja..wat valt er van te zeggen. Het zit in de familie, dus eigenlijk hou ik er al heel lang rekening mee dat het ooit gebeuren zal. Toch overvalt het je wel als het daadwerkelijk gebeurt.quote:Ook erg veel sterkte toegewenst vanaf deze zijde; dat van jou is vele malen ernstiger dan dat van mij
Het is een vrij routinematige ingreep; het scheelt ook wel dat we een thorax kliniek bijna in onze achtertuin hebben liggen (Thoraxcentrum MST Enschede) waar meer als 1000 soortgelijke ingrepen per jaar gedaan worden. Het slagingspercentage ligt er ook erg hoog.quote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:18 schreef sanger het volgende:
[..]
Das een vrij routinematige ingreep tegenwoordig toch?
[..]
Tja..wat valt er van te zeggen. Het zit in de familie, dus eigenlijk hou ik er al heel lang rekening mee dat het ooit gebeuren zal. Toch overvalt het je wel als het daadwerkelijk gebeurt.
Kan me voorstellen dat het spannend blijftquote:Op vrijdag 15 februari 2008 10:24 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Het is een vrij routinematige ingreep; het scheelt ook wel dat we een thorax kliniek bijna in onze achtertuin hebben liggen (Thoraxcentrum MST Enschede) waar meer als 1000 soortgelijke ingrepen per jaar gedaan worden. Het slagingspercentage ligt er ook erg hoog.
Niettemin blijft het een spannende tijd; met als hoogtepunt de uren na en tijdens de operatie op dinsdag.
De situatie van Sanger vind ik ook vele malen ernstiger hoorquote:Op vrijdag 15 februari 2008 11:45 schreef AnneX het volgende:
Ach Sanger, ik had begrepen dat het het hart was.
Dit klinkt - sorry Vonkie - vele malen ernstiger als onbehandelbaar ! !
Veel sterkte en mooie tijden wens ik je toe naast al het verdriet.
En Vonkie, het blijft spannend dat wel ! met alle techniek van tegenwoordig.
Mijn vader was met een week weer thuis ! na een dergelijke ingreep.
Jullie beiden sterkte voor gezin en familie.
Nee, maar vragen hoe je hem het beste kan vinden mag welquote:Op zaterdag 16 februari 2008 12:04 schreef Swetsenegger het volgende:
Ik mag hier dus geen Poolse straatmaker zoeken begrijp ik?
Vanavond pre operatief spreekuurquote:Op vrijdag 15 februari 2008 12:00 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De situatie van Sanger vind ik ook vele malen ernstiger hoor![]()
En idd. BE hij wordt wel erg snel geholpen; tjah we hadden ook geen keus want zonder die operatie wordt het gewoonweg niet beter -> dan zou het eigenlijk steeds slechter gaan.
Wij wachten gewoon in spanning af tot dinsdag; zouden nog welk enkele gesprekken aan voorafgaan denk ik.
Think Positive Thoughts
quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:08 schreef Gurb het volgende:
Hoe is de operatie verlopen?
Status update :quote:Op woensdag 20 februari 2008 11:08 schreef Gurb het volgende:
Hoe is de operatie verlopen?
Donequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:47 schreef sanger het volgende:
Mail ze naar Yoni of een FA, dan kan die ze editten
Nopequote:Op woensdag 27 februari 2008 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Kasta, ik heb je OP (en de andere posts) ontgrendeld, je zou nu evt. ook zelf de linkjes aan kunnen passen volgens mij.
Als het niet regentquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraagje:
Wanneer is een geschikte tijd om de buitenboel te laten schilderen?
Ik denk dat ik het vandaag niet meer geregeld krijg!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het niet regent
Als het is zoals vandaag kan het prima
Je hebt ook een zomerschilderquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het vandaag niet meer geregeld krijg!![]()
![]()
Maar voorjaar dus? Ik dacht aanvankelijk de herfst. Omdat het toch de winterschilder heet, of vergis ik me nu
Ook geen antwoord:quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar voorjaar dus? Ik dacht aanvankelijk de herfst. Omdat het toch de winterschilder heet, of vergis ik me nu
Weet je eigenlijk wel waarom het dan een winterschilder heet ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor jullie informatie!![]()
![]()
Heb ik veel aan. en ik ga zeker eens kijken of de winter een goed idee is!
Weten jullie dan toevallig ook nog of de schilder een lagere btw voor oude huizen rekent (dat is met sommige opknapdingen toch zo)?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:22 schreef worldpimber het volgende:
Is hier geen centraal topic ofzo, met handige links?
Zoals goede virtuele huis indeel freewaretipsDit idee? http://www.floorplanner.com
Voor een planner (volgens mij hebben ze er idd eentje maar kon hem zo gauw niet vindenquote:
Dat heb ik zeker gehad, heb een heerlijk weekje achter de rug!quote:
Gefeliciteerd Gurb !quote:Op maandag 17 maart 2008 11:38 schreef Gurb het volgende:
Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 10
Lijkt mij dat ze daar in PTA veel meer van af weten dan hier in K&W.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:22 schreef Gurb het volgende:
Ik wil bij mijn automijn mistlichten in de voorbumper mee laten branden als ik mijn groot licht aan doe, maar ik weet niet hoe (diode, relais oid ertussen?)
Moet ik dat in dit subforum vragen (elektronica-vraag) of in het PTA subforum (auto-vraag)?
Bevalt prima, nu is k&w natuurlijk ook wel een vrij makkelijk forum om te moderaten (nee, jongens dit is geen vrij brief om omdat het zo rustig is elkaar maar in de haren te gaan vliegenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Vonk, hoe vind je je modschap zoal? Al veel kunnen doen?
Leuk nieuws om te horen dat jullie plannen voor een stacaravan iig door zijn gegaan! En ook nog eens wat kluswerk erbij, das goed nieuws voor K&Wquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:29 schreef sanger het volgende:
Volgende klusprojectje komt eraan
Van het weekend hebben ze de caravan op de juiste plek gezet. We zijn dus eigenaar van een echte ouderwetse aluminium stacaravan![]()
Deze moet rondom in het hout komen, om mee te beginnen. Als het de komende zomer bevalt dan vragen we een bouwvergunning aan en gaan we uitbreiden tot ca. 60m2. De huidige caravan is maar 27m2.
@ Gurb, de mooie tekeningen ten spijt; de gemeente heeft besloten geen bouwwerken met betonnen fundering meer toe te staan......alleen op een onderstel van een caravan. Nu even bekijken of we de bestaande tekeningen op die manier kunnen inpassen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:02 schreef Gurb het volgende:
[..]
Leuk nieuws om te horen dat jullie plannen voor een stacaravan iig door zijn gegaan! En ook nog eens wat kluswerk erbij, das goed nieuws voor K&W
Jep. Eigenlijk gewoon het stalen onderstel van een stacaravan. Eventueel twee aan elkaar gekoppeld.quote:En Sanger, wat moet ik me voorstellen bij een caravan onderstel? Dat er wielen onder zitten ofzo?
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Iedereen goed geslapen met de overgang naar de zomertijd ?
Oh gaat dat nu al gebeuren ?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dat had daar niets mee van doenWas meer omdat onze Lucas tandjes begint te krijgen
Ja, hij is er redelijk vroeg bij inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh gaat dat nu al gebeuren ?
*kweet er niet zoveel van.
Tnimble en Becky weet ik niet.quote:Op donderdag 3 april 2008 10:37 schreef Gurb het volgende:
Iemand enig idee hoe het met Tnimble, becky27 en Marsepein is, ik zie ze hier niet meer verschijnen?
Dat vroeg ik mij laatst ook al af; ik mis ook onze Macgyver uit belgie al een hele tijdquote:Op donderdag 3 april 2008 10:37 schreef Gurb het volgende:
Iemand enig idee hoe het met Tnimble, becky27 en Marsepein is, ik zie ze hier niet meer verschijnen?
Yepquote:Op woensdag 9 april 2008 08:04 schreef schatje het volgende:
Pikdonkere kamer maken, hoe?
Usernotes van Hanneke1983
Check ff die laatste pagina uit dat topic, mevrouw kickt topics om te spammen.
Topic blijft gewoon open; topics sluiten doen wij niet zomaar; als klipper de discussie laat voor wat het is en er geen andere reacties meer komen dan zakt het topic vanzelf wegquote:Op maandag 14 april 2008 15:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zou er een slotje mogen op mijn topic zodra Klipper klaar is met bashen en zijn mening wederom over mijn stereotyperende woonsituatie heeft geuit. Ik zie namelijk wel in dat een slaapplek op zolder verder van ideaal zou zijn en daarmee is mijn vraag beantwoord.
Even voor de duidelijkheid, ik heb niets gezegd over je voorkeur over wonen.quote:Op maandag 14 april 2008 15:02 schreef Faja-Lobi het volgende:
Zou er een slotje mogen op mijn topic zodra Klipper klaar is met bashen en zijn mening wederom over mijn stereotyperende woonsituatie heeft geuit. Ik zie namelijk wel in dat een slaapplek op zolder verder van ideaal zou zijn en daarmee is mijn vraag beantwoord.
hier ben ik!!quote:Op donderdag 3 april 2008 10:37 schreef Gurb het volgende:
en waar was je in de tussentijd? en hoe gaat het nu met je?quote:
Helemaal goed dat je ons niet vergeetquote:Op woensdag 23 april 2008 14:32 schreef becky27 het volgende:
in die tussentijd helemaal geen zin gehad te klussen, twee keer op wintersport geweest een nieuwe liefde leren kennen, en nu de spirit weer opgepakt om eindelijk mijn huisje af te maken! Zie ook mijn topic.
en natuurlijk vergeet ik K&W niet!
Kijk, dat is mooi nieuws!quote:Op woensdag 23 april 2008 14:32 schreef becky27 het volgende:
een nieuwe liefde leren kennen
qua ruimte in zijn tuin niet, maar ik heb wel weer vrij spel dus ik ga er iets moois van maken!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:56 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Kijk, dat is mooi nieuws!![]()
Wint hij het van Mr. Moestuin?
quote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
qua ruimte in zijn tuin niet, maar ik heb wel weer vrij spel dus ik ga er iets moois van maken!
en hij is veeeeeel liever, leuker en woont om de hoek ipv 200 km verderop
That beats een moestuinquote:Op donderdag 24 april 2008 11:44 schreef becky27 het volgende:
[..]
qua ruimte in zijn tuin niet, maar ik heb wel weer vrij spel dus ik ga er iets moois van maken!
en hij is veeeeeel liever, leuker en woont om de hoek ipv 200 km verderop
dank je dude!quote:Op donderdag 24 april 2008 14:33 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
That beats een moestuin![]()
Geweldig meis, geniet ervan!
En qua kracht e.d. is het gelijkwaardig? Ik ga weleens Googelen zo. Voor de buitenwanden en dakconstructie maakt die 2 cm niets uit. En volgens mij de binnenwanden ook niet zo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:50 schreef Gurb het volgende:
Je zou even contact op kunnen nemen met Bos in Mijdrecht (www.boshoutloods.nl)
Maar wat je ook kunt doen is even netjes een offerte aanvragen bij diverse bouwmaterialenhandels in de buurt, zoals pontmeyer, imabo, jongeneel, stiho, raab karcher, verdouw en dan de prijzen naast elkaar leggen.
Een andere tip, je zou eens kunnen nadenken of SLS hout een goed alternatief voor je is, dit is gevingerlast vuren in de maat 38 x 89, 38 x 120 of 38 x 140. SLS staat voor ScandinavianLumberStandard, en komt uit scandinavie waar ze dit hout gebruiken voor de HSB woningen. Prijstechnisch gunstiger als 2"&3" en, en ook maatvaster / rechter.
Consequentie voor jou is natuurlijk wel dat je wand 2 cm dikker wordt, maar die keuze is aan jou
44 x 69 dacht ik zelfsquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:09 schreef Gurb het volgende:
als je een 2"&3" bekijkt, is die 44 x 70 mm, en dat sls-hout is 38 x 89 mm, dus je hebt én meer hoogte (dus buigsterker) én meer oppervlakte in totaal qua hout, dus dit hout is sterker
het ligt er maar net aan wat voor eisen je steltquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:40 schreef sanger het volgende:
Alleen vraag ik me af of 4 cm dik zat is voor geluidsisolatie.
Normaal gesproken gaan bouwmaterialen tussen de 3 en 6% omhoog per jaar. Maar afgelopen jaar is de houtprijs voor normaal vuren juist gedaald met een paar % en de prijs van plaatmateriaal heel erg gestegen, dus echt een goede prognose heb ik niet voor jequote:Wat is hout duur eigenlijk momenteelIemand een idee hoe de prijzen er over een jaartje uitzien?
En dan komt er ook nog je wand bij (gips ofzo) en de afwerking (behang waarschijnlijk). Zou wel genoeg moeten zijn dusquote:Op maandag 28 april 2008 10:09 schreef Gurb het volgende:
[..]
het ligt er maar net aan wat voor eisen je steltMaar als je een wat hoogwaardigere isolatie neemt dan kom je een heel eind hoor.
Nog even een vraagje. Om plaatmateriaal te besparen wil ik direct op de staanders de buitenbekleding (kunststof delen) maken. Aan de binnenzijde isolatie en dan aan de binnenwand gipsplaat. Moet daar nog iets van folie tussen? Ja toch?quote:Normaal gesproken gaan bouwmaterialen tussen de 3 en 6% omhoog per jaar. Maar afgelopen jaar is de houtprijs voor normaal vuren juist gedaald met een paar % en de prijs van plaatmateriaal heel erg gestegen, dus echt een goede prognose heb ik niet voor je
jazeker!quote:Op maandag 28 april 2008 10:18 schreef sanger het volgende:
Nog even een vraagje. Om plaatmateriaal te besparen wil ik direct op de staanders de buitenbekleding (kunststof delen) maken. Aan de binnenzijde isolatie en dan aan de binnenwand gipsplaat. Moet daar nog iets van folie tussen? Ja toch?
Post zijn al aangepast door Yoni; we houden het in de gaten !quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:44 schreef maok het volgende:
In een aantal topics zit deze user: http://forum.fok.nl/user/history/214345 te spammen met een website.
Na weer een weekend brainstormen en bellen met chaletbouwers denk ik dat we het volgende doen:quote:Op maandag 28 april 2008 11:21 schreef Gurb het volgende:
[..]
jazeker!
Van buiten naar binnen:
- rabbatdelen / gevelbekleding
- tengels om te zorgen dat de gevelbekleding kan ventileren en om eventuele maatafwijkingen te corrigeren
- waterwerende, dampopen folie
- isolatie en regelwerk / houtconstructie
- dampdichte folie
- binnenbeplating
je bent er weer!!quote:Op woensdag 7 mei 2008 11:18 schreef tnimble het volgende:
Van harte Cybersijp!
Gefeliciteerd Cybersijp !quote:Op woensdag 7 mei 2008 10:33 schreef Cybersijp het volgende:
35 jaar jong ben ik vandaag geworden, heb een dag vrij van de baas, t is mooi weer, ik kan op mijn terras zitten zolang als ik wil vandaag. Daarnaast zelf mijn eigen kado uitgezocht(iets met makita)
T leven is mooi(soms)
En nou naar het werk om de collega's op koffie en taart te trakteren
quote:
Zijn er al vorderingen, of moet je nog beginnen?quote:Op maandag 5 mei 2008 10:58 schreef sanger het volgende:
[..]
Na weer een weekend brainstormen en bellen met chaletbouwers denk ik dat we het volgende doen:
Van buiten naar binnen:
- Gevelbekleding (kunststof)
- Warmtewerende, dampopen folie
- Houten staanders (SLS) om de 30 centimeter
- Isolatie
- Dampdichte folie
- Meranti interieur 5,5 mm
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 16:11 schreef Gurb het volgende:
[..]
Zijn er al vorderingen, of moet je nog beginnen?
Richie heb ik wel eens een pb gestuurd en heb geregeld zijn topics gekickt; maar als ik zijn postgeschiedenis bekijk (en het feit dat ik geen reactie's op pb's krijg) denk ik niet dat hij terug zal keren op Fok!.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef becky27 het volgende:
het is sowieso wel rustig op het K&W forum.......mis ook richie, solingjan, TB is er niet veel meer, van de meet van vorig jaar zijn er weinig actievelingen meer, ik ben er zelf ook 1 van, helaas
(wat betekent dat ik weinig centjes heb)
Dat is inderdaad altijd erg balen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Verder moet ik zeggen dat de traagheid van het forum erg irritant kan zijn; wie in de spitsuren op fok! komt weet wel waar ik overpraat
De ene na de andere database-error, soms hele getypte posts gewoon kwijt.![]()
tja ik kijk af en toe wel mee, maar het meeste gaat tegenwoordig een beetje langs me heen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef becky27 het volgende:
het is sowieso wel rustig op het K&W forum.......mis ook richie, solingjan, TB is er niet veel meer, van de meet van vorig jaar zijn er weinig actievelingen meer, ik ben er zelf ook 1 van, helaas
(wat betekent dat ik weinig centjes heb)
dude, ik ben het geheel met je eensch!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Als ik even voor mijzxelf mag spreken: ik vind dat de 'schwung' uit K&W is. Ik heb het niet gecheckt en spreek puur uit gevoel, maar het lijkt alsof er meer en meer topics over rechttoe-rechtaan-kluswerk komen en wat minder interieur-/trendstopics. De klussende kern komt dan nog wel aan zijn trekken, maar veel toevallige passanten (bijvoorbeeld via de AT-lijst) zul je niet trekken.
Daar ligt mijns inziens wel een 'taak' voor de modjes, die als het goed is (gelukkig) meer doen dan slotjes uitdelen en linkjes repareren. Volg het woonnieuws! Er zijn weer interieurbeurzen geweest (Milaan!), nieuwe collecties komen allemaal rond deze tijd uit. Wat zijn de trends? Wat vinden we daarvan? Maak mooie topics!
Naast dit soort 'smaak'-topics, kun je ook nog denken aan discussietopics. Houd de site van bijvoorbeeld VEH bij: genoeg stof tot discussiëren. Subsidies, gedoe rond monumenten, het energie-label en zo maar voort.
Je vist dan in een wat bredere vijver dan louter die van de klussers en je trekt ook eens wat 'ander' volk aan dan de nuchtere 'niet lullen maar zagen'- bouwvakkers. Bovendien inspireer je zo weer users om zelf ook eens verder te kijken dan de klopboormachine. Het is immers nog altijd K&W.
True, true het zijn veel meer echte klus, klus topics. Meer gericht op het praktische zijde van het verhaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Als ik even voor mijzxelf mag spreken: ik vind dat de 'schwung' uit K&W is. Ik heb het niet gecheckt en spreek puur uit gevoel, maar het lijkt alsof er meer en meer topics over rechttoe-rechtaan-kluswerk komen en wat minder interieur-/trendstopics. De klussende kern komt dan nog wel aan zijn trekken, maar veel toevallige passanten (bijvoorbeeld via de AT-lijst) zul je niet trekken.
Ik zal het eens meenemen achter de schermen; in ieder geval bedankt voor je adviesquote:Daar ligt mijns inziens wel een 'taak' voor de modjes, die als het goed is (gelukkig) meer doen dan slotjes uitdelen en linkjes repareren. Volg het woonnieuws! Er zijn weer interieurbeurzen geweest (Milaan!), nieuwe collecties komen allemaal rond deze tijd uit. Wat zijn de trends? Wat vinden we daarvan? Maak mooie topics!
Naast dit soort 'smaak'-topics, kun je ook nog denken aan discussietopics. Houd de site van bijvoorbeeld VEH bij: genoeg stof tot discussiëren. Subsidies, gedoe rond monumenten, het energie-label en zo maar voort.
In mijn ogen ben je via fok! opzoek naar iemand (je vraagt een dienst) die goedkoop een steiger in elkaar kan timmeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:06 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb een nieuwe steiger nodig in mijn tuintje (3 bij 1.5 meter). Aangezien ik twee linkerhanden heb wil ik het door iemand anders laten doen.
Hoe vind ik zo iemand? Ik neem aan er wel een website is waar je je klus op kunt geven waarna klussers kunnen inschrijven op deze klus. Helaas heb ik via google niets kunnen vinden.
Het liefst gewoon een paar Polen die het voor niet teveel geld willen doen
www.casius.nl is er zo eentje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef schwa78 het volgende:
En als ik de OP aanpas? Ik ben serieus niet op zoek naar iemand op Fok. Mijn vader zei dat er dergelijke site met vraag en aanbod bestond met ook referenties over klussers, maar hij weet de url niet meer.
www.klussenier.nlquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef schwa78 het volgende:
En als ik de OP aanpas? Ik ben serieus niet op zoek naar iemand op Fok. Mijn vader zei dat er dergelijke site met vraag en aanbod bestond met ook referenties over klussers, maar hij weet de url niet meer.
Ik welquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:20 schreef Gurb het volgende:
als je goedkope polen wilt kan ik je niet verder helpen
Uitgaande van dezelfde grootte, het gewicht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef Sai het volgende:
Jo wat is precies het verschil tussen een spiegel van 4 mm dik en een spiegel van 6 mm dik? Behalve de dikte dan.
Goed punt. Maar niet iets als helderheid/laserreflectiecapabiliteit/iets nuttigs?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Uitgaande van dezelfde grootte, het gewicht.
ook hoi!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
hey hallo
ik wil hier toch weer eens meer komen gaan posten en lurken. Nadat ik mijn huisje af had, nog wel gelurkt in de topics van de mensen die ook zo actief aan het klussen waren, maar eigenlijk niet meer gereageerd
wij hopen binnenkort een huisje te krijgen in Nijmegen, zijn druk aan het reageren, dus dan zal er ongetwijfeld weer een topic komen, maar wil niet lijken alsof ik alleen hier 'voor mezelf' kom.. vind het super om te zien hoe anderen iets moois van hun stulpje of huis makenalleen reageer ik niet altijd
![]()
![]()
Dus nou ja, hoi![]()
Iedereen die actief meelurkt en af en toe eens mee post is natuurlijk hier welkomquote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
hey hallo
ik wil hier toch weer eens meer komen gaan posten en lurken. Nadat ik mijn huisje af had, nog wel gelurkt in de topics van de mensen die ook zo actief aan het klussen waren, maar eigenlijk niet meer gereageerd
wij hopen binnenkort een huisje te krijgen in Nijmegen, zijn druk aan het reageren, dus dan zal er ongetwijfeld weer een topic komen, maar wil niet lijken alsof ik alleen hier 'voor mezelf' kom.. vind het super om te zien hoe anderen iets moois van hun stulpje of huis makenalleen reageer ik niet altijd
![]()
![]()
Dus nou ja, hoi![]()
quote:Op maandag 26 mei 2008 20:31 schreef sanger het volgende:
Ziet er goed uit Gurb
Ik zal zo ook enkele foto's spammen van mijn projectje op de camping
Nog wel jaquote:Op maandag 26 mei 2008 22:08 schreef Duderinnetje het volgende:
Sanger, een stacaravan!
Ik zou 'm super fout en retro maken!
Hij is mooier geworden dan wij (en de oude eigenaren) vooraf gedacht haddenquote:Op dinsdag 27 mei 2008 08:34 schreef Gurb het volgende:
Wat een "mooie" caravan![]()
Zolang jullie er dit seizoen maar goed in kunnen leven is het goed toch, en als de basis maar stevig genoeg is voor nieuwbouw, dan komt het ongetwijfeld goed.
Het plekje waar jullie nu staan is wel het definitieve plekje, of niet?
Jullie gaan ook de camping op met de kleinequote:
Wat een mooi ding, en als ik het goed begrijp heeft heel de familie een rapido?quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:03 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh! Het gaat over caravans!Kan ik mooi onze bouwdoos ook spammen.
Een heuseRapido Klapcaravan
uit 1978!
En ik ben erin aan het klussen dus het is ook niet eens geheel off-topic.
Zo ziet hij eruit als hij opengeklapt is:
[ afbeelding ]
Maar de precieze kijker ziet dat de dissel op de brede kant zit... hoe rijdt dat ding dan achter de auto?
Demonstratie:
Foto van de originele stof en dat wat het nu geworden is:
[ afbeelding ]
En dat wat ik aan het klussen ben, het aanrechtblokje. Er zat een wasbakje en een gasfornuisje in, maar ik hou niet van binnenkoken en dus heb ik dat eruit gesloopt en heb een nieuw deksel gemaakt die in 2 delen open kan, dat dubbelvouwen hoort bij het origineel ook overigens:
[ afbeelding ]
(Stukje stof voor de ontstane opening gespannen om te voorkomen dat alle spullen eruit vallen)
Verder hebben we nog een 2e Rapido gekocht om als donor te fungeren voor mijn ouders, mijn zus en kennissen van mijn ouders.
We hebben oa. de tafel verwisseld, een van de uitzetpoten, de deksels van de banken, kleine scharniertjes etc. etc.En de donor gaat straks weer op marktplaats om mss voor een ander nog als donor te dienen.
Ik hou van spammen.![]()
MIjn ouders hadden er al jaren een, vorig jaar heeft mijn zus er een gekocht en nu heb ik F. zo gek gekregen om zich over te geven.quote:Op dinsdag 27 mei 2008 10:25 schreef Gurb het volgende:
[..]
Wat een mooi ding, en als ik het goed begrijp heeft heel de familie een rapido?
En een prachtig filmpje!
quote:Op dinsdag 27 mei 2008 09:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Jullie gaan ook de camping op met de kleine
ik heb geen ervaring met hogedrukspuiten, want ik ben door mijn vader overtuigd/gehersenspoeld van de onzin van een hogedrukspuit (ik citeer: "een hogedrukspuit is voor mensen die te lui zijn om zelf te schrobben")quote:Op woensdag 28 mei 2008 11:44 schreef Duderinnetje het volgende:
K&W'ers,
Is dit een hogedrukreiniger waar je genoeg aan hebt als je af er toe je terras eens wilt reinigen etc?
Karcher hogedrukreiniger
- 110 Bar
- Wateropbrengst 440L per uur
- Vermogen 1400W
- 5m HD slang met spuitpistool
- Inclusief vuilfrees, enkelvoudige spuitlans, terrasreiniger en wasborstel
Dat lijkt mij dus juist een aanbeveling.quote:Op woensdag 28 mei 2008 13:44 schreef Gurb het volgende:
[..]
ik heb geen ervaring met hogedrukspuiten, want ik ben door mijn vader overtuigd/gehersenspoeld van de onzin van een hogedrukspuit (ik citeer: "een hogedrukspuit is voor mensen die te lui zijn om zelf te schrobben")
Dus ik kan je helaas niet helpen.![]()
Heb je al op kieskeurig.nl gekeken?
We beginnen met Berlijn (ja, dat is geen Polen, dat weet ikquote:
Zoals Gurb al aangaf, is het wel erg opvallend inderdaad, mede doordat deze user maar 1 web-site weet te vermeldenquote:Op maandag 26 mei 2008 11:24 schreef Gurb het volgende:
Ik heb het idee dat hoekist (http://forum.fok.nl/user/profile/216271) voornamelijk met commercieel belang alle topics over houten vloeren ed afgaat en daarin post, zouden de modjes er eens naar kunnen kijken?
Krakow is erg mooiquote:Op woensdag 28 mei 2008 22:50 schreef Yoni het volgende:
[..]
We beginnen met Berlijn (ja, dat is geen Polen, dat weet ik), daarna gaan we door naar de kust, Gdansk. Daarna was het plan om via Warszawa af te gaan zakken in de richting van Krakow, maar Warszawa schijnt niet echt boeiend te zijn, dus mogelijk gaan we andersom (Poznan, Wroclaw) of nog wat anders. Plan ligt nog niet heel erg vast en we gaan doen waar onze pet naar staat
![]()
Eigenlijk zijn de enige plaatsen die vooralsnog echt vastliggen dus Berlijn, Gdansk en Krakow.
Voorstrijk is alleen nodig voor zuigende ondergrondenquote:Op vrijdag 6 juni 2008 18:01 schreef taxibabe het volgende:
ff snel een vraagje!
Als het oude behang helemaal heel en zonder moeite van de muur af gaat, zou het dan verstandig zijn om voorstrijk te gebruiken voordat je glasweefselbehang gaat plakken?
bah, wat een naar berichtquote:Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef truttebosje het volgende:ik weet niet waarom ik het hier precies vertel, maar het voelt gewoon goed om even mijn hartje te luchten.
gisteren hadden we het schoolfeest van de kids, mijn vader en moeder waren er ook, en mn schoonfamilie.
rond een uur of 5 is vriendje met mijn vader en zijn familie vast naar huis toe gegaan om een beetje uit te puffen van de hitte, zijn familie is daarna gelijk vertrokken.
half uurtje later ben ik met mijn moeder en de kids naar huis gegaan.
we hadden gelijk frietjes meegenomen, die hebben we lekker opgegeten, we zaten nog wat na te kletsen, en ineens zie ik mijn vader met zn hoofd op tafel vallen.
ik brul nog dit gaat niet goed.
we hebben hem met zn allen op de grond gelegd.
de kids heb ik naar buiten getrokken en snel 112 gebeld.
mijn moeder en vriendje zijn meteen gaan reanimeren.
hij werd rood, blauw,paars en uiteindelijk zwart...zn ogen plopten bijna uit zn hoofd.
13 minuten lang geen hartslag, geen pols, geen adem...geen niks, helemaal niks meer.
hij was steenkoud hij was gewoon dood, echt dood.
uiteindelijk kwam de ambulance...vlak voor ze hem de eerste schok gaven ademde hij ineens.
na die ene schok kwam hij verder bij.
alles eruit gekotst en snel op naar het ziekenhuis.
uiteindelijk mochten we bij hem, gek genoeg zag hij er best goed uit, had hij geen hersenbeschadiging..was gewoon bij, maakte alweer grapjes etc.
de dokters konden het niet geloven na zo`n tijd echt weg te zijn geweest.
wij waren ook redelijk gerustgesteld, en hadden besloten dat ik mijn moeder naar huis zou rijden, en op de terugweg met mijn vaders auto weer deze kant op zou komen, en dan gelijk wat spulletjes voor hem mee zou brengen.
en dat we dan morgen weer verder zouden zien.
mijn moeder woont een uur en een kwartier rijden bij ons vandaan, en toen ik net weer op het punt stond om met mijn vaders autootje weer richting belgie te gaan belde vriendje op dat ze van het ziekenhuis hadden gebeld, dat hij er weer 2 hartinfarcten? overheen gehad had, en dat ze hem met spoed naar genk gebracht hadden.
snel voor mn moeder ook een tasje gepakt, en weer terug onze kant op gereden, gelijk door naar genk.
ongeveer 2 uur rijden bij mijn moeder vandaan.
daar ging het vreemd genoeg naar omstandigheden best wel weer goed met mijn vader.
om half 4 vanacht zijn we dan eindelijk ons bedje in gedoken, alhoewel er van slapen niet veel meer is gekomen.
vanochtend bleek hij stabiel te zijn, maar zijn hart is zo verzwakt...de dokter zei dat zn hart nog maar voor 20% functioneerde, dus ik hoop dat het stabiel blijft, want nog een keer kan zn hartje wss niet aan.
Gelukkig dat het goed gaat ! (naar omstandigheden; dat dan weer wel) moet hij verder nog een behandeling ondergaan ? En wat is precies de oorzaak van dit alles geweest; of was het "gewoon" een ernstig hartinfarct kort na elkaar ?quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef truttebosje het volgende:
bedankt allemaal.
hij is vandaag verplaatst, en het gaat nog steeds erg goed met hem naar omstandigheden.
hij ligt wel in quarantene omdat hij uit het buitenland komt.
hij voelt zich ook wel aardig nu, dus laten we hopen dat hij snel weer naar huis mag (hij moet wel eerst een of ander apparaat in laten bouwen voor het zover is)
we hebben er zelf wel een goed gevoel over nu.
Goed om te lezen TB.quote:Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef truttebosje het volgende:
bedankt allemaal.
hij is vandaag verplaatst, en het gaat nog steeds erg goed met hem naar omstandigheden.
hij ligt wel in quarantene omdat hij uit het buitenland komt.
hij voelt zich ook wel aardig nu, dus laten we hopen dat hij snel weer naar huis mag (hij moet wel eerst een of ander apparaat in laten bouwen voor het zover is)
we hebben er zelf wel een goed gevoel over nu.
nou we krijgen zoveel info op ons af dat we zelf ook niet precies meer weten hoe of wat,quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Gelukkig dat het goed gaat ! (naar omstandigheden; dat dan weer wel) moet hij verder nog een behandeling ondergaan ? En wat is precies de oorzaak van dit alles geweest; of was het "gewoon" een ernstig hartinfarct kort na elkaar ?
nee het is een of ander defribileerdingetje ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef AnneX het volgende:
[..]
Goed om te lezen TB.
Bedoel je met apparaat : een pacemaker? en gelukkig geen operatie.
tja...ik denk dat ik het nog niet helemaal besef ofzo.quote:Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje Truttebosje, wat een eng verhaal. Kreeg er koude rillingen van. Gelukkig gaat t naar omstandigheden weer wat beter met m.
Ben je zelf alweer een beetje van de schrik bekomen?
En hij is weg; bedankt voor u medewerkingquote:Op woensdag 18 juni 2008 12:50 schreef maok het volgende:
Een spammer aangetroffen: http://forum.fok.nl/user/history/218883
Voordelen van stuuken, of van zelf stuuken?quote:Op maandag 23 juni 2008 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Nou ik heb niet zo snel een specifieke vraag, het is meer zo dat ik er vanalles over wil lezen. Wat de voordelen zijn, de functie de kosten dat soort dingen.
Open er dan gewoon een topic waarin je de do's and dont's van het zelf stucadoren zou willen horenquote:Op maandag 23 juni 2008 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Nou ik heb niet zo snel een specifieke vraag, het is meer zo dat ik er vanalles over wil lezen. Wat de voordelen zijn, de functie de kosten dat soort dingen.
Wat moet er dan precies aan gebeuren dan ?quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Wil een modje even in mijn topic kijken en de posts aanpassen? Dank je wel
Orbeatle & Debsterr gaan in Eindhoven wonen!
Er staan 3 posts met veel foto's.. De eerste 2 moeten over de vorige 2 heen geplakt worden (1 daarvan is de OP, en de andere is een latere) daarna kunnen die 2 "nieuwe" posts geknipt worden.quote:Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Wat moet er dan precies aan gebeuren dan ?
Word aan gewerktquote:Op zondag 6 juli 2008 12:09 schreef Martijn_77 het volgende:
Problemen met kunstof draai/kantel ramen
Kan hier Kunststof van gemaakt worden?
Welke filters zou je dan willen gebruiken?quote:Op zondag 6 juli 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Misschien ben ik wel spuit11, is er wel is geoppert om hier ook forum filters te gaan toepassen
Klusvragen en Klus volg topicsquote:Op maandag 7 juli 2008 08:19 schreef sanger het volgende:
[..]
Welke filters zou je dan willen gebruiken?
Hmmmm.. als K&W'er van het eerste uur ben ik niet overtuigd.quote:Op maandag 7 juli 2008 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klusvragen en Klus volg topics
Er is nog nooit iemand op het idee gekomen om forum filters te gaan toepassen hier in K&Wquote:Op maandag 7 juli 2008 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Klusvragen en Klus volg topics
qué - dat wisten wij toch wel ?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat dachten jullie van de filters:
Klussen
&
Wonen?
Ben ik briljant of lijkt dat zo.
je hoeft ze ook niet te gebruiken, het is speciale filter optie voor die het wel willenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
qué - dat wisten wij toch wel ?
Voor mij hoeft het niet ! de filters dan.
Wat anders... ik vraag me al een poosje af hoe het met de vader van TB zou zijn ?
het gaat wel goed met hem.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
qué - dat wisten wij toch wel ?
Voor mij hoeft het niet ! de filters dan.
Wat anders... ik vraag me al een poosje af hoe het met de vader van TB zou zijn ?
Dat klinkt al beter na alle schrik en onrust.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef truttebosje het volgende:
[..]
het gaat wel goed met hem.
vorige week maandag is hij na lang overleggen en vergaderen uiteindelijk geopereerd.
ze wilden in eerste instantie toch dat hij een harttransplantatie zou krijgen, maar een andere dokter wilde het toch met omleidingen proberen.
dus heeft hij vorige week maandag van 8 uur s ochtends tot half 3 s middags onder het mes gelegen en 4 omleidingen gekregen en z`n hartklep is gerepareerd.
dinsdagochtend mocht hij al naar de mediumcare, en een woensdag lag hij al op een gewone afdeling.
hij mag alleen nog steeds niet naar huis, omdat ze toch nog een defribileerding in willen bouwen.
en dat kan nog wel een week of 2 duren voor dat gebeurt..
Hij is het wel goed zat in het ziekenhuis, maar hij moet het toch nog maar even volhouden.
Hehe je bent briljant hoor BEquote:Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat dachten jullie van de filters:
Klussen
&
Wonen?
Ben ik briljant of lijkt dat zo.
Fijn om te horen dat het; na alle omstandigheden prima met je vader gaat; hoop dat hij verder ook goed hersteldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef truttebosje het volgende:
[..]
het gaat wel goed met hem.
vorige week maandag is hij na lang overleggen en vergaderen uiteindelijk geopereerd.
ze wilden in eerste instantie toch dat hij een harttransplantatie zou krijgen, maar een andere dokter wilde het toch met omleidingen proberen.
dus heeft hij vorige week maandag van 8 uur s ochtends tot half 3 s middags onder het mes gelegen en 4 omleidingen gekregen en z`n hartklep is gerepareerd.
dinsdagochtend mocht hij al naar de mediumcare, en een woensdag lag hij al op een gewone afdeling.
hij mag alleen nog steeds niet naar huis, omdat ze toch nog een defribileerding in willen bouwen.
en dat kan nog wel een week of 2 duren voor dat gebeurt..
Hij is het wel goed zat in het ziekenhuis, maar hij moet het toch nog maar even volhouden.
Nuttig of niet het is een toevoeging waar je geen last van hebt. Misschien heel even in het begin om even de Klustopics te labelen die er al zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hehe je bent briljant hoor BE![]()
Maar ik zie filters niet echt als een nuttige toevoeging hier in K&W; maar ik zal het eens met Yoni er over hebben![]()
[..]
Lol tijdelijke kortsluitingquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lezen is ook een vakSorry !
@ myself
Yoni heeft helaas nog niet inhoudelijk gereageerd; ik heb haar afgelopen weekend een berichtje gestuurd en toen ging zij een (lang) weekendje kamperen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beste sanger , Vonkenboer en Yoni, hebben jullie het idee als doorgesproken over forumfilter
Misschien dat in dit topic een bevredigend antwoord staat; ik zelf heb geen ervaringen met tegelverfquote:Op maandag 21 juli 2008 21:34 schreef becky27 het volgende:
even een vraagje, voor degene die wel eens tegelverf hebben gebruikt moet je echt speciale alabastine tegelreiniger en voegreiniger gebruiken, nu staat er dat je water en amoniak NIET mag gebruiken. ik vind het nogal commercieel om te zeggen dat dat niet mag en je persé alabastine voor het schoonmaken moet gebruiken.
Iemand andere ideeen?
thanx!
Al uit de klus/vakantie roes ontwaaktquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Yoni heeft helaas nog niet inhoudelijk gereageerd; ik heb haar afgelopen weekend een berichtje gestuurd en toen ging zij een (lang) weekendje kamperen.
Ik heb haar net een pb'tje gestuurd betreffende het forumfilter en hoe zij daar tegenover staat![]()
Nog even geduld dus !
Ik wel, helaas Yoni nog niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al uit de klus/vakantie roes ontwaakt
We wachten dan geduldig afquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wel, helaas Yoni nog niet.
Wegens prive omstandigheden heeft zij nog steeds niet op mijn berichtje gereageerd
Klussen & Wonen is geen superdruk forum, waardoor het niet onoverzichtelijk is. En om dan nu filters in te gaan voeren zoals Klussen en Wonen.. Wat moeten we dan doen met topics zoals Pietje die zijn bouwval gerestaureerd heeft en het nu aan het inrichten is ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We wachten dan geduldig afYoni succes/sterkte met de omstandigheden
Gefeliciteerd met je nieuwe woning !quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben een huisje in Nijmegen!
alleen hoeft er niet zo gek veel te gebeuren![]()
dus heel veel klussen valt er niet, maar wel in te richten.
We hebben nog niets gehoord OFFICIEEL, maar heb in het systeem gezien (werk bij een corporatie in de regio) dat wij degenen zijn die hem krijgen
zodra er meer bericht is ga ik een topic openen
* Uit lurk stand komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef richie29 het volgende:
waar is pino? Die heeft ook al een tijdje niet meer gepost he? Is die niet inmiddels pa geworden?
Volgens mij heb je de foto's juist onzichtbaar gemaakt (ik zie in ieder geval kruisjes) <- daheiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Enkele foto's hersteld en quotes aangepast op het verzoek van s-sidderaal.
Jup, ik ben weer terug van vakantiequote:Op zondag 10 augustus 2008 08:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de foto's juist onzichtbaar gemaakt (ik zie in ieder geval kruisjes) <- dahei
in Syytön & Gizmore's Haagse portiekwoning met tuin
Uitgerust Vonk ? smile
*in ogen wrijft*quote:
Ey Marsepein ! Ik ga een paar daagjes weg en direct komen er een hoop bekenden langswaaienquote:* Uit lurk stand komt
Ik had je al zien posten in 'De atmosfeer staat op ontploffen.'
Onze dochter is alweer ruim een half jaar
Ik kijk de laatste tijd weer regelmatiger op FOK!, en kan dan uiteraard niet om K&W heen, hier is alles OK. Ook ik heb de afgelopen 4 weken een werkvakantie gehouden. De achtertuin is aangepakt. 1 Garage weggebroken, 2 kleinere terassen gelegd. Schutting gezet, elektra in de tuin aangelegd, 8 kuub zwarte grond opgebracht en vlakgemaakt, puin afgevoerd, 6 kuub zand opgebracht, en vanmiddag de laatste klinker naast het huis er in getikt. Totaal zo'n 50m2. Morgen komt er gras, dat nog even leggen en dan zaterdag het pad tussen huis en de buren afsluiten. Alisa kan dan niet meer uit de tuin weglopen als ze zelfstandig gaat bewegen. Ze kan dan niet naar het water, en niet naar de weg.
Tot zover de update
Gurb en richie29 hebben trouwens nog wat te goed van mij/ons, zie: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
Gelukkig werk ik op kantoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ey Gurb, Ik ben vandaag ook naar 4 weken bouwvak weer begonnen, maar god wat een weer is het vandaag![]()
Triest en troosteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |