Donequote:Op dinsdag 26 februari 2008 13:47 schreef sanger het volgende:
Mail ze naar Yoni of een FA, dan kan die ze editten
Nopequote:Op woensdag 27 februari 2008 08:59 schreef Brighteyes het volgende:
Kasta, ik heb je OP (en de andere posts) ontgrendeld, je zou nu evt. ook zelf de linkjes aan kunnen passen volgens mij.
Als het niet regentquote:Op donderdag 28 februari 2008 13:35 schreef Duderinnetje het volgende:
Vraagje:
Wanneer is een geschikte tijd om de buitenboel te laten schilderen?
Ik denk dat ik het vandaag niet meer geregeld krijg!quote:Op donderdag 28 februari 2008 13:55 schreef sanger het volgende:
[..]
Als het niet regent
Als het is zoals vandaag kan het prima
Je hebt ook een zomerschilderquote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik denk dat ik het vandaag niet meer geregeld krijg!![]()
![]()
Maar voorjaar dus? Ik dacht aanvankelijk de herfst. Omdat het toch de winterschilder heet, of vergis ik me nu
Ook geen antwoord:quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Maar voorjaar dus? Ik dacht aanvankelijk de herfst. Omdat het toch de winterschilder heet, of vergis ik me nu
Weet je eigenlijk wel waarom het dan een winterschilder heet ?quote:Op donderdag 28 februari 2008 14:07 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
![]()
quote:Op donderdag 28 februari 2008 19:17 schreef Duderinnetje het volgende:
Dank voor jullie informatie!![]()
![]()
Heb ik veel aan. en ik ga zeker eens kijken of de winter een goed idee is!
Weten jullie dan toevallig ook nog of de schilder een lagere btw voor oude huizen rekent (dat is met sommige opknapdingen toch zo)?
quote:Op vrijdag 29 februari 2008 01:22 schreef worldpimber het volgende:
Is hier geen centraal topic ofzo, met handige links?
Zoals goede virtuele huis indeel freewaretipsDit idee? http://www.floorplanner.com
Voor een planner (volgens mij hebben ze er idd eentje maar kon hem zo gauw niet vindenquote:
Dat heb ik zeker gehad, heb een heerlijk weekje achter de rug!quote:
Gefeliciteerd Gurb !quote:Op maandag 17 maart 2008 11:38 schreef Gurb het volgende:
Verhuis/Klus/Woon Voorpret en Kriebels topic Deel 10
Lijkt mij dat ze daar in PTA veel meer van af weten dan hier in K&W.quote:Op donderdag 20 maart 2008 16:22 schreef Gurb het volgende:
Ik wil bij mijn automijn mistlichten in de voorbumper mee laten branden als ik mijn groot licht aan doe, maar ik weet niet hoe (diode, relais oid ertussen?)
Moet ik dat in dit subforum vragen (elektronica-vraag) of in het PTA subforum (auto-vraag)?
Bevalt prima, nu is k&w natuurlijk ook wel een vrij makkelijk forum om te moderaten (nee, jongens dit is geen vrij brief om omdat het zo rustig is elkaar maar in de haren te gaan vliegenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 21:51 schreef Duderinnetje het volgende:
Vonk, hoe vind je je modschap zoal? Al veel kunnen doen?
Leuk nieuws om te horen dat jullie plannen voor een stacaravan iig door zijn gegaan! En ook nog eens wat kluswerk erbij, das goed nieuws voor K&Wquote:Op woensdag 26 maart 2008 11:29 schreef sanger het volgende:
Volgende klusprojectje komt eraan
Van het weekend hebben ze de caravan op de juiste plek gezet. We zijn dus eigenaar van een echte ouderwetse aluminium stacaravan![]()
Deze moet rondom in het hout komen, om mee te beginnen. Als het de komende zomer bevalt dan vragen we een bouwvergunning aan en gaan we uitbreiden tot ca. 60m2. De huidige caravan is maar 27m2.
@ Gurb, de mooie tekeningen ten spijt; de gemeente heeft besloten geen bouwwerken met betonnen fundering meer toe te staan......alleen op een onderstel van een caravan. Nu even bekijken of we de bestaande tekeningen op die manier kunnen inpassen
quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:02 schreef Gurb het volgende:
[..]
Leuk nieuws om te horen dat jullie plannen voor een stacaravan iig door zijn gegaan! En ook nog eens wat kluswerk erbij, das goed nieuws voor K&W
Jep. Eigenlijk gewoon het stalen onderstel van een stacaravan. Eventueel twee aan elkaar gekoppeld.quote:En Sanger, wat moet ik me voorstellen bij een caravan onderstel? Dat er wielen onder zitten ofzo?
quote:Op zondag 30 maart 2008 10:57 schreef Vonkenboer het volgende:
Iedereen goed geslapen met de overgang naar de zomertijd ?
Oh gaat dat nu al gebeuren ?quote:Op zondag 30 maart 2008 21:24 schreef sanger het volgende:
[..]
Maar dat had daar niets mee van doenWas meer omdat onze Lucas tandjes begint te krijgen
Ja, hij is er redelijk vroeg bij inderdaadquote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh gaat dat nu al gebeuren ?
*kweet er niet zoveel van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |