Als ik dat hier zou doen bij mijn slaapkamer zou het niemand opvallen denk ik...quote:Op zondag 10 februari 2008 00:40 schreef bleiblei het volgende:
Sjeez wat een malloot...
Zijn hele raam wit spuiten.
Moet je wel in een pauperbuurt wonen dat dat soort dingen geen rare blikken oplevert.
heb je daar aandelen in of zo, ik heb je dit al in 3 topics zien aanprijzenquote:Op zondag 6 april 2008 22:55 schreef Hanneke1983 het volgende:
*spam*
Nee dat went niet, ik moet ook een volledig donkere kamer hebben aangezien ik anders de volgende dag een migraine aanval heb en ik niets meer kan. als ik wakker word in een te lichte kamer dan is het feest.quote:Op woensdag 9 januari 2008 09:29 schreef DroogDok het volgende:
Wat is dat nou weer voor onzin niet kunnen slapen als de kamer niet volledig duister is?
Dat went vanzelf hoor of ben je een vampier?
Dat heb ik dus ook!quote:Op zondag 6 april 2008 23:58 schreef lxa het volgende:
[..]
Nee dat went niet, ik moet ook een volledig donkere kamer hebben aangezien ik anders de volgende dag een migraine aanval heb en ik niets meer kan. als ik wakker word in een te lichte kamer dan is het feest.
er zijn speciale verduisterings gordijnen en die maak je dan langer dat je raam is. en bevestig aan je muur klemmen om ze eventueel in de hoeken vast te klemmen, geneog manieren mogelijk.
En als je dan ook nog eens folie op je raam plakt zit je goed.
Dit is wel een goede. En dan kun je er ook nog gordijnen voor hangen.quote:
Yep, haar eigen domein:quote:Op zondag 6 april 2008 23:43 schreef Xennia het volgende:
[..]
heb je daar aandelen in of zo, ik heb je dit al in 3 topics zien aanprijzen
Een schilderijtje ophangen aan een raam?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 08:19 schreef Noin het volgende:
Het werkt perfect.
En ik heb dus eerst folie gedaan en toen een paar spuitbussen verf erover. Dat krijg ik er nog makkelijk genoeg af.
Zelfs aan de randjes is het nog pikkedonker dit had ik al veel eerder moeten doen.
Voor 35 euro van alle problemen af, luchten kan via de balkondeur, en ik heb nu een mooi groot wit vlak waar ik wel een schilderijtje of zo aan hang of een grote poster.
Prima!
Bedankt voor alle tips folks.
quote:Op woensdag 9 april 2008 14:42 schreef _Arual_ het volgende:
Leuk voor TS dat het er van binnenuit wel ok uitziet (in zijn beleving dan), maar hoe ziet het er aan de buitenkant uit? Ik zou er echt van balen als mijn overburen hun raam dicht zouden kalken.
Nou, ik vind het wel belangrijk hoe mij leefomgeving eruit ziet, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben. Bij dichtgeplamuurde ramen heb je gelijk zo'n verpauperde kraakpanduitstraling. Lekker deprimerend. Dat vind ik nog wat anders dan gras dat iets te lang isquote:Op woensdag 9 april 2008 15:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Je maakt je toch niet echt druk om wat de overburen met hun huis doen?![]()
Doet me denken aan die buurtcommissies in de VS waarvan je een schriftelijke klacht/waarschuwing krijgt als je gras 2 centimeter te lang is.
Denk dat het er van buiten niet erger uitziet als rolgordijnen die de hele dag dicht zitten.quote:Op woensdag 9 april 2008 15:08 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
Nou, ik vind het wel belangrijk hoe mij leefomgeving eruit ziet, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben. Bij dichtgeplamuurde ramen heb je gelijk zo'n verpauperde kraakpanduitstraling. Lekker deprimerend. Dat vind ik nog wat anders dan gras dat iets te lang is
Inderdaad, kraakheldere analyse en een dijk van een vraag waar TS maar niet op ingaat.quote:Op maandag 21 januari 2008 18:51 schreef XL het volgende:
Mooi voorbeeld van het verkeerde probleem oplossen.
Je probleem was niet hoe je die kamer donker kon krijgen, je probleem was hoe je met daglicht moest slapen.
Kun je even ingaan op de vraag hoe je buitenshuis slaapt? (vakantie, vriendin etc)
Lichtoverlast is een groot probleem in Nederland. Het belemmert heel vaak een goede nachtrust en is vaak nog belangrijker dan frisse lucht en stilte op een slaapkamer. De 1 kan er beter over dan een ander, maar het is zeker niet iets wat onderschat moet worden.quote:Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef Roquefort het volgende:
[..]
Inderdaad, kraakheldere analyse en een dijk van een vraag waar TS maar niet op ingaat.
tokkietokkietokkietokkietokkietokkietokkietokkie
quote:
Ik kan echt niet slapen met zo'n ding op m'n gezicht. Dan maar last van het licht.quote:Op vrijdag 11 april 2008 12:32 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb gisteren zo'n slaapmaskertje aangeschaft, kan mijn vriend gewoon de rolluiken een klein stukje open hebben en ik kan gewoon doorslapen zonder last te hebben van het licht..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |