abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57935210
Je maakt je toch niet echt druk om wat de overburen met hun huis doen?
Doet me denken aan die buurtcommissies in de VS waarvan je een schriftelijke klacht/waarschuwing krijgt als je gras 2 centimeter te lang is.
pi_57935346
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:00 schreef Cracka-ass het volgende:
Je maakt je toch niet echt druk om wat de overburen met hun huis doen?
Doet me denken aan die buurtcommissies in de VS waarvan je een schriftelijke klacht/waarschuwing krijgt als je gras 2 centimeter te lang is.
Nou, ik vind het wel belangrijk hoe mij leefomgeving eruit ziet, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben. Bij dichtgeplamuurde ramen heb je gelijk zo'n verpauperde kraakpanduitstraling. Lekker deprimerend. Dat vind ik nog wat anders dan gras dat iets te lang is
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 9 april 2008 @ 16:36:08 #78
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_57937097
quote:
Op woensdag 9 april 2008 15:08 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Nou, ik vind het wel belangrijk hoe mij leefomgeving eruit ziet, en ik denk dat ik daarin niet de enige ben. Bij dichtgeplamuurde ramen heb je gelijk zo'n verpauperde kraakpanduitstraling. Lekker deprimerend. Dat vind ik nog wat anders dan gras dat iets te lang is
Denk dat het er van buiten niet erger uitziet als rolgordijnen die de hele dag dicht zitten.

Mijn luxaflex op mijn slaapkamer zitten ook de hele dagen dicht (wel vaak n raam open trouwens maar dan ook nog de luxaflex dicht)
En van buiten af hebben alleen een aantal achterburen er zicht op als die uit hun bovenraam kijken.

Het is natuurlijk niet zo dat alle ramen van TS zo wit zijn he. Alleen die op zijn slaapkamer. (tenzij het zo goed bevallen is dat inmiddels het hele huis wit is )
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_57937634
quote:
Op maandag 21 januari 2008 18:51 schreef XL het volgende:
Mooi voorbeeld van het verkeerde probleem oplossen.

Je probleem was niet hoe je die kamer donker kon krijgen, je probleem was hoe je met daglicht moest slapen.

Kun je even ingaan op de vraag hoe je buitenshuis slaapt? (vakantie, vriendin etc)
Inderdaad, kraakheldere analyse en een dijk van een vraag waar TS maar niet op ingaat.

tokkietokkietokkietokkietokkietokkietokkietokkie
twee violen en een trommel en een fluit
  woensdag 9 april 2008 @ 19:29:21 #80
185631 Guncta
En un momento dado
pi_57940693
quote:
Op woensdag 9 april 2008 17:00 schreef Roquefort het volgende:

[..]

Inderdaad, kraakheldere analyse en een dijk van een vraag waar TS maar niet op ingaat.

tokkietokkietokkietokkietokkietokkietokkietokkie
Lichtoverlast is een groot probleem in Nederland. Het belemmert heel vaak een goede nachtrust en is vaak nog belangrijker dan frisse lucht en stilte op een slaapkamer. De 1 kan er beter over dan een ander, maar het is zeker niet iets wat onderschat moet worden.

In Nederland is het nooit donker en vele mensen hebben daar last van. Waarom zou je met die last overweg moeten kunnen gaan, het voor je gevoel wegdrukken en maar iets minder fijn slapen? Hij weet hoe hij fijn slaapt en hoe het is om in een pikdonkere kamer te slapen en volgens mij kan je van elke slaapkamer een pikdonkere slaapkamer maken met weinig geld, wat tijd en wat voorbereidingen.
De goeie ouwe tijd is schijt.
Een doos met foto's en de rest is kwijt.
Ik kijk niet om en heb ook geen spijt.
Want leven is streven naar een betere tijd.
  donderdag 10 april 2008 @ 15:57:27 #81
194524 tgs.
unleash hell at my command
pi_57959382
quote:
Op woensdag 9 januari 2008 07:40 schreef Tournesol het volgende:
stuk theaterdoek regelen.

Die zijn vaak stoffig en onpraktisch
"When there is no peril in the fight, there is no glory in the triumph."
pi_57979536
Ik heb gisteren zo'n slaapmaskertje aangeschaft, kan mijn vriend gewoon de rolluiken een klein stukje open hebben en ik kan gewoon doorslapen zonder last te hebben van het licht..
pi_57981163
quote:
Op vrijdag 11 april 2008 12:32 schreef hilliebillie het volgende:
Ik heb gisteren zo'n slaapmaskertje aangeschaft, kan mijn vriend gewoon de rolluiken een klein stukje open hebben en ik kan gewoon doorslapen zonder last te hebben van het licht..
Ik kan echt niet slapen met zo'n ding op m'n gezicht. Dan maar last van het licht.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')