abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 16 mei 2008 @ 19:29:24 #151
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_58711954
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef becky27 het volgende:
het is sowieso wel rustig op het K&W forum.......mis ook richie, solingjan, TB is er niet veel meer, van de meet van vorig jaar zijn er weinig actievelingen meer, ik ben er zelf ook 1 van, helaas
(wat betekent dat ik weinig centjes heb)
Richie heb ik wel eens een pb gestuurd en heb geregeld zijn topics gekickt; maar als ik zijn postgeschiedenis bekijk (en het feit dat ik geen reactie's op pb's krijg) denk ik niet dat hij terug zal keren op Fok!.

laatste bezoek: 189 dagen, 20 uur geleden.

K&W is af en toe inderdaad wat rustig; maar loopt over het algemeen erg lekker; qua reacties en nieuwe topics.
  Moderator vrijdag 16 mei 2008 @ 19:33:45 #152
92034 crew  Vonkenboer
pi_58712044
Verder moet ik zeggen dat de traagheid van het forum erg irritant kan zijn; wie in de spitsuren op fok! komt weet wel waar ik overpraat

De ene na de andere database-error, soms hele getypte posts gewoon kwijt.
pi_58713938
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Verder moet ik zeggen dat de traagheid van het forum erg irritant kan zijn; wie in de spitsuren op fok! komt weet wel waar ik overpraat

De ene na de andere database-error, soms hele getypte posts gewoon kwijt.
Dat is inderdaad altijd erg balen.
Tegenwoordig kopieer ik de tekst dan ook maar eerst voordat ik op invoeren klikt.
Mocht het dan mis gaan wat helaas te vaak gebeurt dan hoef je niet alles opnieuw te typen.
pi_58714738
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef becky27 het volgende:
het is sowieso wel rustig op het K&W forum.......mis ook richie, solingjan, TB is er niet veel meer, van de meet van vorig jaar zijn er weinig actievelingen meer, ik ben er zelf ook 1 van, helaas
(wat betekent dat ik weinig centjes heb)
tja ik kijk af en toe wel mee, maar het meeste gaat tegenwoordig een beetje langs me heen.
ik word hier een beetje geleefd door alles en iedereen, en daarbij ben ik een beetje met mn gezondheid aan t tobben afspraakje in t ziekenhuis hier, afspraakje daar.
op dit moment heb ik ook nog eens 4 logeetjes voor god mag weten hoe lang.( wss sowieso tot begin juni )
een vriendin is met 3 kids door haar vriend op straat gezet, en hebben we bij ons in huis genomen.
dit is nu al de 2e keer in hele korte tijd.
en verder hebben we zo vaak visite of andere bezigheden, dat ik voor klussen sowieso geen tijd en/of fut heb.
de badkamer is nog steeds niet afgemaakt met dat laatste laagje tegelverf, terwijl de eerste lagen er al zo veelbelovend uitzien.
de spullen heb ik allemaal al klaarstaan, dat is niet eens het probleem...het is vooral de tijd en energie die even ontbreekt.
zelfde verhaal met reageren op het K&W forum.
maar ik beloof plechtig dat ik hier meteen weer ga posten als er iets nieuws te melden is qua huisje.
pi_58778917
Ja waar is Jan gebleven?
  dinsdag 20 mei 2008 @ 15:07:01 #156
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58781754
Als ik even voor mijzxelf mag spreken: ik vind dat de 'schwung' uit K&W is. Ik heb het niet gecheckt en spreek puur uit gevoel, maar het lijkt alsof er meer en meer topics over rechttoe-rechtaan-kluswerk komen en wat minder interieur-/trendstopics. De klussende kern komt dan nog wel aan zijn trekken, maar veel toevallige passanten (bijvoorbeeld via de AT-lijst) zul je niet trekken.

Daar ligt mijns inziens wel een 'taak' voor de modjes, die als het goed is (gelukkig) meer doen dan slotjes uitdelen en linkjes repareren. Volg het woonnieuws! Er zijn weer interieurbeurzen geweest (Milaan!), nieuwe collecties komen allemaal rond deze tijd uit. Wat zijn de trends? Wat vinden we daarvan? Maak mooie topics!
Naast dit soort 'smaak'-topics, kun je ook nog denken aan discussietopics. Houd de site van bijvoorbeeld VEH bij: genoeg stof tot discussiėren. Subsidies, gedoe rond monumenten, het energie-label en zo maar voort.

Je vist dan in een wat bredere vijver dan louter die van de klussers en je trekt ook eens wat 'ander' volk aan dan de nuchtere 'niet lullen maar zagen'- bouwvakkers. Bovendien inspireer je zo weer users om zelf ook eens verder te kijken dan de klopboormachine. Het is immers nog altijd K&W.

[ Bericht 0% gewijzigd door Duderinnetje op 20-05-2008 15:14:40 ]
Snobs have more fun!
KLIK!
  dinsdag 20 mei 2008 @ 17:06:23 #157
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_58783900
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Als ik even voor mijzxelf mag spreken: ik vind dat de 'schwung' uit K&W is. Ik heb het niet gecheckt en spreek puur uit gevoel, maar het lijkt alsof er meer en meer topics over rechttoe-rechtaan-kluswerk komen en wat minder interieur-/trendstopics. De klussende kern komt dan nog wel aan zijn trekken, maar veel toevallige passanten (bijvoorbeeld via de AT-lijst) zul je niet trekken.

Daar ligt mijns inziens wel een 'taak' voor de modjes, die als het goed is (gelukkig) meer doen dan slotjes uitdelen en linkjes repareren. Volg het woonnieuws! Er zijn weer interieurbeurzen geweest (Milaan!), nieuwe collecties komen allemaal rond deze tijd uit. Wat zijn de trends? Wat vinden we daarvan? Maak mooie topics!
Naast dit soort 'smaak'-topics, kun je ook nog denken aan discussietopics. Houd de site van bijvoorbeeld VEH bij: genoeg stof tot discussiėren. Subsidies, gedoe rond monumenten, het energie-label en zo maar voort.

Je vist dan in een wat bredere vijver dan louter die van de klussers en je trekt ook eens wat 'ander' volk aan dan de nuchtere 'niet lullen maar zagen'- bouwvakkers. Bovendien inspireer je zo weer users om zelf ook eens verder te kijken dan de klopboormachine. Het is immers nog altijd K&W.
dude, ik ben het geheel met je eensch!
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 19:39:41 #158
92034 crew  Vonkenboer
pi_58786968
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
True, true het zijn veel meer echte klus, klus topics. Meer gericht op het praktische zijde van het verhaal.
Veel ver-her bouwtopics; enkele reeksen die goed lopen (o.a. Ikea, Funda, Verhuis/klus/voorpret topics).
Ik snap geheel wat je bedoeld
quote:
Ik zal het eens meenemen achter de schermen; in ieder geval bedankt voor je advies daar kunnen we echt wat mee gek genoeg was ik net bezig met het opstellen van een evenementenkalender --> K&W - Evenementenkalender is het resultaat daarvan.
pi_58790029
Waarom is mijn topic op slot waarin ik op zoek ben naar een website waar je klussers kunt vinden? Via Fok! hoef ikgeen klusser hoor. Ik wil alleen weten op welke website ik moet zijn (waar klussers en opdrachten elkaar vinden).
  Moderator dinsdag 20 mei 2008 @ 22:10:04 #160
92034 crew  Vonkenboer
pi_58790494
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 21:06 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb een nieuwe steiger nodig in mijn tuintje (3 bij 1.5 meter). Aangezien ik twee linkerhanden heb wil ik het door iemand anders laten doen.

Hoe vind ik zo iemand? Ik neem aan er wel een website is waar je je klus op kunt geven waarna klussers kunnen inschrijven op deze klus. Helaas heb ik via google niets kunnen vinden.

Het liefst gewoon een paar Polen die het voor niet teveel geld willen doen
In mijn ogen ben je via fok! opzoek naar iemand (je vraagt een dienst) die goedkoop een steiger in elkaar kan timmeren.

In de K&W FAQ staat het volgende :

Diensten
K&W is geen arbeidsbureau, en ook geen klussenbedrijf, het aanbieden van en/of vragen om diensten zien we liever niet.

Vandaar dat ik jou topic gesloten heb
pi_58791037
En als ik de OP aanpas? Ik ben serieus niet op zoek naar iemand op Fok. Mijn vader zei dat er dergelijke site met vraag en aanbod bestond met ook referenties over klussers, maar hij weet de url niet meer.
  dinsdag 20 mei 2008 @ 23:04:44 #162
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_58792126
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef schwa78 het volgende:
En als ik de OP aanpas? Ik ben serieus niet op zoek naar iemand op Fok. Mijn vader zei dat er dergelijke site met vraag en aanbod bestond met ook referenties over klussers, maar hij weet de url niet meer.
www.casius.nl is er zo eentje.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_58796156
quote:
Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef schwa78 het volgende:
www.klussenier.nl

www.devakman.info

als je goedkope polen wilt kan ik je niet verder helpen
  woensdag 21 mei 2008 @ 12:31:10 #164
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_58800149
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 09:20 schreef Gurb het volgende:

als je goedkope polen wilt kan ik je niet verder helpen
Ik wel

www.poolspersoneel.nl
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_58806448
www.werkspot.nl is er ook 1, hier kun je je klus aanbieden, waar bedrijven en particulieren op kunnen bieden.
Uit deze biedingen kies je dan de goedkoopste, of meest betrouwbaarste of niemand natuurlijk.
  woensdag 21 mei 2008 @ 18:25:20 #166
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_58806637
Jo wat is precies het verschil tussen een spiegel van 4 mm dik en een spiegel van 6 mm dik? Behalve de dikte dan.
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
pi_58809393
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef Sai het volgende:
Jo wat is precies het verschil tussen een spiegel van 4 mm dik en een spiegel van 6 mm dik? Behalve de dikte dan.
Uitgaande van dezelfde grootte, het gewicht.
  donderdag 22 mei 2008 @ 00:55:09 #168
46375 Sai
vindt je een kutwijf.
pi_58815284
quote:
Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef klipper het volgende:

[..]

Uitgaande van dezelfde grootte, het gewicht.
Goed punt. Maar niet iets als helderheid/laserreflectiecapabiliteit/iets nuttigs?
O+ Audrey O+ (en, in iets mindere mate, O+ Gene Tierney O+)
  zondag 25 mei 2008 @ 13:17:36 #169
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_58896750
vraagje voor modjes:

Ik wilde een update gaan geven in dit topic, en ergerde me weer eens aan de kruisjes (die ik ooit meende hersteld te hebben, maar helaas).
Het topic staat nu op 220 posts. Mag ik alvast een vervolg maken, waarin ik dan gelijk die kruisjes kan fixen?

Ik ga het maar vast doen. Was een hels karwei, nu wil ik het plaatsen ook.
Heb er ook een Vonkenboerfoto bij gezet!

[ Bericht 17% gewijzigd door phluphy op 25-05-2008 15:13:50 ]
... ♥ ik mis je ♥
pi_58915322
Ik heb het idee dat hoekist (http://forum.fok.nl/user/profile/216271) voornamelijk met commercieel belang alle topics over houten vloeren ed afgaat en daarin post, zouden de modjes er eens naar kunnen kijken?
pi_58919660
hey hallo

ik wil hier toch weer eens meer komen gaan posten en lurken. Nadat ik mijn huisje af had, nog wel gelurkt in de topics van de mensen die ook zo actief aan het klussen waren, maar eigenlijk niet meer gereageerd

wij hopen binnenkort een huisje te krijgen in Nijmegen, zijn druk aan het reageren, dus dan zal er ongetwijfeld weer een topic komen, maar wil niet lijken alsof ik alleen hier 'voor mezelf' kom.. vind het super om te zien hoe anderen iets moois van hun stulpje of huis maken alleen reageer ik niet altijd

Dus nou ja, hoi
Ja doei.
pi_58919930
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
hey hallo

ik wil hier toch weer eens meer komen gaan posten en lurken. Nadat ik mijn huisje af had, nog wel gelurkt in de topics van de mensen die ook zo actief aan het klussen waren, maar eigenlijk niet meer gereageerd

wij hopen binnenkort een huisje te krijgen in Nijmegen, zijn druk aan het reageren, dus dan zal er ongetwijfeld weer een topic komen, maar wil niet lijken alsof ik alleen hier 'voor mezelf' kom.. vind het super om te zien hoe anderen iets moois van hun stulpje of huis maken alleen reageer ik niet altijd

Dus nou ja, hoi
ook hoi!
  Moderator maandag 26 mei 2008 @ 18:41:19 #173
92034 crew  Vonkenboer
pi_58924020
quote:
Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
hey hallo

Dus nou ja, hoi
Iedereen die actief meelurkt en af en toe eens mee post is natuurlijk hier welkom
We zien jou topic ter zijne tijd vanzelf wel verschijnen
pi_58925812
Mag ik hier even wat kleine projecten van mij van de laatste tijd spammen?
Ik was toch plaatjes voor Fok! aan het uploaden, en kwam deze tegen, dus wilde het ff met jullie delen:) :

Samen met mijn vader heb ik voor een kennis van ons een tuinbank incl tafel gemaakt:

Die kennis was zo enthousiast, dus ook nog drie stoelen gemaakt (de tuintafel hebben we 3 jaar geleden al gemaakt)

En toen was er nog hout over, dus heb ik voor mezelf 4 stevige klapschragen gemaakt:

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')