Richie heb ik wel eens een pb gestuurd en heb geregeld zijn topics gekickt; maar als ik zijn postgeschiedenis bekijk (en het feit dat ik geen reactie's op pb's krijg) denk ik niet dat hij terug zal keren op Fok!.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef becky27 het volgende:
het is sowieso wel rustig op het K&W forum.......mis ook richie, solingjan, TB is er niet veel meer, van de meet van vorig jaar zijn er weinig actievelingen meer, ik ben er zelf ook 1 van, helaas
(wat betekent dat ik weinig centjes heb)
Dat is inderdaad altijd erg balen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 19:33 schreef Vonkenboer het volgende:
Verder moet ik zeggen dat de traagheid van het forum erg irritant kan zijn; wie in de spitsuren op fok! komt weet wel waar ik overpraat
De ene na de andere database-error, soms hele getypte posts gewoon kwijt.![]()
tja ik kijk af en toe wel mee, maar het meeste gaat tegenwoordig een beetje langs me heen.quote:Op vrijdag 16 mei 2008 18:56 schreef becky27 het volgende:
het is sowieso wel rustig op het K&W forum.......mis ook richie, solingjan, TB is er niet veel meer, van de meet van vorig jaar zijn er weinig actievelingen meer, ik ben er zelf ook 1 van, helaas
(wat betekent dat ik weinig centjes heb)
dude, ik ben het geheel met je eensch!quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Als ik even voor mijzxelf mag spreken: ik vind dat de 'schwung' uit K&W is. Ik heb het niet gecheckt en spreek puur uit gevoel, maar het lijkt alsof er meer en meer topics over rechttoe-rechtaan-kluswerk komen en wat minder interieur-/trendstopics. De klussende kern komt dan nog wel aan zijn trekken, maar veel toevallige passanten (bijvoorbeeld via de AT-lijst) zul je niet trekken.
Daar ligt mijns inziens wel een 'taak' voor de modjes, die als het goed is (gelukkig) meer doen dan slotjes uitdelen en linkjes repareren. Volg het woonnieuws! Er zijn weer interieurbeurzen geweest (Milaan!), nieuwe collecties komen allemaal rond deze tijd uit. Wat zijn de trends? Wat vinden we daarvan? Maak mooie topics!
Naast dit soort 'smaak'-topics, kun je ook nog denken aan discussietopics. Houd de site van bijvoorbeeld VEH bij: genoeg stof tot discussiėren. Subsidies, gedoe rond monumenten, het energie-label en zo maar voort.
Je vist dan in een wat bredere vijver dan louter die van de klussers en je trekt ook eens wat 'ander' volk aan dan de nuchtere 'niet lullen maar zagen'- bouwvakkers. Bovendien inspireer je zo weer users om zelf ook eens verder te kijken dan de klopboormachine. Het is immers nog altijd K&W.
True, true het zijn veel meer echte klus, klus topics. Meer gericht op het praktische zijde van het verhaal.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 15:07 schreef Duderinnetje het volgende:
Als ik even voor mijzxelf mag spreken: ik vind dat de 'schwung' uit K&W is. Ik heb het niet gecheckt en spreek puur uit gevoel, maar het lijkt alsof er meer en meer topics over rechttoe-rechtaan-kluswerk komen en wat minder interieur-/trendstopics. De klussende kern komt dan nog wel aan zijn trekken, maar veel toevallige passanten (bijvoorbeeld via de AT-lijst) zul je niet trekken.
Ik zal het eens meenemen achter de schermen; in ieder geval bedankt voor je adviesquote:Daar ligt mijns inziens wel een 'taak' voor de modjes, die als het goed is (gelukkig) meer doen dan slotjes uitdelen en linkjes repareren. Volg het woonnieuws! Er zijn weer interieurbeurzen geweest (Milaan!), nieuwe collecties komen allemaal rond deze tijd uit. Wat zijn de trends? Wat vinden we daarvan? Maak mooie topics!
Naast dit soort 'smaak'-topics, kun je ook nog denken aan discussietopics. Houd de site van bijvoorbeeld VEH bij: genoeg stof tot discussiėren. Subsidies, gedoe rond monumenten, het energie-label en zo maar voort.
In mijn ogen ben je via fok! opzoek naar iemand (je vraagt een dienst) die goedkoop een steiger in elkaar kan timmeren.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 21:06 schreef schwa78 het volgende:
Ik heb een nieuwe steiger nodig in mijn tuintje (3 bij 1.5 meter). Aangezien ik twee linkerhanden heb wil ik het door iemand anders laten doen.
Hoe vind ik zo iemand? Ik neem aan er wel een website is waar je je klus op kunt geven waarna klussers kunnen inschrijven op deze klus. Helaas heb ik via google niets kunnen vinden.
Het liefst gewoon een paar Polen die het voor niet teveel geld willen doen
www.casius.nl is er zo eentje.quote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef schwa78 het volgende:
En als ik de OP aanpas? Ik ben serieus niet op zoek naar iemand op Fok. Mijn vader zei dat er dergelijke site met vraag en aanbod bestond met ook referenties over klussers, maar hij weet de url niet meer.
www.klussenier.nlquote:Op dinsdag 20 mei 2008 22:29 schreef schwa78 het volgende:
En als ik de OP aanpas? Ik ben serieus niet op zoek naar iemand op Fok. Mijn vader zei dat er dergelijke site met vraag en aanbod bestond met ook referenties over klussers, maar hij weet de url niet meer.
Ik welquote:Op woensdag 21 mei 2008 09:20 schreef Gurb het volgende:
als je goedkope polen wilt kan ik je niet verder helpen
Uitgaande van dezelfde grootte, het gewicht.quote:Op woensdag 21 mei 2008 18:25 schreef Sai het volgende:
Jo wat is precies het verschil tussen een spiegel van 4 mm dik en een spiegel van 6 mm dik? Behalve de dikte dan.
Goed punt. Maar niet iets als helderheid/laserreflectiecapabiliteit/iets nuttigs?quote:Op woensdag 21 mei 2008 20:59 schreef klipper het volgende:
[..]
Uitgaande van dezelfde grootte, het gewicht.
ook hoi!quote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
hey hallo
ik wil hier toch weer eens meer komen gaan posten en lurken. Nadat ik mijn huisje af had, nog wel gelurkt in de topics van de mensen die ook zo actief aan het klussen waren, maar eigenlijk niet meer gereageerd
wij hopen binnenkort een huisje te krijgen in Nijmegen, zijn druk aan het reageren, dus dan zal er ongetwijfeld weer een topic komen, maar wil niet lijken alsof ik alleen hier 'voor mezelf' kom.. vind het super om te zien hoe anderen iets moois van hun stulpje of huis makenalleen reageer ik niet altijd
![]()
![]()
Dus nou ja, hoi![]()
Iedereen die actief meelurkt en af en toe eens mee post is natuurlijk hier welkomquote:Op maandag 26 mei 2008 14:37 schreef motorbloempje het volgende:
hey hallo
ik wil hier toch weer eens meer komen gaan posten en lurken. Nadat ik mijn huisje af had, nog wel gelurkt in de topics van de mensen die ook zo actief aan het klussen waren, maar eigenlijk niet meer gereageerd
wij hopen binnenkort een huisje te krijgen in Nijmegen, zijn druk aan het reageren, dus dan zal er ongetwijfeld weer een topic komen, maar wil niet lijken alsof ik alleen hier 'voor mezelf' kom.. vind het super om te zien hoe anderen iets moois van hun stulpje of huis makenalleen reageer ik niet altijd
![]()
![]()
Dus nou ja, hoi![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |