* Uit lurk stand komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef richie29 het volgende:
waar is pino? Die heeft ook al een tijdje niet meer gepost he? Is die niet inmiddels pa geworden?
Volgens mij heb je de foto's juist onzichtbaar gemaakt (ik zie in ieder geval kruisjes) <- daheiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Enkele foto's hersteld en quotes aangepast op het verzoek van s-sidderaal.
Jup, ik ben weer terug van vakantiequote:Op zondag 10 augustus 2008 08:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de foto's juist onzichtbaar gemaakt (ik zie in ieder geval kruisjes) <- dahei
in Syytön & Gizmore's Haagse portiekwoning met tuin
Uitgerust Vonk ? smile
*in ogen wrijft*quote:
Ey Marsepein ! Ik ga een paar daagjes weg en direct komen er een hoop bekenden langswaaienquote:* Uit lurk stand komt
Ik had je al zien posten in 'De atmosfeer staat op ontploffen.'
Onze dochter is alweer ruim een half jaar
Ik kijk de laatste tijd weer regelmatiger op FOK!, en kan dan uiteraard niet om K&W heen, hier is alles OK. Ook ik heb de afgelopen 4 weken een werkvakantie gehouden. De achtertuin is aangepakt. 1 Garage weggebroken, 2 kleinere terassen gelegd. Schutting gezet, elektra in de tuin aangelegd, 8 kuub zwarte grond opgebracht en vlakgemaakt, puin afgevoerd, 6 kuub zand opgebracht, en vanmiddag de laatste klinker naast het huis er in getikt. Totaal zo'n 50m2. Morgen komt er gras, dat nog even leggen en dan zaterdag het pad tussen huis en de buren afsluiten. Alisa kan dan niet meer uit de tuin weglopen als ze zelfstandig gaat bewegen. Ze kan dan niet naar het water, en niet naar de weg.
Tot zover de update
Gurb en richie29 hebben trouwens nog wat te goed van mij/ons, zie: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
Gelukkig werk ik op kantoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ey Gurb, Ik ben vandaag ook naar 4 weken bouwvak weer begonnen, maar god wat een weer is het vandaag![]()
Triest en troosteloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |