qué - dat wisten wij toch wel ?quote:Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat dachten jullie van de filters:
Klussen
&
Wonen?
Ben ik briljant of lijkt dat zo.
je hoeft ze ook niet te gebruiken, het is speciale filter optie voor die het wel willenquote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
qué - dat wisten wij toch wel ?
Voor mij hoeft het niet ! de filters dan.
Wat anders... ik vraag me al een poosje af hoe het met de vader van TB zou zijn ?
het gaat wel goed met hem.quote:Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
qué - dat wisten wij toch wel ?
Voor mij hoeft het niet ! de filters dan.
Wat anders... ik vraag me al een poosje af hoe het met de vader van TB zou zijn ?
Dat klinkt al beter na alle schrik en onrust.quote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef truttebosje het volgende:
[..]
het gaat wel goed met hem.
vorige week maandag is hij na lang overleggen en vergaderen uiteindelijk geopereerd.
ze wilden in eerste instantie toch dat hij een harttransplantatie zou krijgen, maar een andere dokter wilde het toch met omleidingen proberen.
dus heeft hij vorige week maandag van 8 uur s ochtends tot half 3 s middags onder het mes gelegen en 4 omleidingen gekregen en z`n hartklep is gerepareerd.
dinsdagochtend mocht hij al naar de mediumcare, en een woensdag lag hij al op een gewone afdeling.
hij mag alleen nog steeds niet naar huis, omdat ze toch nog een defribileerding in willen bouwen.
en dat kan nog wel een week of 2 duren voor dat gebeurt..
Hij is het wel goed zat in het ziekenhuis, maar hij moet het toch nog maar even volhouden.
Hehe je bent briljant hoor BEquote:Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:
Wat dachten jullie van de filters:
Klussen
&
Wonen?
Ben ik briljant of lijkt dat zo.
Fijn om te horen dat het; na alle omstandigheden prima met je vader gaat; hoop dat hij verder ook goed hersteldquote:Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef truttebosje het volgende:
[..]
het gaat wel goed met hem.
vorige week maandag is hij na lang overleggen en vergaderen uiteindelijk geopereerd.
ze wilden in eerste instantie toch dat hij een harttransplantatie zou krijgen, maar een andere dokter wilde het toch met omleidingen proberen.
dus heeft hij vorige week maandag van 8 uur s ochtends tot half 3 s middags onder het mes gelegen en 4 omleidingen gekregen en z`n hartklep is gerepareerd.
dinsdagochtend mocht hij al naar de mediumcare, en een woensdag lag hij al op een gewone afdeling.
hij mag alleen nog steeds niet naar huis, omdat ze toch nog een defribileerding in willen bouwen.
en dat kan nog wel een week of 2 duren voor dat gebeurt..
Hij is het wel goed zat in het ziekenhuis, maar hij moet het toch nog maar even volhouden.
Nuttig of niet het is een toevoeging waar je geen last van hebt. Misschien heel even in het begin om even de Klustopics te labelen die er al zijn.quote:Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Hehe je bent briljant hoor BE![]()
Maar ik zie filters niet echt als een nuttige toevoeging hier in K&W; maar ik zal het eens met Yoni er over hebben![]()
[..]
Lol tijdelijke kortsluitingquote:Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Lezen is ook een vakSorry !
@ myself
Yoni heeft helaas nog niet inhoudelijk gereageerd; ik heb haar afgelopen weekend een berichtje gestuurd en toen ging zij een (lang) weekendje kamperen.quote:Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beste sanger , Vonkenboer en Yoni, hebben jullie het idee als doorgesproken over forumfilter
Misschien dat in dit topic een bevredigend antwoord staat; ik zelf heb geen ervaringen met tegelverfquote:Op maandag 21 juli 2008 21:34 schreef becky27 het volgende:
even een vraagje, voor degene die wel eens tegelverf hebben gebruikt moet je echt speciale alabastine tegelreiniger en voegreiniger gebruiken, nu staat er dat je water en amoniak NIET mag gebruiken. ik vind het nogal commercieel om te zeggen dat dat niet mag en je persé alabastine voor het schoonmaken moet gebruiken.
Iemand andere ideeen?
thanx!
Al uit de klus/vakantie roes ontwaaktquote:Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Yoni heeft helaas nog niet inhoudelijk gereageerd; ik heb haar afgelopen weekend een berichtje gestuurd en toen ging zij een (lang) weekendje kamperen.
Ik heb haar net een pb'tje gestuurd betreffende het forumfilter en hoe zij daar tegenover staat![]()
Nog even geduld dus !
Ik wel, helaas Yoni nog niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Al uit de klus/vakantie roes ontwaakt
We wachten dan geduldig afquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Ik wel, helaas Yoni nog niet.
Wegens prive omstandigheden heeft zij nog steeds niet op mijn berichtje gereageerd
Klussen & Wonen is geen superdruk forum, waardoor het niet onoverzichtelijk is. En om dan nu filters in te gaan voeren zoals Klussen en Wonen.. Wat moeten we dan doen met topics zoals Pietje die zijn bouwval gerestaureerd heeft en het nu aan het inrichten is ?quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We wachten dan geduldig afYoni succes/sterkte met de omstandigheden
Gefeliciteerd met je nieuwe woning !quote:Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben een huisje in Nijmegen!
alleen hoeft er niet zo gek veel te gebeuren![]()
dus heel veel klussen valt er niet, maar wel in te richten.
We hebben nog niets gehoord OFFICIEEL, maar heb in het systeem gezien (werk bij een corporatie in de regio) dat wij degenen zijn die hem krijgen
zodra er meer bericht is ga ik een topic openen
* Uit lurk stand komtquote:Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef richie29 het volgende:
waar is pino? Die heeft ook al een tijdje niet meer gepost he? Is die niet inmiddels pa geworden?
Volgens mij heb je de foto's juist onzichtbaar gemaakt (ik zie in ieder geval kruisjes) <- daheiquote:Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Enkele foto's hersteld en quotes aangepast op het verzoek van s-sidderaal.
Jup, ik ben weer terug van vakantiequote:Op zondag 10 augustus 2008 08:18 schreef AnneX het volgende:
[..]
Volgens mij heb je de foto's juist onzichtbaar gemaakt (ik zie in ieder geval kruisjes) <- dahei
in Syytön & Gizmore's Haagse portiekwoning met tuin
Uitgerust Vonk ? smile
*in ogen wrijft*quote:
Ey Marsepein ! Ik ga een paar daagjes weg en direct komen er een hoop bekenden langswaaienquote:* Uit lurk stand komt
Ik had je al zien posten in 'De atmosfeer staat op ontploffen.'
Onze dochter is alweer ruim een half jaar
Ik kijk de laatste tijd weer regelmatiger op FOK!, en kan dan uiteraard niet om K&W heen, hier is alles OK. Ook ik heb de afgelopen 4 weken een werkvakantie gehouden. De achtertuin is aangepakt. 1 Garage weggebroken, 2 kleinere terassen gelegd. Schutting gezet, elektra in de tuin aangelegd, 8 kuub zwarte grond opgebracht en vlakgemaakt, puin afgevoerd, 6 kuub zand opgebracht, en vanmiddag de laatste klinker naast het huis er in getikt. Totaal zo'n 50m2. Morgen komt er gras, dat nog even leggen en dan zaterdag het pad tussen huis en de buren afsluiten. Alisa kan dan niet meer uit de tuin weglopen als ze zelfstandig gaat bewegen. Ze kan dan niet naar het water, en niet naar de weg.
Tot zover de update
Gurb en richie29 hebben trouwens nog wat te goed van mij/ons, zie: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
Gelukkig werk ik op kantoorquote:Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ey Gurb, Ik ben vandaag ook naar 4 weken bouwvak weer begonnen, maar god wat een weer is het vandaag![]()
Triest en troosteloos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |