abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juli 2008 @ 17:50:50 #251
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59952584
Klusprojecten eruit filteren zou wel weer een goede zijn overigens. Dus klusprojecten en overige.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
pi_59955158
Zou ook al een mooie optie zijn, mij gaat het zelf voornamelijk om de klusprojecten
  maandag 7 juli 2008 @ 20:44:09 #253
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59956448
Wat dachten jullie van de filters:

Klussen

&

Wonen?

Ben ik briljant of lijkt dat zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59957334
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:

Klussen

&

Wonen?

qué - dat wisten wij toch wel ?

Voor mij hoeft het niet ! de filters dan.

Wat anders... ik vraag me al een poosje af hoe het met de vader van TB zou zijn ?
pi_59957655
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

Wat anders... ik vraag me al een poosje af hoe het met de vader van TB zou zijn ?
je hoeft ze ook niet te gebruiken, het is speciale filter optie voor die het wel willen
pi_59971065
quote:
Op maandag 7 juli 2008 21:16 schreef AnneX het volgende:

[..]

het gaat wel goed met hem.
vorige week maandag is hij na lang overleggen en vergaderen uiteindelijk geopereerd.
ze wilden in eerste instantie toch dat hij een harttransplantatie zou krijgen, maar een andere dokter wilde het toch met omleidingen proberen.
dus heeft hij vorige week maandag van 8 uur s ochtends tot half 3 s middags onder het mes gelegen en 4 omleidingen gekregen en z`n hartklep is gerepareerd.
dinsdagochtend mocht hij al naar de mediumcare, en een woensdag lag hij al op een gewone afdeling.
hij mag alleen nog steeds niet naar huis, omdat ze toch nog een defribileerding in willen bouwen.
en dat kan nog wel een week of 2 duren voor dat gebeurt..
Hij is het wel goed zat in het ziekenhuis, maar hij moet het toch nog maar even volhouden.
pi_59997643
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef truttebosje het volgende:
[..]
vorige week maandag is hij na lang overleggen en vergaderen uiteindelijk geopereerd.
ze wilden in eerste instantie toch dat hij een harttransplantatie zou krijgen, maar een andere dokter wilde het toch met omleidingen proberen.
dus heeft hij vorige week maandag van 8 uur s ochtends tot half 3 s middags onder het mes gelegen en 4 omleidingen gekregen en z`n hartklep is gerepareerd.
dinsdagochtend mocht hij al naar de mediumcare, en een woensdag lag hij al op een gewone afdeling.
hij mag alleen nog steeds niet naar huis, omdat ze toch nog een defribileerding in willen bouwen.
Hij is het wel goed zat in het ziekenhuis, maar hij moet het toch nog maar even volhouden.
Dat klinkt al beter na alle schrik en onrust.
Het blijft ingrijpend hoewel de (operatie)techniek vergevolderd is.

En bij een transplantatie hoort weer vervelende medicatie vanwege afstotingsverschijnselen een levenlang, zover ik weet
  Moderator woensdag 9 juli 2008 @ 21:50:22 #258
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_60006384
quote:
Op maandag 7 juli 2008 20:44 schreef Duderinnetje het volgende:

Klussen

&

Wonen?

Hehe je bent briljant hoor BE Duderinnetje
Maar ik zie filters niet echt als een nuttige toevoeging hier in K&W; maar ik zal het eens met Yoni er over hebben
quote:
Op dinsdag 8 juli 2008 13:49 schreef truttebosje het volgende:

[..]

Fijn om te horen dat het; na alle omstandigheden prima met je vader gaat; hoop dat hij verder ook goed hersteld

[ Bericht 2% gewijzigd door Vonkenboer op 09-07-2008 22:19:52 ]
pi_60006847
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hehe je bent briljant hoor BE
Maar ik zie filters niet echt als een nuttige toevoeging hier in K&W; maar ik zal het eens met Yoni er over hebben
[..]

Nuttig of niet het is een toevoeging waar je geen last van hebt. Misschien heel even in het begin om even de Klustopics te labelen die er al zijn.

denk dat er meer het waarderen, wil er best een poll aanwagen om je eventueel te overtuigen.

iedergeval al dank je wel voor de te nemen moeite.
  woensdag 9 juli 2008 @ 22:17:21 #260
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_60007026
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 21:50 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Hehe je bent briljant hoor BE
Van hetzelfde, Yoni!
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator woensdag 9 juli 2008 @ 22:20:34 #261
92034 crew  Vonkenboer
pi_60007099
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:17 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Van hetzelfde, Yoni!
Lezen is ook een vak Sorry !
@ myself
pi_60008595
quote:
Op woensdag 9 juli 2008 22:20 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Lezen is ook een vak Sorry !
@ myself
Lol tijdelijke kortsluiting
pi_60133189
Beste sanger , Vonkenboer en Yoni, hebben jullie het idee als doorgesproken over forumfilter
  Moderator woensdag 16 juli 2008 @ 22:33:49 #264
92034 crew  Vonkenboer
pi_60154917
quote:
Op dinsdag 15 juli 2008 23:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Beste sanger , Vonkenboer en Yoni, hebben jullie het idee als doorgesproken over forumfilter
Yoni heeft helaas nog niet inhoudelijk gereageerd; ik heb haar afgelopen weekend een berichtje gestuurd en toen ging zij een (lang) weekendje kamperen.

Ik heb haar net een pb'tje gestuurd betreffende het forumfilter en hoe zij daar tegenover staat
Nog even geduld dus !
  maandag 21 juli 2008 @ 21:34:21 #265
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60253823
even een vraagje, voor degene die wel eens tegelverf hebben gebruikt moet je echt speciale alabastine tegelreiniger en voegreiniger gebruiken, nu staat er dat je water en amoniak NIET mag gebruiken. ik vind het nogal commercieel om te zeggen dat dat niet mag en je persé alabastine voor het schoonmaken moet gebruiken.
Iemand andere ideeen?
thanx!
  dinsdag 22 juli 2008 @ 16:08:56 #266
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60271493
niemand?
  Moderator dinsdag 22 juli 2008 @ 17:46:22 #267
92034 crew  Vonkenboer
pi_60274004
quote:
Op maandag 21 juli 2008 21:34 schreef becky27 het volgende:
even een vraagje, voor degene die wel eens tegelverf hebben gebruikt moet je echt speciale alabastine tegelreiniger en voegreiniger gebruiken, nu staat er dat je water en amoniak NIET mag gebruiken. ik vind het nogal commercieel om te zeggen dat dat niet mag en je persé alabastine voor het schoonmaken moet gebruiken.
Iemand andere ideeen?
thanx!
Misschien dat in dit topic een bevredigend antwoord staat; ik zelf heb geen ervaringen met tegelverf

--> Tegelverf; ervaringen gevraagd
  dinsdag 22 juli 2008 @ 17:54:10 #268
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60274151
die had ik al bezocht, heb het bij een verfspeciaal zaak gevraagd en gewoon hister ontvetter meegekregen, veel goedkoper en net zo goed!
pi_60317479
quote:
Op woensdag 16 juli 2008 22:33 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Yoni heeft helaas nog niet inhoudelijk gereageerd; ik heb haar afgelopen weekend een berichtje gestuurd en toen ging zij een (lang) weekendje kamperen.

Ik heb haar net een pb'tje gestuurd betreffende het forumfilter en hoe zij daar tegenover staat
Nog even geduld dus !
Al uit de klus/vakantie roes ontwaakt
  Moderator donderdag 24 juli 2008 @ 18:46:10 #270
92034 crew  Vonkenboer
pi_60325693
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Al uit de klus/vakantie roes ontwaakt
Ik wel, helaas Yoni nog niet.
Wegens prive omstandigheden heeft zij nog steeds niet op mijn berichtje gereageerd
pi_60325894
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 18:46 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Ik wel, helaas Yoni nog niet.
Wegens prive omstandigheden heeft zij nog steeds niet op mijn berichtje gereageerd
We wachten dan geduldig af Yoni succes/sterkte met de omstandigheden
  Moderator zaterdag 26 juli 2008 @ 10:36:48 #272
92034 crew  Vonkenboer
pi_60357228
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 19:01 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

We wachten dan geduldig af Yoni succes/sterkte met de omstandigheden
Klussen & Wonen is geen superdruk forum, waardoor het niet onoverzichtelijk is. En om dan nu filters in te gaan voeren zoals Klussen en Wonen.. Wat moeten we dan doen met topics zoals Pietje die zijn bouwval gerestaureerd heeft en het nu aan het inrichten is ?

Wij (Yoni en ik) zijn van mening dat het niet nodig is om forum filters in te voeren in klussen en wonen

*edit*

Zin kloppend gemaakt

[ Bericht 7% gewijzigd door Vonkenboer op 26-07-2008 11:50:46 ]
pi_60428412
het is jammer , maar nooit geschoten is altijd mis
pi_60442970
we hebben een huisje in Nijmegen!

alleen hoeft er niet zo gek veel te gebeuren dus heel veel klussen valt er niet, maar wel in te richten.
We hebben nog niets gehoord OFFICIEEL, maar heb in het systeem gezien (werk bij een corporatie in de regio) dat wij degenen zijn die hem krijgen

zodra er meer bericht is ga ik een topic openen
Ja doei.
  Moderator woensdag 30 juli 2008 @ 17:37:03 #275
92034 crew  Vonkenboer
pi_60448072
quote:
Op woensdag 30 juli 2008 14:02 schreef motorbloempje het volgende:
we hebben een huisje in Nijmegen!

alleen hoeft er niet zo gek veel te gebeuren dus heel veel klussen valt er niet, maar wel in te richten.
We hebben nog niets gehoord OFFICIEEL, maar heb in het systeem gezien (werk bij een corporatie in de regio) dat wij degenen zijn die hem krijgen

zodra er meer bericht is ga ik een topic openen
Gefeliciteerd met je nieuwe woning !
Dat je niet zoveel hoeft te klussen is gaar niet erg, het is namelijk Klussen & Wonen Dus een kijk hoe ik mijn huisje leuk inricht en mooie keuze qua kleuren maak topic is natuurlijk ook welkom !

pi_60453071
Heb ik de afgelopen 2 weken hier nog iets gemist?

Ik heb al lekker 1,5 week bouwvak De 1e week stond in het teken van vakantie, en nu nog 3 weken klussen (thuis, bij vrienden, en zwart bij een bevriende klussenier) dus ik hoef me niet te vervelen

Alleen is het deze week wel een beetje warm en benauwd om te werken, maar daar zullen jullie ook wel last van hebben denk ik?
  Moderator zondag 3 augustus 2008 @ 10:24:21 #277
92034 crew  Vonkenboer
pi_60523201
Veel plezier en mooi weer Vonkie !
pi_60524415
het is nog steeds niet 100% zeker dus nog geen topic, maar stiekem gaan we al wel beginnen met het schuren van oma's kastje vandaag, als 't niet al vroeg begint te regenen. Morgen gaan we hem wrsch schilderen
Ja doei.
pi_60524970
spannend hoor Moblo !
* keeping fingers crossed for u2
pi_60525439
ben een grote chagerijnige stressbal op het moment heb medelijden met mn vriend en de woningbouw die ik al sinds woensdag aan het stalken ben

bevestiging, dat wil ik

ben de hele keuken al aan het indelen/inrichten
Ja doei.
  Moderator zondag 3 augustus 2008 @ 13:40:29 #282
92034 crew  Vonkenboer
pi_60525556
Altijd spannend, en zeker in deze vakantieperiode zul je toch niet snel een antwoord krijgen van de woningbouw

Ik hoop dat je een woning toegewezen krijgt en wij hier snel de foto's mogen aanschouwen
pi_60525595
we zouden maandag en uiterlijk dinsdag bericht krijgen zeiden ze vrijdag
Ja doei.
  woensdag 6 augustus 2008 @ 15:17:46 #284
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
  woensdag 6 augustus 2008 @ 22:13:10 #285
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_60611322
daar is ie dan!
pi_60611981
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 22:13 schreef becky27 het volgende:
daar is ie dan!
wie dan ? en waar ?
Zit Krayeck nu ook opt fok?
pi_60611998
[quote]Op woensdag 6 augustus 2008 22:38 schreef AnneX het volgende:

[..]

of ben je weer terug van vakantie?
  donderdag 7 augustus 2008 @ 08:58:58 #288
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_60619246
Zie eigen topic zou ik zeggen

Ben niet terug van vakantie maar terug van weggeweest...laaaang weggeweest.
Nog bijzondere dingen gemist?

Vonkie modje geworden, waar is pino? Die heeft ook al een tijdje niet meer gepost he? Is die niet inmiddels pa geworden?
pi_60639253
quote:
Op donderdag 7 augustus 2008 08:58 schreef richie29 het volgende:
waar is pino? Die heeft ook al een tijdje niet meer gepost he? Is die niet inmiddels pa geworden?
* Uit lurk stand komt

Ik had je al zien posten in 'De atmosfeer staat op ontploffen.'

Onze dochter is alweer ruim een half jaar

Ik kijk de laatste tijd weer regelmatiger op FOK!, en kan dan uiteraard niet om K&W heen, hier is alles OK. Ook ik heb de afgelopen 4 weken een werkvakantie gehouden. De achtertuin is aangepakt. 1 Garage weggebroken, 2 kleinere terassen gelegd. Schutting gezet, elektra in de tuin aangelegd, 8 kuub zwarte grond opgebracht en vlakgemaakt, puin afgevoerd, 6 kuub zand opgebracht, en vanmiddag de laatste klinker naast het huis er in getikt. Totaal zo'n 50m2. Morgen komt er gras, dat nog even leggen en dan zaterdag het pad tussen huis en de buren afsluiten. Alisa kan dan niet meer uit de tuin weglopen als ze zelfstandig gaat bewegen. Ze kan dan niet naar het water, en niet naar de weg.

Tot zover de update

Gurb en richie29 hebben trouwens nog wat te goed van mij/ons, zie: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
pi_60639734
Jaaa MP, leuk dat je weer wat laten horen !
En niet stilgezeten ook...

Dat was een leuke actie in het land : Fok!klussers helpen...
pi_60699472
quote:
Op zaterdag 9 augustus 2008 17:47 schreef Vonkenboer het volgende:
Enkele foto's hersteld en quotes aangepast op het verzoek van s-sidderaal.
Volgens mij heb je de foto's juist onzichtbaar gemaakt (ik zie in ieder geval kruisjes) <- dahei
in Syytön & Gizmore's Haagse portiekwoning met tuin

Uitgerust Vonk ? smile

[ Bericht 5% gewijzigd door Vonkenboer op 10-08-2008 10:07:06 (Quote hersteld ) ]
  Moderator zondag 10 augustus 2008 @ 10:24:44 #292
92034 crew  Vonkenboer
pi_60700217
quote:
Op zondag 10 augustus 2008 08:18 schreef AnneX het volgende:

[..]

Volgens mij heb je de foto's juist onzichtbaar gemaakt (ik zie in ieder geval kruisjes) <- dahei
in Syytön & Gizmore's Haagse portiekwoning met tuin

Uitgerust Vonk ? smile
Jup, ik ben weer terug van vakantie
Was een leuk tripje naar Antwerpen, het is een erg leuke stad waar genoeg te doen is !
Alleen het verkeer is daar wel enigzins hectisch
quote:
Op woensdag 6 augustus 2008 15:17 schreef richie29 het volgende:
Hoi

*rent hard weg*
*in ogen wrijft*
*nog een keer in ogen wrijft*
*in arm knijpt*

Verdomd het is toch echt zo , Welkom terug Richard
Alles goed verder ?
quote:
* Uit lurk stand komt

Ik had je al zien posten in 'De atmosfeer staat op ontploffen.'

Onze dochter is alweer ruim een half jaar

Ik kijk de laatste tijd weer regelmatiger op FOK!, en kan dan uiteraard niet om K&W heen, hier is alles OK. Ook ik heb de afgelopen 4 weken een werkvakantie gehouden. De achtertuin is aangepakt. 1 Garage weggebroken, 2 kleinere terassen gelegd. Schutting gezet, elektra in de tuin aangelegd, 8 kuub zwarte grond opgebracht en vlakgemaakt, puin afgevoerd, 6 kuub zand opgebracht, en vanmiddag de laatste klinker naast het huis er in getikt. Totaal zo'n 50m2. Morgen komt er gras, dat nog even leggen en dan zaterdag het pad tussen huis en de buren afsluiten. Alisa kan dan niet meer uit de tuin weglopen als ze zelfstandig gaat bewegen. Ze kan dan niet naar het water, en niet naar de weg.

Tot zover de update

Gurb en richie29 hebben trouwens nog wat te goed van mij/ons, zie: FOK!klussers helpen FOK!klussers: Gurb & richie @ Marsepein
Ey Marsepein ! Ik ga een paar daagjes weg en direct komen er een hoop bekenden langswaaien
Fijn om te horen dat je nog steeds actief aan het klussen bent en weer regelmatiger op FOK! komt

Mogen wij nog updates verwachten in jullie klustopics ?
  maandag 11 augustus 2008 @ 09:47:57 #293
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_60725951
Ja! Alles goed verder

Leuk zeg! Ik zal de komende dagen mijn topic aanvullen naar de huidige situatie, maar er worden dan wel behoorlijke sprongen gemaakt in de tijd Heb van lang niet alle kleinere klusjes foto's meer...en iedere week doe ik nog wel 1 of meerdere kleine dingen.
Verder ga ik vanaf donderdag op vakantie om 2 (of eigenlijk 3) redenen.

Eentje daarvan is 2 weken bijna fulltime klussen waarin onder andere in de planning staan:
- Complete buiten schilderwerk (verf reeds gehaald)
- Afwerking boven de kastjes in de keuken + extra verlichting
- Voor de stap hieronder eerst de hele muur nog een keer schilderen (wordt erg vies zonder leuning)
- Trapleuningen halen en monteren
- Lage plintjes en afwerkingen rond deurposten
- Binnendeuren in de schuur op marktplaats zetten en hele geval uitmesten
- En nu hou ik op want hij wordt alleen maar langer...

En de 2de en 3de redenen zijn deze:

De laatste is vanaf woensdagavond in huis en de eerste vanaf zondag of begin volgende week.
Nu proberen ze zoveel mogelijk op te voeden en ze duidelijk maken dat ze NIET aan m'n eetkamerstoelen mogen zitten .
  Moderator dinsdag 12 augustus 2008 @ 14:59:22 #294
92034 crew  Vonkenboer
pi_60763566
Leuke poezebeesten Richie !
Is prima hoor als je hele sprongen in de tijd neemt, ik ben gewoon benieuwd hoe het één en het ander gemaakt / geworden is
  woensdag 13 augustus 2008 @ 00:45:27 #295
56958 richie29
Help, ik ben klusser!
pi_60781212
Als het nu nog niet duidelijk is hoe ik momenteel woon weet ik het ook niet meer , ik ben wel zo'n beetje bij nu.
Komende 2 weken wordt er hopelijk veel geklust, al zijn het wat kleinere dingen zoals plinten, radiatorombouw..enz enz.

Edit:
'Oh..en als mensen behoefte mochten hebben om dit ondanks de vele foto's in real-life te willen zien onder het genot van een hapje en/of drankje ga ik een datum prikken'

Neem gelijk een kwast of een stuk schuurpapier mee
pi_60917166
Goedemorgen!

Daar ben ik weer, na 4 weken bouwvak weer terug op kantoor (en dus ook weer vaker op Fok te vinden )

Ik heb heerlijk thuis en bij vrienden lopen klussen, en tussendoor lekker genoten van de vakantie, nu op naar de kerstvakantie

Leuk trouwens dat richie29 en marsepein zich hier weer melden!
  Moderator maandag 18 augustus 2008 @ 16:30:59 #297
92034 crew  Vonkenboer
pi_60927286
Ey Gurb, Ik ben vandaag ook naar 4 weken bouwvak weer begonnen, maar god wat een weer is het vandaag

Triest en troosteloos
pi_60928025
quote:
Op maandag 18 augustus 2008 16:30 schreef Vonkenboer het volgende:
Ey Gurb, Ik ben vandaag ook naar 4 weken bouwvak weer begonnen, maar god wat een weer is het vandaag

Triest en troosteloos
Gelukkig werk ik op kantoor

Maar idd, een waardeloze dag
  Moderator maandag 18 augustus 2008 @ 17:36:18 #299
92034 crew  Vonkenboer
pi_60928955
Jij wel, ik niet.
Hoewel ik vandaag ook binnenwerk had hoor, het is niet dat ik vandaag boven op een beton dek leidingen stond te maken ofzo
  Moderator dinsdag 26 augustus 2008 @ 16:58:49 #300
92034 crew  Vonkenboer
pi_61142969
Eigenlijk zijn we ook wel een keer toe aan een nieuw slowchat topic
Topictitel klopt niet echt meer...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')