abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:31:39 #202
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59022768
Eindresultaat!

Ik ben klaar met de bekleding!

Nu alleen nog een mistachterlicht, dat gaan we morgen doen, en dan zijn we er helemaal klaar voor!
Het spul onder de tafel hangt normaal gesproken aan de wanden, maar daar was ik even te lui voor.

Met aan de zijkant het ex-aanrechtkastje met de nieuw gekluste deksel.
pi_59022942
Voor de inrichting heb je de link van TB niet nodig - grapje.

Leuk hoor !!! : wanneer gaan jullie en waarheen?
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:44:44 #204
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59023092
BE, waarom hangt er een kast voor je deur?

Verder: Mens wat leuk geworden!
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 22:45:24 #205
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59023108
Wanneer hou ik even voor me, ik ben wat paranoia ivm die inbraken.
We gaan naar Frankrijk, eerst een week kamperen en de week daarna hebben we een huis gehuurd met vrienden, in Mondragon, dus we gaan ook daar in de buurt kamperen, straal van 100km ofzo.
Zeer wrsch in de buurt van Bagnols sur Ceze.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:20:32 #206
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59023885
BE zeg nou even van dat kastje. Hoe dat zit. Ik snap het niet. Waarom 'ie voor de deur zit dus.
Snobs have more fun!
KLIK!
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:36:05 #207
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59024236
Sorry!
Dat is 'de achterdeur', maar da's niet echt een deur, dat is een paneel dat je erin zet waar nog weer een raampje in zit ook.
Alleen nu zo even voor het korte opzetten doe ik dat paneel er nooit in. Kan het even lekker doorwaaien en de caravan staat zonder toch ook wel.

Dus dat gat is de achterkant, de echte deur zit er recht tegenover.
Dus aan de linkerzijde van de tafel zeg maar.
  vrijdag 30 mei 2008 @ 23:37:30 #208
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59024267
Ooooh! Dan snap ik het!

BE, en ik was ook even bezorgd ook, door dat filmpje dat je ergens postte en waar die man de caravan in elkaar zet alsof hij met stukken karton in de weer is. Blijft die boel wel staan, in die befaamde Franse stormen? Het ziet er (in dat filmpje dus) zo fragiel uit!
Snobs have more fun!
KLIK!
  zondag 1 juni 2008 @ 13:32:22 #209
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_59047004
Weer een superlaat antwoord.
Het spul is 'vliegtuigaluminium'... dus dat zou in principe wel sterk moeten zijn en je zet de hele boel nog wel vast met tussenstukjes die je er weer in klikt en met schuifjes vast zet enzo.
En uiteindelijk is het dan een heel stevig geheel.

Moet ook wel, het ding is uit 1978 en heeft dus al 30 jaar van alles overleefd.

Gisteren het mistachterlicht erop gezet, en gelijk de 7-aderige stekker vervangen door een 13-aderige.
Dus nu zijn we weer helemaal up to date!
  dinsdag 3 juni 2008 @ 13:59:38 #210
151515 verita
Happy days
pi_59089295
Veel plezier BE! Mooi gemaakt.
It ain't over 'till the fat lady sings
La prudencia es la madre de la ciencia.
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juni 2008 @ 18:01:54 #211
148247 taxibabe
pi_59178589
ff snel een vraagje!

Als het oude behang helemaal heel en zonder moeite van de muur af gaat, zou het dan verstandig zijn om voorstrijk te gebruiken voordat je glasweefselbehang gaat plakken?
  Moderator vrijdag 6 juni 2008 @ 19:05:27 #212
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_59179834
quote:
Op vrijdag 6 juni 2008 18:01 schreef taxibabe het volgende:
ff snel een vraagje!

Als het oude behang helemaal heel en zonder moeite van de muur af gaat, zou het dan verstandig zijn om voorstrijk te gebruiken voordat je glasweefselbehang gaat plakken?
Voorstrijk is alleen nodig voor zuigende ondergronden
  FOK!fotograaf vrijdag 6 juni 2008 @ 19:08:25 #213
148247 taxibabe
pi_59179914
Ja dat snap ik

Maar het feit dat het behang er zo af ging, lijkt mij die muur behoorlijk zuigt.. owja dat behang (1 laag) heeft er zeker 10 jaar op gezeten.

Of denk ik nu verkeerd?
Ik bedoel, ik wil natuurlijk niet dat de glasweefsel er morgen ook net zo hard er weer afvalt omdat de muur al het lijm heeft opgezogen..

[ Bericht 19% gewijzigd door taxibabe op 06-06-2008 19:13:49 ]
pi_59182203
het kan toch nooit kwaad om voor te strijken, of heb ik het nu mis?
je kunt ook testen met een plantenspuit geloof ik.
als het zo van de muur af loopt zuigt de muur niet echt, als het gelijk wegtrekt dan neemt de muur dus wel veel vocht op, en kun je beter voorstrijken.
pi_59247817
ik weet niet waarom ik het hier precies vertel, maar het voelt gewoon goed om even mijn hartje te luchten.
gisteren hadden we het schoolfeest van de kids, mijn vader en moeder waren er ook, en mn schoonfamilie.
rond een uur of 5 is vriendje met mijn vader en zijn familie vast naar huis toe gegaan om een beetje uit te puffen van de hitte, zijn familie is daarna gelijk vertrokken.
half uurtje later ben ik met mijn moeder en de kids naar huis gegaan.
we hadden gelijk frietjes meegenomen, die hebben we lekker opgegeten, we zaten nog wat na te kletsen, en ineens zie ik mijn vader met zn hoofd op tafel vallen.
ik brul nog dit gaat niet goed.
we hebben hem met zn allen op de grond gelegd.
de kids heb ik naar buiten getrokken en snel 112 gebeld.
mijn moeder en vriendje zijn meteen gaan reanimeren.
hij werd rood, blauw,paars en uiteindelijk zwart...zn ogen plopten bijna uit zn hoofd.
13 minuten lang geen hartslag, geen pols, geen adem...geen niks, helemaal niks meer.
hij was steenkoud hij was gewoon dood, echt dood.
uiteindelijk kwam de ambulance...vlak voor ze hem de eerste schok gaven ademde hij ineens.
na die ene schok kwam hij verder bij.
alles eruit gekotst en snel op naar het ziekenhuis.
uiteindelijk mochten we bij hem, gek genoeg zag hij er best goed uit, had hij geen hersenbeschadiging..was gewoon bij, maakte alweer grapjes etc.
de dokters konden het niet geloven na zo`n tijd echt weg te zijn geweest.
wij waren ook redelijk gerustgesteld, en hadden besloten dat ik mijn moeder naar huis zou rijden, en op de terugweg met mijn vaders auto weer deze kant op zou komen, en dan gelijk wat spulletjes voor hem mee zou brengen.
en dat we dan morgen weer verder zouden zien.
mijn moeder woont een uur en een kwartier rijden bij ons vandaan, en toen ik net weer op het punt stond om met mijn vaders autootje weer richting belgie te gaan belde vriendje op dat ze van het ziekenhuis hadden gebeld, dat hij er weer 2 hartinfarcten? overheen gehad had, en dat ze hem met spoed naar genk gebracht hadden.
snel voor mn moeder ook een tasje gepakt, en weer terug onze kant op gereden, gelijk door naar genk.
ongeveer 2 uur rijden bij mijn moeder vandaan.
daar ging het vreemd genoeg naar omstandigheden best wel weer goed met mijn vader.
om half 4 vanacht zijn we dan eindelijk ons bedje in gedoken, alhoewel er van slapen niet veel meer is gekomen.
vanochtend bleek hij stabiel te zijn, maar zijn hart is zo verzwakt...de dokter zei dat zn hart nog maar voor 20% functioneerde, dus ik hoop dat het stabiel blijft, want nog een keer kan zn hartje wss niet aan.
pi_59248386
quote:
Op maandag 9 juni 2008 15:01 schreef truttebosje het volgende:
ik weet niet waarom ik het hier precies vertel, maar het voelt gewoon goed om even mijn hartje te luchten.
gisteren hadden we het schoolfeest van de kids, mijn vader en moeder waren er ook, en mn schoonfamilie.
rond een uur of 5 is vriendje met mijn vader en zijn familie vast naar huis toe gegaan om een beetje uit te puffen van de hitte, zijn familie is daarna gelijk vertrokken.
half uurtje later ben ik met mijn moeder en de kids naar huis gegaan.
we hadden gelijk frietjes meegenomen, die hebben we lekker opgegeten, we zaten nog wat na te kletsen, en ineens zie ik mijn vader met zn hoofd op tafel vallen.
ik brul nog dit gaat niet goed.
we hebben hem met zn allen op de grond gelegd.
de kids heb ik naar buiten getrokken en snel 112 gebeld.
mijn moeder en vriendje zijn meteen gaan reanimeren.
hij werd rood, blauw,paars en uiteindelijk zwart...zn ogen plopten bijna uit zn hoofd.
13 minuten lang geen hartslag, geen pols, geen adem...geen niks, helemaal niks meer.
hij was steenkoud hij was gewoon dood, echt dood.
uiteindelijk kwam de ambulance...vlak voor ze hem de eerste schok gaven ademde hij ineens.
na die ene schok kwam hij verder bij.
alles eruit gekotst en snel op naar het ziekenhuis.
uiteindelijk mochten we bij hem, gek genoeg zag hij er best goed uit, had hij geen hersenbeschadiging..was gewoon bij, maakte alweer grapjes etc.
de dokters konden het niet geloven na zo`n tijd echt weg te zijn geweest.
wij waren ook redelijk gerustgesteld, en hadden besloten dat ik mijn moeder naar huis zou rijden, en op de terugweg met mijn vaders auto weer deze kant op zou komen, en dan gelijk wat spulletjes voor hem mee zou brengen.
en dat we dan morgen weer verder zouden zien.
mijn moeder woont een uur en een kwartier rijden bij ons vandaan, en toen ik net weer op het punt stond om met mijn vaders autootje weer richting belgie te gaan belde vriendje op dat ze van het ziekenhuis hadden gebeld, dat hij er weer 2 hartinfarcten? overheen gehad had, en dat ze hem met spoed naar genk gebracht hadden.
snel voor mn moeder ook een tasje gepakt, en weer terug onze kant op gereden, gelijk door naar genk.
ongeveer 2 uur rijden bij mijn moeder vandaan.
daar ging het vreemd genoeg naar omstandigheden best wel weer goed met mijn vader.
om half 4 vanacht zijn we dan eindelijk ons bedje in gedoken, alhoewel er van slapen niet veel meer is gekomen.
vanochtend bleek hij stabiel te zijn, maar zijn hart is zo verzwakt...de dokter zei dat zn hart nog maar voor 20% functioneerde, dus ik hoop dat het stabiel blijft, want nog een keer kan zn hartje wss niet aan.
bah, wat een naar bericht
Sterkte aan de hele familie!
  Hoofdredactie Fotografie maandag 9 juni 2008 @ 16:50:54 #217
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59250850
jeetje truttebosje wat een rotbericht! En wat eng!

Veel sterkte!
  Moderator maandag 9 juni 2008 @ 16:56:53 #218
92034 crew  Vonkenboer
pi_59251042
Jeetje truttebosje,

Gadverdarrie dat is echt erg naar; ik weet eigenlijk niet eens goed wat ik moet zeggen
In ieder geval veel sterkte toegewenst vanuit K&W. En als je je verhaal kwijt wilt, gewoon posten hoor dat kan erg opluchten

Heel veel sterkte toegewenst !
  maandag 9 juni 2008 @ 20:29:13 #219
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59256972
Truttebosje, wat een schrik en wat een zorgen. Heel, heel veel sterkte!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59258725
bedankt allemaal.
ik kom net uit het ziekenhuis, en het gaat eigenlijk supergoed met hem. (alhoewel ik misschien niet te vroeg moet juichen, omdat we dat gisteren ook dachten)
maar hij was uit bed, zat op een stoel, en had weer praatjes voor 10.
hij zat wel volgeprikt met slangen en buisjes en weet ik het wat allemaal, maar het ging echt goed met hem.
een woensdagochtend wordt hij zelfs verhuisd naar nieuwegein.
dan is hij weer wat dichter bij mn moeder.
ik denk dat ik nu met een redelijk gerust hart zo even wat slaap in ga halen....pfff echt vermoeiend zoiets.
  maandag 9 juni 2008 @ 21:57:45 #221
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_59260489
Snel wat slaap inhalen! Heb je verdiend en gewoon ook nodig de komende tijd! Die hopelijk alleen maar in het teken staat van beter worden van je vader!
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_59263920
pvd ! TB wat een schrik om zo heen en weer te gaan tussen - schrik - opluchting en weer schrik en dan weer opluchting.

Heel veel sterkte de komende tijd !
pi_59267538
Heel veel sterkte de komende tijd.
pi_59314741
bedankt allemaal.
hij is vandaag verplaatst, en het gaat nog steeds erg goed met hem naar omstandigheden.
hij ligt wel in quarantene omdat hij uit het buitenland komt.
hij voelt zich ook wel aardig nu, dus laten we hopen dat hij snel weer naar huis mag (hij moet wel eerst een of ander apparaat in laten bouwen voor het zover is)
we hebben er zelf wel een goed gevoel over nu.
  Moderator woensdag 11 juni 2008 @ 22:10:07 #225
92034 crew  Vonkenboer
pi_59319743
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef truttebosje het volgende:
bedankt allemaal.
hij is vandaag verplaatst, en het gaat nog steeds erg goed met hem naar omstandigheden.
hij voelt zich ook wel aardig nu, dus laten we hopen dat hij snel weer naar huis mag (hij moet wel eerst een of ander apparaat in laten bouwen voor het zover is)
Gelukkig dat het goed gaat ! (naar omstandigheden; dat dan weer wel) moet hij verder nog een behandeling ondergaan ? En wat is precies de oorzaak van dit alles geweest; of was het "gewoon" een ernstig hartinfarct kort na elkaar ?
pi_59320203
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 19:54 schreef truttebosje het volgende:
bedankt allemaal.
Goed om te lezen TB.
Bedoel je met apparaat : een pacemaker? en gelukkig geen operatie.
pi_59322067
Jeetje Truttebosje, wat een eng verhaal. Kreeg er koude rillingen van. Gelukkig gaat t naar omstandigheden weer wat beter met m.
Ben je zelf alweer een beetje van de schrik bekomen?
pi_59328632
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:10 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Gelukkig dat het goed gaat ! (naar omstandigheden; dat dan weer wel) moet hij verder nog een behandeling ondergaan ? En wat is precies de oorzaak van dit alles geweest; of was het "gewoon" een ernstig hartinfarct kort na elkaar ?
nou we krijgen zoveel info op ons af dat we zelf ook niet precies meer weten hoe of wat,
maar wat we vanuit het ziekenhuis uit Genk begrepen, was mn vader gewoon een wandelende tijdbom.
hij heeft teveel vocht op zn hart, en volgens hun waren er oude verstoppingen in de vaten om zn hart heen die het bloed doorpompen?
12 jaar geleden heeft hij dit ook al een keer gehad, en of het nog een gevolg daarvan is, of dat ze bij de na-controles niet goed opgelet hebben....dat is me nog even niet helemaal duidelijk.
in ieder geval zat het er al heel lang aan te komen.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 22:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

Goed om te lezen TB.
Bedoel je met apparaat : een pacemaker? en gelukkig geen operatie.
nee het is een of ander defribileerdingetje ofzo.
als er wat aan zit te komen dan krijgt hij een heftige stroomstoot.
volgens mij komt het wel zo`n beetje op t zelfde neer, maar dat was het niet.
in Genk hadden ze wel gezegd dat hij in de toekomst misschien een harttransplantatie moest krijgen, maar of dat nu weer helemaal van de baan is, of dat ze het nog even aankijken, geen idee.
quote:
Op woensdag 11 juni 2008 23:09 schreef Sonnetje85 het volgende:
Jeetje Truttebosje, wat een eng verhaal. Kreeg er koude rillingen van. Gelukkig gaat t naar omstandigheden weer wat beter met m.
Ben je zelf alweer een beetje van de schrik bekomen?
tja...ik denk dat ik het nog niet helemaal besef ofzo.
ik weet dat mn vader een taaie vent is...ik kan me nog niet echt voorstellen dat het echt ECHT over kan zijn ineens.
Misschien maak ik me niet zo druk omdat mn vader er niet als een zielig hoopje bij ligt.
ik weet het niet, het lijkt wel of de omgeving (familie en vrienden) die er niet bij geweest zijn er heftiger op reageren als ik , mn moeder en Vriendje.
Wat ik wel heel vervelend vind is dat mn kinderen hem hebben gezien zo.
ik heb ze dan wel heel snel mee naar buiten getrokken, zodat ze hem niet zwart aan hebben zien lopen en ook niet zo heel veel van het reanimeren meegemaakt hebben, maar ik merk wel dat ze allemaal een beetje van slag zijn.
wat dan ook wel weer logisch is.
ik was wel blij dat ze hem in eerste instantie in het ziekenhuis toch even mochten zien, ook al was het eigenlijk verboden voor kinderen, dat heeft ze wel gerust gesteld.
ik heb ook maar niet verteld dat hij daarna nog 2 keer een infarct eroverheen heeft gekregen.
  donderdag 12 juni 2008 @ 20:38:17 #229
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_59345344
kom ik tijdens het zappen toevallig op "Help mijn man is klussert" , DAMN wat een chaos!!!
  dinsdag 17 juni 2008 @ 15:56:24 #230
159867 becky27
Ik gooi een balletje op
pi_59462751
hhe TB ik lees dit nu pas, heel veel strekte de aankomende tijd!!
  woensdag 18 juni 2008 @ 12:50:39 #231
107407 maok
Lizdekd (v)
pi_59485755
Een spammer aangetroffen: http://forum.fok.nl/user/history/218883
Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
  Moderator woensdag 18 juni 2008 @ 17:37:00 #232
92034 crew  Vonkenboer
pi_59615240
Er is hier toch ook een centraal stucen topic?? Met alle tips enz? Ik kon alleen hele oude topics vinden dus dat schiet niet echt op.

Heeft iemand er een link van?
  Hoofdredactie Fotografie maandag 23 juni 2008 @ 00:03:20 #234
95752 crew  Chell
Kluns
pi_59615970
Als je een specifieke vraag hebt, mag je ook gewoon een nieuwe openen hoor

Ik heb ook even snel gezocht, maar vind zo snel ook alleen maar behoorlijk oude topics.
pi_59619033
Nou ik heb niet zo snel een specifieke vraag, het is meer zo dat ik er vanalles over wil lezen. Wat de voordelen zijn, de functie de kosten dat soort dingen.
  maandag 23 juni 2008 @ 09:24:21 #236
65960 sanger
|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|-|
pi_59619312
quote:
Op maandag 23 juni 2008 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Nou ik heb niet zo snel een specifieke vraag, het is meer zo dat ik er vanalles over wil lezen. Wat de voordelen zijn, de functie de kosten dat soort dingen.
Voordelen van stuuken, of van zelf stuuken?

Functie; het hebben van een strakke muur.

Kosten; afhankelijk van zelf doen of laten doen.
Everything you want is on the other side of fear.
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een grote uitdaging.
  Moderator maandag 23 juni 2008 @ 18:21:50 #237
92034 crew  Vonkenboer
pi_59631388
quote:
Op maandag 23 juni 2008 09:01 schreef Stansfield het volgende:
Open er dan gewoon een topic waarin je de do's and dont's van het zelf stucadoren zou willen horen
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:07:25 #238
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_59660551
Wil een modje even in mijn topic kijken en de posts aanpassen? Dank je wel

Orbeatle & Debsterr gaan in Eindhoven wonen!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator dinsdag 24 juni 2008 @ 21:27:05 #239
92034 crew  Vonkenboer
pi_59661183
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:07 schreef Debsterr het volgende:
Wil een modje even in mijn topic kijken en de posts aanpassen? Dank je wel

Orbeatle & Debsterr gaan in Eindhoven wonen!
Wat moet er dan precies aan gebeuren dan ?

Nevermind lezen is ook een vak

[ Bericht 9% gewijzigd door Vonkenboer op 24-06-2008 21:33:38 ]
  dinsdag 24 juni 2008 @ 21:30:23 #240
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_59661281
quote:
Op dinsdag 24 juni 2008 21:27 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Wat moet er dan precies aan gebeuren dan ?
Er staan 3 posts met veel foto's.. De eerste 2 moeten over de vorige 2 heen geplakt worden (1 daarvan is de OP, en de andere is een latere) daarna kunnen die 2 "nieuwe" posts geknipt worden.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_59881622
Ik heb volgens mij een vervelende bug...

In het verhuis/klus topic als ik mijn posting wil editen en dan weer wilt opslaan plaatst hij een oud plaatje ipv de in de edit nieuw plaatje die gepost is.
Als ik na de eerste edit opsla laat hij het juiste plaatje zien.
Als ik dan nog een keer edit staat de oude link met t oude plaatje er weer in

How come ?
pi_59882570
Het duurde bij mij even voordat ik doorhad hoe het werkt met Reageer en/of Edit.
ja ja

Als je reageert = plaatsen - met een lange post + eigen scrollbalk - dan verdwijnt het venster met de nieuwe tekst + eigen scrollbalk buiten beeld naar boven.
Zoiets ...

Dus eerst heen en weer lezen / springen van de reageer tekst met fotolinks en evt. wijzigen; en dan nagaan of het klopt in het venster daarboven met lichtgrijze tekst plus de echte foto's.
En dan klik op Invoeren.

Bedoel je zoiets?
pi_59882811
ik snap niet helemaal wat je bedoelt
  zondag 6 juli 2008 @ 12:09:26 #244
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_59922818
Problemen met kunstof draai/kantel ramen

Kan hier Kunststof van gemaakt worden?
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
  Moderator zondag 6 juli 2008 @ 17:41:28 #245
92034 crew  Vonkenboer
pi_59932756
Misschien ben ik wel spuit11, is er wel is geoppert om hier ook forum filters te gaan toepassen
  maandag 7 juli 2008 @ 08:19:48 #247
65960 sanger
pi_59941139
quote:
Op zondag 6 juli 2008 20:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
Misschien ben ik wel spuit11, is er wel is geoppert om hier ook forum filters te gaan toepassen
Welke filters zou je dan willen gebruiken?
pi_59948277
quote:
Op maandag 7 juli 2008 08:19 schreef sanger het volgende:

[..]

Welke filters zou je dan willen gebruiken?
Klusvragen en Klus volg topics
  maandag 7 juli 2008 @ 14:52:48 #249
65960 sanger
pi_59948572
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Hmmmm.. als K&W'er van het eerste uur ben ik niet overtuigd.
  Moderator maandag 7 juli 2008 @ 17:25:15 #250
92034 crew  Vonkenboer
pi_59951975
quote:
Op maandag 7 juli 2008 14:37 schreef morpheus_at_work het volgende:

[..]

Er is nog nooit iemand op het idee gekomen om forum filters te gaan toepassen hier in K&W
Maar om het te gaan splitsen in "Ik zit met een probleem en heb hulp nodig" en de "Kijk eens hoe ik mijn huis verbouw" topics ben ik ook niet echt van overtuigd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')