Kom hier met bewijs Kneusquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:20 schreef Monidique het volgende:
O ja.
Hier is vast geen goed antwoord op mogelijkquote:
Zou ik ooit het woord ''kneus'' onterecht van een hoofdletter voorzien?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dat een citaat? Ik hoop het.
Nee, dat zou jij nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zou ik ooit het woord ''kneus'' onterecht van een hoofdletter voorzien?
Aanwijzing.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef Monidique het volgende:
Die weet ik te vinden, maar het Kneus-citaat?
God created Adam and Eve, not Adam and Steve.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom hoort er bij de buurvrouw ook een buurman![]()
Vreselijk, volgens mij haat iedereen die klootzakken die per se 's ochtends door de sluizen moeten tuffen. Kun je beter vuurtorenwachter worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sluiswachter, dat lijkt me nou een mooi beroep.
Vriend van me werd brugwachter, maar heeft het er weer aan gegeven. Ook zo'n droombaantje, lijkt mij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sluiswachter, dat lijkt me nou een mooi beroep.
Het punt is dat alleen Eve voldoende isquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
God created Adam and Eve, not Adam and Steve.
De enige reactie die ik ooit op de frontpage heb achtergelaten was bij dit stukje van Seborikquote:Gepost door Walter (Seborik) - vrijdag 21 januari 2005 @ 00:01
Godverdomme. Mijn muziekmaat in Zorn, Acid Mothers Temple, smerige metal en andere obscuurheden wist mij laatst te vertellen, dat Nederlands beste platenzaak De Platenworm gevestigd te Groningen er mee gaat kappen. Pardoes liet ik mijn overheerlijke halve liter Murphy’s red op de grond vallen. Er is geen god. De wereld is verloren. De favoriete platenzaak van wijlen John Peel sluit zijn deuren en bovendien de enige platenzaak waar ik ooit vier uur voor in de trein heb gezeten.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef gronk het volgende:
Soul plane lijkt me best wel een aardige film. Wel een paar biertjes op hebben.
Alleenstaande mensen wonen eerder in appartementen, vermoed ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het punt is dat alleen Eve voldoende is
Een dankbaar beroep, lijkt me.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Vriend van me werd brugwachter, maar heeft het er weer aan gegeven. Ook zo'n droombaantje, lijkt mij.
Daarvoor was hij zelfstandig ondernemer, het sneven van z'n winkeltje werd notabene op de fok frontpage betreurd.
Om hem er op te wijzen dat Murphy's afschuwelijk bocht is?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
De enige reactie die ik ooit op de frontpage heb achtergelaten was bij dit stukje van Seborik.
Verspilling is verspilling.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Om hem er op te wijzen dat Murphy's afschuwelijk bocht is?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef Monidique het volgende:
Guinness... Dat is wel lekker, hè?
Met mate. Van Guiness word ik misselijk voordat ik dronken ben. Soms is dat aan te bevelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het juist lekker door drinken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Met mate. Van Guiness word ik misselijk voordat ik dronken ben. Soms is dat aan te bevelen.
Komt door dat balletje,quote:Eigenlijk vind ik het uit het blik het lekkerst.
Jawel. Maar haalt dat het bij pils?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef Monidique het volgende:
Wat doe je er voor in de plaats?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:11 schreef Monidique het volgende:
Ik drink geen alcohol meer.
Limonade en thee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat doe je er voor in de plaats?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:03 schreef sigme het volgende:
Met mate. Van Guiness word ik misselijk voordat ik dronken ben. Soms is dat aan te bevelen.
Nee. En het boeit me niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel calorieën daarin zitten
Omdat de een de ander uit zal roeien als de ander respectievelijk de een aan de macht komt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:16 schreef Fastmatti het volgende:
Doodvonnis Marinus v/d Lubbe ingetrokken
Ik snap nooit waarom communisten en nazi's zo'n hekel aan elkaar hebben?
In het kroos beland?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:21 schreef Gabry het volgende:
Vroeger dronk ik vrij veel, maar tegenwoordig beperk ik mij tot enkele glazen, sinds het een keer flink mis ging.
Pas maar op. Voor je het weet randen ze je aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:17 schreef Fastmatti het volgende:
Net de keuken uitgevlucht. Staan een aantal vrouwen te ouwehoeren over hun biologische klokje
gunpowder thee roeleertquote:
Missers is voor mij geen reden niet te drinken. Je went eraan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Erger, maar ik zal het jullie besparen.
Vertel? Je hebt nu twee stifttanden?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Erger, maar ik zal het jullie besparen.
Inderdaad. Ze moet wel heel wanhopig zijn geweest als ze met een straalbezopen gozer meegaatquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:54 schreef Reya het volgende:
Zie er het positieve van in; wellicht heb je jezelf een trauma bespaard door niet naast haar wakker te worden.
Mag ik dit gebruiken voor een verhaal?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:48 schreef Gabry het volgende:
Ik had de hele avond lopen zuipen. Waarna ik een super leuk meisje ontmoette. Echt mijn type. We wilde naar huis gaan maar ik had geen zin om zover te lopen, dus duikte we neer achter een paar prullenbakken buiten (dont ask). Eerst kreeg ik 'em niet op, teveel gedronken, ik was half verdoofd. Dus oraal. Maar toen kon ik mijn ogen niet open houden en viel ik kwijlend met mijn hoofd tussen haar benen bijna in slaap. Toen wilde ze weggelopen. Maar de spullen uit haar tas lagen overal verspreid over de grond. En ze had geen licht dus we konden niet echt zoeken, dus besloten we hulp erbij te halen om achter de prullenbakken naar de inhoud van haar tas te zoeken. Die vonden het natuurlijk super komisch en dat vond ze niet zo leuk. Daarna wilde ze nooit meer met mij praten.
Sindsdien ben ik voorbereid. [ afbeelding ]
Je installatiespeech als burgemeester?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mag ik dit gebruiken voor een verhaal?
De donkere avond van de dyslecticus?quote:Mag ik dit gebruiken voor een verhaal?
Je hebt het bericht gewijzigd, maar de stijl is nog miserabeler geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:48 schreef Gabry het volgende:
Ik had de hele avond lopen zuipen. Waarna ik een super leuk meisje ontmoette. Echt mijn type. We wilde naar huis gaan maar ik had geen zin om zover te lopen, dus duikte we neer achter een paar prullenbakken buiten (dont ask). Eerst kreeg ik 'em niet op, teveel gedronken, ik was half verdoofd. Dus oraal. Maar toen kon ik mijn ogen niet open houden en viel ik kwijlend met mijn hoofd tussen haar benen bijna in slaap. Toen wilde ze weggelopen. Maar de spullen uit haar tas lagen overal verspreid over de grond. En ze had geen licht dus we konden niet echt zoeken, dus besloten we hulp erbij te halen om achter de prullenbakken naar de inhoud van haar tas te zoeken. Die vonden het natuurlijk super komisch en dat vond ze niet zo leuk. Daarna wilde ze nooit meer met mij praten.
Sindsdien ben ik voorbereid. [ afbeelding ]
Vorig jaar heb ik een leuk meisje op een ontzettend knullige manier van mijn fiets laten stuiteren. Ze stapte niet af toen ik stopte bij het stoplicht. Toen lagen we dus beide op de grond. Dit met tientallen toeschouwersquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:00 schreef Gabry het volgende:
Ik heb ook een keer een fietslamp in mijn knie gehad na een dronken fietsongeluk, er zat gewoon een gat in mijn spijkerbroek, ging er dwars doorheen.
Alles wat lekker is is slecht voor je.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel calorieën daarin zitten
Maar dat valt weer in het niet bij het krijgen van een knietje wanneer je aan haar tieten gaat zitten, vervolgens lek gestoken wordt en in de gehaktmolen wordt geduwd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar goed, dat valt natuurlijk in het niet bij het aan een meisje vragen 'hoeveel ze ook al weer kostte', vervolgens een duw krijgen en tijdens de val met je hoofd op de rand van de tuintafel slaan, zodat je avond met 12 hechtingen eindigt.
God, je bent toch niet in die fase aanbeland?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alles wat lekker is is slecht voor je.
Vriend van mij wel hoor. Meisje waar hij al maanden verliefd op was achterop. Vervolgens te dicht langs een paaltje fietsen en daar lag ze. Op zich kan dat nog gebeuren, maar de lul fietste gewoon door. Wat hem niet in dank werd afgenomenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Gabry het volgende:
Zonder alcohol maak je zulke dingen niet mee hè?
Weiger nooit een dans van een Joegoslavische.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dat valt weer in het niet bij het krijgen van een knietje wanneer je aan haar tieten gaat zitten, vervolgens lek gestoken wordt en in de gehaktmolen wordt geduwd.
En je bent ook nog 's 365 dagen per jaar verkouden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Apropos het volgende:
Ik heb alleen sportongelukken. Vrouwen breken alleen mijn hart, ze worden nooit handtastelijk.
Maar dit jaar niet!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En je bent ook nog 's 365 dagen per jaar verkouden.
Dus als dat biljet vals was en die buskaart verlopen, heb je haar eigenlijk verkracht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef Gabry het volgende:
Na dat incident met dat meisje merkte ik ook dat mijn rechterbroekzak leeg was. Of iemand het had gezakkenrold of dat het eruit was gevallen, geen idee. Waarschijnlijk in de discotheek daarvoor. Maar daar zat alleen maar vijf euro en een buskaartje in, dus dat was niet echt benoemswaardig. Ik dacht bij mezelf: "Ze was in ieder geval niet duur."
Een maandje R&P modden zal je goed doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Apropos het volgende:
Ik heb alleen sportongelukken. Vrouwen breken alleen mijn hart, ze worden nooit handtastelijk.
Zij had mij bijna verkracht. Gelukkig wist ik het af te wenden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dus als dat biljet vals was en die buskaart verlopen, heb je haar eigenlijk verkracht?
Sowieso een heerlijk forum om te lurken. Net als OUDquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een maandje R&P modden zal je goed doen
met een warm kopje kruidenthee en een dekentje, met de poes op schootquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Sowieso een heerlijk forum om te lurken. Net als OUD
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zij had mij bijna verkracht. Gelukkig wist ik het af te wenden.
Dus?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je zei nog net dat ze helemaal je type was en lekker....
Maar ook niet veel minder?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:11 schreef Monidique het volgende:
Ik drink geen alcohol meer.
Half om half bij Café Trappisten in Westmalle, met een lekkere portie trappistenkaas erbijquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:10 schreef Reya het volgende:
Niet bij trappisten, dat moge duidelijk zijn.
Ze ging toch met hem mee. Dus was het zijn typequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je zei nog net dat ze helemaal je type was en lekker....
Wat is er dan mis met een enthousiaste dame?quote:
Niets, ik heb nooit gezegt dat er iets mis is met een enthousiaste dame.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met een enthousiaste dame?
Nee, waarom doe je dat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:33 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie ook dat als er twee vrouwen bij elkaar staan je standaard de verkeerde aanspreekt?
Of dat je moeite moet doen om je lachen on te houden als ze hun naam zeggen?
Dat valt natuurlijk in het niet bij oraal bevredigd worden door een dikke zeug nadat je met je dronken kop in de sloot bent gewandeld na een grootmoeders verjaardag, waarna je samen met de kat in een te klein tuinhuisje gaat slapen onder de tuinstoelkussens, met als vanzelfsprekend nooit nagekomen voornemen de ochtend erna de trein naar Onbekende Bestemming, oftewel Berlijn, te nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dat valt weer in het niet bij het krijgen van een knietje wanneer je aan haar tieten gaat zitten, vervolgens lek gestoken wordt en in de gehaktmolen wordt geduwd.
Ik vergeet de namen altijd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:33 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie ook dat als er twee vrouwen bij elkaar staan je standaard de verkeerde aanspreekt?
Alle vrouwen zijn verkeerd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:33 schreef Fastmatti het volgende:
Nee, we zitten niet allemaal op de economische faculteit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:33 schreef Fastmatti het volgende:
Dat zijn wel zaken die je lang kunt verbergen. Ben ik inmiddels een meester in gewordenquote:
Gewoon zeggen dat het testosterongehalte in je lichaam geheugenverlies veroorzaakt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:41 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Dat zijn wel zaken die je lang kunt verbergen. Ben ik inmiddels een meester in geworden
Inderdaad, gewoon de waarheid.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:41 schreef Monidique het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat het testosterongehalte in je lichaam geheugenverlies veroorzaakt.
Was dat die president die doodgeschoten werd?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:59 schreef Apropos het volgende:
Kennedy kon ook geen namen onthouden, ontleen daar kracht aan.
Nee, z'n broer.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Was dat die president die doodgeschoten werd?
Waarbij jij dan de beste zinnen krijgt, omdat ik toch verkouden ben. Nee, dank je.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:04 schreef Monidique het volgende:
Wat zijn wij toch wreed humoristisch met z'n tweeën! We zouden een oudejaarsconference moeten houden!
't zusje van Anne is leuk maar veel te jong.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:05 schreef gronk het volgende:
Je kunt natuurlijk ook alleen maar suzanne's daten.
Of je spreekt gewoon Spaans tegen ze ofzoquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:05 schreef gronk het volgende:
Je kunt natuurlijk ook alleen maar suzanne's daten.
Dan moet je wel een voorkeur voor mannen hebbenquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Monidique het volgende:
Of Latijn. Schift die krengen!
Moet je niet doen met 'n Floripas-typequote:Op donderdag 10 januari 2008 22:12 schreef Monidique het volgende:
Of Latijn. Schift die krengen!
Het is meneer aflevering voor jou.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:11 schreef Monidique het volgende:
Joôs, ik ga naar beneden, mijn tanden poetsen, toilet, etc., en dan eventjes een episode kijken van Psi-Factor.
Is het trouwens 'afleverinkje' of 'afleveringetje'?
Uit een ander filmpje: 'you can't get god to come to a lab and prove a fucking thing'quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:37 schreef Aoristus het volgende:
Henry Rollins - Civil Liberties Under Attack
YEAH!
Henry Rollins is een soort God ...and he's pissedquote:Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef gronk het volgende:
[..]
Uit een ander filmpje: 'you can't get god to come to a lab and prove a fucking thing'
Roemeens he.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:43 schreef du_ke het volgende:
Niet gek berends
Hij moet weer Spoken Word gaan doen. Net als Jello Biafra. Die heb ik in Paradiso met Spoken Word gezien vlak na 11 september. Geniaal.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:37 schreef Aoristus het volgende:
Henry Rollins - Civil Liberties Under Attack
YEAH!
Meneer Rollins heeft --volkomen terecht-- een hekel aan kutgristenen. En dat laat-ie weten ook.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:50 schreef Aoristus het volgende:
Henry Rollins is een soort God ...and he's pissed
Wat heeft God trouwens met de patriot act te maken?
Da's ook best erg.quote:Voor de liefhebbers, als jullie zeikerige leeghoofdige msnmeisjes willen zien, dan moet je nu naar Ned 2 zappen. Ik ben weggelopen tijdens de voorstelling op het idfa
Heb je daar ook een wehcampgids voor met 'niet goed, geld terug'-garantie?quote:
Yep, die spoken word dingen waren goed, als je er tenminste wat tijd voor nam om er naar te luisteren en dat is niet makkelijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:52 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Hij moet weer Spoken Word gaan doen. Net als Jello Biafra. Die heb ik in Paradiso met Spoken Word gezien vlak na 11 september. Geniaal.
quote:Na een avond van volkomen onbelangrijke literaire prestaties volgde er een zogenaamd ‘Nabroodje’ dat altijd eindigde met vuilbekkerij, het smijten met mosterdpotjes, afgebroken stoelpoten en stukken pudding, vergezeld van het gebral en gevloek van walgelijk-dronken jongens.
lik je reet, met je nationalistenfartcorequote:Op donderdag 10 januari 2008 23:12 schreef Autodidact het volgende:
Wat ik er van vind? 't Is dat je het vraagt...
http://youtube.com/watch?v=BcpirI2BcWI
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:50 schreef Aoristus het volgende:
Voor de liefhebbers, als jullie zeikerige leeghoofdige msnmeisjes willen zien, dan moet je nu naar Ned 2 zappen. Ik ben weggelopen tijdens de voorstelling op het idfa
quote:Fractievoorzitter Marianne Thieme van de Partij voor de Dieren (PvdD) is volgens de jongeren van de ChristenUnie Engel van het jaar. Vanavond krijgt zij de prijs overhandigd tijdens de nieuwjaarsborrel van de politieke jongerenorganisatie PerspectieF.
De titel Engel van het jaar wordt door de ChristenUnie-jongeren jaarlijks uitgereikt aan ,,een politicus die zich het afgelopen jaar heeft ingezet voor christelijke idealen en niet zelf een christelijke partij vertegenwoordigt''. Volgens voorzitter Rogier Havelaar van PerspectieF komt Thieme in aanmerking voor de trofee omdat ze ,,opkomt voor alles wat geschapen is''. Bovendien heeft de zevendedagsadventiste ,,haar rug recht gehouden toen zij werd bekritiseerd vanwege haar geloof''. Volgens Havelaar is het goed dat Thieme een Partij voor de Dieren heeft opgericht. ,,We zijn het niet met alles eens. Maar het is nuttig dat we ook als christenen worden uitgedaagd na te denken over rentmeesterschap.''
Je hebt gelijk. U wordt gebeldquote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit slaat niet op posters in dit topic want ik heb het niet gelezen maar meer POL in het algemeen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat hoe hoger opgeleid de fokker is (qua scholing dus, niet qua besteding (non financieel) hoe achterlijker zijn/haar posts worden omdat meneer/mevrouw altijd probeert zo intelligent mogelijk over te komen met veel woordjes die meneer/mevrouw geleerd heeft op school, daarmee voorbijgaat aan de inhoud danwel begint met politiek gelul alsof meneer/mevrouw een persploeg voor zich heeft staan, en daarmee dan ook elk discussietrucje uit de kast trekt wat meneer/mevrouw kan herinneren van jawel de scholing..
Dat vind ik dus tijdverspilling.
quote:Amper extra geld voor prachtwijken
Van onze verslaggevers Ron Meerhof, Anja Sligter
gepubliceerd op 11 januari 2008 02:51, bijgewerkt op 11 januari 2008 07:31
DEN HAAG - Het kabinet houdt zich niet aan de belofte om 250 miljoen per jaar extra te investeren in de veertig Vogelaarwijken. Betrokkenen schatten de werkelijk nieuwe jaarlijkse investeringen tussen de 0 en 50 miljoen euro.
Minister Vogelaar voor Wonen, Wijken en Integratie sloot in september een akkoord met corporatiekoepel Aedes over investeringen in veertig probleemwijken van 2,5 miljard euro over tien jaar. Ze verspreidde een lijstje met bedragen die de corporaties per gemeente moeten investeren. Maar de wethouders moesten die bedragen zelf bij elkaar onderhandelen met hun plaatselijke corporaties.
Dat is aan het uitlopen op een fiasco. In veel gemeenten kiezen wethouders eieren voor hun geld en nemen er genoegen mee dat corporaties oude projecten, waarover al lang afspraken waren gemaakt, nu onder de banier van de ‘Vogelaargelden’ scharen. Er komt daar niet of nauwelijks geld bij.
Een wethouder in een grote stad die voor tientallen miljoenen euro’s jaarlijks op de lijst van Vogelaar staat, zegt dat hij al moeite heeft om op het niveau te komen van de afspraken van vóór het aantreden van dit kabinet.
Rotterdam meldt dat de corporaties daar jaarlijks nog méér gaan investeren dan de 72,1 miljoen die Vogelaar wilde, namelijk 88 miljoen. Maar in dat ‘extra bedrag’ blijkt ook geld te zitten van het Pact op Zuid, een investeringsprogramma van 1 miljard euro voor Rotterdam-Zuid uit 2006.
In dit verband duikt inmiddels weer het begrip ‘pepernotengeld’ op; een term die stamt uit de bouwfraude-affaire en die nu verwijst naar een soort virtueel geld dat meermalen kan worden uitgegeven om bijvoorbeeld politiek goede sier mee te maken.
‘Minister Vogelaar heeft te hoog van de toren geblazen en veel te hoge verwachtingen gewekt’, zegt directeur Breeman van corporatie Volkshuisvesting Arnhem. ‘Maar iedereen heeft boter op zijn hoofd. Ook de gemeenten, die stonden te knikken omdat ze hoopten veel geld te krijgen. Ik zeg het al maanden: wij gaan gewoon door met wat we al van plan waren en alleen aan de sociale kant iets meer. De gemeente weet dat ook.’ René van Genugten van de Woonbond: ‘Wat nu aan plannen en afspraken verschijnt, is opgewarmde prak. Wij roepen niet al te hard, want wij hebben er geen belang bij om nu te gaan zeggen dat de operatie mislukt. Maar we maken ons grote zorgen.’
Vastgoedspecialist Piet Klop van accountantskantoor Deloitte: ‘Pepernotengeld is het niet. Maar in de praktijk is die 2,5 miljard van Vogelaar inderdaad goeddeels een legitimering en explicitering van bestaande afspraken.’
Directeur Hafkamp van onderzoeksinstituut Nicis: ‘Of in Rotterdam inmiddels voor de derde keer wordt geklapt voor dezelfde miljoenen? Het zou goed kunnen.’
Een kenner van de sector spreekt van parallelle werkelijkheden: ‘In de politieke werkelijkheid worden die rijke corporaties voor 2,5 miljard extra afgeroomd. Daarmee krijgen de politieke partijen en hun kiezers wat ze willen. In de echte werkelijkheid levert de Vogelaaroperatie nauwelijks extra geld op. De keizer heeft geen kleren aan, maar het komt even niemand goed uit om dat ook hardop te zeggen.’
Minister Vogelaar laat weten dat ze pas na 1 februari kan beoordelen hoe alle plannen gefinancierd worden, omdat dan pas alle informatie binnen is. ‘De afspraak die ik met Aedes heb gemaakt, is dat het om extra geld moet gaan.’
Ons de recessie in praten... Dat is aan de VVD wel goed besteedt! (*hint* Zalm *hint*).quote:VVD-leider waarschuwt voor recessie
ANP
gepubliceerd op 11 januari 2008 08:39, bijgewerkt op 08:39
HILVERSUM - Het kabinet stevent af op een recessie. Dat zei VVD-leider Mark Rutte vrijdagochtend in het televisieprogramma Goedemorgen Nederland!
Volgens de liberale voorman moet het kabinet een eind maken aan de belastingverhogingen en meer werk maken van zaken als veiligheid, integratie en files.
Rutte zei verder het ‘schandalig’ te vinden dat de Antilliaanse Staten weigerden te overleggen met een delegatie van Nederlandse parlementariërs, omdat een Nederlands Kamerlid van de PVV van de Antillen af wil.
De VVD vindt dat de Antillen hun afspraken met Nederland moeten nakomen over de schuldsanering. Als dat niet gebeurt moeten de Antillen onder rechtstreeks gezag van Den Haag komen te vallen, zei hij.
Kom je er nu pas achter. Bij ging er een belletje rinkelen toen ze elke keer het schrikbeeld van Den Uyl erbij haalden om nog enig resultaat te boekenquote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:43 schreef Fastmatti het volgende:
Vogelaar![]()
En de VVD moet niet zeuren. 20 jaar regeren en niets doen aan hun liberale standpunten om vervolgens over de nieuwe regering te gaan klagen
Die puinhopen werken nog steeds door. Feit is gewoon dat onder Den Uyl de overheidsuitgaven zijn verdubbeld en dat daarna geen enkel kabinet het is gelukt om dit terug te draaien.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:47 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Kom je er nu pas achter. Bij ging er een belletje rinkelen toen ze elke keer het schrikbeeld van Den Uyl erbij haalden om nog enig resultaat te boeken![]()
En ook gewoon dat na 20 jaar doen hè? Alsof de puinhopen van Den Uyl 20 jaar lang doorwerken
Mooi tch? Iedereen twee keer zo rijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die puinhopen werken nog steeds door. Feit is gewoon dat onder Den Uyl de overheidsuitgaven zijn verdubbeld
De babyboomers welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mooi tch? Iedereen twee keer zo rijk.
http://youtube.com/watch?v=_-7FEKNOUWsquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:12 schreef Autodidact het volgende:
Wat ik er van vind? 't Is dat je het vraagt...
http://youtube.com/watch?v=BcpirI2BcWI
Het ei is te complex om te evolueren. Je kunt geen embryo in leven houden met een halve schaal eromheen, je kunt het niet voeden met een halve navelstreng. Alle onderdelen moeten harmonieus samenwerken om er iets nuttigs van te maken. En het oog....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een eieren leggende zoogdier met een snavel. Intelligent Design.
Even postkapen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ook nog de 'self-fulfilling prophecy'. Als briljanten profeten als Rutte maar hard genoeg blijven roepen dat er een recessie aankomt, dan daalt het consumenten- en investeerdersvertrouwen vanzelf en krijgt hij nog gelijk ook.
Bedankt hè Rutte!
quote:Het vogelbekdier is, door zijn bizarre uiterlijk, een veelgeziene soort in tekenfilms. Een bekend tekenfilmvogelbekdier is Ovide.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het ei is te complex om te evolueren. Je kunt geen embryo in leven houden met een halve schaal eromheen, je kunt het niet voeden met een halve navelstreng. Alle onderdelen moeten harmonieus samenwerken om er iets nuttigs van te maken. En het oog....
http://www.miamiherald.com/418/story/373532.htmlquote:Oscar Howard Jr., superintendent of Taylor County's School District, and Danny Lundy, vice chairman of the School Board, spoke in accents from that other Florida. ''We're opposed to teaching evolution as a fact,'' Howard said, adding that his School Board and 11 others have passed resolutions against the imposition of evolution in the school curriculum.
Tsja, er zijn krachten die er alle belang bij hebben dat er rellen komen. En overigens ook krachten die er alle belang bij hebben om, ongeacht de morele kosten ervan, te voorkomen dat dat gebeurt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Even postkapen.
Dat gevoel kreeg ik nou bij die politiecommissaris, toen hij begon over rellen na Wilders' filmpje, en na waarschuwingen van, weet ik veel, moslimorganisaties, dat ze niet kunnen voorkomen dat er dan rellen komen. Goh, handig, mensen, dank je wel. In plaats van 'O, leuk, ik hoop dat hij een artistieke film maakt', of iets dergelijks, springen ze gillend naar de media: 'ZOMG! Ik hoop maar niet dat er rellen komen, ik hoop niet dat Marokkaanse jongeren gaan rellen, maar we houden er wel rekening mee, hoor!' Ja, tof.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die puinhopen werken nog steeds door. Feit is gewoon dat onder Den Uyl de overheidsuitgaven zijn verdubbeld en dat daarna geen enkel kabinet het is gelukt om dit terug te draaien.
Mijn hemel....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
The Powers That Are.
Then again, veel beters heeft de Republikeinse partij nu ook weer niet te bieden:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:58 schreef Apropos het volgende:
Dood aan alle Ron Paulmalloten.
http://talkingpointsmemo.(...)k_tax_spending_c.phpquote:Romney drew mixed boos and applause from the audience when he criticized Paul for saying the United States must avoid another war.
Romney said Paul had been reading "too many press releases by (Mahmoud) Ahmadinejad" the Iranian president.
"Make fun buddy," muttered a clearly irritated Paul.
Wat hebben ze nu weer gejat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:58 schreef Apropos het volgende:
Dood aan alle Ron Paulmalloten.
Die worden dan ook niet opgehemeld, gelukkig.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Then again, veel beters heeft de Republikeinse partij nu ook weer niet te bieden:
[..]
http://talkingpointsmemo.(...)k_tax_spending_c.php
Veelzeggend, overigens. De Republikeinse partij anno 2008: "he criticized Paul for saying the United States must avoid another war". En ja, het is geen letterlijk citaat, maar zo werd het wel door hem gebracht.
Nee, natuurlijk niet. Jij hebt immers verstand van keizers.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je nam mijn opmerking serieus?
Mijn hemel...
Niks beters, in ieder geval niet voor ons. Zijn buitenlands beleid is toch prima?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Then again, veel beters heeft de Republikeinse partij nu ook weer niet te bieden:
Ik geloof daar niets van. Volgens mij hebben lager opgeleide fokkers eerder de neiging om maar wat te roepen in discussies. Ook posten ze met een stuk minder nuance, zowel links als rechts. Sommige hoger opgeleide linkse huilies kunnen ook wel goede punten maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit slaat niet op posters in dit topic want ik heb het niet gelezen maar meer POL in het algemeen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat hoe hoger opgeleid de fokker is (qua scholing dus, niet qua besteding (non financieel) hoe achterlijker zijn/haar posts worden omdat meneer/mevrouw altijd probeert zo intelligent mogelijk over te komen met veel woordjes die meneer/mevrouw geleerd heeft op school, daarmee voorbijgaat aan de inhoud danwel begint met politiek gelul alsof meneer/mevrouw een persploeg voor zich heeft staan, en daarmee dan ook elk discussietrucje uit de kast trekt wat meneer/mevrouw kan herinneren van jawel de scholing..
Dat vind ik dus tijdverspilling.
Nee. Vind ik niet. Zijn Irak-opinie (de oorlog was fout, we moeten uit dat land) is prima, zijn standpunten in het algemeen over interventie en internationale organisaties deel ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Niks beters, in ieder geval niet voor ons. Zijn buitenlands beleid is toch prima?
Ik weet niet waarom, maar na het lezen van deze zin moest ik aan verstandskiezen denken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Jij hebt immers verstand van keizers.
Jij stemt toch PVV?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van. Volgens mij hebben lager opgeleide fokkers eerder de neiging om maar wat te roepen in discussies. Ook posten ze met een stuk minder nuance, zowel links als rechts. Sommige hoger opgeleide linkse huilies kunnen ook wel goede punten maken.
Trekje van seriemoordenaars.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar na het lezen van deze zin moest ik aan verstandskiezen denken.
Nuancequote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van. Volgens mij hebben lager opgeleide fokkers eerder de neiging om maar wat te roepen in discussies. Ook posten ze met een stuk minder nuance, zowel links als rechts. Sommige hoger opgeleide linkse huilies kunnen ook wel goede punten maken.
Hoe zou jij jezelf omschrijven?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
NuanceIk haat mensen die zichzelf genuanceerd vinden, links of recht.
Je kan ook Marokkanen de grond in stampen met een genuanceerde mening. Zonder nuance wordt er niet accuraat op het probleem gericht en ben je onnodig mensen tot last. En daar hou ik niet van. Ik vind het ook wel jammer dat bij de PVV de nuance vaak ontbreekt. Maar goed, liever dat dan op die nutteloze rukkers van de gevestigde partijen stemmen. Volgens de stemwijzer zit ik goed.quote:
Pechtold is gek als 'ie dit niet als verkiezingsslogan neemt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan ook Marokkanen de grond in stampen met een genuanceerde mening.
Goede kans dat hij dat inderdaad ook niet doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Pechtold is gek als 'ie dit niet als verkiezingsslogan neemt.
Dat ''ook Marokkanen'' is zo mooi, omdat het suggereert dat je het met iedere bevolkingsgroep kunt doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goede kans dat hij dat inderdaad ook niet doet.
Whehe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan ook Marokkanen de grond in stampen met een genuanceerde mening.
Hear, hear !!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:39 schreef Gabry het volgende:
Je kunt geen tegenstanders overtuigen zonder nuance, het belemmert de samenwerking met andere partijen en belangengroepen, die zich wel tot het probleem willen richten, en het maakt beleidsvorming in een juridische omgeving onmogelijk. Daarnaast heeft ongenuanceerd geblaat amper tot geen voordelen.
Ongenuanceerd geblaat kan amusant zijn...bijv:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:39 schreef Gabry het volgende:
Daarnaast heeft ongenuanceerd geblaat amper tot geen voordelen.
Ja, ok. Maar zijn punt met betrekking tot interventie is dat het congres oorlog moet verklaren, en niet de president. Dat lijkt mij prima. Maar uit de VN stappen....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet. Zijn Irak-opinie (de oorlog was fout, we moeten uit dat land) is prima, zijn standpunten in het algemeen over interventie en internationale organisaties deel ik niet.
Keurig in het midden van het Hollandse maaiveld.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
NuanceIk haat mensen die zichzelf genuanceerd vinden, links of recht.
Ja. Maar dat vinden de meeste kandidaten wel, denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:56 schreef Autodidact het volgende:
Maar zijn punt met betrekking tot interventie is dat het congres oorlog moet verklaren, en niet de president. Dat lijkt mij prima.
http://rawstory.com/news/(...)_Hampshire_0110.htmlquote:"Black women will probably determine the outcome in South Carolina ... Romney probably now will lose Michigan ... I think it gives McCain real momentum ... Huckabee can draw on strong pro-life support from a very large Dutch community."
"I always knew Huckabee was in the pocket of big wooden shoe," was Stewart's final comment.
Dan zouden ze tegen de Irak-oorlog zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Maar dat vinden de meeste kandidaten wel, denk ik.
Hm, ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan zouden ze tegen de Irak-oorlog zijn.
Van wie moet hij een kloon zijn? Hij is regelmatig op fok-radio, op youtube, in meki-AH filmpjes te vinden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:02 schreef Gabry het volgende:
Meki heeft mij nog nooit aangevallen en is zelfs vrij positief tegenover mij, terwijl hij een hekel heeft aan Saviour en PJOrouge enzo.
Ik vraag me trouwens nog steeds af of hij geen kloon is.
Lik je koe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, lik je reet.
Als je geluk hebt een eitje, als je heel erg pech hebt een dramafest van hier tot minimaal Pakistan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef gronk het volgende:
BTW, een wortelkanaalbehandeling, hoe erg is dat?
Mag ''vade retro'' ook?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Zeg maar Zwaardvisch.
Wacht, hier past een ruiterlijke verwerping.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet. En ik zou niet weten waarom wel.
Ik ben blij dat het Haarlems denkwonder waaraan ik deze uitdrukking ontleende, nog geciteerd wordt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wacht, hier past een ruiterlijke verwerping.
Tandarts zei iets als 'hrm, je kunt na 3 dagen nog wat terugkerende pijn hebben'. Dus mnja. Gelukkig heb ik nog een aardige voorraad pijnstillers.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je geluk hebt een eitje, als je heel erg pech hebt een dramafest van hier tot minimaal Pakistan.
Je ontleende hem aan mijn parafrasering, pretentieuze sufferd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het Haarlems denkwonder waaraan ik deze uitdrukking ontleende, nog geciteerd wordt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hier past een ruiterlijk zwijgen.
Ach man, je weet niet eens wat pretentieus is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je ontleende hem aan mijn parafrasering, pretentieuze sufferd.
[..]
Die parafrase?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die overigens van Mulisch afkomstig is.
quote:Hier past een ruiterlijke verwerping.
Harry Mulisch.
Ja, als je even braaf door had gelezen in dat stuk dat ik eerder aanhaalde, zou je hebben gezien dat ik dat al wereldkundig had gemaakt. En dan zal ik je nog eens wat vertellen: in Mandarijnen op zwavelzuur maakte Hermans de grap ''Hoe groen was mijn Harry''.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
Achter op mijn druk van Het behouden huis staat, en ik citeer:
[..]
Briljante TVserie, ooit uitgezonden door de VPRO.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:05 schreef Monidique het volgende:
The Powers That Be.
Hij is een mongool.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Scooter heeft een jump cd gemaakt die morgen uit komt.
Hij is tof.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:08 schreef Monidique het volgende:
Alsof nuance een groot goed is!
Als het op politieke vraagstukken aankomt ben ik over het algemeen tot op het bot genuanceerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar du_ke, jij bent toch helemaal niet zo genuanceerd?
Ik heb vandaag m'n handtekening onder een voorlopig koopcontract gezet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik ben begonnen m'n studieschuld af te lossen....
Oh, noemen we goedpraten wat de overheid fout doet tegenwoordig nuance. Goed dat ik het even weet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:00 schreef du_ke het volgende:
Als het op politieke vraagstukken aankomt ben ik over het algemeen tot op het bot genuanceerd.
Als het om personen gaat niet altijd.
Mooi vierkant blok gekocht? Funda-link?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:02 schreef du_ke het volgende:
Ik heb vandaag m'n handtekening onder een voorlopig koopcontract gezet.
Studieschuld? Wat is dat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik ben begonnen m'n studieschuld af te lossen....
Lening bij de Ib-groep....quote:
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:34 schreef Gabry het volgende:
Ow ow wat zielig. Je hebt het geld toch gekregen? What's the big deal.
x2,5quote:
Je hoeft er niet bedroefd onder te zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:36 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ik hoef toch geen vreugdedans te maken?
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je hoeft er niet bedroefd onder te zijn.
Jawel alle 2, alleen nogal veel zijstappen gemaakt (lees: lang studeren).quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:38 schreef Mutant01 het volgende:
Had je je studie niet afgemaakt dan?
Wie niet luisteren wil, die moet maar voelen. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Liever tien vogels in de lucht dan een in de hand. Dat zeg ik dan altijd maar.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:41 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Jawel alle 2, alleen nogal veel zijstappen gemaakt (lees: lang studeren).
Jij bent een eindeloos vat wijsheden. Het is een voorrecht dat jij hier post.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:51 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Wie niet luisteren wil, die moet maar voelen. Wie mooi wil zijn moet pijn lijden. Liever tien vogels in de lucht dan een in de hand. Dat zeg ik dan altijd maar.
Dat was toch ook de reden dat er op een gegeven moment rente op kwam? Omdat men het gewoon leende en op de bank zette voor de rente....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:55 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar het zou natuurlijk een slim idee zijn om een grote som geld te lenen bij de IBGroep en dat geld vervolgens te investeren, aangezien de rente op een studieschuld bij de IBG nogal laag is.
Had het indertijd ook meer moeten doen misschien. Maar je weet hoe dat gaat he... Daar staat tegenover dat ik de laatste 3 jaar volledig zelf betaald heb.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hm, ik neem meestal betaald werk als ik het qua studieverplichten wat minder druk heb. Maar bij mijn studie is het ook vrij makkelijk om een studiegerelateerde bijbaan te vinden, ik weet niet hoe dat bij andere studies is. In ieder geval heb ik nog nooit een cent hoeven lenen bij die jakhalzen in Groningen.
Dat denk ik ook. Maar de rente is in feite nog steeds erg laag.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:59 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dat was toch ook de reden dat er op een gegeven moment rente op kwam? Omdat men het gewoon leende en op de bank zette voor de rente....
Of voor vijf jaar lenen en in staatsobligaties steken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dat kan nu nog als je wilt. De rente is lager dan de spaarrente bij de bank namelijk.
Mwoah. de rente is 2,75% nu.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Dat kan nu nog als je wilt. De rente is lager dan de spaarrente bij de bank namelijk.
Hmm, dat had ik dan moeten doen. Maar ja, ik compenseer dat wel met mijn gierigheid.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:00 schreef Mutant01 het volgende:
Is dat om religieuze redenen?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, lenen doe ik niet ook al is er 0,0% rente.. ik ga dan liever werken.
Dat is goed nieuws.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Over de eerste 2 jaar is er geen rente trouwens. (als je binnen die 2 jaar begint met aflossen dan)
Ga jij maar mooi sociale woningbouw huren. Sletje.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:08 schreef Mutant01 het volgende:
Maar goed, lenen doe ik niet ook al is er 0,0% rente.. ik ga dan liever werken.
Kon dat maar, inderdaad.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:07 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hoe overleef ik de week met 25 eurocent, zoiets?
Een berbers gezegde (letterlijk):quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Ga jij maar mooi sociale woningbouw huren. Sletje.
Ik heb eens een week geleefd op sinaasappelsap uit een pak en bouillonsoep. Volgens mij viel ik iedere dag een kilo af, maar na verloop van tijd merk je het niet eens meer. Ja, mijn ouders dachten dat ik problemen had en er daardoor zo mager uitzag.quote:
Inmiddels wel ja. Sinds Verdonk dan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:18 schreef Autodidact het volgende:
Verhip, spreken ze daar Nederlands?
Da's waar, maar elke dag friet of kebab....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verder is eten halen natuurlijk meestal goedkoper dan zelf koken, aangezien je dan van alles koopt dat je maar voor de helft opmaakt.
Ik heb ook nog geen cent geleendquote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:52 schreef Zwaardvisch het volgende:
Hm, ik neem meestal betaald werk als ik het qua studieverplichten wat minder druk heb. Maar bij mijn studie is het ook vrij makkelijk om een studiegerelateerde bijbaan te vinden, ik weet niet hoe dat bij andere studies is. In ieder geval heb ik nog nooit een cent hoeven lenen bij die jakhalzen in Groningen.
Je kan natuurlijk ook plannen en voor een hele week inkopen doen, zodat je je ingrediënten voor verschillende gerechten kan gebruiken...quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
Verder is eten halen natuurlijk meestal goedkoper dan zelf koken, aangezien je dan van alles koopt dat je maar voor de helft opmaakt.
Daar hebben ze toch pannenkoeken voor uitgevonden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:18 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Ik heb eens een week geleefd op sinaasappelsap uit een pak en bouillonsoep. Volgens mij viel ik iedere dag een kilo af, maar na verloop van tijd merk je het niet eens meer. Ja, mijn ouders dachten dat ik problemen had en er daardoor zo mager uitzag.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:20 schreef Zwaardvisch het volgende:
''In een tong zit geen bot.''quote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:27 schreef Mutant01 het volgende:
Zal ik eens een Berbers scheldwoord letterlijk vertalen?
"Tanden! "
Tussenstand?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 22:30 schreef Aoristus het volgende:
Nova is interessant nu, gaat over die film van Wilbers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |