Mooi tch? Iedereen twee keer zo rijk.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die puinhopen werken nog steeds door. Feit is gewoon dat onder Den Uyl de overheidsuitgaven zijn verdubbeld
De babyboomers welquote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:11 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Mooi tch? Iedereen twee keer zo rijk.
http://youtube.com/watch?v=_-7FEKNOUWsquote:Op donderdag 10 januari 2008 23:12 schreef Autodidact het volgende:
Wat ik er van vind? 't Is dat je het vraagt...
http://youtube.com/watch?v=BcpirI2BcWI
Het ei is te complex om te evolueren. Je kunt geen embryo in leven houden met een halve schaal eromheen, je kunt het niet voeden met een halve navelstreng. Alle onderdelen moeten harmonieus samenwerken om er iets nuttigs van te maken. En het oog....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 10:55 schreef Monidique het volgende:
[..]
Een eieren leggende zoogdier met een snavel. Intelligent Design.
Even postkapen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:47 schreef Pool het volgende:
[..]
Ja, en dan heb je ook nog de 'self-fulfilling prophecy'. Als briljanten profeten als Rutte maar hard genoeg blijven roepen dat er een recessie aankomt, dan daalt het consumenten- en investeerdersvertrouwen vanzelf en krijgt hij nog gelijk ook.
Bedankt hè Rutte!
quote:Het vogelbekdier is, door zijn bizarre uiterlijk, een veelgeziene soort in tekenfilms. Een bekend tekenfilmvogelbekdier is Ovide.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:45 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Het ei is te complex om te evolueren. Je kunt geen embryo in leven houden met een halve schaal eromheen, je kunt het niet voeden met een halve navelstreng. Alle onderdelen moeten harmonieus samenwerken om er iets nuttigs van te maken. En het oog....
http://www.miamiherald.com/418/story/373532.htmlquote:Oscar Howard Jr., superintendent of Taylor County's School District, and Danny Lundy, vice chairman of the School Board, spoke in accents from that other Florida. ''We're opposed to teaching evolution as a fact,'' Howard said, adding that his School Board and 11 others have passed resolutions against the imposition of evolution in the school curriculum.
Tsja, er zijn krachten die er alle belang bij hebben dat er rellen komen. En overigens ook krachten die er alle belang bij hebben om, ongeacht de morele kosten ervan, te voorkomen dat dat gebeurt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:52 schreef Monidique het volgende:
[..]
Even postkapen.
Dat gevoel kreeg ik nou bij die politiecommissaris, toen hij begon over rellen na Wilders' filmpje, en na waarschuwingen van, weet ik veel, moslimorganisaties, dat ze niet kunnen voorkomen dat er dan rellen komen. Goh, handig, mensen, dank je wel. In plaats van 'O, leuk, ik hoop dat hij een artistieke film maakt', of iets dergelijks, springen ze gillend naar de media: 'ZOMG! Ik hoop maar niet dat er rellen komen, ik hoop niet dat Marokkaanse jongeren gaan rellen, maar we houden er wel rekening mee, hoor!' Ja, tof.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 09:51 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Die puinhopen werken nog steeds door. Feit is gewoon dat onder Den Uyl de overheidsuitgaven zijn verdubbeld en dat daarna geen enkel kabinet het is gelukt om dit terug te draaien.
Mijn hemel....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:31 schreef Mutant01 het volgende:
The Powers That Are.
Then again, veel beters heeft de Republikeinse partij nu ook weer niet te bieden:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:58 schreef Apropos het volgende:
Dood aan alle Ron Paulmalloten.
http://talkingpointsmemo.(...)k_tax_spending_c.phpquote:Romney drew mixed boos and applause from the audience when he criticized Paul for saying the United States must avoid another war.
Romney said Paul had been reading "too many press releases by (Mahmoud) Ahmadinejad" the Iranian president.
"Make fun buddy," muttered a clearly irritated Paul.
Wat hebben ze nu weer gejat?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:58 schreef Apropos het volgende:
Dood aan alle Ron Paulmalloten.
Die worden dan ook niet opgehemeld, gelukkig.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Then again, veel beters heeft de Republikeinse partij nu ook weer niet te bieden:
[..]
http://talkingpointsmemo.(...)k_tax_spending_c.php
Veelzeggend, overigens. De Republikeinse partij anno 2008: "he criticized Paul for saying the United States must avoid another war". En ja, het is geen letterlijk citaat, maar zo werd het wel door hem gebracht.
Nee, natuurlijk niet. Jij hebt immers verstand van keizers.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:00 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Je nam mijn opmerking serieus?
Mijn hemel...
Niks beters, in ieder geval niet voor ons. Zijn buitenlands beleid is toch prima?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Then again, veel beters heeft de Republikeinse partij nu ook weer niet te bieden:
Ik geloof daar niets van. Volgens mij hebben lager opgeleide fokkers eerder de neiging om maar wat te roepen in discussies. Ook posten ze met een stuk minder nuance, zowel links als rechts. Sommige hoger opgeleide linkse huilies kunnen ook wel goede punten maken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 06:26 schreef BaajGuardian het volgende:
Dit slaat niet op posters in dit topic want ik heb het niet gelezen maar meer POL in het algemeen.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat hoe hoger opgeleid de fokker is (qua scholing dus, niet qua besteding (non financieel) hoe achterlijker zijn/haar posts worden omdat meneer/mevrouw altijd probeert zo intelligent mogelijk over te komen met veel woordjes die meneer/mevrouw geleerd heeft op school, daarmee voorbijgaat aan de inhoud danwel begint met politiek gelul alsof meneer/mevrouw een persploeg voor zich heeft staan, en daarmee dan ook elk discussietrucje uit de kast trekt wat meneer/mevrouw kan herinneren van jawel de scholing..
Dat vind ik dus tijdverspilling.
Nee. Vind ik niet. Zijn Irak-opinie (de oorlog was fout, we moeten uit dat land) is prima, zijn standpunten in het algemeen over interventie en internationale organisaties deel ik niet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:02 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Niks beters, in ieder geval niet voor ons. Zijn buitenlands beleid is toch prima?
Ik weet niet waarom, maar na het lezen van deze zin moest ik aan verstandskiezen denken.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:01 schreef Apropos het volgende:
[..]
Nee, natuurlijk niet. Jij hebt immers verstand van keizers.
Jij stemt toch PVV?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van. Volgens mij hebben lager opgeleide fokkers eerder de neiging om maar wat te roepen in discussies. Ook posten ze met een stuk minder nuance, zowel links als rechts. Sommige hoger opgeleide linkse huilies kunnen ook wel goede punten maken.
Trekje van seriemoordenaars.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:04 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar na het lezen van deze zin moest ik aan verstandskiezen denken.
Nuancequote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef Gabry het volgende:
[..]
Ik geloof daar niets van. Volgens mij hebben lager opgeleide fokkers eerder de neiging om maar wat te roepen in discussies. Ook posten ze met een stuk minder nuance, zowel links als rechts. Sommige hoger opgeleide linkse huilies kunnen ook wel goede punten maken.
Hoe zou jij jezelf omschrijven?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
NuanceIk haat mensen die zichzelf genuanceerd vinden, links of recht.
Je kan ook Marokkanen de grond in stampen met een genuanceerde mening. Zonder nuance wordt er niet accuraat op het probleem gericht en ben je onnodig mensen tot last. En daar hou ik niet van. Ik vind het ook wel jammer dat bij de PVV de nuance vaak ontbreekt. Maar goed, liever dat dan op die nutteloze rukkers van de gevestigde partijen stemmen. Volgens de stemwijzer zit ik goed.quote:
Pechtold is gek als 'ie dit niet als verkiezingsslogan neemt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan ook Marokkanen de grond in stampen met een genuanceerde mening.
Goede kans dat hij dat inderdaad ook niet doet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:19 schreef Apropos het volgende:
[..]
Pechtold is gek als 'ie dit niet als verkiezingsslogan neemt.
Dat ''ook Marokkanen'' is zo mooi, omdat het suggereert dat je het met iedere bevolkingsgroep kunt doen.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:22 schreef DrWolffenstein het volgende:
[..]
Goede kans dat hij dat inderdaad ook niet doet.
Whehe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:16 schreef Gabry het volgende:
[..]
Je kan ook Marokkanen de grond in stampen met een genuanceerde mening.
Hear, hear !!quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:39 schreef Gabry het volgende:
Je kunt geen tegenstanders overtuigen zonder nuance, het belemmert de samenwerking met andere partijen en belangengroepen, die zich wel tot het probleem willen richten, en het maakt beleidsvorming in een juridische omgeving onmogelijk. Daarnaast heeft ongenuanceerd geblaat amper tot geen voordelen.
Ongenuanceerd geblaat kan amusant zijn...bijv:quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:39 schreef Gabry het volgende:
Daarnaast heeft ongenuanceerd geblaat amper tot geen voordelen.
Ja, ok. Maar zijn punt met betrekking tot interventie is dat het congres oorlog moet verklaren, en niet de president. Dat lijkt mij prima. Maar uit de VN stappen....quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:03 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nee. Vind ik niet. Zijn Irak-opinie (de oorlog was fout, we moeten uit dat land) is prima, zijn standpunten in het algemeen over interventie en internationale organisaties deel ik niet.
Keurig in het midden van het Hollandse maaiveld.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:11 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
NuanceIk haat mensen die zichzelf genuanceerd vinden, links of recht.
Ja. Maar dat vinden de meeste kandidaten wel, denk ik.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:56 schreef Autodidact het volgende:
Maar zijn punt met betrekking tot interventie is dat het congres oorlog moet verklaren, en niet de president. Dat lijkt mij prima.
http://rawstory.com/news/(...)_Hampshire_0110.htmlquote:"Black women will probably determine the outcome in South Carolina ... Romney probably now will lose Michigan ... I think it gives McCain real momentum ... Huckabee can draw on strong pro-life support from a very large Dutch community."
"I always knew Huckabee was in the pocket of big wooden shoe," was Stewart's final comment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |