In het kroos beland?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:21 schreef Gabry het volgende:
Vroeger dronk ik vrij veel, maar tegenwoordig beperk ik mij tot enkele glazen, sinds het een keer flink mis ging.
Pas maar op. Voor je het weet randen ze je aan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:17 schreef Fastmatti het volgende:
Net de keuken uitgevlucht. Staan een aantal vrouwen te ouwehoeren over hun biologische klokje
gunpowder thee roeleertquote:
Missers is voor mij geen reden niet te drinken. Je went eraan.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Erger, maar ik zal het jullie besparen.
Vertel? Je hebt nu twee stifttanden?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:39 schreef Gabry het volgende:
[..]
Erger, maar ik zal het jullie besparen.
Inderdaad. Ze moet wel heel wanhopig zijn geweest als ze met een straalbezopen gozer meegaatquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:54 schreef Reya het volgende:
Zie er het positieve van in; wellicht heb je jezelf een trauma bespaard door niet naast haar wakker te worden.
Mag ik dit gebruiken voor een verhaal?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:48 schreef Gabry het volgende:
Ik had de hele avond lopen zuipen. Waarna ik een super leuk meisje ontmoette. Echt mijn type. We wilde naar huis gaan maar ik had geen zin om zover te lopen, dus duikte we neer achter een paar prullenbakken buiten (dont ask). Eerst kreeg ik 'em niet op, teveel gedronken, ik was half verdoofd. Dus oraal. Maar toen kon ik mijn ogen niet open houden en viel ik kwijlend met mijn hoofd tussen haar benen bijna in slaap. Toen wilde ze weggelopen. Maar de spullen uit haar tas lagen overal verspreid over de grond. En ze had geen licht dus we konden niet echt zoeken, dus besloten we hulp erbij te halen om achter de prullenbakken naar de inhoud van haar tas te zoeken. Die vonden het natuurlijk super komisch en dat vond ze niet zo leuk. Daarna wilde ze nooit meer met mij praten.
Sindsdien ben ik voorbereid. [ afbeelding ]
Je installatiespeech als burgemeester?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:01 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Mag ik dit gebruiken voor een verhaal?
De donkere avond van de dyslecticus?quote:Mag ik dit gebruiken voor een verhaal?
Je hebt het bericht gewijzigd, maar de stijl is nog miserabeler geworden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:48 schreef Gabry het volgende:
Ik had de hele avond lopen zuipen. Waarna ik een super leuk meisje ontmoette. Echt mijn type. We wilde naar huis gaan maar ik had geen zin om zover te lopen, dus duikte we neer achter een paar prullenbakken buiten (dont ask). Eerst kreeg ik 'em niet op, teveel gedronken, ik was half verdoofd. Dus oraal. Maar toen kon ik mijn ogen niet open houden en viel ik kwijlend met mijn hoofd tussen haar benen bijna in slaap. Toen wilde ze weggelopen. Maar de spullen uit haar tas lagen overal verspreid over de grond. En ze had geen licht dus we konden niet echt zoeken, dus besloten we hulp erbij te halen om achter de prullenbakken naar de inhoud van haar tas te zoeken. Die vonden het natuurlijk super komisch en dat vond ze niet zo leuk. Daarna wilde ze nooit meer met mij praten.
Sindsdien ben ik voorbereid. [ afbeelding ]
Vorig jaar heb ik een leuk meisje op een ontzettend knullige manier van mijn fiets laten stuiteren. Ze stapte niet af toen ik stopte bij het stoplicht. Toen lagen we dus beide op de grond. Dit met tientallen toeschouwersquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:00 schreef Gabry het volgende:
Ik heb ook een keer een fietslamp in mijn knie gehad na een dronken fietsongeluk, er zat gewoon een gat in mijn spijkerbroek, ging er dwars doorheen.
Alles wat lekker is is slecht voor je.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel calorieën daarin zitten
Maar dat valt weer in het niet bij het krijgen van een knietje wanneer je aan haar tieten gaat zitten, vervolgens lek gestoken wordt en in de gehaktmolen wordt geduwd.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar goed, dat valt natuurlijk in het niet bij het aan een meisje vragen 'hoeveel ze ook al weer kostte', vervolgens een duw krijgen en tijdens de val met je hoofd op de rand van de tuintafel slaan, zodat je avond met 12 hechtingen eindigt.
God, je bent toch niet in die fase aanbeland?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:11 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Alles wat lekker is is slecht voor je.
Vriend van mij wel hoor. Meisje waar hij al maanden verliefd op was achterop. Vervolgens te dicht langs een paaltje fietsen en daar lag ze. Op zich kan dat nog gebeuren, maar de lul fietste gewoon door. Wat hem niet in dank werd afgenomenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Gabry het volgende:
Zonder alcohol maak je zulke dingen niet mee hè?
Weiger nooit een dans van een Joegoslavische.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dat valt weer in het niet bij het krijgen van een knietje wanneer je aan haar tieten gaat zitten, vervolgens lek gestoken wordt en in de gehaktmolen wordt geduwd.
En je bent ook nog 's 365 dagen per jaar verkouden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Apropos het volgende:
Ik heb alleen sportongelukken. Vrouwen breken alleen mijn hart, ze worden nooit handtastelijk.
Maar dit jaar niet!quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:16 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
En je bent ook nog 's 365 dagen per jaar verkouden.
Dus als dat biljet vals was en die buskaart verlopen, heb je haar eigenlijk verkracht?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:08 schreef Gabry het volgende:
Na dat incident met dat meisje merkte ik ook dat mijn rechterbroekzak leeg was. Of iemand het had gezakkenrold of dat het eruit was gevallen, geen idee. Waarschijnlijk in de discotheek daarvoor. Maar daar zat alleen maar vijf euro en een buskaartje in, dus dat was niet echt benoemswaardig. Ik dacht bij mezelf: "Ze was in ieder geval niet duur."
Een maandje R&P modden zal je goed doenquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:10 schreef Apropos het volgende:
Ik heb alleen sportongelukken. Vrouwen breken alleen mijn hart, ze worden nooit handtastelijk.
Zij had mij bijna verkracht. Gelukkig wist ik het af te wenden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Dus als dat biljet vals was en die buskaart verlopen, heb je haar eigenlijk verkracht?
Sowieso een heerlijk forum om te lurken. Net als OUDquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:19 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Een maandje R&P modden zal je goed doen
met een warm kopje kruidenthee en een dekentje, met de poes op schootquote:Op donderdag 10 januari 2008 21:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Sowieso een heerlijk forum om te lurken. Net als OUD
quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:20 schreef Gabry het volgende:
[..]
Zij had mij bijna verkracht. Gelukkig wist ik het af te wenden.
Dus?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je zei nog net dat ze helemaal je type was en lekker....
Maar ook niet veel minder?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:11 schreef Monidique het volgende:
Ik drink geen alcohol meer.
Half om half bij Café Trappisten in Westmalle, met een lekkere portie trappistenkaas erbijquote:Op donderdag 10 januari 2008 20:10 schreef Reya het volgende:
Niet bij trappisten, dat moge duidelijk zijn.
Ze ging toch met hem mee. Dus was het zijn typequote:Op donderdag 10 januari 2008 21:24 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Je zei nog net dat ze helemaal je type was en lekker....
Wat is er dan mis met een enthousiaste dame?quote:
Niets, ik heb nooit gezegt dat er iets mis is met een enthousiaste dame.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:27 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Wat is er dan mis met een enthousiaste dame?
Nee, waarom doe je dat?quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:33 schreef Fastmatti het volgende:
Hebben jullie ook dat als er twee vrouwen bij elkaar staan je standaard de verkeerde aanspreekt?
Of dat je moeite moet doen om je lachen on te houden als ze hun naam zeggen?
Dat valt natuurlijk in het niet bij oraal bevredigd worden door een dikke zeug nadat je met je dronken kop in de sloot bent gewandeld na een grootmoeders verjaardag, waarna je samen met de kat in een te klein tuinhuisje gaat slapen onder de tuinstoelkussens, met als vanzelfsprekend nooit nagekomen voornemen de ochtend erna de trein naar Onbekende Bestemming, oftewel Berlijn, te nemen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 21:12 schreef Montov het volgende:
[..]
Maar dat valt weer in het niet bij het krijgen van een knietje wanneer je aan haar tieten gaat zitten, vervolgens lek gestoken wordt en in de gehaktmolen wordt geduwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |