Kom hier met bewijs Kneusquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:20 schreef Monidique het volgende:
O ja.
Hier is vast geen goed antwoord op mogelijkquote:
Zou ik ooit het woord ''kneus'' onterecht van een hoofdletter voorzien?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dat een citaat? Ik hoop het.
Nee, dat zou jij nooit.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:23 schreef Apropos het volgende:
[..]
Zou ik ooit het woord ''kneus'' onterecht van een hoofdletter voorzien?
Aanwijzing.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:28 schreef Monidique het volgende:
Die weet ik te vinden, maar het Kneus-citaat?
God created Adam and Eve, not Adam and Steve.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef Fastmatti het volgende:
Waarom hoort er bij de buurvrouw ook een buurman![]()
Vreselijk, volgens mij haat iedereen die klootzakken die per se 's ochtends door de sluizen moeten tuffen. Kun je beter vuurtorenwachter worden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sluiswachter, dat lijkt me nou een mooi beroep.
Vriend van me werd brugwachter, maar heeft het er weer aan gegeven. Ook zo'n droombaantje, lijkt mij.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:49 schreef Zwaardvisch het volgende:
Sluiswachter, dat lijkt me nou een mooi beroep.
Het punt is dat alleen Eve voldoende isquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:42 schreef Apropos het volgende:
[..]
God created Adam and Eve, not Adam and Steve.
De enige reactie die ik ooit op de frontpage heb achtergelaten was bij dit stukje van Seborikquote:Gepost door Walter (Seborik) - vrijdag 21 januari 2005 @ 00:01
Godverdomme. Mijn muziekmaat in Zorn, Acid Mothers Temple, smerige metal en andere obscuurheden wist mij laatst te vertellen, dat Nederlands beste platenzaak De Platenworm gevestigd te Groningen er mee gaat kappen. Pardoes liet ik mijn overheerlijke halve liter Murphy’s red op de grond vallen. Er is geen god. De wereld is verloren. De favoriete platenzaak van wijlen John Peel sluit zijn deuren en bovendien de enige platenzaak waar ik ooit vier uur voor in de trein heb gezeten.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:51 schreef gronk het volgende:
Soul plane lijkt me best wel een aardige film. Wel een paar biertjes op hebben.
Alleenstaande mensen wonen eerder in appartementen, vermoed ik.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:54 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Het punt is dat alleen Eve voldoende is
Een dankbaar beroep, lijkt me.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Vriend van me werd brugwachter, maar heeft het er weer aan gegeven. Ook zo'n droombaantje, lijkt mij.
Daarvoor was hij zelfstandig ondernemer, het sneven van z'n winkeltje werd notabene op de fok frontpage betreurd.
Om hem er op te wijzen dat Murphy's afschuwelijk bocht is?quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:56 schreef sigme het volgende:
[..]
De enige reactie die ik ooit op de frontpage heb achtergelaten was bij dit stukje van Seborik.
Verspilling is verspilling.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:00 schreef Apropos het volgende:
[..]
Om hem er op te wijzen dat Murphy's afschuwelijk bocht is?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef Monidique het volgende:
Guinness... Dat is wel lekker, hè?
Met mate. Van Guiness word ik misselijk voordat ik dronken ben. Soms is dat aan te bevelen.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef Monidique het volgende:
Ik vind het juist lekker door drinken.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:03 schreef sigme het volgende:
[..]
Met mate. Van Guiness word ik misselijk voordat ik dronken ben. Soms is dat aan te bevelen.
Komt door dat balletje,quote:Eigenlijk vind ik het uit het blik het lekkerst.
Jawel. Maar haalt dat het bij pils?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:01 schreef Monidique het volgende:
Wat doe je er voor in de plaats?quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:11 schreef Monidique het volgende:
Ik drink geen alcohol meer.
Limonade en thee.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:12 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Wat doe je er voor in de plaats?
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:03 schreef sigme het volgende:
Met mate. Van Guiness word ik misselijk voordat ik dronken ben. Soms is dat aan te bevelen.
Nee. En het boeit me niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:15 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Weet je wel niet hoeveel calorieën daarin zitten
Omdat de een de ander uit zal roeien als de ander respectievelijk de een aan de macht komt.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:16 schreef Fastmatti het volgende:
Doodvonnis Marinus v/d Lubbe ingetrokken
Ik snap nooit waarom communisten en nazi's zo'n hekel aan elkaar hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |