Dan zouden ze tegen de Irak-oorlog zijn.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:59 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja. Maar dat vinden de meeste kandidaten wel, denk ik.
Hm, ja.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:00 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Dan zouden ze tegen de Irak-oorlog zijn.
Van wie moet hij een kloon zijn? Hij is regelmatig op fok-radio, op youtube, in meki-AH filmpjes te vinden.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:02 schreef Gabry het volgende:
Meki heeft mij nog nooit aangevallen en is zelfs vrij positief tegenover mij, terwijl hij een hekel heeft aan Saviour en PJOrouge enzo.
Ik vraag me trouwens nog steeds af of hij geen kloon is.
Lik je koe.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:18 schreef Mutant01 het volgende:
Ach, lik je reet.
Als je geluk hebt een eitje, als je heel erg pech hebt een dramafest van hier tot minimaal Pakistan.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 15:59 schreef gronk het volgende:
BTW, een wortelkanaalbehandeling, hoe erg is dat?
Mag ''vade retro'' ook?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:27 schreef Zwaardvisch het volgende:
Zeg maar Zwaardvisch.
Wacht, hier past een ruiterlijke verwerping.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:37 schreef Zwaardvisch het volgende:
Ik zou niet weten waarom niet. En ik zou niet weten waarom wel.
Ik ben blij dat het Haarlems denkwonder waaraan ik deze uitdrukking ontleende, nog geciteerd wordt.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:42 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Wacht, hier past een ruiterlijke verwerping.
Tandarts zei iets als 'hrm, je kunt na 3 dagen nog wat terugkerende pijn hebben'. Dus mnja. Gelukkig heb ik nog een aardige voorraad pijnstillers.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:06 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Als je geluk hebt een eitje, als je heel erg pech hebt een dramafest van hier tot minimaal Pakistan.
Je ontleende hem aan mijn parafrasering, pretentieuze sufferd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 16:53 schreef Apropos het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het Haarlems denkwonder waaraan ik deze uitdrukking ontleende, nog geciteerd wordt.
quote:Op zaterdag 8 december 2007 21:23 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Hier past een ruiterlijk zwijgen.
Ach man, je weet niet eens wat pretentieus is.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:22 schreef Zwaardvisch het volgende:
[..]
Je ontleende hem aan mijn parafrasering, pretentieuze sufferd.
[..]
Die parafrase?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:26 schreef Zwaardvisch het volgende:
Die overigens van Mulisch afkomstig is.
quote:Hier past een ruiterlijke verwerping.
Harry Mulisch.
Ja, als je even braaf door had gelezen in dat stuk dat ik eerder aanhaalde, zou je hebben gezien dat ik dat al wereldkundig had gemaakt. En dan zal ik je nog eens wat vertellen: in Mandarijnen op zwavelzuur maakte Hermans de grap ''Hoe groen was mijn Harry''.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 17:31 schreef Zwaardvisch het volgende:
Achter op mijn druk van Het behouden huis staat, en ik citeer:
[..]
Briljante TVserie, ooit uitgezonden door de VPRO.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 12:05 schreef Monidique het volgende:
The Powers That Be.
Hij is een mongool.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Scooter heeft een jump cd gemaakt die morgen uit komt.
Hij is tof.
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 13:08 schreef Monidique het volgende:
Alsof nuance een groot goed is!
Als het op politieke vraagstukken aankomt ben ik over het algemeen tot op het bot genuanceerd.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:59 schreef Zwaardvisch het volgende:
Maar du_ke, jij bent toch helemaal niet zo genuanceerd?
Ik heb vandaag m'n handtekening onder een voorlopig koopcontract gezet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:01 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:Ik ben begonnen m'n studieschuld af te lossen....
Oh, noemen we goedpraten wat de overheid fout doet tegenwoordig nuance. Goed dat ik het even weet.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:00 schreef du_ke het volgende:
Als het op politieke vraagstukken aankomt ben ik over het algemeen tot op het bot genuanceerd.
Als het om personen gaat niet altijd.
Mooi vierkant blok gekocht? Funda-link?quote:Op vrijdag 11 januari 2008 19:02 schreef du_ke het volgende:
Ik heb vandaag m'n handtekening onder een voorlopig koopcontract gezet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |