quote:Beschouw
Israel: "Die Jansen mag dan wel lachen maar die shirts passen ons echt niet meer."
quote:vrolijke-frits
Israel:"Rood-wit en groen, lekker origineel weer"
quote:gebruikersnaam
Eindelijk weten we wie er bij Feyenoord steeds met de vuile was naar buiten komt
De opmaak is hier te vinden.quote:Deoxyribonucleic
''Rinus Israel voordat hij naar Ajax ging.'
Tsja, je koopt er met allebei weinig voor, anders.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:23 schreef TheVulture het volgende:
Ik krijg wat van die eervolle vermeldingen, ik wil punten
Ja, de clan heeft elkaar weer gevondenquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef Beschouw het volgende:
Goeie jury. Heb niks te klagen vandaag
ik ben het zowaar met je eensquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:27 schreef Beschouw het volgende:
Goeie jury. Heb niks te klagen vandaag
Terechte winnaar.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ben het zowaar met je eens
Dan pis ik morgen wel ff tegen je deur.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:28 schreef SCH het volgende:
Enge kat heeft me volstrekt genegeerd. Een rotSCHop kan ie krijgen.
Ik SCHiet je lekquote:Op woensdag 9 januari 2008 19:38 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan pis ik morgen wel ff tegen je deur.
Ik denk dat ik tegen die tijd al lang ben uitgescheurdquote:
Inderdaad.quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:52 schreef Rumille het volgende:
Oneervolle vermelding, hehe. Te voor de hand liggend he?
quote:Op woensdag 9 januari 2008 19:31 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
ik ben het zowaar met je eens
Dat is toch veel te voor de hand liggend.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Rumille het volgende:
Dat niemand de grap
Petrick Kluivert heeft gemaakt.
Welke grap? Die ken ik niet.quote:Op donderdag 10 januari 2008 15:54 schreef Rumille het volgende:
Dat niemand de grap
Petrick Kluivert heeft gemaakt.
Ah, zo moeilijk had ik nog niet gedacht.quote:Op donderdag 10 januari 2008 16:43 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
hij heeft een pet op
hij heet Patrick
pat -> pet
Petrick Kluivert hahahahah
quote:-ruud_fr-
-Willem-Alexander: "Als ik de kroonprins ben, ben jij zeker the Fresh Prince?"-
quote:-EnGCatjuh-
-Kluivert: "Hé Wim-Lex, mocht Amalia nog een rij-instructeur nodig hebben, dan weet je wie je moet bellen!"-
quote:-Waaghals-
-Wim-Lex: "Is dat een rol pepermunt die ik voel of hou je echt van Oranje?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-SCH-
-"Hoe is het nou met jouw moeder?"-
je hebt trouwens een beetje van hem weg beSCHouw.quote:
Zolang je maar niet zegt dat ik een beetje van hem weg BENquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:39 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
je hebt trouwens een beetje van hem weg beSCHouw.
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Met een eervolle vermelding voor the vulture
We kunnen de eindstand al opmaken geloof ik, je staat al een straatlengte voorquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog 2e ook
En weer een vermelding voor de Gier, het wordt komisch
Winnaar was goed.
Misschien loop ik morgen wel onder een auto ofzo..quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kunnen de eindstand al opmaken geloof ik, je staat al een straatlengte voor
Het begint licht irritant te worden jaquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
En weer een vermelding voor de Gier, het wordt komisch
Ik ook niet, zit dan in de trein. Of het wordt een late jury.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef Waaghals het volgende:
Ohja ben er morgen niet om te jureren.
foto is trouwens van Ajax in 1972
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
Jezus gebruikersnaam, heb je gebruikt ofzo? Die van die rol pepermunt laten winnen
Sorry hoor, dacht dat jij hier al wat langer meeliep.
Ik vind het oprecht jammer als ik zo'n uitslag als deze zie, dan verzin ik voortaan wel weer de meest flauwe en voor de hand liggende en de open deur onderschriften. Ik dacht dat het de bedoeling was een beetje origineel te zijn: de top 3 is echt bagger, snap er echt geen zak van.
Nee, want dan kan ik het wel schudden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet tijd een een vaste jury in te stellen die er gewoon verstand van heeft.
Ik dus
antwoord op vraag 1. tje wats in a name .quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
vraag 1 : Jezus gebruikersnaam, heb je gebruikt ofzo? Die van die rol pepermunt laten winnen
vraag 2: Sorry hoor, dacht dat jij hier al wat langer meeliep.
opmerking: Ik vind het oprecht jammer als ik zo'n uitslag als deze zie, dan verzin ik voortaan wel weer de meest flauwe en voor de hand liggende en de open deur onderschriften. Ik dacht dat het de bedoeling was een beetje origineel te zijn: de top 3 is echt bagger, snap er echt geen zak van.
En daar ga je de mist in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
Jezus gebruikersnaam, heb je gebruikt ofzo? Die van die rol pepermunt laten winnen
Sorry hoor, dacht dat jij hier al wat langer meeliep.
Ik vind het oprecht jammer als ik zo'n uitslag als deze zie, dan verzin ik voortaan wel weer de meest flauwe en voor de hand liggende en de open deur onderschriften. Ik dacht dat het de bedoeling was een beetje origineel te zijn: de top 3 is echt bagger, snap er echt geen zak van.
Ik heb nog even getwijfeld of ik "Kluivert: "Bedankt voor de pet, Ome Willem!..nu ben ik echt Petrick." aan mijn onderschrift zou toevoegen, maar Rumille kwam op het idee en dat ga ik niet jatten natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met petrick had je gewonnen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met petrick had je gewonnen
Uit het 3FM-topic.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Eric Corton is jarig
En nog belangrijker: IK BEN OOK JARIG![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
antwoord op vraag 1. tje wats in a name .
antwoord op vraag 2. klopt
opmerking. ieder zijn humor.
Sorry? Neeskens, Muhren, Cruyff etcetera staan op de foto? Ze zijn nog aan het trainen ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:47 schreef Han-Pekel het volgende:
is die laatste foto serieus DE foto?? heeft weinig met voetbal te maken..d8 ik
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
De Gier is eindelijk een grote jongen geworden. Gefeliciteerd knul
Klopt, daarom kan zelfs een Sneijder grap winnen. Niet origineel, wel leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En daar ga je de mist in.
Het gaat om de leukste.
Ik vind dat ik het na een paar eervolle vermeldingen wel verdiend hebquote:Op vrijdag 11 januari 2008 18:48 schreef gebruikersnaam het volgende:
De gier heeft al zoveel felicitaties gehad, die heeft geen podiumpek meer nodig vandaag
quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef Waaghals het volgende:
Ohja ben er morgen niet om te jureren.
foto is trouwens van Ajax in 1972
quote:SCH
Guantanamo Bay blijkt geinspireerd op oud-trainingskamp Ajax
quote:TheVulture
Kovacs: "Niet zo preuts jongens, die Griekse goden van vroeger hadden nóg minder aan"
quote:ZoneKill
Ajax is haastig op zoek naar een shirtsponsor.
De opmaak is hier te vinden.quote:kleinzusje
Oranje gevoel loopt van onder goed
Ben altijd beschikbaar hoorquote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ik wist écht niet wie er op #3 moest
Dus ik ben de keus van de armoedequote:Op vrijdag 11 januari 2008 20:19 schreef EnGCatjuh het volgende:
Wat een slechte rondeIk wist écht niet wie er op #3 moest
Idd, dan maar zo'n excuushomo op het podium. Achter die andere.quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 01:36 schreef ZoneKill het volgende:
1e!![]()
Kan helaas morgen niet jureren. Ben naar het voetbal.![]()
Weteh teniet helemaal. Links is Cornelisse, denk ik.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Wie zijn het?
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:00 schreef SCH het volgende:
Wie zijn het?
Daniël Rijaard (links) en Yuri Cornelissequote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:01 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Weteh teniet helemaal. Links is Cornelisse, denk ik.
Hihi, dat wist ikquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
[..]
Daniël Rijaard (links) en Yuri Cornelisse
Mooi. Verheug me al over uitslag.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:12 schreef TheVulture het volgende:
Ik jureer dus vanavond, wordt rond 19.00 uur
Jij hebt nog iets goed te maken boefquote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hihi, dat wist ik![]()
Slaat Gordon zn onderschrift meteen helemaal nergens op
Ik zei anders wel mooi dat het Cornelisse was rechts, en niet links zoals Beschouw beweerdequote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:06 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hihi, dat wist ik![]()
Slaat Gordon zn onderschrift meteen helemaal nergens op
Wanneer heb je tijd?quote:Op zaterdag 12 januari 2008 12:14 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Jij hebt nog iets goed te maken boef![]()
![]()
Tussen 18.00 en 20.00 uur als je punten geeftquote:
Dan moet je bij deGier zijn vandaag.quote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:27 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Tussen 18.00 en 20.00 uur als je punten geeft
Heeft Beschouw misschien wel een keertje mazzelquote:Op zaterdag 12 januari 2008 13:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Dan moet je bij deGier zijn vandaag.
Maar die doet jouw soort niet
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:29 schreef TheVulture het volgende:
weinig inzendingen, ik ga de uitslag doen
Tsja, zag vanochtend dat er nog niks stondquote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Foto stond er ook pas laat.
Meer kans op de poedel
"Jee, daar is mijn vrouw. Laat mijn hand los.''
quote:blahw
Rijaard: ''Als je mijn hand vasthoudt dan kan ik mijn vinger niet tussen de deur krijgen.''
quote:ruud_fr
Amstellovich stuurt handlangers ook naar andere clubs
De opmaak is hier te vinden.quote:gebruikersnaam
Opnames "wedden dat"weer van start
quote:
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:57 schreef Blawh het volgende:
Mijn 3e podiumplek, de 2e keer dat het positieve punten oplevert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:00 schreef kleinzusje het volgende:
[..]Ja, niet aan gedacht. Ziek op bed gelegen en 2 halve finales darts.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
19quote:Op zaterdag 12 januari 2008 19:38 schreef SCH het volgende:
Beschouw is helemaal geen ouwe kerel maar gewoon een ventje van 18
Nee hoor, ik kon jouw onderschrift echt totaal niet rijmen met het plaatje... verder no hard feelingsquote:Op zaterdag 12 januari 2008 20:00 schreef gebruikersnaam het volgende:
De jury heeft nog een hoop opgekropte frustratie zie ik
quote:Op zaterdag 12 januari 2008 21:25 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ja, niet aan gedacht. Ziek op bed gelegen en 2 halve finales darts.
mooi planquote:Op zondag 13 januari 2008 19:06 schreef ruud_fr het volgende:
uitslag tegen achten
Dwaze Moeders bevestigden stiekem rouwband aan doelpaal.
quote:Waaghals
Argentijnen gediskwalificeerd na opstaan tijdens wk zitvoetbal
quote:DaMart
Zit er eens eentje voor Nederland, telt het nog niet als doelpunt!
De opmaak is hier te vinden.quote:Rumille
Rensenbrink: 'Het staat als een paal boven water dat als puntje bij paaltje komt, ik straks voor paal sta.'
Drie matige woordgrappen wordt gewoon heel matigquote:
Ja, eerste keer dat ik meedoe en ik win meteenquote:Op zondag 13 januari 2008 21:08 schreef Beschouw het volgende:
Winnaar is toch debutant? Weet hij dat hij foto moet wegzetten?
quote:Op zondag 13 januari 2008 21:06 schreef Blawh het volgende:
Denk dat heel Rotterdam deze zondag gefrustreerd is.
Gebeurt anders nooit. Debutanten ontvangen poedel. Waarom dit deze keer niet is gebeurd, is me een raadsel.quote:Op zondag 13 januari 2008 21:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, eerste keer dat ik meedoe en ik win meteen.
quote:EnGCatjuh
Henry: "Komt hij weer met z'n knuffels. Als hij maar niet net als met Völler speeksel wil uitwisselen."
Rijkaard: "Ik had 1 meter bier besteld, geen flesje water!"
quote:TheVulture
Rijkaard: "Sorry Thierry, ik dacht dat ik nog zo'n stuk over had bij het inparkeren maar helaas heb ik je Ferrari geramd"
De opmaak is hier te vinden.quote:haags_kwartiertje
Henry en Rijkaard spelen; herken een beroerte'
quote:
Welcome backquote:Op maandag 14 januari 2008 21:52 schreef Thelonious het volgende:
Heb een paar maanden bij mijn vriendin in het buitenland uitgehangen, Beschouw.
Hoezo, wint hij nooit wat?quote:
De poedel vond ik de lastigste, maar uiteindelijk vond ik deze bijdrage toch de minstequote:Op maandag 14 januari 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vond de poedel zo slecht nog niet
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:02 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bedankt kerel!
Ik ga weer lekker meedoen.
Dank voor het vertrouwen. Nu moet ik het dit seizoen maar waar zien te maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Top, gaat het niveau weer van omhoog, je had altijd sterke onderschriften
quote:
je comeback is alvast ijzersterkquote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dank voor het vertrouwen. Nu moet ik het dit seizoen maar waar zien te maken.
Ga je gang. 107 topics voor deze.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik me even gaan inlezen.
O, ik wacht wel tot de DVD uit is danquote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ga je gang. 107 topics voor deze.
Je hoeft alleen de handtekening van TheVulture te lezen in deze.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wacht wel tot de DVD uit is dan.
Je kan ook het jubileumtopic lezenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wacht wel tot de DVD uit is dan.
Ah....quote:Op maandag 14 januari 2008 22:25 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de handtekening van TheVulture te lezen in deze.
Zoiets wou ik ook doen, maar kon geen leuke formulering bedenkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:05 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Chelsea op trainingskamp in Hongkong; Drogba heeft niet begrepen dat het SARS virus voorbij is
Het is duidelijk, aan het doelpunt zat een luchtje.
quote:Kleinzusje
Na angst beginnende keelpijn uitgeschakeld door buikloop
quote:Thelonious
Drogba: "Het nadeel van neger zijn is dat je shirt weleens achter je lippen blijft haken.
Poedel niet omdat ie zo slecht was, maar meer omdat het idee van de cornervlag gejat was....quote:Haags_kwartiertje
Drogba rent zijn droomvrouw tegemoet....en hij werd wakker met een cornervlag tussen zijn tanden
Je was kandidaat voor de poedelquote:
Naah!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je was kandidaat voor de poedel
Ik zou je aangifte bewaren tot morgen: dan heb je pas echt iets om te klagen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
Beschouw, moeten we aangifte doen van deze racistische winnaar?
Jezus wat kut, bij tennisonderschrift had ik er ook al een bedacht die er al was....Had nog niet gekeken naar de andere onderschriftenquote:Op woensdag 16 januari 2008 14:22 schreef ruud_fr het volgende:
plagiaat!
quote:Op woensdag 16 januari 2008 19:29 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ruikten, Beweegden?
Ligt het aan mij of klopt daar iets niet
quote:-Rumille-
-Diarra: 'Je bent bij lange na geen Maradona, maar ik zie wel een pluisje'-
quote:-- SCH
-"Hallo, ik wil niet lastig zijn maar u hebt mijn bal"-
quote:-Gordon_Shumway-
-Diarra: 'Je bent dan misschien wel balvast, maar als je nog iets lager gaat heb je de verkeerde.'-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Bjoro-
-Diarra: "Uuuhhh, sorry meneer, mag ik u iets vragen ?"-
20:22quote:Op woensdag 16 januari 2008 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
hoe laat kunnen we de uitslag verwachten?
Ik vind jou ook liefquote:Op woensdag 16 januari 2008 20:55 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Deze jury heb ik gemist
Vond die van SCH ook wel briljant eigenlijk
quote:-EnGCatjuh-
-Moeheid onder spelertjes. Leidster met Pfeiffer ontkent alles.-
quote:-TheVulture-
-Goed voetballen leer je met vallen en opstaan-
quote:-vrolijke-frits-
-Eerste beelden van Arjen Robben -
De opmaak is hier te vinden.quote:-Norrage-
-"Zo die zit. En jij bent de volgende!"-
misschien ben je tijdens je afwezigheid de spelregels een beetje vergeten?quote:Op donderdag 17 januari 2008 18:23 schreef Thelonious het volgende:
Waarom zo vroeg? Sommige mensen hebben overdag wat te doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |