Welcome backquote:Op maandag 14 januari 2008 21:52 schreef Thelonious het volgende:
Heb een paar maanden bij mijn vriendin in het buitenland uitgehangen, Beschouw.
Hoezo, wint hij nooit wat?quote:
De poedel vond ik de lastigste, maar uiteindelijk vond ik deze bijdrage toch de minstequote:Op maandag 14 januari 2008 21:14 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Vond de poedel zo slecht nog niet
quote:Op maandag 14 januari 2008 22:02 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Bedankt kerel!
Ik ga weer lekker meedoen.
Dank voor het vertrouwen. Nu moet ik het dit seizoen maar waar zien te maken.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:05 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
![]()
Top, gaat het niveau weer van omhoog, je had altijd sterke onderschriften
quote:
je comeback is alvast ijzersterkquote:Op maandag 14 januari 2008 22:09 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dank voor het vertrouwen. Nu moet ik het dit seizoen maar waar zien te maken.
Ga je gang. 107 topics voor deze.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:16 schreef DaMart het volgende:
[..]
Volgens mij moet ik me even gaan inlezen.
O, ik wacht wel tot de DVD uit is danquote:Op maandag 14 januari 2008 22:18 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Ga je gang. 107 topics voor deze.
Je hoeft alleen de handtekening van TheVulture te lezen in deze.quote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wacht wel tot de DVD uit is dan.
Je kan ook het jubileumtopic lezenquote:Op maandag 14 januari 2008 22:21 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik wacht wel tot de DVD uit is dan.
Ah....quote:Op maandag 14 januari 2008 22:25 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je hoeft alleen de handtekening van TheVulture te lezen in deze.
Zoiets wou ik ook doen, maar kon geen leuke formulering bedenkenquote:Op dinsdag 15 januari 2008 08:05 schreef ruud_fr het volgende:
[ afbeelding ]
Chelsea op trainingskamp in Hongkong; Drogba heeft niet begrepen dat het SARS virus voorbij is
quote:ZoneKill
Het is duidelijk, aan het doelpunt zat een luchtje.
quote:Kleinzusje
Na angst beginnende keelpijn uitgeschakeld door buikloop
quote:Thelonious
Drogba: "Het nadeel van neger zijn is dat je shirt weleens achter je lippen blijft haken.
Poedel niet omdat ie zo slecht was, maar meer omdat het idee van de cornervlag gejat was....quote:Haags_kwartiertje
Drogba rent zijn droomvrouw tegemoet....en hij werd wakker met een cornervlag tussen zijn tanden
Je was kandidaat voor de poedelquote:
Naah!quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je was kandidaat voor de poedel
Ik zou je aangifte bewaren tot morgen: dan heb je pas echt iets om te klagen.quote:Op dinsdag 15 januari 2008 19:57 schreef SCH het volgende:
Beschouw, moeten we aangifte doen van deze racistische winnaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |