quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:36 schreef gebruikersnaam het volgende:
Met een eervolle vermelding voor the vulture
We kunnen de eindstand al opmaken geloof ik, je staat al een straatlengte voorquote:Op donderdag 10 januari 2008 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
Nog 2e ook
En weer een vermelding voor de Gier, het wordt komisch
Winnaar was goed.
Misschien loop ik morgen wel onder een auto ofzo..quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
We kunnen de eindstand al opmaken geloof ik, je staat al een straatlengte voor
Het begint licht irritant te worden jaquote:
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:42 schreef EnGCatjuh het volgende:
En weer een vermelding voor de Gier, het wordt komisch
Ik ook niet, zit dan in de trein. Of het wordt een late jury.quote:Op donderdag 10 januari 2008 20:14 schreef Waaghals het volgende:
Ohja ben er morgen niet om te jureren.
foto is trouwens van Ajax in 1972
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
Jezus gebruikersnaam, heb je gebruikt ofzo? Die van die rol pepermunt laten winnen
Sorry hoor, dacht dat jij hier al wat langer meeliep.
Ik vind het oprecht jammer als ik zo'n uitslag als deze zie, dan verzin ik voortaan wel weer de meest flauwe en voor de hand liggende en de open deur onderschriften. Ik dacht dat het de bedoeling was een beetje origineel te zijn: de top 3 is echt bagger, snap er echt geen zak van.
Nee, want dan kan ik het wel schudden.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:47 schreef SCH het volgende:
Wordt het niet tijd een een vaste jury in te stellen die er gewoon verstand van heeft.
Ik dus
antwoord op vraag 1. tje wats in a name .quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
vraag 1 : Jezus gebruikersnaam, heb je gebruikt ofzo? Die van die rol pepermunt laten winnen
vraag 2: Sorry hoor, dacht dat jij hier al wat langer meeliep.
opmerking: Ik vind het oprecht jammer als ik zo'n uitslag als deze zie, dan verzin ik voortaan wel weer de meest flauwe en voor de hand liggende en de open deur onderschriften. Ik dacht dat het de bedoeling was een beetje origineel te zijn: de top 3 is echt bagger, snap er echt geen zak van.
En daar ga je de mist in.quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:35 schreef SCH het volgende:
Jezus gebruikersnaam, heb je gebruikt ofzo? Die van die rol pepermunt laten winnen
Sorry hoor, dacht dat jij hier al wat langer meeliep.
Ik vind het oprecht jammer als ik zo'n uitslag als deze zie, dan verzin ik voortaan wel weer de meest flauwe en voor de hand liggende en de open deur onderschriften. Ik dacht dat het de bedoeling was een beetje origineel te zijn: de top 3 is echt bagger, snap er echt geen zak van.
Ik heb nog even getwijfeld of ik "Kluivert: "Bedankt voor de pet, Ome Willem!..nu ben ik echt Petrick." aan mijn onderschrift zou toevoegen, maar Rumille kwam op het idee en dat ga ik niet jatten natuurlijk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met petrick had je gewonnen
quote:Op donderdag 10 januari 2008 19:40 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
met petrick had je gewonnen
Uit het 3FM-topic.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 00:05 schreef TheVulture het volgende:
Eric Corton is jarig
En nog belangrijker: IK BEN OOK JARIG![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 10 januari 2008 22:53 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
antwoord op vraag 1. tje wats in a name .
antwoord op vraag 2. klopt
opmerking. ieder zijn humor.
Sorry? Neeskens, Muhren, Cruyff etcetera staan op de foto? Ze zijn nog aan het trainen ook.quote:Op vrijdag 11 januari 2008 11:47 schreef Han-Pekel het volgende:
is die laatste foto serieus DE foto?? heeft weinig met voetbal te maken..d8 ik
quote:Op vrijdag 11 januari 2008 14:36 schreef Beschouw het volgende:
[ afbeelding ]
De Gier is eindelijk een grote jongen geworden. Gefeliciteerd knul
Klopt, daarom kan zelfs een Sneijder grap winnen. Niet origineel, wel leuk.quote:Op donderdag 10 januari 2008 23:26 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
En daar ga je de mist in.
Het gaat om de leukste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |