quote:-kleinzusje-
-Martin geeft " Beter een blauwtje lopen dan een groentje blijven " nieuwe betekenis-
quote:-sjimz-
-Speler op Skrtelten wint eindelijk kopduel-
quote:-EnGCatjuh-
-Skrtel: "Ik laat Ze-nit winnen!"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Gordon_Shumway-
-'Verdomme, beginnen ze bij de bingo hiernaast weer met de ballen te gooien.-
ik ookquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Had toch echt gedacht in de prijzen te zullen vallen
Bij de nieuwe foto dan, typisch voor jou .quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:04 schreef SCH het volgende:
Had toch echt gedacht in de prijzen te zullen vallen
Nog al eentje die beter op juryles kan.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 18:40 schreef ZoneKill het volgende:
Uitslag komt eraan want ik moet zo meteen gaan trainen.
hij gaat dan ook naar jurytrainingquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog al eentje die beter op juryles kan.
Was ook een rotfotoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:31 schreef Aanvoerder het volgende:
he bah, weer een kans gemist
Jij begint het te snappenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:41 schreef DANILXL het volgende:
Ik vond die Gordon juist de leukste
ik snap 'm niet.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 19:41 schreef DANILXL het volgende:
Ik vond die Gordon juist de leukste
Je kan wel een kennel beginnenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 20:45 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Ik wist helemaal niets bij de foto, had ook al wel een poedel verwacht. Toch mooi dat er een paar waren die 'm wel leuk vonden.
En ik lees nu bij kleinzusje dat ik 'm bij tennis ook heb
Ja sorry, je kan niet alles hebben... Maar zoveel heb jij toch ook nog niet gewonnen? Dan is dat ook niet zo gek.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:00 schreef Rumille het volgende:
Stukje van de kat staat erin bij 5 jaar-voetbal
Geen enkel onderschrift van mij erbij
Was ook een geintje. En ik doe ook nog niets eens zo lang mee ook, dusquote:Op dinsdag 8 januari 2008 21:13 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ja sorry, je kan niet alles hebben... Maar zoveel heb jij toch ook nog niet gewonnen? Dan is dat ook niet zo gek.
quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:15 schreef Waaghals het volgende:
[ afbeelding ]
Rinus en Wim dolblij dat ze dit jaar de truitjes van het eerste mogen wassen
Dan lijkt het me het beste als je uit de competitie staptquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kans is groot dat ik morgen geen jury kan doen
Alleen als ik mn prijs alvast mag opeisenquote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:33 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Dan lijkt het me het beste als je uit de competitie stapt![]()
Opvallend dat veel mensen m'n poedel nog wel aardig vonden trouwens, vond 'm zelf ook maar niks.
Het is toch niet normaal...quote:Op dinsdag 8 januari 2008 22:57 schreef gebruikersnaam het volgende:
weer een jodenfoto .nu met israel, en oud ajax speler jansen
quote:Beschouw
Israel: "Die Jansen mag dan wel lachen maar die shirts passen ons echt niet meer."
quote:vrolijke-frits
Israel:"Rood-wit en groen, lekker origineel weer"
quote:gebruikersnaam
Eindelijk weten we wie er bij Feyenoord steeds met de vuile was naar buiten komt
De opmaak is hier te vinden.quote:Deoxyribonucleic
''Rinus Israel voordat hij naar Ajax ging.'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |