quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
quote:Op maandag 31 december 2007 18:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik stuur wel wat spinrag of afgestorven hangplanten op...
Loekie had al aangekondig dat hij de nieuwe zou openen...quote:Op maandag 31 december 2007 18:23 schreef Wexy het volgende:
ow waren we hier?
dacht dat ik het topic had gesloten......
Top 2000 editie 2007 #50 Bowl at me sits
quote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef Homdeck het volgende:
Hier had Fool on the hill moeten staan
Topic opener had aangekondigd een topic te zullen openen, anders was hij geen topic opener geweest...quote:Op maandag 31 december 2007 18:23 schreef Wexy het volgende:
ow waren we hier?
dacht dat ik het topic had gesloten......
Top 2000 editie 2007 #50 Bowl at me sits
ow dan heb ik die gemist.......quote:Op maandag 31 december 2007 18:24 schreef peaceman het volgende:
[..]
Loekie had al aangekondig dat hij de nieuwe zou openen...
The Beatles?quote:Op maandag 31 december 2007 18:25 schreef FritsFlits het volgende:
Jammer dat ze 'Let It Be' 2 jaar terug hebben verkracht bij Top2000 In Concert toen ze het live probeerden te zingen.
Ahhhh, wil jij dan nummer 51 doen als je er aan toe komt?quote:Op maandag 31 december 2007 18:25 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow dan heb ik die gemist.......
snorry
I think soquote:
Ja, alle 4.quote:
Ja dan is mijnquote:Op maandag 31 december 2007 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ahhhh, wil jij dan nummer 51 doen als je er aan toe komt?
Hier kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:
En hij staat gek te doen in de kamer en ik denk alleen, men wat is dit........ ??quote:
Dit is Alicequote:Op maandag 31 december 2007 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En hij staat gek te doen in de kamer en ik denk alleen, men wat is dit........ ??
Dag Ruudquote:Op maandag 31 december 2007 18:29 schreef ruud_fr het volgende:
ik ga er bijna vandoor, prettige jaarwisseling allemaal![]()
niet teveel drinken zeker niet te weinig![]()
Zet snel de webcam aan...quote:Op maandag 31 december 2007 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En hij staat gek te doen in de kamer en ik denk alleen, men wat is dit........ ??
dan weet ik zeker dat mn ouders snel weg zijn....quote:Op maandag 31 december 2007 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
Dit nummer is zo fuckin' geniaalGewoon dit op de repeat houden tot 12 uur.
Nou kijk aan, nog meer voordeel!quote:Op maandag 31 december 2007 18:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat mn ouders snel weg zijn....
Sinds wij een nieuwe pc en dus vista hebben, doet ie het niet meer. Peaceman zou nog kijken hoe hij dat ging oplossen anders moeten we een nieuwe kopen. Jammer, maar helaas dus... Is nu trouwens ook niet veel te zien, hij is de vaatwasser aan het leegruimen. Dienstopdracht.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou kijk aan, nog meer voordeel!
Ach, een webcam is ook zoooo 2007...quote:Op maandag 31 december 2007 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
Sinds wij een nieuwe pc en dus vista hebben, doet ie het niet meer. Peaceman zou nog kijken hoe hij dat ging oplossen anders moeten we een nieuwe kopen. Jammer, maar helaas dus... Is nu trouwens ook niet veel te zien, hij is de vaatwasser aan het leegruimen. Dienstopdracht.
Oei, ik dacht dat mijn 'ontarm me' bij dat nummer van Bluf heftig was...quote:Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
he getver, zat ff op Google-afbeeldingen 'Alice' 'killer' te zoeken, maar t 2e plaatje was niet zo fris
Ja dat is waar....quote:Op maandag 31 december 2007 18:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ach, een webcam is ook zoooo 2007...
De baard in de keel gekregen, misschien?quote:Op maandag 31 december 2007 18:37 schreef Homdeck het volgende:
Ooit kon ik deze helemaal meezingen, maar dat llukt me niet meer...
Koptelefoon, ooit van gehoord?quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
De radio is hier resoluut uitgezet wegens TV-wensen van mevrouw MadMaster.
Ik had nu wel lang genoeg geluisterd...
Wat ben jij een huismuts, zegquote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
Varië...quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef Diaan73 het volgende:
We doen hier even een pc/laptopswitch....
Ja. in 1992.quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De baard in de keel gekregen, misschien?
quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
jij ook een goed uiteinde gewenstquote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef peaceman het volgende:
Helaas ben ik hierna achter de PC weg....![]()
Desalniettemin wens ik iedereen een prima jaarwisseling. drink niet teveel en houd je vingers heel!
En speciaal voor MM: Kop op kerel, volgend jaar beter.....
Veel plezierquote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef peaceman het volgende:
Desalniettemin wens ik iedereen een prima jaarwisseling. drink niet teveel en houd je vingers heel!
Hallo, ik moet morgen ook nog kunnen eten, schone kleding hebben, een opgeruimde kamer hebben en zo...quote:
Als ik jou was, had ik de radio weer aangezet.quote:Op maandag 31 december 2007 18:38 schreef MadMaster het volgende:
Da's volgend jaar pas hoor, tot die tijd mag je toch nog wel even radio luisterenquote:Op maandag 31 december 2007 18:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hallo, ik moet morgen ook nog kunnen eten, schone kleding hebben, een opgeruimde kamer hebben en zo...
Fijne jaarwisseling.quote:Op maandag 31 december 2007 18:39 schreef peaceman het volgende:
En speciaal voor MM: Kop op kerel, volgend jaar beter.....
Of luister via je MP3.quote:Op maandag 31 december 2007 18:42 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Da's volgend jaar pas hoor, tot die tijd mag je toch nog wel even radio luisteren
Die ene, waar je music met een q schrijftquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 18:46 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Die ene, waar je music met een q schrijft
Vind Logical Song nog net wat mooier. Maar dat kan ook liggen aan de herrineringen die ik daarbij heb.quote:Op maandag 31 december 2007 18:47 schreef Fred_B het volgende:
De mooiste van Supertramp
een waardige afsluiting van dit uurquote:Op maandag 31 december 2007 18:45 schreef tha_dark het volgende:
Prachtig nummer! En dadelijk nog Pastorale!
En in het Frans?quote:Op maandag 31 december 2007 18:50 schreef Wexy het volgende:
helaas het tuinpad is niet te vinden..... snorry
Geasfalteerd?quote:Op maandag 31 december 2007 18:50 schreef Wexy het volgende:
helaas het tuinpad is niet te vinden..... snorry
En dan weer beginnen met Moody Blues en The Beatlesquote:Op maandag 31 december 2007 18:49 schreef qonmann het volgende:
[..]
een waardige afsluiting van dit uur
OMFG...quote:Op maandag 31 december 2007 18:51 schreef Wexy het volgende:
Ramses Shaffy:
My sky blue with gouden halls
My wolkentorens, ijskristallen
Comets, manen and planets,
twists aah, everything for me
And by the white wolkenpoort
to diep under the golves
My fire bores, my
love, itself in the ground
And at water a child plays
And all shells which it finds
to will shine if I laugh
Liesbeth trick:
k Hou of your warmth on my face
I hou of copper the colour of your lift
I give water in my hand you
And shells from salt sand
I have you lief, this way lief
Ramses Shaffy:
I tear the rocks with my jets
Verhoog the lakes in the valleys and
Onweersluchten do escape I,
aah, if rain falls
Hide you look in my hand
Before my smile she burns
My fire, my love, my gouden eyes
t is better if your still what waits
Because just as later the night comes and
the cold maan seems
Liesbeth trick:
The night is too cold, the maan too grey
Nevertheless take along me to your sky palate
There I want be only with you
And jets in the hemelblauw
Ramses Shaffy:
If I will heat the ground
Am killed I its in my poor
Of ASTRE I it wove distant,
aah, the noorderlicht
But sometimes I am lead ebullient as
I am life and death
In fire, in love, in all times
My child, I comfort you, look omhoog
Today attachment I my rain arc
Those are only for you
Together:
Ramses Shaffy:
No never I stand a seconde quiet.
Liesbeth trick:
k wants burn rather, takes along me
Ramses Shaffy:
No people can force me
when I do not want.
Liesbeth trick:
When you will sleep vanavond in sea
Ramses Shaffy:
No life which I did not start
Liesbeth trick:
And flies your sky job
Ramses Shaffy:
You cannot love the sun
Liesbeth trick:
I want no longer at you from
Liesbeth trick:
List wordt trick
ik denk hetquote:
Nee joh deze is veel beterderderderderderderderderder!!quote:Op maandag 31 december 2007 18:52 schreef Fred_B het volgende:
Nog zo'n schitterend nummer
Al spreekt Laat Me mij net iets meer aan dan deze.
quote:Op maandag 31 december 2007 18:53 schreef Ofyles2 het volgende:
Zo kunnen we een uur vooruit met:
39 Robbie Williams - Angels (1998) 18
welke is het????quote:
quote:
Groeten aan de burenquote:Op maandag 31 december 2007 18:56 schreef Homdeck het volgende:
Ik ga er vandoor. Fijne jaarwisseling allemaal
Thx hetzelfde !quote:Op maandag 31 december 2007 18:56 schreef Homdeck het volgende:
You tooquote:Op maandag 31 december 2007 18:56 schreef Homdeck het volgende:
u2quote:Op maandag 31 december 2007 18:56 schreef Homdeck het volgende:
Doeiiii!quote:Op maandag 31 december 2007 18:56 schreef Homdeck het volgende:
welterustenquote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, Twan geeft aan dat hij naar bed wil... dus ga ik hem nu brengen..... Ik denk dat ik niet meer terugkom![]()
Hele fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
Okay, Twan geeft aan dat hij naar bed wil... dus ga ik hem nu brengen..... Ik denk dat ik niet meer terugkom![]()
quote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
wandelsequote:Op maandag 31 december 2007 18:57 schreef Diaan73 het volgende:
Half 12 dan graag... anders ben ik zo slaperig.quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
welterusten
we maken je wakker om 12 uur
Ik vrees dat Peaceman dan helemaal Twan niet krijgt, maar dat Twan dan helemaal bij zn vader gaat wonen.quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
![]()
Diaan, het was fijn je gekend te hebben.
De voogdij van Twan heb je hopelijk goed geregeld, want om dat aan Peaceman alleen over te laten...
Dit zal ik me nog herinneren als ik aan vroeger moet terugdenken.quote:Op maandag 31 december 2007 18:58 schreef tha_dark het volgende:
Ah nee, niet weer die eikel van de Backstreet Boys komend uur
De Backstreet Boys en Robbie Williams zullen bij diverse aanwezigen hier in het geheugen gegrifd staan.quote:Op maandag 31 december 2007 19:00 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit zal ik me nog herinneren als ik aan vroeger moet terugdenken.
740quote:Op maandag 31 december 2007 19:02 schreef Ofyles2 het volgende:
Dan ga ik voor Stef Bos-Papa als nummer één.
EINDELIJK! Mijn 5000e post! Maar hoe lang het duurde vandaag!![]()
Misschien na 19:30.quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Backstreet Boys en Robbie Williams zullen bij diverse aanwezigen hier in het geheugen gegrifd staan.
Zo, ik ga die 70 kilo vuurwerk zo in de auto leggen en wens iedereen hetzelfde als wat hij/zij mij wenst voor het komend jaar.
Wanneer is de Nationale Popquiz dan?
Nog veel luister- en ouwehoerplezier hier...
trustequote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De Backstreet Boys en Robbie Williams zullen bij diverse aanwezigen hier in het geheugen gegrifd staan.
Zo, ik ga die 70 kilo vuurwerk zo in de auto leggen en wens iedereen hetzelfde als wat hij/zij mij wenst voor het komend jaar.
tot in de subtop 2000quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heel fijn nieuwjaar dan maar he?quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij hetzelfde!quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
nog 7 dusquote:
Jij ook fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 19:05 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Ik ga ookVoorzichtig he, mensen!
er zijn nog mensen overquote:
ga je schamen!!!!!!quote:
51164 (gemiddeld 27 per dag)quote:
Voorlopig ben ik er nog welquote:
verslaafde!!quote:
moet je goed je best doenquote:Op maandag 31 december 2007 19:09 schreef Ingetje79 het volgende:
Aantal posts: 5.858 (gemiddeld 8 per dag)
Zou ik de 6000 nog gaan halen voor 2008?
Het was erger hoorquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 19:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jan Jaap????????????????quote:Op maandag 31 december 2007 19:09 schreef het_fokschaap het volgende:
straks bezoek en dan oliebollen eten, drank naar binnen werken, Jan-Jaap kijken, vuurwerk bij de chinees hieronder en dan naar een feestje
Is dit niet die groep van Robbie Williams?quote:Op maandag 31 december 2007 19:12 schreef het_fokschaap het volgende:
wie zijn dit ?
quote:Op maandag 31 december 2007 19:12 schreef het_fokschaap het volgende:
wie zijn dit ?
quote:Op maandag 31 december 2007 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dit niet die groep van Robbie Williams?
Die was toch dood, of was dat een hoaxquote:Op maandag 31 december 2007 19:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Is dit niet die groep van Robbie Williams?
De voormalige band van Mikaquote:Op maandag 31 december 2007 19:12 schreef het_fokschaap het volgende:
wie zijn dit ?
Dat meen je niet?!?!?!?!?!?!?!quote:Op maandag 31 december 2007 19:14 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Die was toch dood, of was dat een hoax
"Robbie's Dead"
Tsssk, barbaren.quote:Op maandag 31 december 2007 19:14 schreef Stranger het volgende:
Er zitten trouwens mensen in deze kamer die dit nummer serieus niet kennen.
Schandalig eigenlijkquote:Op maandag 31 december 2007 19:14 schreef Stranger het volgende:
Er zitten trouwens mensen in deze kamer die dit nummer serieus niet kennen.
Staat samen met Gwen Stefanie, Working Class Hero en nog een knakker in de top5.quote:Op maandag 31 december 2007 19:15 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
die nieuwe plaat vind ik dan beter. Relax (Take it easy) komt nog ?
Cultuurbarbaarquote:Op maandag 31 december 2007 19:15 schreef OutOfThisWorld het volgende:
[..]
Dat schijn je te kunnen horen als je de BSB achterstevoren draait
scary spicequote:Op maandag 31 december 2007 19:16 schreef qonmann het volgende:
Ingval van Without You
[ afbeelding ]
dat moet je om 1 minuut over 12 doen johquote:Op maandag 31 december 2007 19:17 schreef -skippybal- het volgende:
Mooi tijdstip om te gaan douchen en het voor het eerst in twee weken weer eens te gaan scheren
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Ik ga er vandoor nu, oud & nieuw vieren.
Nog een prettige avond met veel luisterplezier!
gelukkig nieuwjaarquote:Op maandag 31 december 2007 19:19 schreef Fred_B het volgende:
Vier zequote:Op maandag 31 december 2007 19:19 schreef Fred_B het volgende:
om 20..00 een uur lang SpiceGirls op de BBC (documentaire natuurlijk, dat spreekt)quote:
Fijne jaar wisselingquote:Op maandag 31 december 2007 19:19 schreef Fred_B het volgende:
halfzat? hoe doe je dat?quote:Op maandag 31 december 2007 19:19 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
gelukkig nieuwjaar
wij kregen net een gelukkig nieuwjaar sms van iemand in Thailanddie was al halfzat
oh...dan gaat om 20 uur de radio uit uiteraardquote:Op maandag 31 december 2007 19:19 schreef qonmann het volgende:
[..]
om 20..00 een uur lang SpiceGirls op de BBC (documentaire natuurlijk, dat spreekt)
http er voor zetten johquote:Op maandag 31 december 2007 19:21 schreef qonmann het volgende:
Terug in de tijd:
[ [url=//www.mychemicaltoilet.com/procolharum.jpg]afbeelding[/url] ]
ow de andere helft hebt je dan lief?quote:Op maandag 31 december 2007 19:21 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
dan ben je op de helft van helemaal zat
lamaquote:Op maandag 31 december 2007 19:23 schreef Wexy het volgende:
[..]
ow de andere helft hebt je dan lief?
jij ook fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 19:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
A whiter shade of pale![]()
Zo, ik ga ook socializen.
Moet nog even kwijt dat ik het hartstikke leuk vond, de combi van Top2000 en Fok! de laatste 6 dagen![]()
Prettige jaarwisseling en veel plezier allemaal
tot volgend jaar dan maarquote:Op maandag 31 december 2007 19:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Moet nog even kwijt dat ik het hartstikke leuk vond, de combi van Top2000 en Fok! de laatste 6 dagen![]()
Fijne jaarwisselingquote:Op maandag 31 december 2007 19:23 schreef OutOfThisWorld het volgende:
Ankie, Ankie, ik zit hier eenzaam op een bankiequote:Op maandag 31 december 2007 19:29 schreef Wexy het volgende:
Angie Angie,
wanneer zullen deze wolken allemaal verdwijnen?
Angie Angie, waar zal het ons van hieruit naartoe leiden?
Zonder liefde in onze zielen en zonder geld in onze zakken
Je kan niet zeggen dat we tevreden zijn
Maar Angie Angie
je kan niet zeggen dat we nooit geprobeerd hebben
Angie, je bent mooi,
maar werd het geen tijd dat we afscheid namen?
Angie, ik hou nog steeds van je,
herinner je je al die nachten dat we huilden?
Alle dromen die we zo belangrijk vonden,
leken op te gaan in rook
Laat me in je oor fluisteren:
Angie , Angie ,
waar zal het ons van hieruit naartoe leiden?
Oh Angie , huil maar niet ,
al je kussen smaken nog steeds zoet
Ik haat die droefheid in je ogen
Maar Angie , Angie
werd het geen tijd dat we afscheid namen?
Zonder liefde in onze zielen en zonder geld in onze jassen
Je kan niet zeggen dat we tevreden zijn
Maar Angie; ik hou nog steeds van je, liefje
Overal waar ik kijk zie ik je ogen
Er is geen vrouw die jou benadert
Komaan liefje, droog je ogen
Maar Angie, Angie is het niet goed om in leven te zijn?
Angie , Angie ,
ze kunnen niet zeggen dat we nooit geprobeerd hebben
en dan hebben we Marco Borsato en Guus nog niet eens gehadquote:Op maandag 31 december 2007 19:29 schreef Vogel87 het volgende:
Je kunt wel merken dat we bij de hoogste regionen zijn, mooie liedjes dit uur tot nu toe!
Viel mij ook al op jaquote:Op maandag 31 december 2007 19:34 schreef FritsFlits het volgende:
Imagine is trouwens belachelijk veel gezakt. Van 15 naar 41
Die rooie lijkt wel die muts van BZN, Anja Schilfer of zo?quote:
schilfertjesquote:Op maandag 31 december 2007 19:37 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Die rooie lijkt wel die muts van BZN, Anja Schilfer of zo?
quote:Op maandag 31 december 2007 19:41 schreef Wexy het volgende:
Nieuwe nummer staat klaar...
is al klaarquote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef DANILXL het volgende:
wie maakt er een volgende aan?
hahahhaha Frits durft niet meerquote:Op maandag 31 december 2007 19:47 schreef FritsFlits het volgende:
Wexy
lukt niet... er zit geen rem op deze denk ik.. jij hebt hem remloos gemaaktquote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef FritsFlits het volgende:
RAAK VOL !!!!!
I am Legendquote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef Wexy het volgende:
[..]
lukt niet... er zit geen rem op deze denk ik.. jij hebt hem remloos gemaakt
moet je je eens voorstellen hoe hoog die klere fietsen van Katie staanquote:Op maandag 31 december 2007 19:49 schreef sportfreak het volgende:
Wat staat Imagine belachelijk laag.![]()
Verdiend een top 10 notering eigenlijk.
Zullen we proberen om ze in de Amsterdamse grachten te flikkeren?quote:Op maandag 31 december 2007 19:50 schreef Wexy het volgende:
[..]
moet je je eens voorstellen hoe hoog die klere fietsen van Katie staan
alle 9 miljoen???????????????quote:Op maandag 31 december 2007 19:51 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Zullen we proberen om ze in de Amsterdamse grachten te flikkeren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |