quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
en dit slaat op???quote:Op maandag 31 december 2007 01:22 schreef MadMaster het volgende:
Aan de rand van Mokum:
Aan de rand van Mokum, aan de Middenweg,
stond een stadion zo sfeervol, het is gesloopt en dat is pech...
Nu in de Arena veel bobo's weinig sfeer,
het vuurwerk is verdwenen 'k heb heimwee naar de Meer...
Maar de echte fans die blijven die houden zich niet tam...
Het zijn de Ajax diehards
het zijn de bhooooooys
Uit AMSTERDAM
AJAX
UIT AMSTERDAM (etc.)
Mijn tekst die regelmatig door het stadion schalt...
O ja ?? Damn, wist ik niet eens . . .quote:Op maandag 31 december 2007 01:22 schreef borisz het volgende:
van de mamma's en de pappa's leeft er nog maar 1
Betwijfel ik, die man heeft zoveel geschreven...quote:Op maandag 31 december 2007 01:23 schreef FritsFlits het volgende:
Enige nummer 1 hit voor Lennaert Nijgh ook denk?
hoe sterk is de eenzame fietser.......... heerlijkquote:Op maandag 31 december 2007 01:23 schreef Dylanesque het volgende:
Toch is Jimmi beter straks
maar liever dat nog, dan het bord voor z'n kop van de zakenman..
quote:Op maandag 31 december 2007 01:24 schreef Wexy het volgende:
[..]
hoe sterk is de eenzame fietser.......... heerlijk
denk dat er ook wel een paar andere nummer 1s bij zijn iddquote:Op maandag 31 december 2007 01:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Betwijfel ik, die man heeft zoveel geschreven...
'Land van Maas en Waal' is Boudjes enige nummer 1 hit. Rob de Nijs enige nummer 1 hit is 'Banger Hart', maar niet geschreven door Lennaert. Volgens mij heeft de rest waarvoor Lennaert wat heeft geschreven ook geen nummer 1 positite weten te halen.quote:Op maandag 31 december 2007 01:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Betwijfel ik, die man heeft zoveel geschreven...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |