quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Deze goed genoeg????quote:Op zondag 30 december 2007 16:05 schreef D.Rose het volgende:
*meldt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Wexy het volgende:
nou ja zeggggggggggggggggg
I am I said als zoektekst op google...... BRAAKSEL!!!
zal hem als link zetten en met spoilerCool zo is ie ook niet klikbaar.... nu nog een goed plaatje zoekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 30 december 2007 16:07 schreef Homdeck het volgende:
391 Counting Crows - Mr. Jones (1994) ----![]()
quote:Op zondag 30 december 2007 16:08 schreef Wexy het volgende:
nou ja zeggggggggggggggggg
I am I said als zoektekst op google...... BRAAKSEL!!!
zal hem als link zetten en met spoilerWaarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
hahahahhahahaha Ik heb het dit keer netjes verpakt!!quote:Op zondag 30 december 2007 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?![]()
![]()
Counting Crows kunnen me gestolen wordenquote:
Hij ookquote:Op zondag 30 december 2007 16:11 schreef Wexy het volgende:
[..]
hahahahhahahaha Ik heb het dit keer netjes verpakt!!
Ik moest t ook per se bekijken.quote:Op zondag 30 december 2007 16:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Waarom ben ik nou altijd zo nieuwsgierig?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |