quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Dan valt het nog mee. Normaal is het bijna een halve minuutquote:Op zondag 30 december 2007 11:30 schreef Ole het volgende:
[..]
toch loopt het online een paar seconden achter hoor
dat is in 99,99% van de gevallen dat een stream achter loopt op de 'normale' radioquote:Op zondag 30 december 2007 11:30 schreef Ole het volgende:
[..]
toch loopt het online een paar seconden achter hoor
is het denk ik ook hoor...quote:Op zondag 30 december 2007 11:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Dan valt het nog mee. Normaal is het bijna een halve minuut
Ah, ok, dan 'klopt het'quote:Op zondag 30 december 2007 11:32 schreef Ole het volgende:
[..]
is het denk ik ook hoor...
hier wordt het volgende nr al gepost ver voor bij mij een nr is afgelopen
ik ben nog bezig aan te passen en toe te voegen.quote:Op zondag 30 december 2007 11:32 schreef D.Rose het volgende:
Ik zie
...
30
31
32
32
en dan houdt het op in de OP
ze zouden gewoon de top2000 een paar dagen langer moeten laten duren zodat versies volledig gedraaid kunnen wordenquote:Op zondag 30 december 2007 11:33 schreef Vork het volgende:
Dat afkappen van nummers, daar moeten ze eens mee kappen.
Idd, begin dan gewoon een (halve) dag eerder.quote:Op zondag 30 december 2007 11:33 schreef Vork het volgende:
De volledige versie van Pink FLoyd - Shine on You Crazy Daimondquote:Op zondag 30 december 2007 11:34 schreef borisz het volgende:
[..]
ze zouden gewoon de top2000 een paar dagen langer moeten laten duren zodat versies volledig gedraaid kunnen worden
Misschien zijn ze bang dat de liedjes opgenomen worden met een cassetterecorderquote:Op zondag 30 december 2007 11:33 schreef Vork het volgende:
daar was ik nog nietquote:
en dan zijn we een half uur verderquote:Op zondag 30 december 2007 11:35 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De volledige versie van Pink FLoyd - Shine on You Crazy Daimond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |