quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Tuurlijk welquote:Op zondag 30 december 2007 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik kan die katten toch moeliijk wijn inschenken![]()
Zal ik es vervelend zijn . . .quote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
mag het ook malibu zijn? Over Malibu gesproken... mn glas is leeg.
Mijn bier is ook opquote:Op zondag 30 december 2007 00:32 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
mag het ook malibu zijn? Over Malibu gesproken... mn glas is leeg.
Wat zitten we allemaal in over mijn wederhelftquote:Op zondag 30 december 2007 00:37 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Tuurlijk wel
Levert leuke taferelen op . . .
Maar waar is je wederheflt dan ??
[..]
Zal ik es vervelend zijn . . .
Genoeg reden om hem te dumpen...quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zitten we allemaal in over mijn wederhelft![]()
Tis een schatje, maar helaas heeft ie een slechte muzieksmaak
ah dat zit in de familie daar?quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Wat zitten we allemaal in over mijn wederhelft![]()
Tis een schatje, maar helaas heeft ie een slechte muzieksmaak
Dont think so, zit lekker onder dekentje op de bank met laptop op mn schoot en jij zit dichterbij de keuken....quote:Op zondag 30 december 2007 00:38 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mijn bier is ook op![]()
In de benen schatje
quote:
Maar ik ben ziekjesquote:Op zondag 30 december 2007 00:39 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dont think so, zit lekker onder dekentje op de bank met laptop op mn schoot en jij zit dichterbij de keuken....
Heb je Lepra? Nee? Nou, lopen dan!quote:
Nee, da's geen Frankrijkquote:Op zondag 30 december 2007 00:40 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ben nog nooit op vakantie geweest naar Frankrijk. Alleen maar in Parijs en Disneyland gweest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |