quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Tsssk . . .quote:Op zondag 30 december 2007 13:19 schreef Diaan73 het volgende:
gelijkspel... Ik een potje gewonnen en Twan een potje gewonnen.
Het is me zowaar geluktquote:Op zondag 30 december 2007 13:24 schreef Diaan73 het volgende:
Ik wilde net posten dat ik wel het nieuwe topic zou gaan maken, maar niet meer nodig.
quote:
Zo hoort het...quote:Op zondag 30 december 2007 13:26 schreef Wexy het volgende:
heb ook de wiki aangepast dat nummer 35 er bij staat
Dat er sprake is van ruis lijkt me duidelijk inderdaad...quote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
Dit schijnt het kunstwerk blauwe ruis te zijn
Nog geiniger is dat Lynyrd Skynyrd gedraaid werd tijdens Con Air. Wie de eerste keer kijkt, voelt dus aankomen dat er een vliegtuigongeluk op komst is.quote:Op zondag 30 december 2007 13:24 schreef peaceman het volgende:
geinig nummer dit
Mn eerste topic.. moet toch zeggen dat ik trots op mezelf benquote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]zo moeilijk is het ook niet
gewoon een kwestie van een aantal keren doen.
Wie kent in G-naam dit nummer van B.
Die lijst gaat me elk jaar meer tegenstaanquote:Op zondag 30 december 2007 13:27 schreef het_fokschaap het volgende:
nee hé, Mika - Relax, take it easy op 197
* het_fokschaap is de lijst een beetje aan het bekijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |