quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Dat ligt aan jezelf...quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef Diaan73 het volgende:
toch nog even snel een ordinaire tvp hier al heeft het weinig zin denk ik.....
zoals ik zei in vorig topic.. hij stond al n half uurtje klaar maar had expres niet gepost aangezien anders 41 eerder vol was dan 40quote:Op maandag 31 december 2007 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er al...
Slaap wel Peaceman !quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef peaceman het volgende:
maarreh... ik zet de wekker niet hoor
Weltrusten en/of luisterplezier allemaal
p.s. mijn andere reactie had je gezien MM?
Het hele jaar is naar mijn gevoel te snel gegaan . . .quote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat veul te snel...
Hierbij is officieel de laatste dag van 2007 begonnen![]()
Ik ga lezen in bed.....quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf...
Neem die laptop mee naar bed en laat Peaceman met rust, die moet er morgen weer vroeg uit...
quote:Op maandag 31 december 2007 00:06 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What else is new ??quote:Fok is ontiegelijk traag!!
tist???quote:
Welterustenquote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef peaceman het volgende:
Weltrusten en/of luisterplezier allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |