quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
Dat ligt aan jezelf...quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef Diaan73 het volgende:
toch nog even snel een ordinaire tvp hier al heeft het weinig zin denk ik.....
zoals ik zei in vorig topic.. hij stond al n half uurtje klaar maar had expres niet gepost aangezien anders 41 eerder vol was dan 40quote:Op maandag 31 december 2007 00:04 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben er al...
Slaap wel Peaceman !quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef peaceman het volgende:
maarreh... ik zet de wekker niet hoor
Weltrusten en/of luisterplezier allemaal
p.s. mijn andere reactie had je gezien MM?
Het hele jaar is naar mijn gevoel te snel gegaan . . .quote:Op maandag 31 december 2007 00:00 schreef Ingetje79 het volgende:
Gaat veul te snel...
Hierbij is officieel de laatste dag van 2007 begonnen![]()
Ik ga lezen in bed.....quote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat ligt aan jezelf...
Neem die laptop mee naar bed en laat Peaceman met rust, die moet er morgen weer vroeg uit...
quote:Op maandag 31 december 2007 00:06 schreef Wexy het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
What else is new ??quote:Fok is ontiegelijk traag!!
tist???quote:
Welterustenquote:Op maandag 31 december 2007 00:05 schreef peaceman het volgende:
Weltrusten en/of luisterplezier allemaal![]()
Dit jaar kon mij niet snel genoeg voorbij gaanquote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Het hele jaar is naar mijn gevoel te snel gegaan . . .![]()
Mij die foto's niet snappen . . .quote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Wexy het volgende:
tist???
Database indexeringquote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef Homdeck het volgende:
Fok is elk heel uur een paar minuten als dikke stront. bugje.
Ik zie dit topic 9 van de 10 keer niet staan bij de index. Of ben ik hier ook al zonder reden gebanned, net zoals door die knakkers op die onofficiële Top2000chat zonder reden.quote:Op maandag 31 december 2007 00:07 schreef Homdeck het volgende:
Fok is elk heel uur een paar minuten als dikke stront. bugje.
2008 zonder ziekenhuizen en in goede gezondheidquote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dit jaar kon mij niet snel genoeg voorbij gaan
Ligt aan de Top2000 topics en de aanstaande bevalling van BE denk ikquote:
Dat is zeker een bug in de caching van Fok!quote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ik zie dit topic 9 van de 10 keer niet staan bij de index. Of ben ik hier ook al zonder reden gebanned, net zoals door die knakkers op die onofficiële Top2000 zonder reden.
quote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef Wexy het volgende:
[..]
2008 zonder ziekenhuizen en in goede gezondheid
ik ben digibeet. ik heb geen flauw idee waar je het over hebtquote:
Graceland is de eerstequote:Op maandag 31 december 2007 00:09 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Mij die foto's niet snappen . . .
Als iemand op pagina 6 t aanbod doet om n nieuwe te maken en deze dan ook nog even post in het topic dan weten we zo de weg naar de nieuwe.....quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is zeker een bug in de caching van Fok!
Is al aangekaart door diverse mods.
Onder 'Nieuwe topics' vind je hem wel...
Ja maar ik zit zo driftig te F5-en omdat Brighteyes aan het bevallen isquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Wexy het volgende:
[..]
Graceland is de eerste
Paul de 2e
Simon de 3e
Paul Simon met Graceland
Ook nog in gebarentaal?![]()
Warschijnlijk draait er elk heel uur een incrementele job op de database die de indexering van de database, waarin al onze onzin opgeslagen wordt, weer op orde brengt...quote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Homdeck het volgende:
[..]
ik ben digibeet. ik heb geen flauw idee waar je het over hebt
sorry nog hequote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef Wexy het volgende:
[..]
Als iemand op pagina 6 t aanbod doet om n nieuwe te maken en deze dan ook nog even post in het topic dan weten we zo de weg naar de nieuwe.....
toch?
ah ok ik geloof je meteenquote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Warschijnlijk draait er elk heel uur een incrementele job op de database die de indexering van de database, waarin al onze onzin opgeslagen wordt, weer op orde brengt...
Huh, wie?quote:Op maandag 31 december 2007 00:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ik zit zo driftig te F5-en omdat Brighteyes aan het bevallen is![]()
Dat had ik vorig jaar (bijna 2 jaar terug), tjezus wat een bagger jaar was dat . . .quote:Op maandag 31 december 2007 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
Dit jaar kon mij niet snel genoeg voorbij gaan![]()
psst niet verder vertellen maar ik vergeef het jequote:
Ik geloof dat 'burning like fire' wel gedeeltelijk van toepassing nu ja, daarquote:
Dom eigenlijk....alsof een nieuw jaartal ineens alle problemen oplostquote:Op maandag 31 december 2007 00:14 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Dat had ik vorig jaar (bijna 2 jaar terug), tjezus wat een bagger jaar was dat . . .![]()
dealquote:Op maandag 31 december 2007 00:14 schreef Wexy het volgende:
[..]
psst niet verder vertellen maar ik vergeef het je![]()
niet stiekum weer doen he?
Doe maarquote:Op maandag 31 december 2007 00:10 schreef Wexy het volgende:
Graceland is de eerste
Paul de 2e
Simon de 3e
Paul Simon met Graceland
Ook nog in gebarentaal?![]()
![]()
Ik heb geen schunnige plaatjes gezien, hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef Wexy het volgende:
goed dames en heren ik ben er maar half nu t eerste uur...
btw mijn excuus voor de schunnige plaatjes van tijd tot tijd......
barebacking doe ik nooit hoor
Don't hate me, maar ik vind dit zo'n mooie uitvoeringquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
deal![]()
Mooi trouwens hoor, Vincent
BE modje in OUD die zwanger en nu dus aan het bevallen is. Ik hou het ook in de gaten. Iedereen die in OUD post/lurkt, volgt dit.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Lief, ga dan mee en ontarm me, ontarm me...
deze post slaat zowel op bluf als op het plaatje van MMquote:
Leuk hoe je de muziek van Blof met nog iets anders afgrijselijks weet te koppelenquote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Lief, ga dan mee en ontarm me, ontarm me...
komt er aan... ff geduldquote:
Ik haat je niet hoor, maar doe mij het origineel maarquote:Op maandag 31 december 2007 00:17 schreef Greys het volgende:
[..]
Don't hate me, maar ik vind dit zo'n mooie uitvoering
http://www.youtube.com/watch?v=zWU40czylnY
Plaatjes waren leuk Wexyquote:Op maandag 31 december 2007 00:16 schreef Wexy het volgende:
goed dames en heren ik ben er maar half nu t eerste uur...
btw mijn excuus voor de schunnige plaatjes van tijd tot tijd......
barebacking doe ik nooit hoor
Sorry, maar dat is wat ik altijd meezing.quote:
Dat zegt tong80 ook altijd. Hij voert een echte vendetta tegen Blofquote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef MadMaster het volgende:
Sorry, maar dat is wat ik altijd meezing.
Blof neemt ook altijd de meest belachelijke dichterlijke vrijheid bij hun nummers...
ff downloaden en je kunt lekker gaan slapenquote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef Dylanesque het volgende:
Ik blijf nog wel hangen tot Ramses Shaffy.. Ehh Jimmy.. uhh Thunder Road.. uhh Bob Dylan.. kan nog een lange nacht worden eigenlijk
Je moet Veldhuis en Kemper oudjaarsavond kijken. Gaan ze 'Holiday in Spain' afzeikenquote:Op maandag 31 december 2007 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Sorry, maar dat is wat ik altijd meezing.
Blof neemt ook altijd de meest belachelijke dichterlijke vrijheid bij hun nummers...
ja zo werkt het niet hequote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef het_fokschaap het volgende:
[..]
ff downloaden en je kunt lekker gaan slapen
is dat met 'we hoeven niet naar buiten want er is nog wel wat' ?quote:Op maandag 31 december 2007 00:22 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je moet Veldhuis en Kemper oudjaarsavond kijken. Gaan ze 'Holiday in Spain' afzeiken
Jaquote:Op maandag 31 december 2007 00:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
is dat met 'we hoeven niet naar buiten want er is nog wel wat' ?
Dank jequote:
Met kunst en vliegwerk zag ik het . . .quote:
Waarom moet jij morgen al in de trein zitten ??quote:Op maandag 31 december 2007 00:25 schreef Wexy het volgende:
Zal vanacht nog regelmatig mee lezen maar morgen zit ik in de trein naar rotterdam met de radio op mn foon aan....
en daar hebben we uiteraard ook de radio aan... maar helaas niet internet,.. spijtig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |