Ja dan is mijnquote:Op maandag 31 december 2007 18:26 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ahhhh, wil jij dan nummer 51 doen als je er aan toe komt?
Hier kan ik me alleen maar bij aansluitenquote:
En hij staat gek te doen in de kamer en ik denk alleen, men wat is dit........ ??quote:
Dit is Alicequote:Op maandag 31 december 2007 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En hij staat gek te doen in de kamer en ik denk alleen, men wat is dit........ ??
Dag Ruudquote:Op maandag 31 december 2007 18:29 schreef ruud_fr het volgende:
ik ga er bijna vandoor, prettige jaarwisseling allemaal![]()
niet teveel drinken zeker niet te weinig![]()
Zet snel de webcam aan...quote:Op maandag 31 december 2007 18:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
En hij staat gek te doen in de kamer en ik denk alleen, men wat is dit........ ??
dan weet ik zeker dat mn ouders snel weg zijn....quote:Op maandag 31 december 2007 18:30 schreef -skippybal- het volgende:
Dit nummer is zo fuckin' geniaalGewoon dit op de repeat houden tot 12 uur.
Nou kijk aan, nog meer voordeel!quote:Op maandag 31 december 2007 18:31 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
dan weet ik zeker dat mn ouders snel weg zijn....
Sinds wij een nieuwe pc en dus vista hebben, doet ie het niet meer. Peaceman zou nog kijken hoe hij dat ging oplossen anders moeten we een nieuwe kopen. Jammer, maar helaas dus... Is nu trouwens ook niet veel te zien, hij is de vaatwasser aan het leegruimen. Dienstopdracht.quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 18:32 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Nou kijk aan, nog meer voordeel!
Ach, een webcam is ook zoooo 2007...quote:Op maandag 31 december 2007 18:32 schreef Diaan73 het volgende:
Sinds wij een nieuwe pc en dus vista hebben, doet ie het niet meer. Peaceman zou nog kijken hoe hij dat ging oplossen anders moeten we een nieuwe kopen. Jammer, maar helaas dus... Is nu trouwens ook niet veel te zien, hij is de vaatwasser aan het leegruimen. Dienstopdracht.
Oei, ik dacht dat mijn 'ontarm me' bij dat nummer van Bluf heftig was...quote:Op maandag 31 december 2007 18:33 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
he getver, zat ff op Google-afbeeldingen 'Alice' 'killer' te zoeken, maar t 2e plaatje was niet zo fris
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |