quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Stranger het volgende:
Ik heb de lijst er niet bij liggen.. Komt Dylan nog een keer langs vandaag? Met Hurricane mag ik hopen?
Stonden ook niet zo in the picture..quote:Op maandag 31 december 2007 14:17 schreef Norrage het volgende:
Opvallend trouwens dat REM 3 jaar terug nog 2x in de top 50 stond en maar blijft zakken...
Mooi, toch maar eens de lijst erbij pakken, wil ook even weten wanneer ik Piano Man kan verwachtenquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 14:17 schreef MadMaster het volgende:
pvt
maar REM zakt wel heel erg..het meeste blijft nog wel enigszins stabiel.quote:Op maandag 31 december 2007 14:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Stonden ook niet zo in the picture..
Ik geef toe, ze ziet er niet slecht uit . . .quote:Op maandag 31 december 2007 14:10 schreef Dylanesque het volgende:
En wel lief doen tegen Katie allemaal he
[ afbeelding ]
Hij bereidt zich alvast voor op Blofquote:Op maandag 31 december 2007 14:17 schreef axis303 het volgende:
Stream is weer behoorlijk kut..
Op 34.quote:Op maandag 31 december 2007 14:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mooi, toch maar eens de lijst erbij pakken, wil ook even weten wanneer ik Piano Man kan verwachten
das juist in mijn voordeelquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jammer dat ze pot is.
ik heb dit werkelijk nog nooit eerder gehoord.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |