quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
me too, maar don't cry vind ik dan weer mooier dan sweet childquote:Op maandag 31 december 2007 10:24 schreef Fred_B het volgende:
Ik vind deze eigenlijk leuker dan November Rain
Kutquote:Op maandag 31 december 2007 10:24 schreef Adelante het volgende:
falco is trouwens al geweest!
Vroeg in de ochtend.quote:Op maandag 31 december 2007 10:24 schreef Adelante het volgende:
falco is trouwens al geweest!
Geen Disney-track.quote:Op maandag 31 december 2007 10:29 schreef Adelante het volgende:
uit welke disney komt dit nou weer?
Je bedoelt dat zij het gecoverd heeft.quote:Op maandag 31 december 2007 10:31 schreef -skippybal- het volgende:
Dit is toch een cover van Lil' Kim?
quote:Op maandag 31 december 2007 10:34 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat zij het gecoverd heeft.
R&B-artiesten zijn meestal inspiratieloos en jatten schaamteloos andere producties.
quote:Op maandag 31 december 2007 10:37 schreef Adelante het volgende:
hoe heette die israeli die dit enkele jaren heeft gecovered?
ah mooi, scheren en douchen dus!quote:Op maandag 31 december 2007 10:44 schreef -skippybal- het volgende:
Zo komt me toch een kuttig half uurtje ofzo. Rowwen Heze, ABBA, Paul de Leeuw, Andrea B., Chris de Burgh, Aerosmith. Urgh...
en die éne van de BSBquote:Op maandag 31 december 2007 10:44 schreef -skippybal- het volgende:
Zo komt me toch een kuttig half uurtje ofzo. Rowwen Heze, ABBA, Paul de Leeuw, Andrea B., Chris de Burgh, Aerosmith. Urgh...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |