quote:De Top 2000 is een radioprogramma van het Nederlandse station Radio 2 en wordt sinds 1999 uitgezonden aan het eind van elk jaar. De uitzending begint om 0:00 uur op tweede Kerstdag en gaat non-stop door tot 0:00 uur op Oudjaarsnacht. Bovendien worden alle nummers het hele volgende jaar in wisselende volgorde via het DAB- en Internetkanaal Top 2000 uitgezonden.
Tussen kerst en oud en nieuw worden de 2000 populairste platen aller tijden gedraaid. Wat de populairste platen zijn wordt door de luisteraars bepaald, door middel van een stemming op internet. De nummer 1 was tussen 1999 en 2004 het nummer Bohemian Rhapsody van Queen. In 2005 stond het nummer 'Avond' van Boudewijn de Groot op nummer 1, maar in 2006 heeft Queen de nummer 1 positie herwonnen.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef Stranger het volgende:
Ik heb de lijst er niet bij liggen.. Komt Dylan nog een keer langs vandaag? Met Hurricane mag ik hopen?
Stonden ook niet zo in the picture..quote:Op maandag 31 december 2007 14:17 schreef Norrage het volgende:
Opvallend trouwens dat REM 3 jaar terug nog 2x in de top 50 stond en maar blijft zakken...
Mooi, toch maar eens de lijst erbij pakken, wil ook even weten wanneer ik Piano Man kan verwachtenquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 14:17 schreef MadMaster het volgende:
pvt
maar REM zakt wel heel erg..het meeste blijft nog wel enigszins stabiel.quote:Op maandag 31 december 2007 14:18 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Stonden ook niet zo in the picture..
Ik geef toe, ze ziet er niet slecht uit . . .quote:Op maandag 31 december 2007 14:10 schreef Dylanesque het volgende:
En wel lief doen tegen Katie allemaal he
[ afbeelding ]
Hij bereidt zich alvast voor op Blofquote:Op maandag 31 december 2007 14:17 schreef axis303 het volgende:
Stream is weer behoorlijk kut..
Op 34.quote:Op maandag 31 december 2007 14:18 schreef Stranger het volgende:
[..]
Mooi, toch maar eens de lijst erbij pakken, wil ook even weten wanneer ik Piano Man kan verwachten
das juist in mijn voordeelquote:Op maandag 31 december 2007 14:11 schreef Homdeck het volgende:
[..]
jammer dat ze pot is.
ik heb dit werkelijk nog nooit eerder gehoord.
Ja, het is toch wel ontzettend knap als alle covers van je nummers beter klinkenquote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef Jane het volgende:
Oh mensen, ik zit echt te genieten van Bob.
Heerlijk, zo'n man die eigenlijk niet kan zingen.
quote:Op maandag 31 december 2007 14:20 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Die gast van The Kooks heeft Katie dan zeker pot gemaakt, want die hadden een paar jaar geleden een relatie..
quote:Op maandag 31 december 2007 14:20 schreef Berkery het volgende:
Wel erg veel crematienummers deze lijst
99quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef OA het volgende:
Bij welk nummer zijn ze nu eigenlijk al?
Zo aan de OP te zien al onder 100..
99, je mag nooit meer raden...quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef OA het volgende:
grijnz ach dat is met die hit van blondie ook.... t origineel stelt ook weinig voor...quote:Op maandag 31 december 2007 14:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, het is toch wel ontzettend knap als alle covers van je nummers beter klinken
Mag ik daar even heel hard tegenin gaanquote:Op maandag 31 december 2007 14:15 schreef scanman01 het volgende:
De mooiste Dylan nummers worden gezonden door anderen
Idd, precies bij 99.quote:Op maandag 31 december 2007 14:21 schreef OA het volgende:
Nee! Het is niet waar!quote:Op maandag 31 december 2007 14:20 schreef Stranger het volgende:
[..]
Ja, het is toch wel ontzettend knap als alle covers van je nummers beter klinken
Ok.quote:
hij kan wehell zingenquote:Op maandag 31 december 2007 14:19 schreef Jane het volgende:
Oh mensen, ik zit echt te genieten van Bob.
Heerlijk, zo'n man die eigenlijk niet kan zingen.
Whehequote:
Rustig maar. Ik houd van Bob hoor!quote:
Iddquote:Op maandag 31 december 2007 14:20 schreef Berkery het volgende:
Wel erg veel crematienummers dit uur (tvp)
quote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik houd van Bob hoor!![]()
Ik vind ook niet dat alle covers beter klinken.
uiteraardquote:Op maandag 31 december 2007 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nothing personal, ofcourse
'Alle' was ook een beetje overdreven. Maar als ik bijvoorbeeld de uitvoering van 'Just like a woman' van Nina Simone naast die van Dylan leg, is het toch heel duidelijk welke beter isquote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik houd van Bob hoor!![]()
Ik vind ook niet dat alle covers beter klinken.
Het origineelquote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
'Alle' was ook een beetje overdreven. Maar als ik bijvoorbeeld de uitvoering van 'Just like a woman' van Nina Simone naast die van Dylan leg, is het toch heel duidelijk welke beter is
quote:Op maandag 31 december 2007 14:27 schreef Stranger het volgende:
The canadian government apologized for bryan adams on several occasions.
nou das heel normaal om je eerste sexdroom te hebben hoorquote:
Oh, ik ken die van Nina Simone niet. Maar ik vind hem van Bob echt héél mooi, hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
'Alle' was ook een beetje overdreven. Maar als ik bijvoorbeeld de uitvoering van 'Just like a woman' van Nina Simone naast die van Dylan leg, is het toch heel duidelijk welke beter is
Maar 't is natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2007 14:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou das heel normaal om je eerste sexdroom te hebben hoor
No shitquote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"I got my first real six string"
(gitaar)
Goh....quote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"I got my first real six string"
(gitaar)
quote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Maar 't is natuurlijk
I got my first real Sikhs-string
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Jane het volgende:
Meneer de president, ook tof!![]()
Vooral ook die keurige uitspraak van Boudewijn.
IEUW!!!quote:
t is toch wel gewoon balkenende en niet iets ranzigs omdat k niet kan linken ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
IEUW!!!
kun je dat soort vieze plaatjes niet gewoon als link zetten?
gaffer dit krijg ik nooit weer van mn netvlies!!
Ja, je zou ze niet de kost willen geven die het echt niet weten.quote:
hoiquote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Zow daar ben ik weer voor zolang het duurt/kan.
Zei de man die 'kleine jongen' en 'I am I said' liet Googlen...quote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
IEUW!!!
kun je dat soort vieze plaatjes niet gewoon als link zetten?
gaffer dit krijg ik nooit weer van mn netvlies!!
Jazzpolitie is prachtig, vooral De witte heuvel.quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jazzpolitie vond ik zozo, maar 'Recht Uit Het Hart' van voorganger Splitsing mag echt wel in de lijst
Ga maar eens op onderzoek uit danquote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Van Jazzpolitie ken ik alleen Liefdesliedjes maar die vind ik echt geweldig
GEWOON balkellende???quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
t is toch wel gewoon balkenende en niet iets ranzigs omdat k niet kan linken ofzo?
ah fuck die i am i said kende ik nog niet en stom genoeg om te zoekenquote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei de man die 'kleine jongen' en 'I am I said' liet Googlen...
Ja, staan 3 destijds gedraaide nummers in de lijst en dan nog die van mijn ouders, vrienden etc.quote:
Eva natuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Homdeck het volgende:
Toch blijft Verdronken Vlinder zijn mooiste. Die komt gelukkig nog
wie ikke??quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
wie ikke??
euhm kijk eens goed in mijn profiel?
Volgens mij is ze een meisje en heb je die van Newbie ook meegekregen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Testament...quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Homdeck het volgende:
Toch blijft Verdronken Vlinder zijn mooiste. Die komt gelukkig nog
Heeft Dylan ook 'Kleine Jodeljongen' op z'n naam staan...?quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
Doe mij maar Forever Young van Dylan, hoewel deze ook wel mooi is
Die avatar en signature gaven nog niets weg?quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, dan is het helemaal vunzig...
Nee, maar ik vrees het ergste...quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Homdeck het volgende:
heb je die van Newbie ook meegekregen?
Jeannie? ik weet niet zeker hoorquote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Berkery het volgende:
Zou dit de hoogste duitse notering zijn?
welke had newbe ook alweer?quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een meisje en heb je die van Newbie ook meegekregen?
Nee maar Jan Smit z'n vertolking van Ik zing dit lied voor jou alleen is wel veel minder dan die van Bob uit '61quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft Dylan ook 'Kleine Jodeljongen' op z'n naam staan...?
blijkbaar niet....quote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die avatar en signature gaven nog niets weg?
Als ik zo snel kijk wel, ja.quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Berkery het volgende:
jeetje.... dat is niet fijn om te horen dan. Al is het voor sommige mensen weer een troost. Maar je gedachten gaan toch altijd terug naar dat moment.quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, staan 3 destijds gedraaide nummers in de lijst en dan nog die van mijn ouders, vrienden etc.
Hopeloos...
Zeker een mooi nummer, niet mijn favoriete ABBA-song. Maar wel bij de beste 5quote:
Mooi ff douchenquote:Anouk Nobody’s wife
Andrea Bocelli & Sarah Brightman Time to say goodbye
Bløf & Counting Crows Holiday in Spain
Er zit er hier ook één met een Snoopy-avatar en 'klussen in nieuwe huis' in z'n sig, dus dat zegt me helemaal niks...quote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die avatar en signature gaven nog niets weg?
Ik kende alleen www.watersport.comquote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
owja, moest ff denken, maar www.waterboys.com idd
quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit er hier ook één met een Snoopy-avatar en 'klussen in nieuwe huis' in z'n sig, dus dat zegt me helemaal niks...
Is al geweest en bovendien Oostenrijks (als je purist bentquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit er hier ook één met een Snoopy-avatar en 'klussen in nieuwe huis' in z'n sig, dus dat zegt me helemaal niks...
In Amsterdam is Diana of Diane vaak Sjaan, vandaar...quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
@MM ik zag dat je me in het vorige topic Sjaan noemde..... zo noemen wij Peacemans zus.....Ik word vaak gewoon Diaan of Diaantje genoemd....
quote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
owja, moest ff denken, maar www.waterboys.com idd
Adams is in Belgie gewoon populairder dan in NL. In alle eindejaarslijsten in Belgie staat ie hoog. Het is trouwens ook een goed rocknummer, allee gehaat door velen omdat het uitgemelkt wordt op fuiven en feestjes de laatste tien jaar.quote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Norrage het volgende:
en dit is #1 van Donna top 2000hoe verzin je het
quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Berkery het volgende:
Niks om je voor te schamen hoor!quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef Stranger het volgende:
Beschaamd geef ik toe dat ik dit ook een mooi nummer vind
En vooral omdat het maar een matig nummer is...quote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Adams is in Belgie gewoon populairder dan in NL. In alle eindejaarslijsten in Belgie staat ie hoog. Het is trouwens ook een goed rocknummer, allee gehaat door velen omdat het uitgemelkt wordt op fuiven en feestjes de laatste tien jaar.
Ben je mooi op tijd terug voor Abbaquote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef DJKoster het volgende:
Ah, het volgende pauzeblokje komt er zo weer aan:
[..]
Mooi ff douchen
Dat zeg je heel goedquote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef Stranger het volgende:
Jij was toch weg diaan?
ja als je dronken bent kan je wellicht waarderenquote:Op maandag 31 december 2007 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
En vooral omdat het maar een matig nummer is...
Ow okay, dat kende ik niet..... ik zal het maar niet introduceren in de familie, dan wordt het een beetje lastig.quote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam is Diana of Diane vaak Sjaan, vandaar...
als ik deze er had staan had je het dan wel door gehad?quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben weer terug... wij moesten idd even weg en mijn zoon zou rond half 3 weer thuis komen, maar hij is er nog niet, dus kan ik nog even Fok!ken.quote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef Stranger het volgende:
Jij was toch weg diaan?
Ik ben zeeeeeer zelden dronkenquote:Op maandag 31 december 2007 14:43 schreef Norrage het volgende:
[..]
ja als je dronken bent kan je wellicht waarderen
zijn er ook n don'ts ..?quote:Op maandag 31 december 2007 14:42 schreef Homdeck het volgende:
Voordeel is dat ik nu alle do's en don'ts van barebacking weet
Ja, erg emotioneelquote:
Inmiddels vind ik bijna alle nummers van The Eagles mooier dan Hotel California.quote:Op maandag 31 december 2007 14:44 schreef Norrage het volgende:
Dit is toch wel mooier dan Hotel California hoor
Hoort dat plaatje niet later op de dag bij Marco B?quote:
De eerste nog maarquote:Op maandag 31 december 2007 14:45 schreef Nuongirl het volgende:
Dit is errrug mooi
De eerste oliebol net op heeft
Ik vind Hotel California dan weer niks aan ookquote:Op maandag 31 december 2007 14:45 schreef Jane het volgende:
[..]
Inmiddels vind ik bijna alle nummers van The Eagles mooier dan Hotel California.
Maar deze is wel heel prachtig, idd.
Nog geenquote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De eerste nog maarIk heb alleen nog maar oliebollen gehad vandaag
![]()
Dat ligt aan jou, ja...quote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef scanman01 het volgende:
Over twee nummers ook weer 'Time to say goodbye' (Con te partiro), maar nu dus met Sarah Brightman. Ik vind het nummer zónder Sarah dus veel mooier, maar zal wel aan mij liggen.
Ik vier oud &nieuw met vader, zussen en zwager en mijn vader heeft net pas de eerste oliebollen klaar die hij zelf maaktquote:Op maandag 31 december 2007 14:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
De eerste nog maarIk heb alleen nog maar oliebollen gehad vandaag
![]()
heb ik liever dezequote:
Dank je. Als ik Sarah Brightman hoor zingen krijg ik al buikpijn, dus laat het dan maar lekker aan mij liggen.quote:
Mooi moment om ze nu weer eruit te kotsen...quote:Op maandag 31 december 2007 14:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
net 3 oliebollen naar binnen gewerkt
Ik vind de muziek wel mooi. Alleen de tekst hier en daar wat tenenkrommend.quote:Op maandag 31 december 2007 14:49 schreef Stranger het volgende:
Fuck jullie en jullie mening over dit nummer.
*zet de stream wat harder*
quote:Op maandag 31 december 2007 14:49 schreef peaceman het volgende:
[..]
Mooi moment om ze nu weer eruit te kotsen...
Geen ideequote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]Wat denk je dat dat kost??
grijnzquote:Op maandag 31 december 2007 14:50 schreef Jane het volgende:
[..]
Ik vind de muziek wel mooi. Alleen de tekst hier en daar wat tenenkrommend.
'Mannen met buikje leven langer'quote:Op maandag 31 december 2007 14:48 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
net 3 oliebollen naar binnen gewerkt
Van Dik Hout nog live gezien vrijdagquote:Op maandag 31 december 2007 14:51 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
De teksten van Van Dik Hout waren/zijn altijd minstens zo erg, daar hoorde je nooit iemand over
Die OP verdient een prijs, publicering, een lijstje eromheenquote:Op maandag 31 december 2007 14:49 schreef Berkery het volgende:
De poëtische pretenties van Bløf nog maar een keer.
Niet gehoord, hoop ik?quote:Op maandag 31 december 2007 14:52 schreef Norrage het volgende:
[..]
Van Dik Hout nog live gezien vrijdag
erg knap om dat voor elkaar te krijgen terwijl hij een paar posts boven je ook staat....quote:
quote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Stranger het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, veel plezier nog vanmiddag/avond, als ik om 10 voor 12 meebler met avond zou ik nog even aan jullie denken, en een goede jaarwisseling.
quote:
Jij ook een fijne avond!quote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Stranger het volgende:
Mensen ik ben er vandoor, veel plezier nog vanmiddag/avond, als ik om 10 voor 12 meebler met avond zou ik nog even aan jullie denken, en een goede jaarwisseling.
dag dag en zingse met Avondquote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Stranger het volgende:
Met al die sentimentele muziek begin ik nu te twijfelen...quote:Op maandag 31 december 2007 14:54 schreef Wexy het volgende:
[..]
erg knap om dat voor elkaar te krijgen terwijl hij een paar posts boven je ook staat....
mannelijk zeker?
Like a hurricane en die oude piano duren ook gemiddeld een minuut of acht geloof ik.quote:Op maandag 31 december 2007 14:54 schreef Krambo het volgende:
Maar 8 nummers volgend uur?
Gaan ze zeker Telegraph Road helemaal laten horen
eindelijk gelukt identiek plaatjequote:
Wanneer ik alleen benquote:Op maandag 31 december 2007 14:53 schreef Jane het volgende:
Andrea Bocceli. Mooi!![]()
Ook met Sarah Brightman.
Misschien is dit ook wel een hele zweverige onzintekst, maar dat heb ik dan gewoon niet door.
90 Anouk - Nobody’s wife (1997) 128quote:Op maandag 31 december 2007 14:54 schreef Krambo het volgende:
ja dat is wat ik ook dacht..Neil Young is ook nog wel lang trouwens...maar Telegraph Road moet ook gewoon integraal gedaan worden! Topnummerquote:Op maandag 31 december 2007 14:54 schreef Krambo het volgende:
Mooi mutemomentje wordt dat danquote:Op maandag 31 december 2007 14:56 schreef Dylanesque het volgende:
Ik denk dat ze een heel lang emotioneel verhaal bij Guus Meeuwis hebben
Goede keuzequote:Op maandag 31 december 2007 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Worn Down Piano heb ik dit jaar op 1 in mijn lijstje gezet...
Daar heb ik dan weer helemaal niks meequote:Op maandag 31 december 2007 14:58 schreef MadMaster het volgende:
Worn Down Piano heb ik dit jaar op 1 in mijn lijstje gezet...
tit uur wel weer jaquote:
Doe ik altijd als ik dat liedje hoor en niemand in de buurt isquote:Op maandag 31 december 2007 14:59 schreef Wexy het volgende:
Nouk met Nobody's wife
HEERLIJK MEE BLEREN!!!
Jaquote:Op maandag 31 december 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
is er ook bekend hoeveel mensen op alle nummers hebben gestemd?
Ik ook als er iemand in de buurt isquote:Op maandag 31 december 2007 15:00 schreef Nuongirl het volgende:
[..]
Doe ik altijd als ik dat liedje hoor en niemand in de buurt is
neequote:Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gaaf
is dat op de site te vinden?
dat maken ze waarschijnlijk niet bekend. Dan komt uit dat Radiohead eigenlijk 4 keer in de lijst hoort en Katie Melua maar 2 keer.quote:Op maandag 31 december 2007 15:00 schreef Dylanesque het volgende:
is er ook bekend hoeveel mensen op alle nummers hebben gestemd?
Je bedoelt die 2 miljoen mensen die hebben gestemd of per nummer? In het laatste geval is het nee. Maar het schijnt dat de nummer 1 meer dan 10.000 krijgt en de nummer 2000 rond de 150.quote:Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gaaf
Volgens mij is er alleen bekend gemaakt hoeveel stemmen de nummer 1 had gekregen, dat meen ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 31 december 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Gaaf
nouja dan kunnen ze net zo goed die getalletjes zelf aanpassenquote:Op maandag 31 december 2007 15:02 schreef Homdeck het volgende:
[..]
dat maken ze waarschijnlijk niet bekend. Dan komt uit dat Radiohead eigenlijk 4 keer in de lijst hoort en Katie Melua maar 2 keer.
Dat bedoelde ik iddquote:Op maandag 31 december 2007 15:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bedoelt die 2 miljoen mensen die hebben gestemd of per nummer? In het laatste geval is het nee. Maar het schijnt dat de nummer 1 meer dan 10.000 krijgt en de nummer 2000 rond de 150.
8 nummers maar, lange versies danquote:Op maandag 31 december 2007 14:58 schreef Nuongirl het volgende:
90 Anouk - Nobody’s wife (1997) 128
89 ABBA - Eagle (1978) 135
88 Jacques Brel - Ne me quitte pas (1965) 82
87 Guus Meeuwis - Geef mij je angst (2004) 63
86 Pink Floyd - Another brick in the wall (1979) 46
85 Dire Straits - Telegraph road (1982) 329
84 Neil Young - Like a hurricane (1977) 86
83 Mark & Clark Band - Worn down piano (1977) 73
Nou ja, als je genoeg mensen weet te mobiliseren om op een bepaald nummer te stemmen, die er uiteindelijk niet instaat, dan klopt er dus iets niet.quote:Op maandag 31 december 2007 15:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nouja dan kunnen ze net zo goed die getalletjes zelf aanpassenmaar lijkt me wel leuk om te zien wat de verschillen tussen de nummer zijn, of je nou echt jouw keuze hebt geholpen met je ene stem of dat t weinig uitmaakte
iedereen moet ook gewoon uit zichzelf stemmen hequote:Op maandag 31 december 2007 15:05 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou ja, als je genoeg mensen weet te mobiliseren om op een bepaald nummer te stemmen, die er uiteindelijk niet instaat, dan klopt er dus iets niet.
Dit was in 2004 toen ze het wel bekend hebben gemaakt. Ik denk dat bij de deze editie de nummer 2000 wel wat meer stemmen heeft gekregen.quote:Op maandag 31 december 2007 15:02 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Je bedoelt die 2 miljoen mensen die hebben gestemd of per nummer? In het laatste geval is het nee. Maar het schijnt dat de nummer 1 meer dan 10.000 krijgt en de nummer 2000 rond de 150.
whahahahahaquote:Op maandag 31 december 2007 15:06 schreef Wexy het volgende:
oeps de katten kijken me nu al vuil aan omdat ik erg vals zin
Radio op 25 zijn ze inmiddels wel al aan gewend alleen mijn kattegejank schijnt niet te lukken om ze daar aan te laten wennenquote:
mja de kat hier kijkt me ook af en toe raar aan als ik met een liedje meezingquote:Op maandag 31 december 2007 15:08 schreef Wexy het volgende:
[..]
Radio op 25 zijn ze inmiddels wel al aan gewend alleen mijn kattegejank schijnt niet te lukken om ze daar aan te laten wennen
Vrouw zeker...quote:Op maandag 31 december 2007 15:09 schreef Wexy het volgende:
whoeiiiii 14 minuten een nummerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr
nu ook met volledig intro en extro dus?
maar we krijgen wel weer gewoon 8 minuten shine on vanavondquote:
wrom nie als img?quote:Op maandag 31 december 2007 15:09 schreef qonmann het volgende:
http://www.radiovisie.eu/main/images/site/Abba(320).jpg
Abba continues
valt het je eindelijk op?quote:
gedaan intussenquote:
Maak me gek...quote:Op maandag 31 december 2007 15:12 schreef EggsTC het volgende:
Zal ik jullie alvast de nr 1 verklappen?![]()
hahahahaha hij pas wel bij jequote:Op maandag 31 december 2007 15:12 schreef MadMaster het volgende:
[ afbeelding ]
Iekel...
Hopeloos dat deeplinken dat niet werkt...
absoluutquote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef Fred_B het volgende:
Jacques Brel
Eén van de hoogtepunten vandaag!
Oh..quote:Op maandag 31 december 2007 15:14 schreef Fred_B het volgende:
Jacques Brel
Eén van de hoogtepunten vandaag!
Dat was ook niet helemaal de insteek van het nummer, denk ik.quote:Op maandag 31 december 2007 15:16 schreef FritsFlits het volgende:
Hier word ik niet vrolijk van
omdat de vlakke hand vannacht veel mooier was dan een platte pasquote:Op maandag 31 december 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Waarom staat 'Mijn vlakke land' van Brel er trouwens in, en niet Le plat pays? Ik vind 'm in het Frans stukken beter te pruimen.
hitquote:
O, die heb je dus wel onthouden...quote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef Wexy het volgende:
[..]
omdat de vlakke hand vannacht veel mooier was dan een platte pas
quote:Op maandag 31 december 2007 15:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat was ook niet helemaal de insteek van het nummer, denk ik.
ja die welquote:Op maandag 31 december 2007 15:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
O, die heb je dus wel onthouden...
Zo beter?quote:Op maandag 31 december 2007 15:17 schreef Jane het volgende:
Hoogste Belg, btw?
Btw, echt een schande dat Guus Meeuwis hoger staat dan Hazes!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |