quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef Wexy het volgende:
[..]
wie ikke??
euhm kijk eens goed in mijn profiel?
Volgens mij is ze een meisje en heb je die van Newbie ook meegekregen?quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei de man die 'kleine jongen' en 'I am I said' liet Googlen...
Testament...quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Homdeck het volgende:
Toch blijft Verdronken Vlinder zijn mooiste. Die komt gelukkig nog
Heeft Dylan ook 'Kleine Jodeljongen' op z'n naam staan...?quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef Dylanesque het volgende:
Doe mij maar Forever Young van Dylan, hoewel deze ook wel mooi is
Die avatar en signature gaven nog niets weg?quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
, dan is het helemaal vunzig...
Nee, maar ik vrees het ergste...quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Homdeck het volgende:
heb je die van Newbie ook meegekregen?
Jeannie? ik weet niet zeker hoorquote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Berkery het volgende:
Zou dit de hoogste duitse notering zijn?
welke had newbe ook alweer?quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Homdeck het volgende:
[..]
Volgens mij is ze een meisje en heb je die van Newbie ook meegekregen?
Nee maar Jan Smit z'n vertolking van Ik zing dit lied voor jou alleen is wel veel minder dan die van Bob uit '61quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heeft Dylan ook 'Kleine Jodeljongen' op z'n naam staan...?
blijkbaar niet....quote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die avatar en signature gaven nog niets weg?
Als ik zo snel kijk wel, ja.quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Berkery het volgende:
jeetje.... dat is niet fijn om te horen dan. Al is het voor sommige mensen weer een troost. Maar je gedachten gaan toch altijd terug naar dat moment.quote:Op maandag 31 december 2007 14:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, staan 3 destijds gedraaide nummers in de lijst en dan nog die van mijn ouders, vrienden etc.
Hopeloos...
Zeker een mooi nummer, niet mijn favoriete ABBA-song. Maar wel bij de beste 5quote:
Mooi ff douchenquote:Anouk Nobody’s wife
Andrea Bocelli & Sarah Brightman Time to say goodbye
Bløf & Counting Crows Holiday in Spain
Er zit er hier ook één met een Snoopy-avatar en 'klussen in nieuwe huis' in z'n sig, dus dat zegt me helemaal niks...quote:Op maandag 31 december 2007 14:38 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Die avatar en signature gaven nog niets weg?
Ik kende alleen www.watersport.comquote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
owja, moest ff denken, maar www.waterboys.com idd
quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit er hier ook één met een Snoopy-avatar en 'klussen in nieuwe huis' in z'n sig, dus dat zegt me helemaal niks...
Is al geweest en bovendien Oostenrijks (als je purist bentquote:
quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er zit er hier ook één met een Snoopy-avatar en 'klussen in nieuwe huis' in z'n sig, dus dat zegt me helemaal niks...
In Amsterdam is Diana of Diane vaak Sjaan, vandaar...quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Diaan73 het volgende:
@MM ik zag dat je me in het vorige topic Sjaan noemde..... zo noemen wij Peacemans zus.....Ik word vaak gewoon Diaan of Diaantje genoemd....
quote:Op maandag 31 december 2007 14:39 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
owja, moest ff denken, maar www.waterboys.com idd
Adams is in Belgie gewoon populairder dan in NL. In alle eindejaarslijsten in Belgie staat ie hoog. Het is trouwens ook een goed rocknummer, allee gehaat door velen omdat het uitgemelkt wordt op fuiven en feestjes de laatste tien jaar.quote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Norrage het volgende:
en dit is #1 van Donna top 2000hoe verzin je het
quote:Op maandag 31 december 2007 14:37 schreef Berkery het volgende:
Niks om je voor te schamen hoor!quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef Stranger het volgende:
Beschaamd geef ik toe dat ik dit ook een mooi nummer vind
En vooral omdat het maar een matig nummer is...quote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef BramKVO het volgende:
[..]
Adams is in Belgie gewoon populairder dan in NL. In alle eindejaarslijsten in Belgie staat ie hoog. Het is trouwens ook een goed rocknummer, allee gehaat door velen omdat het uitgemelkt wordt op fuiven en feestjes de laatste tien jaar.
Ben je mooi op tijd terug voor Abbaquote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef DJKoster het volgende:
Ah, het volgende pauzeblokje komt er zo weer aan:
[..]
Mooi ff douchen
Dat zeg je heel goedquote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef Stranger het volgende:
Jij was toch weg diaan?
ja als je dronken bent kan je wellicht waarderenquote:Op maandag 31 december 2007 14:42 schreef peaceman het volgende:
[..]
En vooral omdat het maar een matig nummer is...
Ow okay, dat kende ik niet..... ik zal het maar niet introduceren in de familie, dan wordt het een beetje lastig.quote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
In Amsterdam is Diana of Diane vaak Sjaan, vandaar...
als ik deze er had staan had je het dan wel door gehad?quote:Op maandag 31 december 2007 14:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ben weer terug... wij moesten idd even weg en mijn zoon zou rond half 3 weer thuis komen, maar hij is er nog niet, dus kan ik nog even Fok!ken.quote:Op maandag 31 december 2007 14:41 schreef Stranger het volgende:
Jij was toch weg diaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |