quote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Jane het volgende:
Meneer de president, ook tof!![]()
Vooral ook die keurige uitspraak van Boudewijn.
IEUW!!!quote:
t is toch wel gewoon balkenende en niet iets ranzigs omdat k niet kan linken ofzo?quote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
IEUW!!!
kun je dat soort vieze plaatjes niet gewoon als link zetten?
gaffer dit krijg ik nooit weer van mn netvlies!!
Ja, je zou ze niet de kost willen geven die het echt niet weten.quote:
hoiquote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Diaan73 het volgende:
Zow daar ben ik weer voor zolang het duurt/kan.
Zei de man die 'kleine jongen' en 'I am I said' liet Googlen...quote:Op maandag 31 december 2007 14:33 schreef Wexy het volgende:
[..]
IEUW!!!
kun je dat soort vieze plaatjes niet gewoon als link zetten?
gaffer dit krijg ik nooit weer van mn netvlies!!
Jazzpolitie is prachtig, vooral De witte heuvel.quote:Op maandag 31 december 2007 14:02 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
jazzpolitie vond ik zozo, maar 'Recht Uit Het Hart' van voorganger Splitsing mag echt wel in de lijst
Ga maar eens op onderzoek uit danquote:Op maandag 31 december 2007 14:04 schreef Vogel87 het volgende:
[..]
Van Jazzpolitie ken ik alleen Liefdesliedjes maar die vind ik echt geweldig
GEWOON balkellende???quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
t is toch wel gewoon balkenende en niet iets ranzigs omdat k niet kan linken ofzo?
ah fuck die i am i said kende ik nog niet en stom genoeg om te zoekenquote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei de man die 'kleine jongen' en 'I am I said' liet Googlen...
Ja, staan 3 destijds gedraaide nummers in de lijst en dan nog die van mijn ouders, vrienden etc.quote:
Eva natuurlijk.quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef Homdeck het volgende:
Toch blijft Verdronken Vlinder zijn mooiste. Die komt gelukkig nog
wie ikke??quote:Op maandag 31 december 2007 14:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zei de man die 'kleine jongen' en 'I am I said' liet Googlen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |