uiteraardquote:Op maandag 31 december 2007 14:25 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Nothing personal, ofcourse
'Alle' was ook een beetje overdreven. Maar als ik bijvoorbeeld de uitvoering van 'Just like a woman' van Nina Simone naast die van Dylan leg, is het toch heel duidelijk welke beter isquote:Op maandag 31 december 2007 14:24 schreef Jane het volgende:
[..]
Rustig maar. Ik houd van Bob hoor!![]()
Ik vind ook niet dat alle covers beter klinken.
Het origineelquote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
'Alle' was ook een beetje overdreven. Maar als ik bijvoorbeeld de uitvoering van 'Just like a woman' van Nina Simone naast die van Dylan leg, is het toch heel duidelijk welke beter is
quote:Op maandag 31 december 2007 14:27 schreef Stranger het volgende:
The canadian government apologized for bryan adams on several occasions.
nou das heel normaal om je eerste sexdroom te hebben hoorquote:
Oh, ik ken die van Nina Simone niet. Maar ik vind hem van Bob echt héél mooi, hoor.quote:Op maandag 31 december 2007 14:26 schreef Stranger het volgende:
[..]
'Alle' was ook een beetje overdreven. Maar als ik bijvoorbeeld de uitvoering van 'Just like a woman' van Nina Simone naast die van Dylan leg, is het toch heel duidelijk welke beter is
Maar 't is natuurlijkquote:Op maandag 31 december 2007 14:27 schreef Wexy het volgende:
[..]
nou das heel normaal om je eerste sexdroom te hebben hoor
No shitquote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"I got my first real six string"
(gitaar)
Goh....quote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"I got my first real six string"
(gitaar)
quote:Op maandag 31 december 2007 14:30 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]